Die is lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben verliefd.
http://i.minus.com/ibwcp6H6EgUYti.gif
Scheelde achthonderdste met plaats driequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef gomi het volgende:
verschuren 5e, maar wel een hele nette 5e plaats
Oh die is wel heel erg leukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben verliefd.
Nee je hebt nog niet gefaald, niet behaald wat je wilde, maar hey dat ging je vanaf nu toch doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
kak nu ben ik wel depri over falen en zo
yups, scheelt echt niets hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Scheelde achthonderdste met plaats drie
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
Het ruikt naar nat bordkarton. Het smaakt als nat bordkarton. Het ruikt als nat bordkarton.
Rara wat is het?
Cheepitos van een budgetmerk
Oei, bella...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben verliefd.
heheh wilde gokken op bordkarton. maar je gaf t antwoord al wegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
Het ruikt naar nat bordkarton. Het smaakt als nat bordkarton. Het ruikt als nat bordkarton.
Rara wat is het?
wat gebeurt er als je ze nat maakt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
Rara wat is het?
Ik wilde jullie voor nog een faal behoedenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh wilde gokken op bordkarton. maar je gaf t antwoord al weg
ah das wel lief idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wilde jullie voor nog een faal behoeden
Geef me een minuutquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je ze nat maakt?
Waterafstotend laagje. Elke vorm van kaassmaak is naderhand wel weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je ze nat maakt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben verliefd.
Michelle Jenneke en geen idee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie is dat en sinds wanneer is Oceanië een land?
Vriendin van me schreef ooit zo'ie zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Renesite het volgende:
Iemand zegt steeds "zo ie zo"!!!!!!!!!!!!
Soberso is dat fout
Oh wacht, dus daar zie ik de hele tijd die plaatjes van voorbijkomen op redditquote:
Jij wil niet weten hoeveel dat er doen en bloedserieusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendin van me schreef ooit zo'ie zo
En ze was serieus
zag van de week ergens zo i zo staan. die variant kende ik nog nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendin van me schreef ooit zo'ie zo
En ze was serieus
Volgens mij zijn er soms wedstrijden waarin de beste atleten per werelddeel tegen elkaar strijden. Dit zal dus een fragment zijn uit zo'n soort wedstrijd zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie is dat en sinds wanneer is Oceanië een land?
Die kousen. Ik wil ze!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh wacht, dus daar zie ik de hele tijd die plaatjes van voorbijkomen op reddit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat fijn dat je m'n tussenpersoon bent. Nogmaals dank daarvoor!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Krijg net een belletje, ze willen jou ook!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Krijg net een belletje, ze willen jou ook!
Goed hoofd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je het plastic tussen de pisbakken opruimen. En dan sta je toch een beetje met vragen. Is het bier of.....?
http://www.bndestem.nl/re(...)%C3%A9n-gezellig.ece
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je het plastic tussen de pisbakken opruimen. En dan sta je toch een beetje met vragen. Is het bier of.....?
http://www.bndestem.nl/re(...)%C3%A9n-gezellig.ece
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij wist waar hij aan begon, hij moet niet zo zeiken
ah wel respect voor hem tbh. hij kiest ervoor om te werken. zie teveel mensen die dan denken van ik zit wel thuis met een uitkeringquote:
quote:
Kan, maar ik wil hem niet veroordelen hoor dat is niet mijn bedoeling.En ik zeg dus niet dat dit voor hem van toepassing is. Maar is de kans aanwezig dat ze voor dit soort karweitjes taakstraffers inzetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ah wel respect voor hem tbh. hij kiest ervoor om te werken. zie teveel mensen die dan denken van ik zit wel thuis met een uitkering
taakstraf en dan vol met gezicht op de foto? nee denk ik niet tbhquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan, maar ik wil hem niet veroordelen hoor dat is niet mijn bedoeling.En ik zeg dus niet dat dit voor hem van toepassing is. Maar is de kans aanwezig dat ze voor dit soort karweitjes taakstraffers inzetten.
Mocht hij hier voor gewoon kiezen inderdaad niets meer dan respect dus
Bij sommige vormen van uitkering kan ook een "werkstage" horen, wat gewoon altijd kutklusjes zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan, maar ik wil hem niet veroordelen hoor dat is niet mijn bedoeling.En ik zeg dus niet dat dit voor hem van toepassing is. Maar is de kans aanwezig dat ze voor dit soort karweitjes taakstraffers inzetten.
Mocht hij hier voor gewoon kiezen inderdaad niets meer dan respect dus
Okee, dan niet in dit geval. Maar dan nog blijft mijn vraag open staan of dit soort baantjes aan taakstraffers geven kan worden.. ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
taakstraf en dan vol met gezicht op de foto? nee denk ik niet tbh
ik zou niet weten tbh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan niet in dit geval. Maar dan nog blijft mijn vraag open staan of dit soort baantjes aan taakstraffers geven kan worden.. ?
Kan, maar lang niet iedereen in een oranje hesje is een taakstrafferquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan niet in dit geval. Maar dan nog blijft mijn vraag open staan of dit soort baantjes aan taakstraffers geven kan worden.. ?
waquote:
hey dat bier van je emt 40% alcohol.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-19076355
Fuck yeah
In de linkerkolom op www.facebook.comquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
Waar is Messenger te vinden in de nieuwe Outlook/Hotmail-layout?
Waar beweer ik dat dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan, maar lang niet iedereen in een oranje hesje is een taakstraffer
Ohw daarzo.....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de linkerkolom op www.facebook.com
Ja, best lekker, IPA smaak maar toch duidelijk heel sterk. Geen idee waar in nederland, en gezien de prijs van 50 / 60 euro per 375ml weet ik ook niet of je dat wilt. maar bij www.brewdog.com kan je em ook direct bestellen, alhoewel alsnog niet goedkoop. En de verzendkosten van 25 pond helpen ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hey dat bier van je emt 40% alcohol.
heb je die al op? en hoe was 'ie?
en waar kun je hem kopen?
hmm 50/ 60 euro en nog 25 pond verzendkosten is me te gortig voor een verjaardagskadootjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, best lekker, IPA smaak maar toch duidelijk heel sterk. Geen idee waar in nederland, en gezien de prijs van 50 / 60 euro per 375ml weet ik ook niet of je dat wilt. maar bij www.brewdog.com kan je em ook direct bestellen, alhoewel alsnog niet goedkoop. En de verzendkosten van 25 pond helpen ook niet.
Oeh bahquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
Oh kak, ik lees nu dat de eigenaar van de speciaalbierwinkel in Amsterdam waar ik altijd kwam overleden is aan kanker
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
Oh kak, ik lees nu dat de eigenaar van de speciaalbierwinkel in Amsterdam waar ik altijd kwam overleden is aan kanker
http://www.bierenzo.nl/brouwerij/brewdogquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm 50/ 60 euro en nog 25 pond verzendkosten is me te gortig voor een verjaardagskadootje
WHUUUUTTT 65 euro voor een biertjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.bierenzo.nl/brouwerij/brewdog
Hier staan Sink the Bismarck en Tactical Nuclear Penguin, dit is de prijs waarvoor je ze meestal in nederland gaat vinden.
Het is bijzonder prijzig en kost moeite om te maken, en je gooit driekwart van je startbrouwsel weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WHUUUUTTT 65 euro voor een biertje
ik koop wel een ander kadootjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.bierenzo.nl/brouwerij/brewdog
Hier staan Sink the Bismarck en Tactical Nuclear Penguin, dit is de prijs waarvoor je ze meestal in nederland gaat vinden.
Mien godde!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is bijzonder prijzig en kost moeite om te maken, en je gooit driekwart van je startbrouwsel weg.
Kind, een heldendaad met franje!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:43 schreef Kally het volgende:
I'm off, gisteren 2 spinnen in mijn slaapkamer en als een ware held ze zelf weggehaald maar had wel de hele nacht jeuk
Ik moet wel zeggen dat ik dat er bij lange na niet voor betaal, maar omdat de verzendkosten zo hoog zijn (25 pond, voor 1 tot 24 flesjes) bestel ik eens in de zoveel tijd een doos vol met verschillende bieren, plus mijn aandeelhouderskorting verlaagt dat de boel aanzienlijk.quote:
ah jouw grote liefde hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
Guys raad eens wie back is!
Hint: hij slet in MEN momenteel
Hint 2: hij is niet back in black maar in een rode danwel blauwe regenjas
Jij ziet ook echt alles hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
Guys raad eens wie back is!
Hint: hij slet in MEN momenteel
Hint 2: hij is niet back in black maar in een rode danwel blauwe regenjas
Verdikkeme, rene@outlook.com bestaat alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef iBenny het volgende:
outlook.com ziet er te simpel uit. Ik ben echt alles kwijt
benny ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verdikkeme, rene@outlook.com bestaat al
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef Lutte het volgende:
Zowel voornaamachternaam@gmail.com als voornaamachternaam@home.nl is van mijVAN MIJNNNN
Dan registreer ik gauw vladoupolouspoepeltje@outlook.com, kon maar over de balk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Idee: ik ga al jullie namen overal registreren. Daarna kun je ze terugkopen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:57 schreef DeZwabber het volgende:
heb je die gangnam style gezien of zo?
Ik ook niet, maar WOPPA GANGHAM STYLE.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
Persoonlijk heb ik niet zoveel met die muziek verder, alhoewel ik in de categorie jpop een beetje een zwak heb voor het Hatsune Miku spul
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar WOPPA GANGHAM STYLE.
In Korea heb je geen sushi naar Kimbapquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:19 schreef iBenny het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben maar sushi is lekker
Ik vrees dat ik je daar gelijk in moet gaan gevenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:14 schreef Zeroku het volgende:
Die chick in de metro is niet verkeerd tho.
watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Korea heb je geen sushi naar Kimbap
Koreanen spreken geen Japans, dus sowieso zouden zij het anders noemen, maar het is ook ietsjes anders qua smaak. Geloof dat er ipv azijn in de rijst, er sesamolie in zit of zoquote:
Dawas jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die donder/bliksembui is nu bij jullie?
Vooral datquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
koreaanse popmuziek, net zoals jpop japanse pop is, over het algemeen veels te vrolijk en raar, k3 op extacy
Ik heb een live-compilatie van Loudness, maar die moet ik nog een keer goed beluistern (maar dat is toch meer traditionele metal uit Japan, dan Nu-metal)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
Okay, moving on naar Japanse nu-metal, voor ik helemaal gek wordt van die gangnam
Die is tof.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar WOPPA GANGHAM STYLE.
Okeequote:
Zeker een keer doen, hele toffe dierentuin! Niet zo groot, wel heel ruim. Echt iets voor jouquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ben ik nog nooit geweest, staat wel op de to-go list. Dat is voor mij te fietsen natuurlijk
hmm, Ik ben in september een paar keer een week in Geldrop, wat nog net iets dichterbij is, en gewoon dinsdags vrij.. En volgens mij kan ik via mijn biebpas korting krijgen. Dus ik denk wel dat ik dan een keer ga..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeker een keer doen, hele toffe dierentuin! Niet zo groot, wel heel ruim. Echt iets voor jou
En anders een keer als familieuitje? Het stikt er van de speeltuintjes, denk dat R zich er wel zal vermakenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hmm, Ik ben in september een paar keer een week in Geldrop, wat nog net iets dichterbij is, en gewoon dinsdags vrij.. En volgens mij kan ik via mijn biebpas korting krijgen. Dus ik denk wel dat ik dan een keer ga..
R. is er al wel een keer geweest dacht ik, maar goed als het een familieuitje wordt is het zo goed als zeker als dat de ouders van K. er ook bij zijn en daar zit ik niet echt op te wachten. Laat mij maar lekker alleen gaan dan. Ik vermaak me wel....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
En anders een keer als familieuitje? Het stikt er van de speeltuintjes, denk dat R zich er wel zal vermakenWe zijn er vorig jaar met school geweest en eerlijk is eerlijk.. Ik had ook heel veel pret op de kabelbaan
![]()
Ik heb een CJP en Ron z'n collegekaart, krijg je ook vaak korting mee
Pat laat René even dm kijken, ik ben niet happy met de kut NSquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had mijn werk gebeld, of mijn uren nog waren veranderd voor volgende week... niks veranderd, kwam nog wel wat bij. Prima
Werd ik zostraks gebeld, of ik vandaag kon werken. Sterf.. Ik heb vakantie
Vast iets met Zwollequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Pat laat René even dm kijken, ik ben niet happy met de kut NS
't Harde maar snap even niet goed wat er staatquote:
Ja, dat is omdat ze niet over Zwolle rijden! Daarom ga je nu over Meppelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
't Harde maar snap even niet goed wat er staat
Ik zat heul niet te kreunenquote:
Mie gott wat een route. Ik zou ook twee camouflagestrepen onder de ogen aanbrengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus niet in Gouda uitstappen he... gewoon Schiedam-Rdam, Rdam-Amersfoort, Amersfoort-t Harde, t HArde-Meppel, Meppel-Groningen en dan Halen wij jou en Judezka op!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mie gott wat een route. Ik zou ook twee camouflagestrepen onder de ogen aanbrengen.
Ja jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Renesite het volgende:
Siep moet het anders ff laten weten als ze in 'Assen' is. Dan weet ik genoeg
(Is een ongeschreven regel in huize René)
Maximum the Hormone is een nu-metal band uit Japan, zitten af en toe wat pop en punk invloeden in maar het kan ook gewoon hard gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een live-compilatie van Loudness, maar die moet ik nog een keer goed beluistern (maar dat is toch meer traditionele metal uit Japan, dan Nu-metal)![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn allergrootste twittervriendin heeft een single uit!
Okee, jammer voor jullie dan. Want vanaf die dag hebben jullie een week geen last van mequote:
quote:
Het moet op je lichaam!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef iBenny het volgende:
Ik had net een kamer vol douchegel__!
W T Fquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn allergrootste twittervriendin heeft een single uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!
Die in OUD ? valt toch wel meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
Ik heb zojuist de meeste gênante post uit mijn bijna tweejarige carrière van rond de 40.000 posts geplaatst
ga meteen ff checkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
Ik heb zojuist de meeste gênante post uit mijn bijna tweejarige carrière van rond de 40.000 posts geplaatst
we hebben hier geen emte. dus ben bang van niet.quote:
Ja die zijn hetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben hier geen emte. dus ben bang van niet.
hij spaarde een tijd terug wel kaartjes van anubis tbh, maar dat was dan wss iets anders.
kreeg je ook bij een supermarkt. en sommige hadden een code die je op internet moets invullen ofzo
ah k. dacht dus andere supermarkt, andere actiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die zijn het![]()
Is vaak bij meerdere supermarkten, Em-te vaak ook Coop en Golff of zo geloof k
Graag, tofquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dacht dus andere supermarkt, andere actie
maar zal van de week wel ff aan hem vragen. hij is nu op vakantie. maar zie hem maandag wss.
als je al eerder antwoord hebt via oud, zie ik daar wel
Nee, juist nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik ergere heb gepost?
staat die ook fb?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
Foto's van vandaag terug aan het kijkenPaar hele leuke van papa en mama
Verder van de diertjes natuurlijk, papa en ik met onze hoofden in zo'n fotobord, ik met een gewei op mn hoofd (
) en een foto van een aapje waar een kort pittig kapseltje een fotobomb doet
Oh en nog met een geitje op de foto!
hehe ga ik zo ff kijkje nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik m erop ga zettenNouja /care waarom ook niet
Ja ontzettend! Ik vind het echt de leukste dierentuin, of misschien gelijk met de Apenheul. En heb aardig wat dierentuinen gehad in m'n korte leventjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Het was dus leuk Lut? Ik denk wel dat ik in september ga. (net ook even met pa over gehad) Ik keek net even op de site van de bibliotheek en ik krijg met mijn biebpas 1/4 korting![]()
Okee, toen ik nog in Geldrop woonde wilde ik er eigenlijk al heen, maar omdat het nog maar een jonge dierentuin is (Zeker toen, ik woon inmiddels 4 jaar niet meer thuis) heeft me dat wat weerhouden, maar ik denk dat die weken in september als ik in Geldrop ben, me er wel toe kan zetten om een keer een dagje daar heen te gaan..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ontzettend! Ik vind het echt de leukste dierentuin, of misschien gelijk met de Apenheul. En heb aardig wat dierentuinen gehad in m'n korte leventje
Het is heel interactief, welzijn van de dieren staat voorop en dat merk je aan alles, en het is gewoon zo goed verzorgd. Het zit in kleine dingetjes
Hij is inmiddels enorm gegroeid jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, toen ik nog in Geldrop woonde wilde ik er eigenlijk al heen, maar omdat het nog maar een jonge dierentuin is (Zeker toen, ik woon inmiddels 4 jaar niet meer thuis) heeft me dat wat weerhouden, maar ik denk dat die weken in september als ik in Geldrop ben, me er wel toe kan zetten om een keer een dagje daar heen te gaan..![]()
Ze is zo leukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef Bos81 het volgende:
Ranomi woont in EHV.Grote kans dat ik haar wel eens heb zien lopen e.d. Maar haar gewoon niet herkend heb. Ze loopt natuurlijk niet in badpak over straat
Ik hoef er ook niet uren rond te hangen. Met twee tot drie uurtjes ben ik al tevreden. Ik hoef ook niet uren te reizen he. Ik durf het niet zo te zeggen, maar ik verwacht dat ik er maar 20 minuutjes op hoef te fietsen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is inmiddels enorm gegroeid jaToen ik er een jaar geleden was was er een flink deel nog in aanbouw (waaronder een grote volière, zeehondenverblijf en otters) en het was echt leuk om het 'af' te zien.
Verwacht niet dat je er van 10.00-18.00 zoet bent, maar zo is het wel te behappen. Vaak is het zó'n gesjouw, nu was je na een tijdje gewoon klaar met de route en had je nog zin naar een show oid te gaan.
Ja gewoon ontevreden zijn over haar race het isquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Zo. Vanaf nu gaan we ook maar eens mooie dingetjes schrijven
leukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Zo. Vanaf nu gaan we ook maar eens mooie dingetjes schrijven
awesomequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
Benny live foto update!
Ik zie vuur, mensen, een gitaar, raar beest. Het barst zo los!
En terecht,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Er zijn 5 excollega's van Rene hier.
Ik liet foto's van mijn kitten to be zien
in koor: AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHWWWWWW
Die 5 overstappen? Dat is inderdaad wel een wereldreis te noemenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
En terecht,
Ik ga slapen, morgen wereldreis
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
En terecht,
Ik ga slapen, morgen wereldreis
5 overstappen? kan dat binnen Nederland?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die 5 overstappen? Dat is inderdaad wel een wereldreis te noemen
Ja met een kitten in een kattenmandje, het arme beestjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die 5 overstappen? Dat is inderdaad wel een wereldreis te noemen
awwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja met een kitten in een kattenmandje, het arme beestje
blijkbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
5 overstappen? kan dat binnen Nederland?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus niet in Gouda uitstappen he... gewoon Schiedam-Rdam, Rdam-Amersfoort, Amersfoort-t Harde, t HArde-Meppel, Meppel-Groningen en dan Halen wij jou en Judezka op!
Ja spoorwerkzaamheden, dus hij gaat anders nuquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben met 1x overstappen in Leeuwarden vanuit Maassluis
Wel goed laten drinken he!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja met een kitten in een kattenmandje, het arme beestje
oh god ja das waar, had m'n zusje ook last van maandagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja spoorwerkzaamheden, dus hij gaat anders nu
Luttequote:
Ja, had zij dus ook, gaat weer nergens overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
Ja the fuck en ik moet in t Harde met een bus naar Meppel wederom spoorwerkzaamheden
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Lutte het volgende:
Waar komt de naam Judezka vandaan Pat?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En ja, sowieso een hele fles, en een tweede glas nu uit een nieuwe flesHahah
Bijna overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]!!!!
...maar daar is het vakantie voor!
Maar daarom nu nog ff....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bijna overmoet maandag weer werken... en vrijdag.... beide van 16.00 tot sluit
Ja, verschrikkelijk.. had ik toch maar 3 week genomen. Maar goed. In de herfstvakantie zitten wij met onze dikke kontjes ergens in het middenoosten ofzo! Als er maar 24/7 gratis cocktails zijn, vind ik het prima.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daarom nu nog ff....
..en zo snel alweer
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
En die ene excollega was best nomnom
Om de collega's had ik niet te klagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
tevens zijn die meiden ook leuk, en die vriend van die ene die mee was ook
Nee, we gaan ergens heen waar cocktails 24/7 all in is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
Cocktails zijn niet all-in. Dus moet je wijn zuipen, secreet!
Nee, Leuke Mensenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Om de collega's had ik niet te klagen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, we gaan ergens heen waar cocktails 24/7 all in is.
+1 vind ik leuk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, Leuke MensenMogen vaker langskomen. Of dat we wat drinken in de stad!
Ja, ik bedoel.. als ik dan toch in een land zit met zon , waar ik maar 4 uurtjes per nacht slaap.. dan wil ik ook 24/7 cocktailsquote:
Failquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Noem eens een leuke naam voor kittle die morgen komt
[ [url=
http://i46.tinypic.com/357nbrp.jpg]afbeelding[/url] ]
Welke?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Renesite het volgende:
Morgen even een nieuwe lamp halen. Mijne is zojuist gestorven
Wil ik weten wat Pat er mee gedaan heeft?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Renesite het volgende:
Morgen even een nieuwe lamp halen. Mijne is zojuist gestorven
Yuko Waza-ari Ippon Sushi; simpelweg Yukoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Tiger Lillyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
ZEGquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil ik weten wat Pat er mee gedaan heeft?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga poes noemen naar die leuke mannelijke excollega van Rene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |