nou funX zelf vindt dat ik talent heb... want filmpjes van mijn optredens staan op hun pages en hun supporten mij, net zoals ik hun support:)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:12 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik hoop dat dit topic en die tweet bij al z'n toekomstige werkgevers terecht komen.
Wat zal Funx er van zeggen, dat hij hun naam door het slijk haalt door ze te associeren met idioten als hijzelf op internetfora?
waaruit concludeer je dat ik een straatschoffie ben??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik had je niet eens aangenomen. Straatschoffies zijn slecht voor het imago van de zaak
Je doen en laten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
waaruit concludeer je dat ik een straatschoffie ben??
+1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Eenskijken het volgende:
even los van wat al gezegd is dat het niet slim is enzo..\
het is natuurlijk wel ontzettend hypcoriet. Ik denk dat meer dan 50% van alle werkende mensen wel eens denkt 'wat is [bedrijfsnaam] voor een naaiersbende (of iets in die trant). En anoniem is het ook allemaal geaccepteerd en lacht iedereen erom, maar als je dan met je naam erbij staat ben je opeens een mongool? Het is gewoon vrijheid van meningsuiting en men moet over twitter niet zo zwaar aan tillen
als jij m'n baas zou zijn en ik zou je op een maandagmiddag vertellen dat ik je een naaizak en een lul vind, zou je me dan ontslaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Eenskijken het volgende:
even los van wat al gezegd is dat het niet slim is enzo..\
het is natuurlijk wel ontzettend hypcoriet. Ik denk dat meer dan 50% van alle werkende mensen wel eens denkt 'wat is [bedrijfsnaam] voor een naaiersbende (of iets in die trant). En anoniem is het ook allemaal geaccepteerd en lacht iedereen erom, maar als je dan met je naam erbij staat ben je opeens een mongool? Het is gewoon vrijheid van meningsuiting en men moet niet zo zwaar tillen aan tweets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't pee on my leg and tell me it's raining!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:46 schreef JudgeJudy het volgende:
Hopelijk komt er snel een modje,
en gooit hij op dit topic een slotje.
Ik win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |