quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Op Radio 49?
Wat moet ik doen voor zo'n radiouurtje voor mezelf?
Ik zal me er eens in verdiepen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Logingegevens aanvragen en gaan met die banaan
Rond 17:00 hier? De waardebonnen van de Mac liggen klaar!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Kreator het volgende:
Ja, morgen is prima. Ik kom wel naar de zaak bij jou na het werk.
En eindelijk uitgebeld ja.. Wat een kankerdag.
Joah, of iets eerder. Weet niet of ik het tot 5 uur trek morgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rond 17:00 hier? De waardebonnen van de Mac liggen klaar!
Beter. Ik heb al een heel oeuvre aan matige garpen voor bij de Mac. Dat wordt lachen, gieren, brullen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joah, of iets eerder. Weet niet of ik het tot 5 uur trek morgen..
Godsammequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Kreator het volgende:
'deze hamburger lijkt op je kutje, TGND!'
?.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Kreator het volgende:
'deze hamburger lijkt op je kutje, TGND!'
?.
Jawel he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je onderschat mijn niveau.Alsof ik bij het raampje m'n hamburger uit de wikkel haal en dat ga zeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Zeg Nathalie, heb je wel eens een ongeluk in een tunnel gezien?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
"Verkopen jullie ook wijn?"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef Kreator het volgende:
'deze zoetzure saus doet me denken aan toen ik mijn zaad in je mond spoot...'
wij zijn dit jaar tijdens Hemelvaart met 5 man op Spartamets door de McDrive geweestquote:
Wauw. Stoer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij zijn dit jaar tijdens Hemelvaart met 5 man op Spartamets door de McDrive geweest
Was je niet helemaal nuchter of wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij zijn dit jaar tijdens Hemelvaart met 5 man op Spartamets door de McDrive geweest
niet 100%, had 1 Desperados opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was je niet helemaal nuchter of wel?
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Met een beetje mazzel krijgen we misschien nog wat gratis, Krea. Gewoon, omdat wij het zijn en omdatNathalie.
Het was gezellig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De moeder van Krea was er ook bij zie ik?
quote:
quote:
Zeker geen training Teruglezen & Vragen Beanwoorden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:04 schreef haakon het volgende:
Vrij!
Zo even een paar plaatjes knalln en dan trainen
Nee, voetbal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker geen training Teruglezen & Vragen Beanwoorden?
Mwoh...quote:
Twee uur draaien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef ACT-F het volgende:
Wat een gedoe, zo'n playlist samenstellen
Of 50 uur Trololo:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Twee uur draaien?![]()
Doe anders gewoon a la Giel Beelen twee uur lang Kadanz met In Het Donker.
Er zijn er zoveel vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |