Behoorlijk stom van je natuurlijk. En ik kan me zo voorstellen dat een werkgever dit niet op prijs stelt, om het zacht uit te drukken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:11 schreef MisterRiouz het volgende:
ik heb namelijk getweet: ik vind de ... echt naaiers' het lijkt me niet, omdat het mijn mening is en in NL geld toch de vrijheid van meningsuiting?
Meh, er zou zomaar iets kunnen staan over het bedrijf zwartmaken oid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:16 schreef MisterRiouz het volgende:
maar zolang er niks over in mijn contract staat mogen ze mij niks doen toch?
of ditquote:ik vind de ... echt naaiers
quote:ik vind de [insert bedrijfsnaam] echt naaiers
de 2equote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:58 schreef Nemephis het volgende:
Heb je letterlijk dit zo getweet:
[..]
of dit
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:06 schreef zarGon het volgende:
VERWIJDER DE TWEET, VERWIJDER DE TWEET.
Is gewoon een vorm van epic fail. Alleen de echt domme mensen zetten hun hele leven online.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 05:39 schreef klabbakus het volgende:
niet direct,
hij kan je officiele waarschuwing voor geven
3 strikes = out! (al moet ie dat nog steeds aanvechten bij een rechter als je niet accoord gaat)
als ie wel probeert gewoon een advocaat inschakelen (sowieso bij ontslag)
ennuh, leuk he die sociale media, heel de jeugd faalt door dit fenomeen
quote:Rapper, entertainer. uitgaan, kickboxen, fitness, vrienden. http://www.funx.fm Mooie jongen, super lief! 16 jaar. 1.84m 80kg
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:26 schreef Joenes het volgende:
https://twitter.com/misterriouz/status/230680745935515648
quote:
wie ben jij?:Pquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ts, ping me als je in urk bent en kan chillen, dan kom ik die kant op
twitter:MisterRiouz twitterde op woensdag 01-08-2012 om 17:05:50Ik vind de mc donalds echt naaiers! reageer retweet
Is WGR het afvoerputje van FOK?!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef Apekoek het volgende:
Bij de MC ontslagen worden,grote hamvraag, wat kun je dan wel in het leven?
quote:Redouan @MisterRiouz
zo eten, #Ramadan <3
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wigga's, gereformeerden en relnichten. Duh.
Ja, nu lach je nog.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef MisterRiouz het volgende:
haha er is geen mac in emmeloord xD
nee, belte goed is op, ik stuur hem zo'n gratis smsjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nu lach je nog.
Maar wat nou als je straks je baantje kwijt bent?
Ali B bellen?
Er zitten er 3 op fietsafstand. Welke wil je dat we het toemailen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef MisterRiouz het volgende:
haha er is geen mac in emmeloord xD
Heb je nu pijn?twitter:MisterRiouz twitterde op donderdag 02-08-2012 om 02:51:23vroeger huilde ik als ik viel, en nu is pijn een teken dat je hard werkt! reageer retweet
haha, doe maar naar welke je wil xD...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Er zitten er 3 op fietsafstand. Welke wil je dat we het toemailen?
@McD_Zwolle ( Zwolle/Kampen)
?
haha, ik ben rapper, en gaf hem een keer demo van me. en er liggen afspraken.. en ja ik heb z'n nummer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij de 06 van Ali B? Denk je dat ik gras eet, of zo?
jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef Franknfurter het volgende:
Heb je nu pijn?twitter:MisterRiouz twitterde op donderdag 02-08-2012 om 02:51:23vroeger huilde ik als ik viel, en nu is pijn een teken dat je hard werkt! reageer retweet
Nee ^^quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:26 schreef MisterRiouz het volgende:
hahaha prachtig:P follow me ook gelijk ff ?
fixed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:53 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
haha, ik ben ex hamburger flipper, en gaf hem een keer BigMac van me. en er liggen afspraken.. en ja ik heb z'n nummer.
haha je grootste faal is dat ali b moslim is en de bigmac niet halal is... sorry.quote:
Faal, Ali B en BigMac in 1 zin..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:58 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
haha je grootste faal is dat ali b moslim is en de bigmac niet halal is... sorry.
haha voor jou zeker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Faal, Ali B en BigMac in 1 zin..
Maak er een rap over.
Nee, voor Ronald McDonald.quote:
Wat is er niet halal aan dan? Volgens mij 100% rundvlees.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:58 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
haha je grootste faal is dat ali b moslim is en de bigmac niet halal is... sorry.
maar rundvlees is niet halal? halal houdt in dat het op een islamitische wijze is geslachtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat is er niet halal aan dan? Volgens mij 100% rundvlees.
Vaaiz!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef V1z0R het volgende:
Beetje rapper freestyled zo even een vers over de bühne
Je hele flow is wack, ik spuug op je BigMac
Je bent een grote faal, ga met je moeder aan de haal
Laat 'r tippelen voor Ali B of rimmen door Big2
het ontbreekt je niet aan zelfvertrouwenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef MisterRiouz het volgende:
wordt gevraagd om te rappen door de ruigbaard
snap hem wel, waarom hij me haat.
stiekem heeft hij alles gechekt en vindt hij me vet
en het enigste wat hij kan doen is zich gedragen als een internet slet,
stressende comments plaatsen, op onbekende haten
omdat je weet dat je zelf nooit wat van je leven zal maken
jij bent een flikker, sukkeltje van niks,
k rap, werk bij de mac en wekelijks op FunX
kom iequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef V1z0R het volgende:
Beetje rapper freestyled zo even een vers over de bühne
Je hele flow is wack, ik spuug op je BigMac
Je bent een grote faal, ga met je moeder aan de haal
Laat 'r tippelen voor Ali B of rimmen door Big2
haha watdan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
het ontbreekt je niet aan zelfvertrouwen
Prachtig! Wat een kwaliteit!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef MisterRiouz het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef MisterRiouz het volgende:
I rest my case.quote:
nee, je doet biggie met een barkie is: je doet groot met 100 euroquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef Marrije het volgende:
je doet biggie met een barkie
=
je doet stoer (groots) met geblaat?
zit niks achter, gewoon, zoals ik het zegquote:
haha ohquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
zit niks achter, gewoon, zoals ik het zeg![]()
Je had het verzoek ook aan je voorbij kunnen laten omdat er sowieso commentaar op komt, maar je doet het gewoon toch.
okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:18 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
nee, je doet biggie met een barkie is: je doet groot met 100 euro
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:15 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
kom ie
op straat wordt je vies aangekeken dus op dit forum wil je stoer zijn
weake lyrics slechte flow en fucking kinder rijm
ik ben op papier. ik pop maar geen marly, je bent niks maar je doet biggie met een barkie
Ik vind dat wel leuk. Even afgezien van de precieze inhoud en wat spelfouten, vind ik het creatief.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef MisterRiouz het volgende:
JE WERKT NIET MEER BIJ DE MAC,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef MisterRiouz het volgende:
Don't quit your day job.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef MisterRiouz het volgende:
Als je dit al creatief vindt Lien...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. Even afgezien van de precieze inhoud en wat spelfouten, vind ik het creatief.
Ik houd niet van rap, maar ik vind het mooi dat jij dit met taal kan.
Dit is erg creatief, een nieuw wereld talent. jwtzquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je dit al creatief vindt Lien...
Dat is het mooie van creativiteit. Dat zit 'm soms in heel kleine dingen. Maar als het er is, is er potentie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je dit al creatief vindt Lien...
Goede vraag ja :-s TS heeft er geen duidelijke intresse in. Kan dit gedrogt weer terug waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is WGR het afvoerputje van FOK?!
nou funX zelf vindt dat ik talent heb... want filmpjes van mijn optredens staan op hun pages en hun supporten mij, net zoals ik hun support:)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:12 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik hoop dat dit topic en die tweet bij al z'n toekomstige werkgevers terecht komen.
Wat zal Funx er van zeggen, dat hij hun naam door het slijk haalt door ze te associeren met idioten als hijzelf op internetfora?
waaruit concludeer je dat ik een straatschoffie ben??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik had je niet eens aangenomen. Straatschoffies zijn slecht voor het imago van de zaak
Je doen en laten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
waaruit concludeer je dat ik een straatschoffie ben??
+1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Eenskijken het volgende:
even los van wat al gezegd is dat het niet slim is enzo..\
het is natuurlijk wel ontzettend hypcoriet. Ik denk dat meer dan 50% van alle werkende mensen wel eens denkt 'wat is [bedrijfsnaam] voor een naaiersbende (of iets in die trant). En anoniem is het ook allemaal geaccepteerd en lacht iedereen erom, maar als je dan met je naam erbij staat ben je opeens een mongool? Het is gewoon vrijheid van meningsuiting en men moet over twitter niet zo zwaar aan tillen
als jij m'n baas zou zijn en ik zou je op een maandagmiddag vertellen dat ik je een naaizak en een lul vind, zou je me dan ontslaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Eenskijken het volgende:
even los van wat al gezegd is dat het niet slim is enzo..\
het is natuurlijk wel ontzettend hypcoriet. Ik denk dat meer dan 50% van alle werkende mensen wel eens denkt 'wat is [bedrijfsnaam] voor een naaiersbende (of iets in die trant). En anoniem is het ook allemaal geaccepteerd en lacht iedereen erom, maar als je dan met je naam erbij staat ben je opeens een mongool? Het is gewoon vrijheid van meningsuiting en men moet niet zo zwaar tillen aan tweets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't pee on my leg and tell me it's raining!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:46 schreef JudgeJudy het volgende:
Hopelijk komt er snel een modje,
en gooit hij op dit topic een slotje.
Ik win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |