SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 7% gewijzigd door Nibb-it op 02-08-2012 13:25:44 ]
Het is toch werk?quote:
Ik vind het een rare plaats voor zulk soort werk. En denk niet dat er in WGR mensen zijn die daar iets zinnigs over kunnen vertellen.quote:
Er is ook meteen verwezen naar DEF. Dat men daar niks mee doet is een andere zaak.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het een rare plaats voor zulk soort werk. En denk niet dat er in WGR mensen zijn die daar iets zinnigs over kunnen vertellen.
Ja, las het, weird!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is ook meteen verwezen naar DEF. Dat men daar niks mee doet is een andere zaak.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ik me dus afvraag, hoe kun je zo een rund zijn dat je je wapen "vergeet"
Ja, jij snapt hetquote:
Nee, ik begrijp het niet. Waar zie je dat in dat WGR topic?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, jij snapt het
Jij vraagt je dat ook al af
Nergens, maar Nibb-it had het er in het vorige abo-sc overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp het niet. Waar zie je dat in dat WGR topic?
Tering, je lijkt Esses wel. Die plaats ook altijd opmerkingen waarbij iedereen maar moet gokken waar het over gaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nergens, maar Nibb-it had het er in het vorige abo-sc over
Op basis daarvan maakte hij denk ik deze TT in def-sc.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering, je lijkt Esses wel. Die plaats ook altijd opmerkingen waarbij iedereen maar moet gokken waar het over gaat.
Ging om deze post: http://forum.fok.nl/topic/1851902/6/50#114985853quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering, je lijkt Esses wel. Die plaats ook altijd opmerkingen waarbij iedereen maar moet gokken waar het over gaat.
Tja, wij van WC eend hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef Nibb-it het volgende:
Hamas: Holocaust is grote leugen
Goed bezig Hamas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |