Die zal zelf ook hebben geweten dat ie zo goed als kansloos wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel sneu voor zijn tegenstander
Ze willen straks uitzendtijd hebben om herhalingen te laten zien van beachvolleybal, ze moeten vullen héquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef marcodej het volgende:
Dan gaan ze nu lullen over een nietszeggende pot. Ga gewoon gelijk terug naar het beachvolley.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:35 schreef franklop het volgende:
mijn internet stream op telefoon begint nu pas aan partij![]()
loopt iets achter
Is alleen maar voordelig voor Henkiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo de nummer een geplaatste ligt er al bijna af
Is dat der Kazach?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo de nummer een geplaatste ligt er al bijna af
Ja die ligt er dus afquote:
Ja dat heb ik idd ook, raar is dat, en als ie dan stopt en je wilt hem weer aanzetten dan begint ie ook weer een heel stuk terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:35 schreef franklop het volgende:
mijn internet stream op telefoon begint nu pas aan partij![]()
loopt iets achter
Heel gunstig.quote:
Dat klinkt wel gunstigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:38 schreef Mestras het volgende:
Kazach eraf en de winnaar een blessure
Had er Van der Geest maar weggezet, die kan het nog leuk brengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:37 schreef DeeBee het volgende:
Deze analyses.
Kom op man, nietszeggend inderdaad...
schijnt via de app wel stuk korter te zijn, maar die hebben de falers niet voor android..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat heb ik idd ook, raar is dat, en als ie dan stopt en je wilt hem weer aanzetten dan begint ie ook weer een heel stuk terug![]()
vanmiddag wel!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
schijnt via de app wel stuk korter te zijn, maar die hebben de falers niet voor android..
Is nou toch een Belg?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:40 schreef Marcoss het volgende:
Vd Geest al direct tegen de wereldkampioen? Die had dus ook niet veel slechter kunnen loten
Japquote:
Ja, denk dat vader vd Geest nooit heeft gehad dat hij liever een Belg als winnaar heeft dan z'n eigen pupil Grolquote:
Oh shit Duitsers altijd linkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef TheArt het volgende:
Meervoudig Europees kampioen Zeevi er ook uit. Die kon Henk in de eventuele kwartfinale tegenkomen. Maar die Duitser Peters waar Zeevi van verloor is ook wel sterk.
-100 de sterkst bezette klasse van allemaal ook, denk ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef TheArt het volgende:
Meervoudig Europees kampioen Zeevi er ook uit. Die kon Henk in de eventuele kwartfinale tegenkomen. Maar die Duitser Peters waar Zeevi van verloor is ook wel sterk.
Op dit moment wel ja. Waren vooraf 4 favorieten: Rakov, Grol, Anai en Khaibulaev. Rakov ligt er dus inmiddels uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
-100 de sterkst bezette klasse van allemaal ook, denk ik?
Anai staat nu op de mat tegen een Britquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja. Waren vooraf 4 favorieten: Rakov, Grol, Anai en Khaibulaev. Rakov ligt er dus inmiddels uit.
11:30 weerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Hoelaat mag henkie Grol weer?
Kijk jij nog via de BBC stream?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Anai staat nu op de mat tegen een Brit
Fak, dan ben ik onderweg naar het vliegveldquote:
sterktequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Fak, dan ben ik onderweg naar het vliegveld
Cancel danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Radio 1?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zhorzholiani, kent Henk ook nog wel. Won hij 4 jaar terug van in de strijd om het brons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef marcodej het volgende:
Georgier wint op basis van vijf strafjes.
Hij zit in Londen..quote:
Weer naar huis. Ben bij het Judo geweest eergisteren (Willibroordse) en het Hockey gisterenquote:
Heet toevallig Frank zeker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb iemand gevonden die me gaat SMSen
Nee die had zijn SMSbundel voor andere doeleinde nodig ene Roos85 ofzoquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee die had zijn SMSbundel voor andere doeleinde nodig ene Roos85 ofzo
En verloor ie vorig jaar op het WK van...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zhorzholiani, kent Henk ook nog wel. Won hij 4 jaar terug van in de strijd om het brons.
Nee idd, goed voor onze rekeningenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:52 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Wij smsen nooit, en das maar goed ook.
Importbelgen tellen niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:52 schreef Mestras het volgende:
Op canvas laten ze de partij niet een zien
Klopt, toen had hij echt een complete offday.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:52 schreef Caws het volgende:
[..]
En verloor ie vorig jaar op het WK van...
Nee, alleen in de halve finale of in de herkansingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:52 schreef marcodej het volgende:
Kan een finale VdGeest - Grol? Ik hoop erop.
Nog niet duidelijk, want er zijn nog een paar R32 partijen.quote:
Dopingquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk, want er zijn nog een paar R32 partijen.
Tussen 12:01 en 12:29 die R16 partijen...
Scheelt ons weer een teleurstellingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:55 schreef FredVleespet het volgende:
Maar goed dat hij Belg geworden is
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:55 schreef Mestras het volgende:
[..]
Scheelt ons weer een teleurstelling
De ervaringsdeskundige spreekt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef marcodej het volgende:
Aftikken in een houdgreep. Tuurlijk.
Thanks.quote:
Net als die panische tegenstanders van Willeboordsequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef marcodej het volgende:
Die werden verwurgd. Als die niet hadden afgetikt, waren ze misschien wel gestikt. Lijkt me een prima reden om af te tikken. Het liggen in een houdgreep is dat niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef Mestras het volgende:
[..]
Net als die panische tegenstanders van Willeboordse
Hij komt echt over alsof het hem totaal niet interesseert.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef TheArt het volgende:
Jezus Stomphorst, stop er gewoon mee als je totaal geen feeling met sport hebtDie vragen joh.
Henry Schut >>>>>> Jeroen Stomphorst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij komt echt over alsof het hem totaal niet interesseert.
Ze moeten het wel in de Jip en Janneke stijl houden he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef TheArt het volgende:
Jezus Stomphorst, stop er gewoon mee als je totaal geen feeling met sport hebtDie vragen joh.
quote:Judo Elco van der Geest zou uitgesloten zijn nog voor de wedstrijd tegen Khaibulaev is begonnen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:01 schreef Mestras het volgende:
De Belgen hebben hun eigen waarheid weer:
[..]
Nu is het geupdatequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:01 schreef Mestras het volgende:
De Belgen hebben hun eigen waarheid:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gt-in-de-drank.dhtmlquote:Elco van der Geest heeft het amper anderhalve minuut volgehouden tegen de Russische wereldkampioen Khaibulaev. Onze landgenoot kreeg een ippon om de oren.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:01 schreef Mestras het volgende:
De Belgen hebben hun eigen waarheid:
[..]
Die is ook uitgeschakeld vandaag ja, met een kater van gisteravond waarschijnlijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:05 schreef horned_reaper het volgende:
oh.... ik dacht dat Dennis van der Geest was uitgeschakeld...... :$
zo vrouwelijk ziet die er toch niet uit?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef DutchSL het volgende:
Die Belgen in het Belgen-huis dachten dat Vd Geest een hockeyspeelster was
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef DutchSL het volgende:
Die Belgen in het Belgen-huis dachten dat Vd Geest een hockeyspeelster was
Mooie combinatie vind ik dat. Ze hebben kennis, ze brengen het goed en ze hebben enthousiasmequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat maar, Jongkind en Houkes zijn iets scherper.
Dat moet Grol zeker winnen anders dolt mijn vriendin me vanavond.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Stomphorst heeft het over een Braziliaan waar Grol tegen moet. Wie is het?
Luister er ook wel graag naar, ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mooie combinatie vind ik dat. Ze hebben kennis, ze brengen het goed en ze hebben enthousiasme
Jongkind heb je echt niks aan. Die roept wat dingen die op Wikipedia staan en na een straf zegt hij áltijd dat het Yuko is bij nog een straf. Houkes is prima.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mooie combinatie vind ik dat. Ze hebben kennis, ze brengen het goed en ze hebben enthousiasme
Nee hoor, Jongkind heeft zelf ook jaren gejudood. Die weet er echt wel genoeg van. Probleem is dat het instapniveau van heel veel mensen zo laag is, dat hij het telkens uit moet leggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jongkind heb je echt niks aan. Die roept wat dingen die op Wikipedia staan en na een straf zegt hij áltijd dat het Yuko is bij nog een straf. Houkes is prima.
Iemand moet dat doen he. Er kijken ook mensen die niet zo veel van judo snappen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jongkind heb je echt niks aan. Die roept wat dingen die op Wikipedia staan en na een straf zegt hij áltijd dat het Yuko is bij nog een straf. Houkes is prima.
Precies. Zie meer mensen klagen over iedere keer weer de regels uitleggen, maar dat is gewoon nodig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor, Jongkind heeft zelf ook jaren gejudood. Die weet er echt wel genoeg van. Probleem is dat het instapniveau van heel veel mensen zo laag is, dat hij het telkens uit moet leggen.
Houkes doet het nu weer. Maar wel vlot. Dus zo irritant is het ook weer niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Zie meer mensen klagen over iedere keer weer de regels uitleggen, maar dat is gewoon nodig.
Je ziet hier al dagelijks veel mensen vragen over de regels stellen.
Tijdens zo'n niet boeiend potje zonder Nederlander kan het prima ja, zeker als daarna een Nederlander komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Houkes doet het nu weer. Maar wel vlot. Dus zo irritant is het ook weer niet.
...quote:
Er is toch ook een NL 1 stream bij NOS.nlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
...zucht.
Heb hier toch geen tv tot mijn beschikking op 't werk
De NL1 stream?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
...zucht.
oh sorry lolquote:
anarchiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat zou er gebeuren met het forum als henk verliest
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
...zucht.
Dan trekt Danny de stekker er uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat zou er gebeuren met het forum als henk verliest
Niet te mooi en het te geforceerd willen doen idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef marcodej het volgende:
En nu niet in de val lopen. Risico hoeft hij nu niet te nemen.
Wel enorm saai zo. Maar die Henk straalt wel enorm veel kracht uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef marcodej het volgende:
En nu niet in de val lopen. Risico hoeft hij nu niet te nemen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef alors het volgende:
Maar die gast ligt dan zonet op zijn rug, maar waarom is dat geen score dan?
Was geen worp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef alors het volgende:
Offerworp denk ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef alors het volgende:
Het is jaren geleden dat ik zelf gejudod heb dus weet het niet meer precies, maar volgens mij omdat hij er zelf naartoe gaat en niet op zijn rug wordt geworpen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef alors het volgende:
En daar is hij vaak aan ten onder gegaan. Teveel zelfvertrouwen, gemakzuchtigheid die erin sloop...quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk is door naar de QF
Henk weer op de mat om 12:29
quote:
Okay, makes sensequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is jaren geleden dat ik zelf gejudod heb dus weet het niet meer precies, maar volgens mij omdat hij er zelf naartoe gaat en niet op zijn rug wordt geworpen.
Doet me altijd aan Van der Geest denken, met die Georgiër dacht ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Morthill het volgende:
Dat shot van beide naast elkaar liggend op de grond uit te hijgen![]()
Niet bepaald. Henk is ten onder gegaan aan zn drang naar het scoren van een Ippon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En daar is hij vaak aan ten onder gegaan. Teveel zelfvertrouwen, gemakzuchtigheid die erin sloop...
Inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Morthill het volgende:
Dat shot van beide naast elkaar liggend op de grond uit te hijgen![]()
De Italiaan Bianchessiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doet me altijd aan Van der Geest denken, met die Georgiër dacht ik.
Kostte wel veel energie deze partij zo te zien!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef TheArt het volgende:
Henk staat echt wel vreselijk sterk. Die aanvallen van Correa brachten niet eens een kleine wankeling te weeg bij Henk.
12:29quote:
Italiaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doet me altijd aan Van der Geest denken, met die Georgiër dacht ik.
Niet zo gek toch?quote:
Ja, dit was/is zijn grootste probleem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Niet bepaald. Henk is ten onder gegaan aan zn drang naar het scoren van een Ippon.
Ja maar het beeld maakt veel goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:37 schreef De_Fietser het volgende:
niet echt diepgaande analyses, de presentator herhaalt vooral wat Annicka net daarvoor zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |