Joh, ga je kleuter-fixatie op mij eens ergens anders botvieren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net een mailtje van Golfer. Hij heeft het gemist. Hij was bezig een fles azijn te ontkurken. En dat lukte hem niet.
Hap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, ga je kleuter-fixatie op mij eens ergens anders botvieren.
Begint een beetje vervelend te worden dat gestalk van Tong80. Een vent die bijna 50 is en zo vreselijk kinderachtig doet.quote:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)golfer&noreplyfrom=0quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben jullie ruzie tong80 en golfer?
Wie begon er mee ? Iemand die mijn moeder er bij haalt in een discussie pak ik waar ie te pakken is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint een beetje vervelend te worden dat gestalk van Tong80. Een vent die bijna 50 is en zo vreselijk kinderachtig doet.
Ik val nu eenmaal op mannen die het kindermenu bestellen met als toetje een sorbet met vlaggetje en rietje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, ga je kleuter-fixatie op mij eens ergens anders botvieren.
Je hebt gelijk. Excuses.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef pullup het volgende:
Gaan jullie die onzin eens even ergens anders uitvechten![]()
Ach gossie. Mama, ze plagen me.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie begon er mee ? Iemand die mijn moeder er bij haalt in een discussie pak ik waar ie te pakken is.
Ik wilde je met rust laten maar in Zomergasten kwam je weer even langs om me aan te vallen met een steek onder water. Je bent te laf voor woorden.
Ik ga hem maar weer verder negeren inderdaad. Hoop dat z'n fixatie op mij wat afneemt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef Keano het volgende:
Sjesis, twee kerels die samen ver boven de 100 jaar oud zijn, die elkaar gaan bestoken op een forum.
Het moet niet gekker worden! Zal vast aan denderende donderdag liggen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef Keano het volgende:
Sjesis, twee kerels die samen ver boven de 100 jaar oud zijn, die elkaar gaan bestoken op een forum.
Golfer is zelf alleen al 100quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef Keano het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |