Ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
zijn hier geen katten. En als die er waren zou ik ze knuffelen, niet eten.
En dan in de frituurquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerst kaalscheren, al die haren is niet lekker.
Als je van mijn katten afblijft nietquote:
Daar zit een groot verschil in. Hamstersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar wel een hamster willen
Arme jij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
Moet ik ook nog helemaal naar klip rijden straks
Hamsters bijten en liggen de hele dag te maffen. Cavia's zijn wakker en lief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar zit een groot verschil in. HamstersCavia's
Ik werd al bang, anders zou ik het cadeautje voor zaterdag moeten inruilenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
grapje 'je weet tog ja tog ja tog'
Heel hard muziek aan en meezingen op mijn allermooist. Dan komt t goedquote:
.. en wat is het cadeautje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik werd al bang, anders zou ik het cadeautje voor zaterdag moeten inruilen
Hamsters zien er lief uit ja, maar eigenlijk zijn ze door satan naar de aarde gestuurd om een einde te maken aan de mensheid. Beesten bijten echt keihardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef Snowbells het volgende:
Lief:
[ afbeelding ]
Lelijk en kut:
[ afbeelding ]
Gewoon goed tam maken, en niet in gaan knijpen of mee gooien ofzo. Mijn vorige heeft nog nooit gebeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hamsters zien er lief uit ja, maar eigenlijk zijn ze door satan naar de aarde gestuurd om een einde te maken aan de mensheid. Beesten bijten echt keihard
Nooit nachtdienst gehad, maar ik ga er vanuit dat het kut isquote:
Thaise filmsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Furdinand het volgende:
mensen die Ong Bak niet kunnen waarderen.
Doe woestijnratjes, die zijn baasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon goed tam maken, en niet in gaan knijpen of mee gooien ofzo. Mijn vorige heeft nog nooit gebeten.
Rattenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe woestijnratjes, die zijn baas
Woestijnratten zijn heel anders dan gewone.quote:
Ze doen me denken aan gerbils.. maar die lange staarten zijn altijd zo eng/vies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Woestijnratten zijn heel anders dan gewone.
Het zijn zelfs gerbils. Die staarten zijn heel niet eng joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze doen me denken aan gerbils.. maar die lange staarten zijn altijd zo eng/vies.
Zeg dan gerbilsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het zijn zelfs gerbils. Die staarten zijn heel niet eng joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |