Voor vrouwen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 05:03 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dan hoort hoog-pissen er natuurlijk ook bij!!
Nee, voor vrouwen lijkt me hink-stap-plas meer geschikt!!quote:
Technisch enorm gecompliceerd, vooral een timing probleem tijdens de laatste zweeffase, zonder lekken of spetteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:08 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nee, voor vrouwen lijkt me hink-stap-plas meer geschikt!!
Het zal inderdaad jarenlange training en toewijding vergen van de atleten. Lekken of spetteren betekent veel strafpunten. Staat tegenover dat de winnaar nooit vergeten zal worden. Wie deze kunst verstaat krijgt terecht eeuwige roem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:11 schreef sorcees het volgende:
[..]
Technisch enorm gecompliceerd, vooral een timing probleem tijdens de laatste zweeffase, zonder lekken of spetteren.
Honkbal en karate vind ik best tof. Schaken ook, maar dat past niet echt op een OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:35 schreef qwerty-nl het volgende:
Jullie zullen misschien wel dit "![]()
" als reactie hebben. Schrik niet!
Schaken
Honkbal
Karate
Alhoewel ik schaken echt een mooie sport vind, echt spannende live-uitzendingen krijg je niet, of je moet er snelschaken van maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Honkbal en karate vind ik best tof. Schaken ook, maar dat past niet echt op een OS
De vraag is of er überhaupt in Formule-serie wagens gereden zou moeten worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Zie de relevantie hiervan niet helemaal in om eerlijk te zijn. Nee, ze kunnen dan niet in F1 auto's rijden, maar waarom zou dat moeten? Er zijn genoeg racewaardige auto's om uit te kiezen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:55 schreef IPA het volgende:
Blokjesvoetbal (in sommige plaatsen ook wel bekend als paaltjesvoetbal), eventueel kan ook de flessenvoetbal variant. Lijkt me serieus meesterlijk. Een Duitser door de benen passeren en dan genadeloos hard z'n blokje weg rossen.
Kunstschaatsen en triathlon zijn al Olympisch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:56 schreef Mishu het volgende:
Golfsurfen, triathlon en kanopolo. Kunstschaatsen. American wrestling.
Je vind karate tof.. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen dan? Wedstrijden worden nooit uitgezonden en docu's zijn zeer schaars en op één hand te tellen. Verder komt het nooit aan bod in de media. En je gaat me niet vertellen dat je het "tof" vind omdat je een keer Karate Kid (al dan niet de originele) hebt gezien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Honkbal en karate vind ik best tof. Schaken ook, maar dat past niet echt op een OS
Alleen uit films inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je vind karate tof.. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen dan? Wedstrijden worden nooit uitgezonden en docu's zijn zeer schaars en op één hand te tellen. Verder komt het nooit aan bod in de media. En je gaat me niet vertellen dat je het "tof" vind omdat je een keer Karate Kid (al dan niet de originele) hebt gezien.
Mag ik vragen wat voor films? Als die een realistisch beeld schetsen wil ik ze ook wel eens keer zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen uit films inderdaadNiet Karate Kid overigens, Japanse films
En ik noemde eerder ook hinderniszwemmen, lijkt me ook tof, al heb ik dat nooit gezien, behalve een ministukje laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |