ja, lekker met een mixje op de bank Veronica kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef norich het volgende:
[..]
Nou vooruit omdat jij het bent.
[..]
Zeker, jij ook?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hihi
en heb de 'oude' OP maar even teruggezet, zonder dat gestreep...
De OP is gemaakt door iemand die half werk aflevertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hihi
hoezo dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De OP is gemaakt door iemand die half werk aflevert
Ik sta er niet inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo dat?
en als het je niet aanstaat, moet je de lapo maar pakken; kun je zelf de OP bedenken...
Wie is dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, ff de maker van de OP aanspreken dus
Verf het roodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een muggenbult precies voor m'n hoofd.
voor je hoofd? zo zwevend?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een muggenbult precies voor m'n hoofd.
STERF!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hihi
Ditquote:
be our guest!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Sowieso tijd voor een nieuwe huisstijl!
Ik heb ook nog een baretta.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou ja, liever Sovjetrommel dan helemaal niets hè
quote:
Remington.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We hebben nu een Sovjet, een Italiaan. What's next?
Ik heb ook nog een Zwitser.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sovjet, Italiaan en Amerikaan. Dat geeft wel aardig vuurwerk
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef ReMcOrE het volgende:
toch nog maar een keer op Google zoeken en ineens schiet het me te binnen![]()
niet de zanger van Clouseau, niet de zanger van Doe Maar, maar de zanger van Toontje Lager; Erik Mesie![]()
Hoeveel letters staan erin?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
Liefde voor de Action. Boekje gekocht voor 1 euro
.
Hoe heet die knakker?quote:
Geen flauw idee... 186 pagina's.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoeveel letters staan erin?
[..]
Hoe heet die knakker?
Dat is een Oostenrijkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee... 186 pagina's.
Glock.
Ohquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een Oostenrijker![]()
Ik zit hier een beetje via de webcam naar onweer te kijkenIk wil ook
Dikkequote:
Morgen toch internet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij is fijn. Ben er echt onwijs blij mee.
Nu nog internet en tv..
Supportrequest bij Symantec ingediend?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:04 schreef Kreator het volgende:
Vast niet zo goed als met mij. Ik heb zo een telefoongesprek van 4 uur..
Moeilijk wakker worden, maar na twee bakken pleur gaat het de goede kant al op. Het zonnetje schijnt, dat scheelt een hoop!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje moeiig. Maar verder wel goed![]()
En met u? Het klussen allemaal gelukt?
Je leeft in ieder geval nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Moeilijk wakker worden, maar na twee bakken pleur gaat het de goede kant al op. Het zonnetje schijnt, dat scheelt een hoop!
Klussen is gelukt! Wel een pleuriswerk om al die gaatjes voor een tweede keer dicht te plamuren.Schade aan m'n nek valt gelukkig mee. Niks voor mij, boven m'n hoofd werken.
En m'n plafondlijsten lopen een klein beetje scheef, maar fuck it.
Geheel tevreden ben ik zelden, maar ik vind het acceptabel. Ik heb de laatste jaren geleerd me niet meer druk te maken om dat soort kleine dingen, anders blijf ik bezig met breken, zagen, schroeven, kitten en dus geld uitgeven en m'n tijd verdoen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je leeft in ieder geval nog
Je hebt je best gedaan en zolang je tevreden bent, is het goed
Je kan dan inderdaad altijd bezig blijven. En de vraag is of je dat wil en of dat het uberhaupt waard is. Dus als je je er neit meer aan kan storen, dat is mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Geheel tevreden ben ik zelden, maar ik vind het acceptabel. Ik heb de laatste jaren geleerd me niet meer druk te maken om dat soort kleine dingen, anders blijf ik bezig met breken, zagen, schroeven, kitten en dus geld uitgeven en m'n tijd verdoen.Genoeg is genoeg!
Al zin in vanavond?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt nu nog wel mee. Er is ook Enschede Rocks, waar ik ook wel wou gaan kijken. Dus zit beetje met kledingcrisis
Doe een Olivia Newton-Johnnetjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan dan inderdaad altijd bezig blijven. En de vraag is of je dat wil en of dat het uberhaupt waard is. Dus als je je er neit meer aan kan storen, dat is mooi
Valt nu nog wel mee. Er is ook Enschede Rocks, waar ik ook wel wou gaan kijken. Dus zit beetje met kledingcrisis
En wat is het gisteren geworden dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat had ik gisteren ook.
Mag ik weten wanneer je jarig bent en eventueel je eckte naam? Dit ivm de nieuwe OP die nu in de maak is...
Daaaaanke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat is het gisteren geworden dan?
12 feb en Renate
korte broek-met-van-die-zakken-aan-de-zijkant Maken je heul niet slankerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daaaaanke.
Tijdens het klussen een korte joggingbroek en een blote bast, daarna een korte broek-met-van-die-zakken-aan-de-zijkant en een 'gelig' t-shirt met v-hals, want volgens Miss Tuk 'maakt dat slanker'.
Mijn benen zijn ook niet het 'probleemgebied'. Ik doelde op het t-shirt met v-hals.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
korte broek-met-van-die-zakken-aan-de-zijkant Maken je heul niet slanker
Dat meen je niet, bedoelde je dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn benen zijn ook niet het 'probleemgebied'. Ik doelde op het t-shirt met v-hals.
Zo'n shirt maakt je blijkbaar niet slimmerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben er kennelijk niet helemaal bij vandaag.
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n shirt maakt je blijkbaar niet slimmer
ZET HAAR AAN DE KANTquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee.Miss Tuk en haar gelul.
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee.Miss Tuk en haar gelul.
Er zijn vast wel genoeg andere redenen te bedenkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit de enige reden zijn?
Ja, gezellig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ouwe knalpijp!Hoe was het gisteren?
Genoeg ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn vast wel genoeg andere redenen te bedenken
Hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook niet. Totdat ik de volgende morgen wakker word.
Sorryquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Genoeg ja.Hè, ik was net zo goed geluimd vandaag.
Het gaat er niet om of je genoeg redenen hebt om bij iemand weg te gaan, maar of je genoeg redenen hebt om bij iemand te blijvenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Genoeg ja.Hè, ik was net zo goed geluimd vandaag.
Wat mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Concept:
[ afbeelding ]
Met paarden, Samzz! Met paarden!
Nice one.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je genoeg redenen hebt om bij iemand weg te gaan, maar of je genoeg redenen hebt om bij iemand te blijven
Hulstquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben nog op zoek naar de woonplaats van de volgende personen:
David (Nijverdal?)
Justin
Machiel
Mdrop
Panzerknacker666
Redbaron
ReMcOrE
rulerofdeath
sjoemie1985
Wie helpt me?
Voor de OPquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef haakon het volgende:
Moin.
Waarom moet je mn woonplaats weten
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef haakon het volgende:
Moin.
Waarom moet je mn woonplaats weten
quote:
Ja, hij mag wel wat korter. Komt goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mooi. En wat ontzettend lang
.
Het gaat om beide en wat er onder de streep overblijft als je het allemaal bij elkaar optelt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je genoeg redenen hebt om bij iemand weg te gaan, maar of je genoeg redenen hebt om bij iemand te blijven
Minstens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:18 schreef Kreator het volgende:
Tukker kennende kan hij nog rustig een jaar twijfelen..
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, op naar een meidenmiddag/avond!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, hij mag wel wat korter. Komt goed.Ik haal David er wel uit...
Alleen als Slayer komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Iemand nog naar Enschede Rocks vanavond?
Wat houd dat precies in? Klinkt wel leuk, namelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:
quote:[quote]Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houd dat precies in? Klinkt wel leuk, namelijk.
quote:Café Rocks, het kleinste maar gezelligste podium van Twente, heeft in samenwerking met Poppodium Atak deze donderdag avond gevuld met stevige rock en superstrakke beats. Het podium wordt gevuld met o.a. jong talent uit eigen regio die het publiek op de Oude Markt stevig laten ‘rocken’
19.30 uur The Road Home - Vier jongens uit Enschede die het punkrock & roll evangelie verspreiden. 20.30 uur Schimanski - de beste rockbands covers met een eigen sound. 22.00 uur Birth of Joy - groovende rock & roll trio met een superstrakke en melodieuze rocksound. 23.30 uur Musest - The Muse tribute band met passie en technisch perfectie in combinatie met een overweldigende live performance.
zelfde als Wouter; Haaksbergen, De Ster Van Twentequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
ReMcOrE
isse nice!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Concept:
[ afbeelding ]
Met paarden, Samzz! Met paarden!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zelfde als Wouter; Haaksbergen, De Ster Van Twente
quote:Ik ben nog op zoek naar de woonplaats van de volgende personen:
David (Nijverdal?)
Machiel
Mdrop
Panzerknacker666
Redbaron
sjoemie1985
Wie helpt me?
Thank you.quote:
Denk t wel. Even kijken of ik nog energie over heb vanavond.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:
quote:
Je wil het niet weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef Kreator het volgende:
Sinds wanneer ben jij trouwens op 12 maart jarig?.
2 weken amper posten en bam, alsof ik nooit bestaan heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben je vergeten.
Nou, komt u maar! Naam! Woonplaats! Verjaardag!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef Redbaron het volgende:
Zondag naar nijverdal als t goed is..
quote:Ik ben nog op zoek naar de woonplaats van de volgende personen:
Machiel
Mdrop
Panzerknacker666
Redbaron
sjoemie1985
Wie helpt me?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
2 weken amper posten en bam, alsof ik nooit bestaan heb.
Ilona, Enschede, 7 november
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, hij mag wel wat korter. Komt goed.Ik haal David er wel uit...
Ik zal het vanavond draaienquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
David (Nijverdal?)
Machiel - Twente
Mdrop - Enschede?
Panzerknacker666 - Denekamp
Redbaron - Heel Europa behalve thuis
sjoemie1985 - Almelo?
Op Radio 49?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het vanavond draaien
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Op Radio 49?
Wat moet ik doen voor zo'n radiouurtje voor mezelf?
Ik zal me er eens in verdiepen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Logingegevens aanvragen en gaan met die banaan
Rond 17:00 hier? De waardebonnen van de Mac liggen klaar!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Kreator het volgende:
Ja, morgen is prima. Ik kom wel naar de zaak bij jou na het werk.
En eindelijk uitgebeld ja.. Wat een kankerdag.
Joah, of iets eerder. Weet niet of ik het tot 5 uur trek morgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rond 17:00 hier? De waardebonnen van de Mac liggen klaar!
Beter. Ik heb al een heel oeuvre aan matige garpen voor bij de Mac. Dat wordt lachen, gieren, brullen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joah, of iets eerder. Weet niet of ik het tot 5 uur trek morgen..
Godsammequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Kreator het volgende:
'deze hamburger lijkt op je kutje, TGND!'
?.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Kreator het volgende:
'deze hamburger lijkt op je kutje, TGND!'
?.
Jawel he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je onderschat mijn niveau.Alsof ik bij het raampje m'n hamburger uit de wikkel haal en dat ga zeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Zeg Nathalie, heb je wel eens een ongeluk in een tunnel gezien?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
"Verkopen jullie ook wijn?"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef Kreator het volgende:
'deze zoetzure saus doet me denken aan toen ik mijn zaad in je mond spoot...'
wij zijn dit jaar tijdens Hemelvaart met 5 man op Spartamets door de McDrive geweestquote:
Wauw. Stoer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij zijn dit jaar tijdens Hemelvaart met 5 man op Spartamets door de McDrive geweest
Was je niet helemaal nuchter of wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij zijn dit jaar tijdens Hemelvaart met 5 man op Spartamets door de McDrive geweest
niet 100%, had 1 Desperados opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was je niet helemaal nuchter of wel?
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Met een beetje mazzel krijgen we misschien nog wat gratis, Krea. Gewoon, omdat wij het zijn en omdatNathalie.
Het was gezellig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De moeder van Krea was er ook bij zie ik?
quote:
quote:
Zeker geen training Teruglezen & Vragen Beanwoorden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:04 schreef haakon het volgende:
Vrij!
Zo even een paar plaatjes knalln en dan trainen
Nee, voetbal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker geen training Teruglezen & Vragen Beanwoorden?
Mwoh...quote:
Twee uur draaien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef ACT-F het volgende:
Wat een gedoe, zo'n playlist samenstellen
Of 50 uur Trololo:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Twee uur draaien?![]()
Doe anders gewoon a la Giel Beelen twee uur lang Kadanz met In Het Donker.
Er zijn er zoveel vanquote:
Die blijft gewoon geniaalquote:
Denk je niet dat, omdat hij de vraag steeds ontwijkt, het niet wil zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Uit welke plaats kom jij? Voor de OP
Bornerbroekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Uit welke plaats kom jij? Voor de OP
Oh dat maakt me niets uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je niet dat, omdat hij de vraag steeds ontwijkt, het niet wil zeggen?
Oh, dan had ik het ook wel voor je kunnen zeggen dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef haakon het volgende:
[..]
Bornerbroek
[..]
Oh dat maakt me niets uit
Ik wou alleen weten waarvoor hij hem nodig had, maar was het vergeten te vermelden na de tijd.
Ik denk dat hij de hele vraag nog niet heeft gezien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sure thing!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan had ik het ook wel voor je kunnen zeggen dus.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een aantal uren werk en dan is ze denk ik wel af.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Vreemd. Samzz zei dat hij in Bornerbroek woont!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wist je dat haakon in Bornerbroek woonde?
Hij woont nog steeds in Bornerbroek.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wist je dat haakon in Bornerbroek woonde?
OMG! Wat is het nu?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vreemd. Samzz zei dat hij in Bornerbroek woont!
Is hij daar ook geboren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij woont nog steeds in Bornerbroek.
In Almelo geboren, 1 dag gebleven maar ik bleef huilen en in Bornerbroek was ik heel lief.quote:
Nooitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van Bornerbroek gehoord, Haakon?
Een natuurlijke reactie. Ik zou ook janken als ik in Almelo geboren zou wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef haakon het volgende:
[..]
In Almelo geboren, 1 dag gebleven maar ik bleef huilen en in Bornerbroek was ik heel lief.
Doe Maar zit er zelfs 2x inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe Maar - Doe De Dub integraal uitzenden.
haakon is met een kleine h.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van Bornerbroek gehoord, Haakon?
Ik ook... Maar ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vindt Haakon.Ik vind dat het met een hoofdletter moet.
Dat krijg je met die meukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n gezicht en handen wassen. Ik veeg net met m'n hand langs m'n wang want jeuk, nu is m'n gezicht ook zwart
.
te lui voor de shift-toetsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Opgezwolle levertje, hè. Dan krijg je dat...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Met welke topper ga je beginnen, Teun?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Redbaron het volgende:
Kwartier van vriendin vandaan en elkaar niet kunnen zien
Dan blaas je toch een nieuwe op?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Redbaron het volgende:
Kwartier van vriendin vandaan en elkaar niet kunnen zien
Goedemorgen werkend Nederland!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan blaas je toch een nieuwe op?
Goedemorgen, Fok!
Kneiterhard, jeweets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goedemorgen werkend Nederland!
Niet echt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je al een beetje zin in Mac, Krea?
Ik rook vandaag niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bén een trollolol. Eerst roken.
Mijn knop glimt, dat moet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik rook vandaag niet.Heb speciaal voor vanavond mijn dure Hugo Boss eau de toilette op en die geur laat ik niet verpesten door tabaksrook.
Gepolijst met Commandant?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn knop glimt, dat moet genoeg zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het valt me wel op dat sinds een paar mensen hier weer posten, de rest eigenlijk niet meer post.
Dat viel mij ook al op. Er hangt een bepaald sfeertje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het valt me wel op dat sinds een paar mensen hier weer posten, de rest eigenlijk niet meer post.
Was je nog bij Enschede Rocks gisteren? Miss Tuk was er ook. Was wel tof, schijnt. Achteraf jammer dat ik ook niet even ben gegaan. Ze speelden Motorhead, altijd goed.quote:
Half uurtje maar. Even geluisterd, gekletst met wat mensen en toen doorgegaan naar Rico.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Was je nog bij Enschede Rocks gisteren? Miss Tuk was er ook. Was wel tof, schijnt. Achteraf jammer dat ik ook niet even ben gegaan. Ze speelden Motorhead, altijd goed.
Mis ik weer een meme?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:25 schreef Kreator het volgende:
Dit moet je lezen, tukker.
http://cheezburger.com/6429455104
Eigenlijk hoort overal drank bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Half uurtje maar. Even geluisterd, gekletst met wat mensen en toen doorgegaan naar Rico.
Was er niet helemaal voor in de stemming. Hoort toch drank bij
Oké, oké, niet bij het ontbijt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet overal, maar het is vaak wel een goede aanvulling
Ja, mooi is het zeker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogge Samzz. Op deze prach-ti-ge dag!
Hi.quote:
Echt niet normaal. Dan ben ik woensdag vrij en mag ik donderdag en vrijdag avond weerquote:
Maar ja, wel cashen. Dat is ook wat waard. En het is volgens mij geen vervelend werk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Dan ben ik woensdag vrij en mag ik donderdag en vrijdag avond weer. Maar, dan wel het weekend vrij, dat is iig wat
.
Nee, het is super leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja, wel cashen. Dat is ook wat waard. En het is volgens mij geen vervelend werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |