quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Zeg er dan iets van!Goh, ik alleen tegen 7 afgetrainde vechtsporters, moet ik me nou echt in mijn ego gekrenkt voelen omdat jij me een mietje vindt als ik dat niet doe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als alleenstaand iets is het nog wel ok hoor. Best indrukwekkend opzich.
Maar niet als bedelmiddel voor gasten die te beroerd zijn om te werken. Ze huppelen wat rond, zijn echt zwartgeblakerd van het de hele dag niets doen in de zon en ze vallen je gewoon lastig tijdens je dure biertje...
Oh ja, sowieso straatmuzikanten. 1 gast die kan zingen met een gitaar ok. Maar het zijn dus of die latino's of een groep roemenen met fluit en accordeon. Het is altijd keihard, storend en ik zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Maar dat vind ik van al die gasten, ook die panfluit shit.
En van die verkopers.
Flikker op, ik wil gewoon mijn ding doen zonder lastig gevallen te worden
Dat willen zij ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Royco1 het volgende:
Flikker op, ik wil gewoon mijn ding doen zonder lastig gevallen te worden
nou ja vechtsporters... balletdansers. Je bent toch ook niet bang voor Ang3l?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, ik alleen tegen 7 afgetrainde vechtsporters, moet ik me nou echt in mijn ego gekrenkt voelen omdat jij me een mietje vindt als ik dat niet doe?
In welk opzicht?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nou ja vechtsporters... balletdansers. Je bent toch ook niet bang voor Ang3l?
Nee, je mag van me voelen wat je voeltquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, ik alleen tegen 7 afgetrainde vechtsporters, moet ik me nou echt in mijn ego gekrenkt voelen omdat jij me een mietje vindt als ik dat niet doe?
jullie denken dat ze dat hier denkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:25 schreef stbabylon het volgende:
(Amsterdam is 100x beter dan wat dan ook, de enige stad en feijenoord zuigt ezelballen, bijv.)
Kan hier geen filmpjes bekijken, maar op alleen het plaatje zie ik een redelijk gespierd, maar knetter mager, dun benig sletje. Niet echtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nee, je mag van me voelen wat je voelt
Of je moet zo'n vriendin nemen:
![]()
Omdat dat het enige is wat we horenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
jullie denken dat ze dat hier denken
Nooit, maar dat komt omdat het niet zo isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dat het enige is wat we horen
Hoe vaak hoor jij Amsterdammers zeggen dat ze in een gemiddelde Nederlandse stad wonen, die niet veel verschilt van bijv. Rotterdam, Groningen of Arnhem?
Als je dat dun en benig vindtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan hier geen filmpjes bekijken, maar op alleen het plaatje zie ik een redelijk gespierd, maar knetter mager, dun benig sletje. Niet echt... eerder
het is geen gem. nederlandse stad, het is DE hoofdstad!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dat het enige is wat we horen
Hoe vaak hoor jij Amsterdammers zeggen dat ze in een gemiddelde Nederlandse stad wonen, die niet veel verschilt van bijv. Rotterdam, Groningen of Arnhem?
Op het plaatje ziet haar lichaam er slechter uit dan in het filmpje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan hier geen filmpjes bekijken, maar op alleen het plaatje zie ik een redelijk gespierd, maar knetter mager, dun benig sletje. Niet echt... eerder
Dat zal het dan wel zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Op het plaatje ziet haar lichaam er slechter uit dan in het filmpje.
Apeldoorn en Den Haag hebben ook een paleis. Den Haag zit de regering. Waarin verschilt Amsterdam anders dan dat het op papier de hoofdstad is?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
het is geen gem. nederlandse stad, het is DE hoofdstad!
Niet waar!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit, maar dat komt omdat het niet zo is.
Maar mijn aversie tegen de rest is zwaar overtrokken hoor.
Valt wel mee hoe erg ze gespierd is. Je ziet wel dat het voor kracht en conditie is, niet voor show.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
zij is niet dun en benig.. vooral erg.. erg gespierd. Vind ik dan weer niet mooi
Ja, maar een stad is ook de voorzieningen, bereikbaarheid, OV, sfeer etc etc.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef L-E het volgende:
Amsterdam is heel gemiddeld. Er zijn net zo veel idioten, straattuig, en verschrikkelijk leuke mensen als in elke andere stad. Er lopen wellicht wel iets meer toeristen.
ja, dat wel, maar niet alleen mbt Amsterdam danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet waar!Jij bent gewoon een urbanist!
Ik vind het erg gespierdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef MrMonkeyman het volgende:
Valt wel mee hoe erg ze gespierd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |