okequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Staat niks over spinnen in de bijbel.
Gatverdamme, Bietsj.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef Beach het volgende:
Snij je maagwand open en verdrink hem in je gal.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef Beach het volgende:
Snij je maagwand open en verdrink hem in je gal.
Straks kruipt ie er weer uit. Op het werk hadden we keer een muis opgezogen, stofzuiger half uur aan laten staan, maar beest leefde nog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef Omdatappel het volgende:
Dat is altijd hoogtepunt van de dag. Een spin op zuigen met de stofzuiger. Heldhaftig gevoel geeft dat.
Wtf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Straks kruipt ie er weer uit. Op het werk hadden we keer een muis opgezogen, stofzuiger half uur aan laten staan, maar beest leefde nog..
Weet ik veel, ik stond te huilen in een hoekje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Beach het volgende:
Wilde je die muis laten doodgaan aan een overdosis lucht?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Beach het volgende:
Wilde je die muis laten doodgaan aan een overdosis lucht?
Maar een muis is toch iets anders dan een spin, suffie. Hoe kom je ooit op het idee om daar een stofzuiger voor te gebruiken? Toch eerder iets anders. Met de bladblazer naar buiten bonjouren, zoiets.quote:
Hallo, ik ben doodsbang, ik stond erbij en keek ernaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar een muis is toch iets anders dan een spin, suffie. Hoe kom je ooit op het idee om daar een stofzuiger voor te gebruiken? Toch eerder iets anders. Met de bladblazer naar buiten bonjouren, zoiets.
Visualisatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallo, ik ben doodsbang, ik stond erbij en keek ernaar..
diervriendelijker dan doodslaan met een stok zoals collega K. deedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar een muis is toch iets anders dan een spin, suffie. Hoe kom je ooit op het idee om daar een stofzuiger voor te gebruiken? Toch eerder iets anders. Met de bladblazer naar buiten bonjouren, zoiets.
Ik zou hem in bakje doen met kaas en luchtgaten en meenemen naar huis om daar los te laten als speeltje voor mn katquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Beach het volgende:
Als je een muis vangt, maak hem dan meteen dood zodat het niet lijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |