Dat kan niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef hafcfan het volgende:
Tering die mart is nog erger dan jack van gelder.
Toch wel raar dat Zabelinskaya derde wordt, die in een normale rit helemaal niks kan en nu zo ver voor Vos eindigt. Wel heel groot verschil.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef marcodej het volgende:
Van Dijk dus achtste, redelijk naar verwachting. Vos tegenvallend, maar soit. Op een normale dag wordt ze ook achtste.
Idd. En of ze dan 8e wordt of 16e vind ik niet eens zo heel boeiend eerlijk gezegd. Ze heeft immers al een gouden medaille.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef marcodej het volgende:
Van Dijk dus achtste, redelijk naar verwachting. Vos tegenvallend, maar soit. Op een normale dag wordt ze ook achtste.
Hihi je zei Herpes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef marcodej het volgende:
Dus 2x brons kan je prima omwisselen voor een goud. Ok, Herpes, bedankt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mart is echt een ongelofelijke zak hooi.
We zeuren altijd over Ducrot, maar 10x liever Ducrot dan Mart die alle aandacht probeert op te eisen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mart is echt een ongelofelijke zak hooi.
Daar zou hij 'm wel eens tussen willen stoppen, ja.quote:
Verschrikkelijke domme opmerking idd, hij verzint gewoon dingen zodat hij aan het woord kan blijven aandachtshoer dat ie is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongelofelijk, die Mart weer met een arrogante kotsstem over het moedersschap van de winnares.
wel leuke reclame braadworsten met veel kortingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gooi er maar weer eens reclame in joh
Mag ik dit zeggen? Ja dat mag ik!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Verschrikkelijke domme opmerking idd, hij verzint gewoon dingen zodat hij aan het woord kan blijven aandachtshoer dat ie is.
Niet mee eens met Mart houdt Herbert regelmatig zijn mond.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef starbeach het volgende:
[..]
We zeuren altijd over Ducrot, maar 10x liever Ducrot dan Mart die alle aandacht probeert op te eisen.
Wat zei Mart dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Verschrikkelijke domme opmerking idd, hij verzint gewoon dingen zodat hij aan het woord kan blijven aandachtshoer dat ie is.
Dat die Amerikaanse bewust voor 't moederschap heeft gekozen en nu weer even terug is om te winnen. Vervolgens zei hij zo ongeveer: "Dat zie je wel vaker, dat sportvrouwen taaier worden na 't moederschap." Maar op een chauvinistischere manier, in de trend van: "Vrouwen kunnen maar beter zwanger worden."quote:
Rich/Peschel werden er in 2003 genadig hard afgereden door Thomas Dekker (met Koen de Kort in zijn wiel) in de GP Eddy Merckxquote:
Cancellara en Martin hebben blessures.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
wiggins martin cancellara grabsch chavanel rogers allemaal beter denk ik
Nazaret kan trouwens wel potje tijdrijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef valleilijn het volgende:
Rits van de Braziliaan z'n pakkie is kapot, met veiligheidsspelden vastgemaakt
Ja, en zo niet, dan is het de schuld van de Vacansoleil.quote:
Ik dacht Mart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, en zo niet, dan is het de schuld van de Vacansoleil.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef Marcoss het volgende:
Nelissen tipt van Garderen voor brons, die moet dan snel zorgen dat hij nog op de startlijst terecht komt.
Zal wel Phinney bedoelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef Marcoss het volgende:
Nelissen tipt van Garderen voor brons, die moet dan snel zorgen dat hij nog op de startlijst terecht komt.
Precies, als hij dat bedoelt, moet hij dat zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is Danny Nelissen, die maakt wel vaker dat soort fouten
De dames zijn ergens laatste geëindigdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:33 schreef Nober het volgende:
Aan de TT te zien hebben we geen medaille erbij na de vrouwentijdrit.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De dames zijn ergens laatste geëindigd
Ja, maar alleen via mensen langs het parcours.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:42 schreef JohnDDD het volgende:
mag je bevoorraden tijdens de tijdrit?
Seconden, lijkt me.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WTH, Beppu na zeven kilometer al negen minuten achter? Doet ie goed.
Alleen jammer dat ie nummer 25 heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:44 schreef RanTheMan het volgende:
wel vet dat de geheim agent van 24 ook mee doet namens nieuw zeeland
Hij heeft nog bijna 24 uur om straks terug te rijden danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Jack Bauer zag een terrorist in het publiek.
Ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
zet 10tje in op Cancellara om straks weer in diezelfde bocht onderuit te gaan!
Sidebums?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
Mart en Herbert van The Dutch Sideburns
quote:
Ja maar dan was Dione in Londen geweest, helemaal foute boel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:50 schreef Drassss het volgende:
Mart waar jij hoort te zitten is in Hilversum.
Heeft die ook zo'n oranje boot zoals die vrouwen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
moet je die van larsson straks kijken
Nu kan ie niet zien hoeveel watt ie trapt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef Szura het volgende:
Westra dus alle apparatuur van z'n fiets laten halen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Heeft die ook zo'n oranje boot zoals die vrouwen?
In VBL wel, hier dus ook.quote:
Ik vind van wel.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:55 schreef marcodej het volgende:
Van voren lijken de Zweden op een grote Oompa Loompa met oranje haar.
[ afbeelding ]
Allemaal tekentafelwielrennen.quote:
Huh? Die Redgrave had toch 5x goud?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef Guard het volgende:
Wiggo kan de succesvolste Britse Olympier worden
1 minuut per 10 km... oh wacht dat geldt vandaag zeker niet?quote:
quote:
Ik bedoelde huilen, heb het al veranderdquote:
Ik heb het ook gemistquote:
Dan kan je het wel vergetenquote:
ketting geknapt toen hij weg wou rijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
Onder de poort door en vallen?? Of watskeburt?
Eerste trap en poef, ketting kaput.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
Onder de poort door en vallen?? Of watskeburt?
Nu niet meer nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:05 schreef marcodej het volgende:
LL gaat hier toch geen uitslag rijden.
Dat hij evengoed nog opstapt, ik zou denk ik gelijk stoppen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste trap en poef, ketting kaput.
Boeckmans...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:06 schreef JohnDDD het volgende:
Nog nooit gezien dit met die ketting. Moet een productiefout zijn! Of een montagefout...
Gesink was ook gestoptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij evengoed nog opstapt, ik zou denk ik gelijk stoppen.
Ja maar was dat niet in een sprint? Nog nooit zomaar bij vermoedelijk het eerste gebruik van de ketting...quote:
Het is de OS he, niet een of ander rondje om de kerk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij evengoed nog opstapt, ik zou denk ik gelijk stoppen.
In de tour had hij ook nog kans om iets te winnen, nu rijdt hij voor niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gesink was ook gestopt![]()
![]()
Maar LLS is een held.
Klopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In de tour had hij ook nog kans om iets te winnen, nu rijdt hij voor niks.
Ik denk gewoon weer Wigginsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Al zou hij vandaag ook niet gewonnen hebben denk ik.
Wat zegt Mart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef JC14 het volgende:
Mart moet er echt mee stoppen hoor. Dit kan toch echt niet meer.
Mutequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef alors het volgende:
godsamme wat lult die Mart weer dom, ik wacht op judo... maarja dat is ook geen doen zo
Die koopt er nog weinig voor natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef golfer het volgende:
Black wednesday? Gelul. Vraag dat maar aan die surfer.
fixed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef golfer het volgende:
Black wednesday? Gelul. Vraag dat maar aan die surfersurfers.
There you go!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Waarom laten ze eigenlijk geen enkele finish zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |