Ah okquote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Waar denk je dat die speciaalbieren vandaan komen?
uit Belgiëquote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Waar denk je dat die speciaalbieren vandaan komen?
Het grootste deel komt daar inderdaad vandaan.quote:
Ik snap je commentaar niet... Er komt op iedere kamer 2xUTP (CAT5e) en 1xcoax, naast elkaar, en daarnaast ook weer 3x2 wandcontactdozen. Meer dan 2xUTP lijkt me overbodig per (slaap)kamer. En mocht er toch meer nodig zijn, dan is een switch er zo tussengezet, veel makkelijker dan een coax uit de buis halen en twee UTP kabels er doorheen te trekken...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:27 schreef gateway het volgende:
Het wordt langzaam wat! Ik zou als ik nieuw zou bouwen of verbouwen bij de tv coax en CAT leggen, aangezien tv steeds vaker ook over ethernet gaat. maargoed, je kan dan ook altij dnog de coax door CAT vervangen (of erbijdoor als er niet teveel bochten inzitten)
sorry, had niet gelezen dat dat allemaal naast elkaar zitquote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Het grootste deel komt daar inderdaad vandaan.
[..]
Ik snap je commentaar niet... Er komt op iedere kamer 2xUTP (CAT5e) en 1xcoax, naast elkaar, en daarnaast ook weer 3x2 wandcontactdozen. Meer dan 2xUTP lijkt me overbodig per (slaap)kamer. En mocht er toch meer nodig zijn, dan is een switch er zo tussengezet, veel makkelijker dan een coax uit de buis halen en twee UTP kabels er doorheen te trekken...
schiet lekker op toch wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:39 schreef Bouwclone het volgende:
Vrijdagochtend gaf de electricien zijn OK, en dus ben ik in het weekend maar aan de slag gegaan om de boel eindelijk eens dicht te krijgen.
Voor de vonkenboeren: er zit nu 200 meter kabel (maal 3 aders) op zolder verwerkt, en dat was niet genoeg, kwam ca 20 meter tekort, maar dat mag de electricien zelf trekken. Er komt 1 groep per 2 ruimtes.
Iedere ruimte, behalve de badkamer wordt voorzien met 2xCAT5e voor data en een coaxpunt voor TV. Gelukkig zaten er al 5x 20mm loze leidingen van zolder direct naar de "kabelkast".
De eerste slaapkamer op zolder is inmiddels voorzien van OSB en gipsplaten (overal eerst een laag OSB achter het gips omdat ik een hekel heb aan gipspluggen, nu kan ik overal waar ik wat op wil hangen gewoon een schroef gebruiken. En daarnaast werkt het ook geluidsisolerend).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef nikky het volgende:
Wauw, ziet er strak uit!
En een beetje Nikky in je huis
Je moet er van houden.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef nikky het volgende:
Wauw, ziet er strak uit!
En een beetje Nikky in je huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je moet er van houden.Slaapkamer van een dochterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moest opeens aan dit uitermate serieuze onderzoek denken en ben blij dat ze het de eerstkomende jaren daar niet mee associeert
Is een huis aan het bouwen in Noorwegen:
Topicreeks: Huis bouwen in Noorwegen
Dat onderzoek ookquote:Op maandag 11 februari 2013 00:32 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Slaapkamer van een dochter
Maar ik moest opeens aan dit uitermate serieuze onderzoek denken en ben blij dat ze het de eerstkomende jaren daar niet mee associeert
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:19 schreef Teslynd het volgende:
Wat is de andere kleur bij het paars? Met dat harde wit nog ziet het er akeliger uit dan de roze kamer.
Wil ik ook op 16 maartquote:
Is er een reden voor dat in jullie huis die inbouwdozen/holle wand dozen van de stopcontacten zo ver uit elkaar staan ? Was het niet mooier geweest om 1 groot afdekraam te hebben waar alles onder zit ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Bouwclone het volgende:
Zo'n punt zit op iedere slaapkamer en op de overloop (3x dubbel stopcontact, 1x antenne/coax en 2xUTP cat5e)
In de huiskamer ziet het er zo uit:quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is er een reden voor dat in jullie huis die inbouwdozen/holle wand dozen van de stopcontacten zo ver uit elkaar staan ? Was het niet mooier geweest om 1 groot afdekraam te hebben waar alles onder zit ?
Of mag dat in Noorwegen niet of is dit gewoon de standaard manier van afwerken ?
Daar wordt Vonkenboer vrolijk vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:33 schreef Bouwclone het volgende:
...............
Dan zitten we al op 17 'schakelaars' in de stoppenkast!
Als hij eerst zijn Noorse certificaten haalt dan mag hij van mij hier de vonkenboer uit komen hangenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar wordt Vonkenboer vrolijk van![]()
Mag Vonkenboer een keer langskomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |