Er is een kans dat deze in 2020 erbij komen, staan op de shortlist.quote:
Was taekwando dat al dit jaar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:45 schreef Remcotwente het volgende:
Rugby zal in Rio een olympische sport worden
http://rio2016.com/en/the-games/olympic/sports
Taekwando is dit jaar ook een olympische sport inderdaad. ( Doet ook een nederlander aan mee)quote:
Serieus waneer begint dat dan? want vind het wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:47 schreef Remcotwente het volgende:
[..]
Taekwando is dit jaar ook een olympische sport inderdaad. ( Doet ook een nederlander aan mee)
Golf wordt trouwens ook een olympische sport in 2016!
De 8e begint het. Golf vind ik zelf ook niks. Rugby hoort er gewoon bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Serieus waneer begint dat dan? want vind het wel leuk om te zienGolf vind ik dan weer niks, rugby dan weer wel .
Dan hoort hoog-pissen er natuurlijk ook bij!!quote:
Gamen moeten ze zo ver mogelijk weghouden van ieder sportevenement.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gamen zou wel een leuke ''sport'' zijn. de playstation 3 word dan gebruikt
Bestaat dan uit drie onderdelen:
een sportspel (FIFA 12, PES12 of pro cycling)
een schietspel(call of duty)
en een racespel (F1 2012 ofzo)
quote:
Al sinds 2000quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:47 schreef Remcotwente het volgende:
[..]
Taekwando is dit jaar ook een olympische sport inderdaad. ( Doet ook een nederlander aan mee)
Golf wordt trouwens ook een olympische sport in 2016!
Honkbal moet inderdaad terug!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:35 schreef qwerty-nl het volgende:
Jullie zullen misschien wel dit "![]()
" als reactie hebben. Schrik niet!
Schaken
Honkbal
Karate
Bestaat er een kortere variant van cricket want de versie met wedstrijden van acht uur lijkt me niet echt ideaal voor de Olympische Spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef Thas het volgende:
Ja vreemd dat de grootste sport ter wereld er bij zit, snap er ook niks van.
Die versie van Tennis wordt ook gespeeld op de OS andersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Bestaat er een kortere variant van cricket want de versie met wedstrijden van acht uur lijkt me niet echt ideaal voor de Olympische Spelen.
Allemaal verschrikkelijke sportenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:35 schreef qwerty-nl het volgende:
Jullie zullen misschien wel dit "![]()
" als reactie hebben. Schrik niet!
Schaken
Honkbal
Karate
twenty20quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Bestaat er een kortere variant van cricket want de versie met wedstrijden van acht uur lijkt me niet echt ideaal voor de Olympische Spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |