abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115374494
Bellelena en Limone: Nu wachten.... Ze hebben niks gezegd over zelf aan de klus gaan, nog.... Volgens mij moet je dan ook echt een eisprong hebben.... Maar we gaan het wel doen, of in ieder geval proberen. Mijn man vind het best moeilijk, presteren onder druk. Zonet wel even een emotioneel gesprek met hem gehad.
pi_115374600
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef dushi2012 het volgende:
ik weet wat is martine
maar ik maak me zelf niet gek maar vind het vreemd dit heb ik al een maand en dan moet je ongi worden dan is het maar 3 dagen terwijl ik normaal 6 dagen ben zeg maar tot doorlekken en nu bijna niks maar ja na 3 miskramen geloof ik er niet echt meer in
maar ik en me vriend hopen het wel en me zoontje ook die wil een broertje of zusje erbij hebben :)
sorry ik wist niet van je miskramen ik kom hier pas net om de hoek kijken. Snap heel goed dat je er niet in durft te geloven. Het zijn inderdaad symtonen die op een zwangerschap kunnen duiden. Ik hoop echt voor je dat je twee streepjes plast! Enne ik heb t absoluut niet naar bedoeld.
pi_115374643
kekaa, wat fijn een ei! Succes
pi_115374896
Keeka, gewoon vast een legertje klaarleggen ;) Enne, je ei is nu nog niet gesprongen, dus misschien geeft dat vast wat minder druk voor je man :)
pi_115375137
nee ik weet het martina dat het niet naar bedoelt was

ik hoop het ook maar we w8 nog ff af
het ergste is die moeheid en misselijk heid
en zo smaakt niks en zo heb ik trek in alles
pi_115375238
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef Chanty het volgende:
Kekaa wat goed dat er een ei is *O*
Ik ga zo ook maar richting ziekenhuis. Lekker een echo met veel })
Hopelijk is alles in orde en mag ik weer met chlomid starten.
Succes! Ben benieuwd naar je uitslag! Hopelijk mag je weer beginnen.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:31:56 #257
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115375858
Geen cystes *O* Mag morgen starten met chlomid en dan 20ste echo om te kijken of er eitjes groeien.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115377907
chanty, super!
pi_115381347
Whieee Chanty het gaat beginnen!!
pi_115383923
Goed nieuws Chanty! Ik duim mee dat de chlomid deze maand zijn werk goed gaat doen en dat er een mooi eitje gaat springen!
pi_115389311
Over springende eitjes, als het goed is zijn ze nu ongeveer aan het jumpen daar beneden. Eergister was het streepje even donker, gister donkerder en vandaag lichter dan het controlestreepje *O*
Ik vertrouw niet helemáál op deze tests dus misschien moet ik er morgen toch nog maar even eentje gebruiken, maar laten we even stellen dat het klopt. Dan klussen we er vandaag nog even achteraan, dan moeten we toch snor zitten?

En dan de vraag der vragen. Wanneer, stel dát ik dan nog niet ongi ben, is het dan tijd voor een.. ik durf het bijna niet te zeggen.. zwangerschapstest? Mijn cyclus begon op 21 juli.
pi_115389979
Wat goed Chanty! *O*

En Kekaa ook al een ei. Jeee! :D

Suikertante, hopelijk is het raak! Ik zou denk ik proberen te wachten met testen tot 24 of 25 augustus. Ik heb bij mezelf uitgevonden dat ik altijd 15 dagen na de laatste positieve test ongesteld word.

Dushi, wat zwaar dat je al 3 miskramen hebt gehad :* hopelijk heb je te vroeg getest en plas je over een paar dagen duidelijke streepjes!

[ Bericht 0% gewijzigd door .Sparkling. op 10-08-2012 19:32:41 ]
E.
pi_115390203
Hmm, dat vind ik wel erg lang Sparkling _O-

Een weekendje gepland met vrienden, dat wordt dus spannend! Meestal best wel een feestweekend, met de nodige alcohol. Maar dit is de allerallerallereerste keer dat het uberhaupt raak zou kúnnen zijn, dus ik denk dat ik zowiezo niet echt wil drinken.

Dushi, ik hoop ook dat de streepjes voor jou toch nog komen!
pi_115390920
Je kan vast ook eerder testen maar wees niet zo'n sukkel als ik ;) dat brengt alleen maar meer onzekerheid.

Volgende week vrijdag is er een cocktailnight in de buurt. Als ik niet zwanger ben ga ik er naar toe! Even los! Ik houd al sinds september rekening met geen alcohol drinken, nu ben ik er eventjes klaar mee. Ook best lekker dan!
E.
pi_115391004
Ja is ook zo, heb ik vorige week gedaan! En was heerlijk :)

(je zei trouwens juni)
pi_115391616
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:17 schreef Suikertante het volgende:
Ja is ook zo, heb ik vorige week gedaan! En was heerlijk :)

(je zei trouwens juni)
Oh! Oeps! Bedankt voor het melden ;) zo lang zou ik niet wachten nee, doe maar augustus!
E.
pi_115392867
Fijn Chanty!!

En Suikertante, ik zou over twee weken gaan testen.

Dushi, ik zou over een aantal dagen nog eens testen of een afspraak maken bij de huisarts.
pi_115404355
Chanty, wat fijn geen cyste! Ik vind cystes (waar dan ook) zo akelig.

Ik hou trouwens niet echt rekening met alcohol en zo zoals vanavond.. :@
pi_115406479
Haha ik ken ook veel meiden die er helemaal geen rekening mee houden! Maar ja, nu het de eerste echte kans is wil hem gewoon graag benutten. Volgende keer zal ik misschien alweer wat makkelijker zijn..
pi_115416314
Je hebt ook hardstikke gelijk, Suikertante! Het is niet alleen beter voor jou en je kind om niet te drinken, maar je krijgt ook geen rare blikken als je de volgende 10 vrijmibo's alleen maar spa drinkt. Zoals ik, mocht ik zwanger zijn.
pi_115416604
Haha inderdaad, volgens mij krijg ik het hoe dan ook best wel moeilijk dat weekend! Mijn vriend heeft ook aan één van zijn vrienden verteld dat we het proberen, dus die weet natuurlijk meteen hoe laat het is!

Overigens is vandaag mijn temperatuur ineens gestegen met bijna een halve graad, ik kan bijna niet geloven dat het zo volgens het boekje lijkt te gaan! O+ Maar ik moet mezelf niet teveel ophitsen natuurlijk, om een grote teleurstelling te voorkomen..

Chant, je eerste chlomid dag! Heeft dat nog bijwerkingen eigenlijk of merk je er niets van?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:14:06 #272
52229 Chanty
pi_115416679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:03 schreef Suikertante het volgende:
Haha inderdaad, volgens mij krijg ik het hoe dan ook best wel moeilijk dat weekend! Mijn vriend heeft ook aan één van zijn vrienden verteld dat we het proberen, dus die weet natuurlijk meteen hoe laat het is!

Overigens is vandaag mijn temperatuur ineens gestegen met bijna een halve graad, ik kan bijna niet geloven dat het zo volgens het boekje lijkt te gaan! O+ Maar ik moet mezelf niet teveel ophitsen natuurlijk, om een grote teleurstelling te voorkomen..

Chant, je eerste chlomid dag! Heeft dat nog bijwerkingen eigenlijk of merk je er niets van?
Hopelijk blijft je temp de komende maanden hoog ;)

Vorige keer had ik geen bijwerkingen van de chlomid. Wel van de primolut (hongerrrr) :D Maar niks ernstigs dus gelukkig.
pi_115416873
Nog negen nachtjes voor jou! *O*
pi_115418236
Dat klinkt goed Suikertante! Ik weet helemaal niet hoe dat temperaturen nou gaat. Stijgt je temperatuur na de eisprong? En blijft hij hoog als je zwanger bent en daalt als het niet zo is? En wanneer daalt hij dan? Op de dag dat je ongesteld zou worden? Nou, jullie zien het, daar heb ik geen kaas van gegeten ;)

Ik was gisteren erg verdrietig door de negatieve test maar vandaag gaat het al wat beter. Ik weet dat het theoretisch nog kan maar ik heb een erg zeker gevoel dat het niet zo is. Ik baal ontzettend maar goed, onze tijd komt nog wel en nu kunnen we ietsje langer alleen van elkaar genieten. Vanochtend was de test ook negatief trouwens. Ik denk dus echt dat het streepje eergisteren een indrooglijntje was, al heb ik hem niet meer gezien op andere testen. Nog een paar dagen wachten en dan weet ik het zeker :)

Oh! En ik vraag mijn man de volgende keer om de testen te verstoppen denk ik ;) Iedere keer neem ik me voor pas op NOD te testen en dat lukt me nooit.
E.
pi_115418905
Na de eisprong stijgt de temperatuur inderdaad en bij de innesteling zou er zelfs ook een piek zijn.

Ik kan je teleurstelling en verdriet goed begrijpen. Fijn dat het vandaag weer wat beter gaat. Ga je nog iets leuks doen, vandaag?
pi_115420700
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Limone het volgende:
Na de eisprong stijgt de temperatuur inderdaad en bij de innesteling zou er zelfs ook een piek zijn.

Ik kan je teleurstelling en verdriet goed begrijpen. Fijn dat het vandaag weer wat beter gaat. Ga je nog iets leuks doen, vandaag?
Bij een innesteling kun je juist een dip krijgen en daarna weer een stijging. Dat heb ik zelf ook gehad :)

Enne hoe staat het bij jou? Temp nog hoog of heb ik ergens iets gemist? Wanneer ga je testen? :P
pi_115423160
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:54 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Bij een innesteling kun je juist een dip krijgen en daarna weer een stijging. Dat heb ik zelf ook gehad :)

Enne hoe staat het bij jou? Temp nog hoog of heb ik ergens iets gemist? Wanneer ga je testen? :P
Nee niets gemist! Temperatuur nog steeds hoog. Morgen mag ik testen van mijzelf. Ik heb net KV testen gekocht. Ik vind het echt superspannend.. :s)
pi_115423419
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee niets gemist! Temperatuur nog steeds hoog. Morgen mag ik testen van mijzelf. Ik heb net KV testen gekocht. Ik vind het echt superspannend.. :s)
Oh, spannend, Limone!!

Hier nog steeds niet ongesteld op dag 42.. Iemand vroeg of het geen idee was om weer een test te doen voor de zekerheid (Stel dat de eisprong erg verlaat was, misschien dat je dan alsnog..), maar heb eerlijk gezegd geen zin in weer een negatieve test. Voor mezelf heb ik het idee dat ik een eisprong heb overgeslagen en dat ik over 2 weken ofzo wel ongesteld zal worden en gek genoeg geeft dit rust. Ik ben er niet zo veel mee bezig, dus ik vind het wel even prima..
pi_115426787
Limone spannend, ik hoop dat je morgen twee streepjes hebt.
pi_115426939
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik vind het ook spannend! :D Op hoeveel dagen na je eisprong zit je dan?
pi_115429752
Dat wilde ik ook vragen!
Héél spannend. Ik vind het nu al lang duren zo 1 dag na de eisprong :')

Sparkling, ik wil nog even tegen jou zeggen dat ik het je ook zo gun.. duim heel hard voor de volgende ronde!
pi_115435412
Lief van jullie!

Ik zit op dag 17..Maar ik heb heel veel 'maar-en': het pas de tweede ronde en kan dus heel goed dat ik nog in mijn cyclus moet komen en -nog een maar- ik voel vrij weinig.. Zo hou relativeer ik het allemaal een beetje, want ik wil me ook niet een teleurstelling in pissen ;)

Maar (daar is er weer eentje), om mijzelf een beetje rustig te houden heb ik maandag een aftelkalender gemaakt... in uren. :')

Nog 12 uur!
pi_115435610
sparkling ik weet het maar is allemaal door stress gekomen enzo
keeka en suikertante ik ga over paar dagen testen
ik voel me steeds moe en heb veeel last van maagzuur ik krijg al maagzuur van een bak koffie :(
huisdieren kruipen zowat iin me
pi_115438579
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Limone het volgende:

Maar (daar is er weer eentje), om mijzelf een beetje rustig te houden heb ik maandag een aftelkalender gemaakt... in uren. :')

Nog 12 uur!
Haha hier moest ik hardop om lachen!! _O- (zou ik ook zomaar kunnen doen)

[ Bericht 9% gewijzigd door Suikertante op 11-08-2012 22:59:04 ]
pi_115454401
Nou ik heb getest, maar ik ben niet wild enthousiast. Op de KV test was het tweede streepje zo licht dat ik twijfelde en mijn man 'm helemaal niet zag. Ik heb toen ook nog maar een zwangerschapstest van sensitest gedaan en daar verscheen wel een lichte tweede streep...!

met een stukje aftelkalender ;)

Maar ik twijfel te erg om heel erg uit mijn dak te gaan. Is dit niet een te lichte streep voor een week tot 4 dagen overtijd? En is dit niet een te lichte streep voor 17 (ik vergiste mij gister) DPO?
  zondag 12 augustus 2012 @ 08:58:07 #286
57497 happyme28
I'm so happy
pi_115454437
Iedere vrouw maakt anders HCG aan, misschien gaat het langzaam bij jou? Ben je helemaal zeker van de dag van je eisprong? Ik vind het wel positief hoor, een tweede streepje verschijnt niet zomaar (enkele gevallen daargelaten)
pi_115454439
Limone, dat is gewoon een goede streep hoor *O* ! Gefeliciteerd!!

Voor iedereen geldt dat het streepje donkerder of lichter kan zijn, dat is gewoon per persoon verschillend. Mijn streepjes waren op de nod en vlak erna ongeveer zo op de sensitest. Je kunt voor de zekerheid (over)morgen nog een keer testen, dan zal ie donkerder zijn!
  zondag 12 augustus 2012 @ 09:06:23 #288
52229 Chanty
pi_115454503
Volgens mij is er geen twijfel over mogelijk, zwanger *O* Gefeliciteerd en test anders over een paar dagen nog eens voordat je uit je dak gaat, als je je daar prettiger bij voelt.
pi_115454516
Als ik zo'n streep had zou ik toch stiekem wel gaan juichen Limone! En anders even wachten en nog eens doen óf naar de huisarts. Moet je als je zwanger bent toch heen! ;)
Gefeliciteerd! *O*
pi_115454615
Die is positief hoor, als er geen HCG zou zijn dan was ie wit gebleven. Een streep is een streep *O*.
Maar ik herken je onzekerheid ook, gewoon morgen of overmorgen nog een test doen.
pi_115454621
*O* Dank jullie!

Ik zal dinsdag nog eens testen!

*O*
pi_115454831
Ja, dat is een streep volgens mij, gefeliciteerd!!
Maar ik zou denk ik net zo reageren als jij.
pi_115454852
Uhhh jij bent gewoon hartstikke ZWANGER hoor :D :D *O*

Gefeliciteerd!!!! O+ ik wist het wel, kon ook niet anders met die temp :D
pi_115455129
Oh Limone ook al twee streepjes, wat mooi!! *O* Gefeliciteerd! *O*
pi_115455153
:D Die temperatuur is inderdaad wat mij over de (tweede) streep trekt ;) Daardoor weet ik ook bijna zeker dat mijn ovulatie 17 dagen geleden is, happyme. :)

Naja de druk is er in ieder geval vanaf..!
pi_115455248
Gefeliciteerd Limone. Dat is echt een duidelijk zwangerstreepje hoor!
E.
pi_115455251
Limone, das heus een klein limoentje! Woei! *O*
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:26:51 #298
258612 nytar
boys boys boys
pi_115455287
gefeliciteerd limone!
Enne je hoeft niet per se naar de huisarts hoor. Die kan er niet meer aan doen... De verloskundige bellen lijkt me verstandiger! :)
pi_115455297
limone, das gewoon een echte streep! Dus zwanger! Gefeliciteerd!!!
pi_115455301
Limone!!! Wat goed, dat zijn duidelijke streepjes.... *O* Gefeliciteerd!!

Wat gaan er hier veel mensen door, streepjesregen!!! O+

(PS: mijn test was dit weekend weer negatief... Jammer)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')