abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:54:46 #226
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115359999
Oh Sparkling ik hoop het voor je :) We gaan met z'n allen hier heel hard duimen op twee dikke strepen voor jou!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115360602
Wolk fijn dat tweede streepje steeds duidelijker wordt.

Sparkling oh wat spannend nog een paar daagjes geduld om de kruidvat test ook positief te laten zijn. Ik duim met de dames mee.

Frummeltje hoe is het met de spierpijn?

Roomsoes herken de afkickverschijnselen wel, heb zelf ook de nuvaring gebruikt afgelopen jaren.

Suikertante veel plezier en succes met klussen.
pi_115369738
Net nog een gevoelige test gedaan en die is witter dan wit. Verdorie :(
E.
pi_115369921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:39 schreef .Sparkling. het volgende:
-O-
pi_115370192
Hè bah Sparkling, ik gun het je zo om dat tweede streepje te zien... :*
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:26:51 #231
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115370826
quote:
Het hoeft niks te zeggen he... je bent nog erg vroeg. Misschien was je urine gisteren net wat geconcentreerder. Ik zou als ik jou was proberen nog even te wachten, hoe moeilijk dat ook is... :*
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:29:44 #232
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115370872
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef Sethiwe het volgende:
Wolk fijn dat tweede streepje steeds duidelijker wordt.

Sparkling oh wat spannend nog een paar daagjes geduld om de kruidvat test ook positief te laten zijn. Ik duim met de dames mee.

Frummeltje hoe is het met de spierpijn?

Roomsoes herken de afkickverschijnselen wel, heb zelf ook de nuvaring gebruikt afgelopen jaren.

Suikertante veel plezier en succes met klussen.
Stukken minder ;) thanx for asking! We kunnen weer :X
pi_115371038
sparkling, wat een enorm ###.... Probeer nog even geduld te hebben tot dat je echt mag testen. Het is heel moeilijk maar er zit niks anders op. Sterkte!
pi_115371263
Ik heb nog steeds hoop voor je Sparkling! :*
pi_115371476
goedemorgen mensen

ik vraag toch wat af
ik voel me al een maand raar normaal drink ik veel energy drink nu ineens smaakt het niet drink ineens veel thee slaap slecht en lage rugpijn als ik uit me bed komt
3 dagen geleden had ik steken in me buik onderin en kwam met schoten
heb erge stemmings wisseling en huilbuien maar test zegt negatief
normaal ben ik 6 a7 dagen ongi en dan veel verlies nu had ik 3 dagen en niet eens veel

ik hoop dat jullie hier een antwoord heb
pi_115371544
Nog een test doen?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_115371828
ja ga ik ook straks weer doen

maar ze zeggen dat je het ook kan merken met haar verven dat had ik met me zoontje ook werd het een andere kleur heb een vriendin die zei tegen mij hoe ik het echt blond moest krijgen maar ben gewoon orange geworden :(
pi_115371874
Zou ik ook doen Dushi.Als je zwanger bent zou hij toch eens van negatief naar positief moeten gaan. Anders is je cyclus een beetje van slag, dat komt helaas ook veel voor..

Bedankt iedereen! :*
Ik hoop het ook maar gisteren was ik al niet zeker en nu helemaal niet meer. Het zal wel weer niets zijn of misschien is het in een vroeg stadium mis gegaan. Ik test over een paar dagen nog eens maar ik reken nergens meer op.
Bah, ik het het gevoel al hartstikke lang bezig te zijn maar dat valt reuze mee. Enen half jaar sinds de miskraam, nog niets aan de hand dus.
E.
pi_115371994
ja iedereen in me omgeving zeg van je bent gewoon zwanger maar ja als ik alle kenmerken moet gaan type dan ben ik ff bezig
pi_115372106
Je kunt ook even naar de huisarts gaan als de test negatief blijft, om te horen of er andere dingen zijn. Het kan ook zijn dat je onbewust denkt dat je zwanger bent en daardoor de kenmerken hebt, en je cyclus daardoor van slag is. Niet om je moed de grond in te boren, maar meer om de teleurstelling misschien wat minder groot te maken als het toch niet zo blijkt te zijn. :* Ik duim natuurlijk wel dat je alsnog twee streepjes plast!

En dat van die haren zegt niets als je van een donkere kleur komt, ik ben ook van donkerbruin/rood naar blond gegaan in 3 stappen. Waarvan de eerste stap ook peentjes oranje was. :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_115372258
quote:
Jammer Sparkling!

Ik kom net weer uit het ziekenhuis: Er is een ei! Nu moet ie nog springen... dus zondag weer erheen.
Moodswings heb ik nu trouwens ook al last van. Blij, maar er kan nog zoveel mis gaan... En we zouden wel heel veel geluk hebben als het meteen de eerste keer zou lukken.
pi_115372276
ja hoop ik ook
en van me haar heb k in 3 stappen gedaan maar nog orange :( terwijl ik nooit probleme mee heb gehad
pi_115372283
Nanuke, ik had juist deze maand helemaal niet het gevoel zwanger te zijn. Ik deed een test omdat ik hoopte weer even genezen te zijn van mijn zenuwen ;)
En dat ik het graag wil zou verklaren waarom ik dat streepje zag, niet dat mijn man hem ook zag. Die is juist heel erg nuchter namelijk.
We zullen zien..
E.
pi_115372301
dushi ff langs de huisarts voor een bloedtest, die liegen niet. Dan weet je het zeker. Ik dacht afgelopen maand zwanger te zijn en ging op iedere slak zout leggen en maakte mezelf gek..... Nou zeg ik niet dat t bij jou t geval is maar het kan.

Ik hoop dat je 2 streepjes plast en anders zou ik toch ff langs de huisarts gaan. Sterkte!
pi_115372329
Hè verdorie .Sparkling... Ik blijf ook nog duimen hoor, dat het nog gewoon te vroeg is! Wat iemand ook al zei, de ene dag kan je urine geconcentreerder zijn dan de andere dag. Het kan nog steeds, maar kan me zo voorstellen dat dit even als een enorme domper voelt :*

dushi2012: Het enige dat je kunt doen is over een paar daagjes weer een test doen. Of zoals hierboven wordt gezegd, even langs de huisarts om daar een test te laten doen. Hopelijk ook te vroeg en alsnog twee strepen voor jou! Succes!
pi_115372417
ik weet wat is martine
maar ik maak me zelf niet gek maar vind het vreemd dit heb ik al een maand en dan moet je ongi worden dan is het maar 3 dagen terwijl ik normaal 6 dagen ben zeg maar tot doorlekken en nu bijna niks maar ja na 3 miskramen geloof ik er niet echt meer in
maar ik en me vriend hopen het wel en me zoontje ook die wil een broertje of zusje erbij hebben :)
pi_115372455
dank je bellelena
ik ga over paar daagjes gewoon weer doen en als dan nog nega is dan maar ff huisarts
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:50:50 #248
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115372767
Kekaa wat goed dat er een ei is *O*
Ik ga zo ook maar richting ziekenhuis. Lekker een echo met veel })
Hopelijk is alles in orde en mag ik weer met chlomid starten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115372802
Keeka! Wat goed een ei *O* !! Is het de bedoeling dat jullie nu zelf aan de klus gaan? In dat geval veel plezier ~O>

Chanty: Veel succes!
pi_115373511
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:31 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Jammer Sparkling!

Ik kom net weer uit het ziekenhuis: Er is een ei! Nu moet ie nog springen... dus zondag weer erheen.
Moodswings heb ik nu trouwens ook al last van. Blij, maar er kan nog zoveel mis gaan... En we zouden wel heel veel geluk hebben als het meteen de eerste keer zou lukken.
Jeej een ei! *O* En nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')