Gepolijst met Commandant?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn knop glimt, dat moet genoeg zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het valt me wel op dat sinds een paar mensen hier weer posten, de rest eigenlijk niet meer post.
Dat viel mij ook al op. Er hangt een bepaald sfeertje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het valt me wel op dat sinds een paar mensen hier weer posten, de rest eigenlijk niet meer post.
Was je nog bij Enschede Rocks gisteren? Miss Tuk was er ook. Was wel tof, schijnt. Achteraf jammer dat ik ook niet even ben gegaan. Ze speelden Motorhead, altijd goed.quote:
Half uurtje maar. Even geluisterd, gekletst met wat mensen en toen doorgegaan naar Rico.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Was je nog bij Enschede Rocks gisteren? Miss Tuk was er ook. Was wel tof, schijnt. Achteraf jammer dat ik ook niet even ben gegaan. Ze speelden Motorhead, altijd goed.
Mis ik weer een meme?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:25 schreef Kreator het volgende:
Dit moet je lezen, tukker.
http://cheezburger.com/6429455104
Eigenlijk hoort overal drank bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Half uurtje maar. Even geluisterd, gekletst met wat mensen en toen doorgegaan naar Rico.
Was er niet helemaal voor in de stemming. Hoort toch drank bij
Oké, oké, niet bij het ontbijt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet overal, maar het is vaak wel een goede aanvulling
Ja, mooi is het zeker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogge Samzz. Op deze prach-ti-ge dag!
Hi.quote:
Echt niet normaal. Dan ben ik woensdag vrij en mag ik donderdag en vrijdag avond weerquote:
Maar ja, wel cashen. Dat is ook wat waard. En het is volgens mij geen vervelend werk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Dan ben ik woensdag vrij en mag ik donderdag en vrijdag avond weer. Maar, dan wel het weekend vrij, dat is iig wat
.
Nee, het is super leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja, wel cashen. Dat is ook wat waard. En het is volgens mij geen vervelend werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |