Nederlandersquote:za 28 jul 10.30 Roeien Vrouwen Twee - Series
za 28 jul 10.50 Roeien Vrouwen Dubbelvier - Series
za 28 jul 11.10 Roeien Mannen Acht - Series
za 28 jul 11.30 Roeien Mannen Dubbeltwee - Series
za 28 jul 12.00 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Series
za 28 jul 12.30 Roeien Mannen Dubbelvier - Series
za 28 jul 13.00 Roeien Mannen Twee - Series
za 28 jul 13.30 Roeien Mannen Skiff - Series
za 28 jul 14.20 Roeien Vrouwen Skiff - Series
zo 29 jul 10.30 Roeien Mannen Dubbeltwee - Herkansingsronde
zo 29 jul 10.40 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Herkansingsronde
zo 29 jul 10.50 Roeien Mannen Skiff - Herkansingsronde
zo 29 jul 11.10 Roeien Vrouwen Skiff - Herkansingsronde
zo 29 jul 11.20 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Series
zo 29 jul 11.50 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Series
zo 29 jul 12.30 Roeien Vrouwen Acht - Series
ma 30 jul 10.30 Roeien Vrouwen Twee - Herkansingsronde
ma 30 jul 10.40 Roeien Vrouwen Dubbelvier - Herkansingsronde
ma 30 jul 10.50 Roeien Mannen Acht - Herkansingsronde
ma 30 jul 11.00 Roeien Mannen Dubbelvier - Herkansingsronde
ma 30 jul 11.10 Roeien Mannen Twee - Herkansingsronde
ma 30 jul 11.20 Roeien Vrouwen Dubbeltwee - Series
ma 30 jul 11.40 Roeien Mannen Vier - Series
di 31 jul 10.30 Roeien Vrouwen Dubbeltwee - Herkansingsronde
di 31 jul 10.40 Roeien Mannen Vier - Herkansingsronde
di 31 jul 10.50 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Herkansingsronde
di 31 jul 11.10 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Herkansingsronde
di 31 jul 11.30 Roeien Vrouwen Acht - Herkansingsronde
di 31 jul 11.40 Roeien Mannen Skiff - Kwartfinale
di 31 jul 12.20 Roeien Vrouwen Skiff - Kwartfinale
di 31 jul 13.00 Roeien Mannen Dubbeltwee - Halve finale
di 31 jul 13.20 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Halve finale
wo 01 aug 10.30 Roeien Mannen Skiff - Halve finale
do 01 aug 10.50 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Halve finale
wo 01 aug 11.10 Roeien Vrouwen Twee - Finale B
wo 01 aug 11.20 Roeien Vrouwen Dubbelvier - Finale B
wo 01 aug 11.30 Roeien Mannen Acht - Finale B
wo 01 aug 11.40 Roeien Mannen Dubbelvier - Halve finale
wo 01 aug 12.00 Roeien Mannen Twee - Halve finale
wo 01 aug 12.50 Roeien Vrouwen Twee - Finale A
wo 01 aug 13.10 Roeien Vrouwen Dubbelvier - Finale A
wo 01 aug 13.30 Roeien Mannen Acht - Finale A
do 02 aug 10.30 Roeien Vrouwen Skiff - Halve finale
do 02 aug 10.50 Roeien Mannen Dubbeltwee - Finale B
do 02 aug 11.00 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Finale B
do 02 aug 11.10 Roeien Mannen Vier - Halve finale
do 02 aug 11.30 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Halve finale
do 02 aug 12.50 Roeien Mannen Dubbeltwee - Finale A
do 02 aug 13.10 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Finale A
do 02 aug 13.30 Roeien Vrouwen Acht - Finale A
vr 03 aug 10.30 Roeien Mannen Skiff - Finale E
vr 03 aug 10.40 Roeien Mannen Skiff - Finale D
vr 03 aug 10.50 Roeien Mannen Skiff - Finale C
vr 03 aug 11.00 Roeien Mannen Dubbelvier - Finale B
vr 03 aug 11.10 Roeien Mannen Twee - Finale B
vr 03 aug 11.20 Roeien Vrouwen Dubbeltwee - Finale B
vr 03 aug 11.30 Roeien Mannen Skiff - Finale B
vr 03 aug 12.30 Roeien Mannen Dubbelvier - Finale A
vr 03 aug 12.50 Roeien Mannen Twee - Finale A
vr 03 aug 13.10 Roeien Vrouwen Dubbeltwee - Finale A
vr 03 aug 13.30 Roeien Mannen Skiff - Finale A
za 04 aug 10.30 Roeien Vrouwen Skiff - Finale E
za 04 aug 10.40 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale D
za 04 aug 10.50 Roeien Vrouwen Skiff - Finale D
za 04 aug 11.00 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale C
za 04 aug 11.10 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale C
za 04 aug 11.20 Roeien Vrouwen Skiff - Finale C
za 04 aug 11.30 Roeien Mannen Vier - Finale B
za 04 aug 11.40 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale B
za 04 aug 11.50 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale B
za 04 aug 12.00 Roeien Vrouwen Skiff - Finale B
za 04 aug 12.30 Roeien Mannen Vier - Finale A
za 04 aug 12.50 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale A
za 04 aug 13.10 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale A
za 04 aug 13.30 Roeien Vrouwen Skiff - Finale A
quote:Mannen twee zonder
- Nanne Sluis
- Meindert Klem
Mannen vier zonder
- Kaj Hendriks
- Ruben Knab
- Boaz Meylink
- Mechiel Versluis
Lichte mannen vier zonder
- Tim Heijbrock
- Roeland Lievens
- Tycho Mudo
- Vincent Muda
Mannenacht
- Rogier Blink
- Roel Braas
- Sjoerd Hamburger
- Jozef Klaassen
- Olivier Siegelaar
- Diederik Simon
- Mitchel Steenman
- Matthijs Vellenga
- Peter Wiersum (stuurman)
Vrouwen dubbeltwee
- Elisabeth Hogerwerf
- Inge Janssen
Lichte vrouwen dubbeltwee
- Maaike Head
- Rianne Sigmond
Vrouwenacht
- Chantal Achterberg
- Claudia Belderbos
- Carline Bouw
- Sytske de Groot
- Annemiek de Haan
- Nienke Kingma
- Roline Repelaer van Driel
- Jacobine Veenhoven
- Anne Schellekens (stuurvrouw)
9 dames, hij klaagt niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij krijgt het druk vannacht...
Dat had ik echt nooit zien aankomen. Ik dacht dat ze misschien Roemenië konden verslaan met een eindsprint zoals in Peking, maar zo dik had ik niet verwacht nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef DeeBee het volgende:
Nette race.
Dat Roemenie dik verslagen werd is al een verrassing eigenlijk en even leek het erop of zilver nog zou kunnen, maar die start zorgde ervoor dat een eindsprint er niet meer zo in zat. Al kwamen zowel Canada als Nederland volgens mij dichterbij USA in de laatste 500 meter, dus ze sprintte gewoon beiden ervoor.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef DeeBee het volgende:
Nette race.
Dat Roemenie dik verslagen werd is al een verrassing eigenlijk en even leek het erop of zilver nog zou kunnen, maar die start zorgde ervoor dat een eindsprint er niet meer zo in zat. Al kwamen zowel Canada als Nederland volgens mij dichterbij USA in de laatste 500 meter, dus ze sprintte gewoon beiden ervoor.
Hier ben ik het volkomen mee eens. heel veel constantere ploegen zijn er niet de afgelopen spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef Szura het volgende:
Brons is gewoon een geweldige prestatie, wat een gezeik hier weer van sommigen
Heb je je moppies al gesmst?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef pullup het volgende:
[..]
[..]
Hier ben ik het volkomen mee eens. heel veel constantere ploegen zijn er niet de afgelopen spelen.
Haha natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je je moppies al gesmst?
Je mag best wel een keertje blij zijn ja in plaats van speciaal registreren om alles af te kraken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef plerda het volgende:
iig een medaille.
Daar moeten we geloof ik al heel blij mee zijn deze spelen.
Hoop dat we er minimaal 10 halen anders vind ik het wel erg triest.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net een mailtje van Golfer. Hij heeft het gemist. Hij was bezig een fles azijn te ontkurken. En dat lukte hem niet.
Joh, ga je kleuter-fixatie op mij eens ergens anders botvieren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net een mailtje van Golfer. Hij heeft het gemist. Hij was bezig een fles azijn te ontkurken. En dat lukte hem niet.
Hap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, ga je kleuter-fixatie op mij eens ergens anders botvieren.
Begint een beetje vervelend te worden dat gestalk van Tong80. Een vent die bijna 50 is en zo vreselijk kinderachtig doet.quote:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)golfer&noreplyfrom=0quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben jullie ruzie tong80 en golfer?
Wie begon er mee ? Iemand die mijn moeder er bij haalt in een discussie pak ik waar ie te pakken is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint een beetje vervelend te worden dat gestalk van Tong80. Een vent die bijna 50 is en zo vreselijk kinderachtig doet.
Ik val nu eenmaal op mannen die het kindermenu bestellen met als toetje een sorbet met vlaggetje en rietje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, ga je kleuter-fixatie op mij eens ergens anders botvieren.
Je hebt gelijk. Excuses.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef pullup het volgende:
Gaan jullie die onzin eens even ergens anders uitvechten![]()
Ach gossie. Mama, ze plagen me.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie begon er mee ? Iemand die mijn moeder er bij haalt in een discussie pak ik waar ie te pakken is.
Ik wilde je met rust laten maar in Zomergasten kwam je weer even langs om me aan te vallen met een steek onder water. Je bent te laf voor woorden.
Ik ga hem maar weer verder negeren inderdaad. Hoop dat z'n fixatie op mij wat afneemt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef Keano het volgende:
Sjesis, twee kerels die samen ver boven de 100 jaar oud zijn, die elkaar gaan bestoken op een forum.
Het moet niet gekker worden! Zal vast aan denderende donderdag liggen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef Keano het volgende:
Sjesis, twee kerels die samen ver boven de 100 jaar oud zijn, die elkaar gaan bestoken op een forum.
Golfer is zelf alleen al 100quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef Keano het volgende:
Superleuk jaquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Krijg er gewoon tranen in mijn over van.
over?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Krijg er gewoon tranen in mijn over van.
quote:
Er stond eerst iets andersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Krijg er gewoon tranen in mijn ogen van.
Chariots of Fire is dan wel handig hier. kun je makkelijk in een loop zetten _o-quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:05 schreef Keano het volgende:
Dit is me een lange uitreiking zo met die sloot aan boeketjes. Als statement allemaal in het water pleuren zeg ik.
BIj het paardrijden geen medailles vandaag??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel erg mooi dit![]()
![]()
Hopen op minimaal 2 keer brons vandaag
Helaas nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Nog meer kans op medailles bij het roeien?
Dit zijn er al 8.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel erg mooi dit![]()
![]()
Hopen op minimaal 2 keer brons vandaag
Ik heb er ook een beetje last van. Niet echt fijn hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef mstx het volgende:
Ik heb in een uur tijd nog nooit zo vaak het woord "hartritmestoornis" gehoord.
Neuhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Nog meer kans op medailles bij het roeien?
Ik denk dat je wat aan je kleurbalans gaat moeten doenquote:
Ik weet niet, Anky heeft een andere paard ofzo. Bij judo pakken we er nog wel een.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
BIj het paardrijden geen medailles vandaag??
Die vrouw die links van de roeiers staanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat aan je kleurbalans gaat moeten doen
Lopen genoeg moppies rond hoor tijdens een wedstrijdweekendquote:
Ah diequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Die vrouw die links van de roeiers staan
Dat is echt wel paars
quote:
Ze worden op blond haar geselecteerd?quote:
Geen roeichinezen idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze worden op blond haar geselecteerd?
In februari of zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou laat de selecties voor 2016 maar beginnen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef ajacied4lf het volgende:
THE UNITED STATES OF AMERICA.
wat klinkt dat toch mooi
M'n vriendin gaat weer in een boot stappen dus over 4 jaar naar Rioquote:
En zo hoort het!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef tralalala het volgende:
Zie die bazige Nederlandse vlag het hardste wapperen
Olympisch diploma halen (winnaar is zevende, 2e achtste, etc)quote:
Ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Tanin het volgende:
Iemand anders opgevallen dat op dit moment Mevrouw Watkins (need niet Watson) en Grainger samen in 1 boot zitten? Vond het wel grappig
Het was al een wonder dat ze de finale haalden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Vanmiddag nog de mannen in de 4... kunnen we daar nog rekenen op een medaille?
Er waren toch 3 prioriteitsboten, waren dat dan de lichte 4?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was al een wonder dat ze de finale haalden.
Nee dat was de lichte vier met de Mudas en die zijn al geweest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er waren toch 3 prioriteitsboten, waren dat dan de 4 mét stuurman?
ok, helderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat was de lichte vier met de Mudas en die zijn al geweest.
Duitsers nu ingehaald, en de Grieken ookquote:
kleine kans op brons.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Nederland hier kans op een plak?
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:35 schreef Anonymousz het volgende:
gaat australie goud halen?
of toch niet
Neuh, hier had niemand iets verwacht. Bij judo hadden we kansen die hebben we hier nooit gehad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:36 schreef knep het volgende:
Helaas.
Vergelijkbaar toernooi als bij het judo voor NL, tegenvallend.
australiequote:
Vind je wel grappig hé?quote:
evenveel zilver als amerika volgens mijquote:
50/50quote:
uit vormquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:38 schreef Leatherface het volgende:
Wat is er toch in vredesnaam met Australië aan de hand?
Die ene gouden die ze hebben had ook nog voor ons moeten zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:38 schreef Leatherface het volgende:
Wat is er toch in vredesnaam met Australië aan de hand?
Maar ook zonder Sydney-effect moeten die toch altijd wel een gouden medaille of vijf kunnen winnen?quote:
Jep, maar het is niet zo dat dit toernooi teleurstellend is verlopen. Het is in de lijn der verwachting. 4 finaleplaatsen is niet slecht, maar maar 1 medaille is normaal iets te mager ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Toch een teleurstellend roeitoernooi... dit blijft wel een van de prioriteitssporten voor NOC*NSF toch?
Als je de Nederlandse boten zo zag roeien had je ook niet meer dan 1 medaille kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, maar het is niet zo dat dit toernooi teleurstellend is verlopen. Het is in de lijn der verwachting. 4 finaleplaatsen is niet slecht, maar maar 1 medaille is normaal iets te mager ja.
Ingecalculeerd waren 3 medailles, uitgesproken door noc nsf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Neuh, hier had niemand iets verwacht. Bij judo hadden we kansen die hebben we hier nooit gehad.
Zal ook nog wel komen, bij de zeilers liggen er een aantal op goud en er komen nog meer dan genoeg sporten. Maar de 14x goud van 2008, 17x goud van 2004 en 16x goud van 2000 is wel heel ver verwijderd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar ook zonder Sydney-effect moeten die toch altijd wel een gouden medaille of vijf kunnen winnen?
Het gaat niet om wat je nu verwacht, maar voor het toernooi en voor het toernooi was 1 medaille gewoon logisch. En zelfs die ene medaille was op voorhand door de problemen lang niet zeker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je de Nederlandse boten zo zag roeien had je ook niet meer dan 1 medaille kunnen verwachten
Dik laatste vaak.
Die scores van ruim boven de tien goud zullen dan wel het Sydney-effect zijn? En tussen de vijf en tien keer goud de normale Australische standaard zonder gastheer te zijn van de Spelen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal ook nog wel komen, bij de zeilers liggen er een aantal op goud en er komen nog meer dan genoeg sporten. Maar de 14x goud van 2008, 17x goud van 2004 en 16x goud van 2000 is wel heel ver verwijderd.
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:51 schreef Anonymousz het volgende:
finale nu 2 vrouwen zonder
ben benieuwd dat australie gaat goud kan halen
helaasquote:
Zekerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:54 schreef Anonymousz het volgende:
zo te zien gaat UK weer goud halen
Brit van het bankje gevallen.quote:
Mee eens, als het geen Britten waren was het vast zo gegaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:14 schreef pullup het volgende:
Als het na de 100 meter lijn was horen ze er eigenlijk gewoon uit te liggen dacht ik.
Zou best eens protest kunnen komen. De roeirelquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:18 schreef pullup het volgende:
Het oordeel is nu dat het binnen de 100 meter lijn was
En wonderbaarlijk genoeg zijn er geen beelden van opzij maar als het niet het geval was zouden er waarschijnlijk wel coaches van de andere teams zijn die een protest hadden ingediend.
Was inderdaad niets aan de hand. Gewoon van het bankje gevallen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef Szura het volgende:
Britten hebben de materiaalpech gefaked, aldus de commentator op ES
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef Szura het volgende:
Britten hebben de materiaalpech gefaked, aldus de commentator op ES
want?quote:
Niet eens met herstart Britten.quote:
Een medaille.quote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:31 schreef pullup het volgende:
Waren die Fransen 4e ? Dat zou ze nog wel eens hoofdbrekens kunnen kosten bij de officials.
Dit dus... echt schandalig dat dit niet is rechtgetrokken....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:24 schreef Szura het volgende:
Vieze honden, bij het baanwielrennen ook al
Ook die interviewer jankt er op losquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wat een drama bij de Britten.
Had het ook echt wel een beetje te doen met die kerels.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook die interviewer jankt er op los
Ja, tijdens de race niet maar dit waren wel twee hoopjes ellende. Ze hadden ook vrijwel alles gewonnen de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:41 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Had het ook echt wel een beetje te doen met die kerels.
Dat is toch wel een verrassing te noemenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |