Die zal zelf ook hebben geweten dat ie zo goed als kansloos wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel sneu voor zijn tegenstander
Ze willen straks uitzendtijd hebben om herhalingen te laten zien van beachvolleybal, ze moeten vullen héquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef marcodej het volgende:
Dan gaan ze nu lullen over een nietszeggende pot. Ga gewoon gelijk terug naar het beachvolley.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:35 schreef franklop het volgende:
mijn internet stream op telefoon begint nu pas aan partij![]()
loopt iets achter
Is alleen maar voordelig voor Henkiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo de nummer een geplaatste ligt er al bijna af
Is dat der Kazach?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo de nummer een geplaatste ligt er al bijna af
Ja die ligt er dus afquote:
Ja dat heb ik idd ook, raar is dat, en als ie dan stopt en je wilt hem weer aanzetten dan begint ie ook weer een heel stuk terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:35 schreef franklop het volgende:
mijn internet stream op telefoon begint nu pas aan partij![]()
loopt iets achter
Heel gunstig.quote:
Dat klinkt wel gunstigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:38 schreef Mestras het volgende:
Kazach eraf en de winnaar een blessure
Had er Van der Geest maar weggezet, die kan het nog leuk brengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:37 schreef DeeBee het volgende:
Deze analyses.
Kom op man, nietszeggend inderdaad...
schijnt via de app wel stuk korter te zijn, maar die hebben de falers niet voor android..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat heb ik idd ook, raar is dat, en als ie dan stopt en je wilt hem weer aanzetten dan begint ie ook weer een heel stuk terug![]()
vanmiddag wel!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
schijnt via de app wel stuk korter te zijn, maar die hebben de falers niet voor android..
Is nou toch een Belg?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:40 schreef Marcoss het volgende:
Vd Geest al direct tegen de wereldkampioen? Die had dus ook niet veel slechter kunnen loten
Japquote:
Ja, denk dat vader vd Geest nooit heeft gehad dat hij liever een Belg als winnaar heeft dan z'n eigen pupil Grolquote:
Oh shit Duitsers altijd linkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef TheArt het volgende:
Meervoudig Europees kampioen Zeevi er ook uit. Die kon Henk in de eventuele kwartfinale tegenkomen. Maar die Duitser Peters waar Zeevi van verloor is ook wel sterk.
-100 de sterkst bezette klasse van allemaal ook, denk ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef TheArt het volgende:
Meervoudig Europees kampioen Zeevi er ook uit. Die kon Henk in de eventuele kwartfinale tegenkomen. Maar die Duitser Peters waar Zeevi van verloor is ook wel sterk.
Op dit moment wel ja. Waren vooraf 4 favorieten: Rakov, Grol, Anai en Khaibulaev. Rakov ligt er dus inmiddels uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
-100 de sterkst bezette klasse van allemaal ook, denk ik?
Anai staat nu op de mat tegen een Britquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja. Waren vooraf 4 favorieten: Rakov, Grol, Anai en Khaibulaev. Rakov ligt er dus inmiddels uit.
11:30 weerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Hoelaat mag henkie Grol weer?
Kijk jij nog via de BBC stream?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Anai staat nu op de mat tegen een Brit
Fak, dan ben ik onderweg naar het vliegveldquote:
sterktequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Fak, dan ben ik onderweg naar het vliegveld
Cancel danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Radio 1?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zhorzholiani, kent Henk ook nog wel. Won hij 4 jaar terug van in de strijd om het brons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef marcodej het volgende:
Georgier wint op basis van vijf strafjes.
Hij zit in Londen..quote:
Weer naar huis. Ben bij het Judo geweest eergisteren (Willibroordse) en het Hockey gisterenquote:
Heet toevallig Frank zeker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb iemand gevonden die me gaat SMSen
Nee die had zijn SMSbundel voor andere doeleinde nodig ene Roos85 ofzoquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee die had zijn SMSbundel voor andere doeleinde nodig ene Roos85 ofzo
En verloor ie vorig jaar op het WK van...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zhorzholiani, kent Henk ook nog wel. Won hij 4 jaar terug van in de strijd om het brons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |