Bij een innesteling kun je juist een dip krijgen en daarna weer een stijging. Dat heb ik zelf ook gehadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Limone het volgende:
Na de eisprong stijgt de temperatuur inderdaad en bij de innesteling zou er zelfs ook een piek zijn.
Ik kan je teleurstelling en verdriet goed begrijpen. Fijn dat het vandaag weer wat beter gaat. Ga je nog iets leuks doen, vandaag?
Nee niets gemist! Temperatuur nog steeds hoog. Morgen mag ik testen van mijzelf. Ik heb net KV testen gekocht. Ik vind het echt superspannend..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bij een innesteling kun je juist een dip krijgen en daarna weer een stijging. Dat heb ik zelf ook gehad
Enne hoe staat het bij jou? Temp nog hoog of heb ik ergens iets gemist? Wanneer ga je testen?
Oh, spannend, Limone!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee niets gemist! Temperatuur nog steeds hoog. Morgen mag ik testen van mijzelf. Ik heb net KV testen gekocht. Ik vind het echt superspannend..
Ik vind het ook spannend!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee niets gemist! Temperatuur nog steeds hoog. Morgen mag ik testen van mijzelf. Ik heb net KV testen gekocht. Ik vind het echt superspannend..
Haha hier moest ik hardop om lachen!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Limone het volgende:
Maar (daar is er weer eentje), om mijzelf een beetje rustig te houden heb ik maandag een aftelkalender gemaakt... in uren.![]()
Nog 12 uur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |