Denk dat ze zo schakelen naar judo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef tralalala het volgende:
NOS blijft zeker wielrennen uitzenden?
Nee die zenden het een paar minuten later uit zodat het weer niet live is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef tralalala het volgende:
wat een viezerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIT is Cigano, de enige echte!
Mart Smeets draaien ze pas in het uiterste geval weg,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef tralalala het volgende:
UFCquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Soms goede kwaliteit en soms weer niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:18 schreef BasvB het volgende:
Merken jullie ook soms "lag" bij het kijken van de stream?
Vandaag voor het eerst last van ja. Daarvoor helemaal niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:18 schreef BasvB het volgende:
Merken jullie ook soms "lag" bij het kijken van de stream?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja IPPON! BAM BAM BAM BRONS!
Ze worden met de dag slechter...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Valse tussenstand ban.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oranje klomp al op je hoofd? Bavaria jurkje aan?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent toch geen Feyenoorder. Doe niet.quote:
Wat heeft dat met Feyenoorders te maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent toch geen Feyenoorder. Doe niet.
Ja dus, wat heeft die gast ermee te maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan is het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Feyenoorders te maken?
En ik heb geen TR gemaakt
Ze riepen Cigano cigano!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja dus, wat heeft die gast ermee te maken?
Aflevering voor Ik hou van Holland aan het opnemen.quote:
Dat zou echt een hele grote faal zijn. Kans op een medaille kom op zegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat de NOS het weer niet uitzenden?
Deden ze bij het roeien ook. Ik zie het ze zo doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou echt een hele grote faal zijn. Kans op een medaille kom op zeg
Voordat de toppers binnen zijn duurt nog meer dan een half uur. Dus waarschijnlijk blijven ze daarbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Mart Smeets is belangrijkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou echt een hele grote faal zijn. Kans op een medaille kom op zeg
Minder grote kans dan dit denk ik? Maar inderdaad, bij de NOS weet je het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deden ze bij het roeien ook. Ik zie het ze zo doen.
Mag hij dat zo zeggen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mart Smeets is belangrijker
Bron: Mart Smeets
reken maar van nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Nou, ze werden 5e en het scheelde echt niet veel met de nummer 3. Was gewoon weer een grote faal van de NOS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Minder grote kans dan dit denk ik? Maar inderdaad, bij de NOS weet je het niet.
Is de NOS stream wel live? of kan ik beter een andere pakken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef TheArt het volgende:
Eerst Alvear-Chen, daarna Edith-Hwang.
Hm okay, fail dus. Wat was er toen op TV? Judo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou, ze werden 5e en het scheelde echt niet veel met de nummer 3. Was gewoon weer een grote faal van de NOS.
Is live ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is de NOS stream wel live? of kan ik beter een andere pakken?
Een gesprekje met die analist in de studioquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hm okay, fail dus. Wat was er toen op TV? Judo?
Zaten ze voor te beschouwen. Was niet best, nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hm okay, fail dus. Wat was er toen op TV? Judo?
Sjongequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een gesprekje met die analist in de studio
Hopelijk ook rechtstreeks.quote:
Ja hoor, dat gaan ze gewoon doen.quote:
Vorige pot van Bosch was ook niet live, liep 2 min achter. Dus ik hoop het.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hoor, dat gaan ze gewoon doen.
Mart Smeets is blijkbaar daar de baas, echt een kut vent is dat. Alsof iemand boeit wat die oude kut vent te vertellen heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mart Smeets is belangrijker
Bron: Mart Smeets
Dingen die je niet kan gebruiken tijdens een judo wedstrijd om het brons:quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dingen die je niet kan gebruiken tijdens een judo wedstrijd om het brons:
1. bloedneus.
1. Blessurequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1. bloedneus.
2. Dwarslaesiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1. bloedneus.
Oh, dat heb ik helemaal niet meegekregen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorige pot van Bosch was ook niet live, liep 2 min achter. Dus ik hoop het.
Aaah ook al last? Dan ligt het waarschijnlijk niet aan mijn internet!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Streams van de NOS zijn echt niet stabiel.
En een waza-ariquote:
6. Creditcard (Estelle Hari)quote:
Ze lijken op mannen maar om ze nou potten te noemen.quote:
Met z'n zoetgevooisde stemgeluid.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:34 schreef JimboSlice het volgende:
Mart Smeets zou gewoon in elke gewichtsklasse elke vrouw op haar rug leggen hoor...
Ze wachten op sein van Mart.quote:
Hopen van nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef muzas het volgende:
Zal dit conform overige nederlandse sportprestaties verlopen?
Alsof ze net gepest is en dan naar leraar loopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Want een jankkop heeft die Boschnet een grote baby.
Hehe, precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof ze net gepest is en dan naar leraar loopt.
mat heet datquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef zolderraam het volgende:
ze staat op het veld hoor... ze is er eerder dan de ander :0
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof ze net gepest is en dan naar leraar loopt.
Dat zeiden we vanochtend ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef DeLuna het volgende:
4 keer gewonnen tegen deze al? Moet lukken nu dus.
Komt ook door het kapsel denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Pas bij een bomaanslagquote:
Lief die staartjes tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Komt ook door het kapsel denk ik
Go Edith
Ik ben op vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ned1ligt ook voor op de stream.
Alle Nederlanders voelen elkaar aan jeweetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
De mensen voelen dat er een medaille in zit.
Volgensmij is ze best slank.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat die Edith onder de 70 kilo weegt, ziet er echt uit als een reus en an ook nog flink breed.
Nee, het is jouw schuld nu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk mij effe de kenner uit hangen![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ze heeft al een gouden blokjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
De mensen voelen dat er een medaille in zit.
Goed bezig Geoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haar pak kleur.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat witte gekleurde vlakje bij haar naam?
Voor het geval dat we het vergeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Die gast zegt echt élke keer na zo'n strafje dat er bij nog een straf een Yuko voor de ander op het bord komt, élke keer.
Kleur van het pakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Kleur van haar judopakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Die gast zegt echt élke keer na zo'n strafje dat er bij nog een straf een Yuko voor de ander op het bord komt, élke keer.
Ze heeft de witte band.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Kleur pak.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Kleur van het pak.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Kleur van de deelnemerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ja spreekt goed Nederlands opzich.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:42 schreef Szura het volgende:
Hoor ik nou steeds die Koreaanse coach?
Kleur van het pak, kenner.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:42 schreef Szura het volgende:
Hoor ik nou steeds die Koreaanse coach?
Had ik ook in het beginquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Oh, nu je het zegt is het wel logisch..voor mij ziet het er uit als een 'leeg vlak' .. zal wel mijn lichte kleurenblindheid zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |