SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
gewoon wie het eerst de ander raakt heeft punt en dan weer overnieuw in de houding en proberen als eerste te rakenquote:
Wat gaat ze doen dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is nu officieel ja. 8 augustus.
[..]
Maar het is mn mamsie.
bawwwwquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Maar het is mn mamsie.
Mn moeder heeft al jaren pauzequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Beach het volgende:
Gaan je ouders uit elkaar? Is het gewoon een pauze? Of gaat ze op vakantie?
Al die lapohunters hier ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laatste keer dat ik een topic heb geopend in ARG7 was een maand geleden..
Ik zit al hele tijd met plaatje klaar voor het geval dat Beach of iemand me zegt dat USA gewonnen heeft maar komt maar niet dus ik doe het maar gewoonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
Shit ik miste hetwon USA of Zuid Korea ?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Beach het volgende:
Gaan je ouders uit elkaar? Is het gewoon een pauze? Of gaat ze op vakantie?
voor mij veeeeeeeeel langerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laatste keer dat ik een topic heb geopend in ARG7 was een maand geleden..
groningen is de bom, hier wonen alleen maar toffe mensenquote:
Ik woon in Amsterdam hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
groningen is de bom, hier wonen alleen maar toffe mensen
tussen het tuig jaquote:
Als ik een FB een topic open om hem toe te voegen, zou dat dan gebeuren?quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik een FB een topic open om hem toe te voegen, zou dat dan gebeuren?
Je hebt al betaald, dus zal hem een zorg zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
JammerDanny ik zeg nu al mijn abo's op.
Ik heb niet eens een aboquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hebt al betaald, dus zal hem een zorg zijn..
Bawww.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
Hallo!
Ik ben op de nachtdienst aan het wachten en voel mij heel zielig.
Dat wilde ik even vertellen.
Eet een geroosterde kat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
Hallo!
Ik ben op de nachtdienst aan het wachten en voel mij heel zielig.
Dat wilde ik even vertellen.
zijn hier geen katten. En als die er waren zou ik ze knuffelen, niet eten.quote:
Ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
zijn hier geen katten. En als die er waren zou ik ze knuffelen, niet eten.
En dan in de frituurquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerst kaalscheren, al die haren is niet lekker.
Als je van mijn katten afblijft nietquote:
Daar zit een groot verschil in. Hamstersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar wel een hamster willen
Arme jij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
Moet ik ook nog helemaal naar klip rijden straks
Hamsters bijten en liggen de hele dag te maffen. Cavia's zijn wakker en lief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar zit een groot verschil in. HamstersCavia's
Ik werd al bang, anders zou ik het cadeautje voor zaterdag moeten inruilenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
grapje 'je weet tog ja tog ja tog'
Heel hard muziek aan en meezingen op mijn allermooist. Dan komt t goedquote:
.. en wat is het cadeautje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik werd al bang, anders zou ik het cadeautje voor zaterdag moeten inruilen
Hamsters zien er lief uit ja, maar eigenlijk zijn ze door satan naar de aarde gestuurd om een einde te maken aan de mensheid. Beesten bijten echt keihardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef Snowbells het volgende:
Lief:
[ afbeelding ]
Lelijk en kut:
[ afbeelding ]
Gewoon goed tam maken, en niet in gaan knijpen of mee gooien ofzo. Mijn vorige heeft nog nooit gebeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hamsters zien er lief uit ja, maar eigenlijk zijn ze door satan naar de aarde gestuurd om een einde te maken aan de mensheid. Beesten bijten echt keihard
Nooit nachtdienst gehad, maar ik ga er vanuit dat het kut isquote:
Thaise filmsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Furdinand het volgende:
mensen die Ong Bak niet kunnen waarderen.
Doe woestijnratjes, die zijn baasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon goed tam maken, en niet in gaan knijpen of mee gooien ofzo. Mijn vorige heeft nog nooit gebeten.
Rattenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe woestijnratjes, die zijn baas
Woestijnratten zijn heel anders dan gewone.quote:
Ze doen me denken aan gerbils.. maar die lange staarten zijn altijd zo eng/vies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Woestijnratten zijn heel anders dan gewone.
Het zijn zelfs gerbils. Die staarten zijn heel niet eng joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze doen me denken aan gerbils.. maar die lange staarten zijn altijd zo eng/vies.
Zeg dan gerbilsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het zijn zelfs gerbils. Die staarten zijn heel niet eng joh.
Jij kijkt hetzelfde als ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:50 schreef Snowbells het volgende:
Diegene die brons won heeft gewoon telkens de tegenstander gebeten
Ben je niet bang dat ze dan vreemd is gegaan met 2Happy4U?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze dan vreemd is gegaan met 2Happy4U?
Ik denk dat Appel eerder bang moet zijn dat Furdi niet vreemd gaat met hem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:58 schreef Beach het volgende:
[..]
liever nietquote:
Ik heb ook gingerbloed hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:58 schreef Beach het volgende:
[..]
en ditquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Appel eerder bang moet zijn dat Furdi niet vreemd gaat met hem.
Waarom wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom geen pics van jezelf in je FoBo?
Verdomme Beachquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Hou van je schattebout.quote:
Zo lekker ben ik niet.quote:
wat is dezequote:
Ik kan 'm wel uitschetsen.quote:
BRB Fotoshop.quote:
Kil van jouquote:
Nietusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben kil. Harteloos. Ik haat alles en iedereen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
Zo kom jij niet over anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben Cosmo3.0.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom jat je mijn identiteit Snowbells?.
14 maanden en 28 dagen tockquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jij en KB eigenlijk al?
omg hoi jijquote:
Christenen ook, die moet ik ook elke dag van mijn laars pulken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Beach het volgende:
Spinnen zijn ook de schepping van de HEERE GOD, ik ga die niet zomaar doden.
Bewijs?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Beach het volgende:
Bullshit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Beach het volgende:
okequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Staat niks over spinnen in de bijbel.
Gatverdamme, Bietsj.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef Beach het volgende:
Snij je maagwand open en verdrink hem in je gal.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef Beach het volgende:
Snij je maagwand open en verdrink hem in je gal.
Straks kruipt ie er weer uit. Op het werk hadden we keer een muis opgezogen, stofzuiger half uur aan laten staan, maar beest leefde nog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef Omdatappel het volgende:
Dat is altijd hoogtepunt van de dag. Een spin op zuigen met de stofzuiger. Heldhaftig gevoel geeft dat.
Wtf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Straks kruipt ie er weer uit. Op het werk hadden we keer een muis opgezogen, stofzuiger half uur aan laten staan, maar beest leefde nog..
Weet ik veel, ik stond te huilen in een hoekje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Beach het volgende:
Wilde je die muis laten doodgaan aan een overdosis lucht?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Beach het volgende:
Wilde je die muis laten doodgaan aan een overdosis lucht?
Maar een muis is toch iets anders dan een spin, suffie. Hoe kom je ooit op het idee om daar een stofzuiger voor te gebruiken? Toch eerder iets anders. Met de bladblazer naar buiten bonjouren, zoiets.quote:
Hallo, ik ben doodsbang, ik stond erbij en keek ernaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar een muis is toch iets anders dan een spin, suffie. Hoe kom je ooit op het idee om daar een stofzuiger voor te gebruiken? Toch eerder iets anders. Met de bladblazer naar buiten bonjouren, zoiets.
Visualisatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallo, ik ben doodsbang, ik stond erbij en keek ernaar..
diervriendelijker dan doodslaan met een stok zoals collega K. deedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar een muis is toch iets anders dan een spin, suffie. Hoe kom je ooit op het idee om daar een stofzuiger voor te gebruiken? Toch eerder iets anders. Met de bladblazer naar buiten bonjouren, zoiets.
Ik zou hem in bakje doen met kaas en luchtgaten en meenemen naar huis om daar los te laten als speeltje voor mn katquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Beach het volgende:
Als je een muis vangt, maak hem dan meteen dood zodat het niet lijdt.
Omg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
diervriendelijker dan doodslaan met een stok zoals collega K. deed
Of laten smullen van je kopkaas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou hem in bakje doen met kaas en luchtgaten en meenemen naar huis om daar los te laten als speeltje voor mn kat
Wtfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
diervriendelijker dan doodslaan met een stok zoals collega K. deed
nah hij lag daar vet zielig dood te wezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg.
Heeft ie 'm toen ook wel opgeruimd dan?
neh was daarvoor al gebeurdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wtfmoest je het met eigen ogen toezien ? D:
Oh, boh sneu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nah hij lag daar vet zielig dood te wezen
quote:
un liev0rdquote:
hoe is het met jou dan?quote:
Ik ben geen weeaboo.quote:
haterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
iel is hier en gelijk negatieve sfeer bah
kusquote:
Sorryquote:
Bijnaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:59 schreef Flippiee het volgende:
Super nice. Ik wil weg uit het land met onweer
dag bietsj
Ik ben 4 weken weg ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En je gaat vet lang tocg flips?met wie ga je?
Ook hallo beach
Gemiddeld tussen de 30/40 gradennnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef Beach het volgende:
[..]
BijnaD hopelijk is het daar lekker weer
oooo, lekker lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben 4 weken weg ja.Eerst 2 weken met zusje dan 2 weken met een vriendinnetje.
Die laatste 2 weken zijn op Texel
bietsjboyquote:
ga een land naar beneden en dan heb je gegarandeerd 40+ gradenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemiddeld tussen de 30/40 gradennn
Als er net zulks onweer als vannacht dan is dan heb ik 2 slapeloze weken op Texelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oooo, lekker lekker
En noh, hopekihk die twee weken in texel ook rustig weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |