Ja, nu lach je nog.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef MisterRiouz het volgende:
haha er is geen mac in emmeloord xD
nee, belte goed is op, ik stuur hem zo'n gratis smsjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nu lach je nog.
Maar wat nou als je straks je baantje kwijt bent?
Ali B bellen?
Er zitten er 3 op fietsafstand. Welke wil je dat we het toemailen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef MisterRiouz het volgende:
haha er is geen mac in emmeloord xD
Heb je nu pijn?twitter:MisterRiouz twitterde op donderdag 02-08-2012 om 02:51:23vroeger huilde ik als ik viel, en nu is pijn een teken dat je hard werkt! reageer retweet
haha, doe maar naar welke je wil xD...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Er zitten er 3 op fietsafstand. Welke wil je dat we het toemailen?
@McD_Zwolle ( Zwolle/Kampen)
?
haha, ik ben rapper, en gaf hem een keer demo van me. en er liggen afspraken.. en ja ik heb z'n nummer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij de 06 van Ali B? Denk je dat ik gras eet, of zo?
jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef Franknfurter het volgende:
Heb je nu pijn?twitter:MisterRiouz twitterde op donderdag 02-08-2012 om 02:51:23vroeger huilde ik als ik viel, en nu is pijn een teken dat je hard werkt! reageer retweet
Nee ^^quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:26 schreef MisterRiouz het volgende:
hahaha prachtig:P follow me ook gelijk ff ?
fixed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:53 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
haha, ik ben ex hamburger flipper, en gaf hem een keer BigMac van me. en er liggen afspraken.. en ja ik heb z'n nummer.
haha je grootste faal is dat ali b moslim is en de bigmac niet halal is... sorry.quote:
Faal, Ali B en BigMac in 1 zin..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:58 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
haha je grootste faal is dat ali b moslim is en de bigmac niet halal is... sorry.
haha voor jou zeker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Faal, Ali B en BigMac in 1 zin..
Maak er een rap over.
Nee, voor Ronald McDonald.quote:
Wat is er niet halal aan dan? Volgens mij 100% rundvlees.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:58 schreef MisterRiouz het volgende:
[..]
haha je grootste faal is dat ali b moslim is en de bigmac niet halal is... sorry.
maar rundvlees is niet halal? halal houdt in dat het op een islamitische wijze is geslachtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat is er niet halal aan dan? Volgens mij 100% rundvlees.
Vaaiz!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef V1z0R het volgende:
Beetje rapper freestyled zo even een vers over de bühne
Je hele flow is wack, ik spuug op je BigMac
Je bent een grote faal, ga met je moeder aan de haal
Laat 'r tippelen voor Ali B of rimmen door Big2
het ontbreekt je niet aan zelfvertrouwenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef MisterRiouz het volgende:
wordt gevraagd om te rappen door de ruigbaard
snap hem wel, waarom hij me haat.
stiekem heeft hij alles gechekt en vindt hij me vet
en het enigste wat hij kan doen is zich gedragen als een internet slet,
stressende comments plaatsen, op onbekende haten
omdat je weet dat je zelf nooit wat van je leven zal maken
jij bent een flikker, sukkeltje van niks,
k rap, werk bij de mac en wekelijks op FunX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |