Die blijft gewoon geniaalquote:
Denk je niet dat, omdat hij de vraag steeds ontwijkt, het niet wil zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Uit welke plaats kom jij? Voor de OP
Bornerbroekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Uit welke plaats kom jij? Voor de OP
Oh dat maakt me niets uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je niet dat, omdat hij de vraag steeds ontwijkt, het niet wil zeggen?
Oh, dan had ik het ook wel voor je kunnen zeggen dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef haakon het volgende:
[..]
Bornerbroek
[..]
Oh dat maakt me niets uit
Ik wou alleen weten waarvoor hij hem nodig had, maar was het vergeten te vermelden na de tijd.
Ik denk dat hij de hele vraag nog niet heeft gezien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sure thing!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan had ik het ook wel voor je kunnen zeggen dus.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een aantal uren werk en dan is ze denk ik wel af.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Vreemd. Samzz zei dat hij in Bornerbroek woont!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wist je dat haakon in Bornerbroek woonde?
Hij woont nog steeds in Bornerbroek.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wist je dat haakon in Bornerbroek woonde?
OMG! Wat is het nu?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vreemd. Samzz zei dat hij in Bornerbroek woont!
Is hij daar ook geboren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij woont nog steeds in Bornerbroek.
In Almelo geboren, 1 dag gebleven maar ik bleef huilen en in Bornerbroek was ik heel lief.quote:
Nooitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van Bornerbroek gehoord, Haakon?
Een natuurlijke reactie. Ik zou ook janken als ik in Almelo geboren zou wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef haakon het volgende:
[..]
In Almelo geboren, 1 dag gebleven maar ik bleef huilen en in Bornerbroek was ik heel lief.
Doe Maar zit er zelfs 2x inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe Maar - Doe De Dub integraal uitzenden.
haakon is met een kleine h.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van Bornerbroek gehoord, Haakon?
Ik ook... Maar ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vindt Haakon.Ik vind dat het met een hoofdletter moet.
Dat krijg je met die meukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n gezicht en handen wassen. Ik veeg net met m'n hand langs m'n wang want jeuk, nu is m'n gezicht ook zwart
.
te lui voor de shift-toetsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Opgezwolle levertje, hè. Dan krijg je dat...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Met welke topper ga je beginnen, Teun?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Redbaron het volgende:
Kwartier van vriendin vandaan en elkaar niet kunnen zien
Dan blaas je toch een nieuwe op?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Redbaron het volgende:
Kwartier van vriendin vandaan en elkaar niet kunnen zien
Goedemorgen werkend Nederland!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan blaas je toch een nieuwe op?
Goedemorgen, Fok!
Kneiterhard, jeweets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goedemorgen werkend Nederland!
Niet echt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je al een beetje zin in Mac, Krea?
Ik rook vandaag niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bén een trollolol. Eerst roken.
Mijn knop glimt, dat moet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik rook vandaag niet.Heb speciaal voor vanavond mijn dure Hugo Boss eau de toilette op en die geur laat ik niet verpesten door tabaksrook.
Gepolijst met Commandant?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn knop glimt, dat moet genoeg zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het valt me wel op dat sinds een paar mensen hier weer posten, de rest eigenlijk niet meer post.
Dat viel mij ook al op. Er hangt een bepaald sfeertje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het valt me wel op dat sinds een paar mensen hier weer posten, de rest eigenlijk niet meer post.
Was je nog bij Enschede Rocks gisteren? Miss Tuk was er ook. Was wel tof, schijnt. Achteraf jammer dat ik ook niet even ben gegaan. Ze speelden Motorhead, altijd goed.quote:
Half uurtje maar. Even geluisterd, gekletst met wat mensen en toen doorgegaan naar Rico.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Was je nog bij Enschede Rocks gisteren? Miss Tuk was er ook. Was wel tof, schijnt. Achteraf jammer dat ik ook niet even ben gegaan. Ze speelden Motorhead, altijd goed.
Mis ik weer een meme?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:25 schreef Kreator het volgende:
Dit moet je lezen, tukker.
http://cheezburger.com/6429455104
Eigenlijk hoort overal drank bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Half uurtje maar. Even geluisterd, gekletst met wat mensen en toen doorgegaan naar Rico.
Was er niet helemaal voor in de stemming. Hoort toch drank bij
Oké, oké, niet bij het ontbijt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet overal, maar het is vaak wel een goede aanvulling
Ja, mooi is het zeker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogge Samzz. Op deze prach-ti-ge dag!
Hi.quote:
Echt niet normaal. Dan ben ik woensdag vrij en mag ik donderdag en vrijdag avond weerquote:
Maar ja, wel cashen. Dat is ook wat waard. En het is volgens mij geen vervelend werk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Dan ben ik woensdag vrij en mag ik donderdag en vrijdag avond weer. Maar, dan wel het weekend vrij, dat is iig wat
.
Nee, het is super leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja, wel cashen. Dat is ook wat waard. En het is volgens mij geen vervelend werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |