Denk dat ze zo schakelen naar judo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef tralalala het volgende:
NOS blijft zeker wielrennen uitzenden?
Nee die zenden het een paar minuten later uit zodat het weer niet live is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef tralalala het volgende:
wat een viezerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIT is Cigano, de enige echte!
Mart Smeets draaien ze pas in het uiterste geval weg,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef tralalala het volgende:
UFCquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Soms goede kwaliteit en soms weer niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:18 schreef BasvB het volgende:
Merken jullie ook soms "lag" bij het kijken van de stream?
Vandaag voor het eerst last van ja. Daarvoor helemaal niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:18 schreef BasvB het volgende:
Merken jullie ook soms "lag" bij het kijken van de stream?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja IPPON! BAM BAM BAM BRONS!
Ze worden met de dag slechter...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Valse tussenstand ban.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oranje klomp al op je hoofd? Bavaria jurkje aan?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent toch geen Feyenoorder. Doe niet.quote:
Wat heeft dat met Feyenoorders te maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent toch geen Feyenoorder. Doe niet.
Ja dus, wat heeft die gast ermee te maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan is het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Feyenoorders te maken?
En ik heb geen TR gemaakt
Ze riepen Cigano cigano!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja dus, wat heeft die gast ermee te maken?
Aflevering voor Ik hou van Holland aan het opnemen.quote:
Dat zou echt een hele grote faal zijn. Kans op een medaille kom op zegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat de NOS het weer niet uitzenden?
Deden ze bij het roeien ook. Ik zie het ze zo doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou echt een hele grote faal zijn. Kans op een medaille kom op zeg
Voordat de toppers binnen zijn duurt nog meer dan een half uur. Dus waarschijnlijk blijven ze daarbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Mart Smeets is belangrijkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou echt een hele grote faal zijn. Kans op een medaille kom op zeg
Minder grote kans dan dit denk ik? Maar inderdaad, bij de NOS weet je het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deden ze bij het roeien ook. Ik zie het ze zo doen.
Mag hij dat zo zeggen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mart Smeets is belangrijker
Bron: Mart Smeets
reken maar van nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Nou, ze werden 5e en het scheelde echt niet veel met de nummer 3. Was gewoon weer een grote faal van de NOS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Minder grote kans dan dit denk ik? Maar inderdaad, bij de NOS weet je het niet.
Is de NOS stream wel live? of kan ik beter een andere pakken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef TheArt het volgende:
Eerst Alvear-Chen, daarna Edith-Hwang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |