Dat kan niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef hafcfan het volgende:
Tering die mart is nog erger dan jack van gelder.
Toch wel raar dat Zabelinskaya derde wordt, die in een normale rit helemaal niks kan en nu zo ver voor Vos eindigt. Wel heel groot verschil.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef marcodej het volgende:
Van Dijk dus achtste, redelijk naar verwachting. Vos tegenvallend, maar soit. Op een normale dag wordt ze ook achtste.
Idd. En of ze dan 8e wordt of 16e vind ik niet eens zo heel boeiend eerlijk gezegd. Ze heeft immers al een gouden medaille.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef marcodej het volgende:
Van Dijk dus achtste, redelijk naar verwachting. Vos tegenvallend, maar soit. Op een normale dag wordt ze ook achtste.
Hihi je zei Herpes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef marcodej het volgende:
Dus 2x brons kan je prima omwisselen voor een goud. Ok, Herpes, bedankt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mart is echt een ongelofelijke zak hooi.
We zeuren altijd over Ducrot, maar 10x liever Ducrot dan Mart die alle aandacht probeert op te eisen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mart is echt een ongelofelijke zak hooi.
Daar zou hij 'm wel eens tussen willen stoppen, ja.quote:
Verschrikkelijke domme opmerking idd, hij verzint gewoon dingen zodat hij aan het woord kan blijven aandachtshoer dat ie is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongelofelijk, die Mart weer met een arrogante kotsstem over het moedersschap van de winnares.
wel leuke reclame braadworsten met veel kortingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gooi er maar weer eens reclame in joh
Mag ik dit zeggen? Ja dat mag ik!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Verschrikkelijke domme opmerking idd, hij verzint gewoon dingen zodat hij aan het woord kan blijven aandachtshoer dat ie is.
Niet mee eens met Mart houdt Herbert regelmatig zijn mond.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef starbeach het volgende:
[..]
We zeuren altijd over Ducrot, maar 10x liever Ducrot dan Mart die alle aandacht probeert op te eisen.
Wat zei Mart dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Verschrikkelijke domme opmerking idd, hij verzint gewoon dingen zodat hij aan het woord kan blijven aandachtshoer dat ie is.
Dat die Amerikaanse bewust voor 't moederschap heeft gekozen en nu weer even terug is om te winnen. Vervolgens zei hij zo ongeveer: "Dat zie je wel vaker, dat sportvrouwen taaier worden na 't moederschap." Maar op een chauvinistischere manier, in de trend van: "Vrouwen kunnen maar beter zwanger worden."quote:
Rich/Peschel werden er in 2003 genadig hard afgereden door Thomas Dekker (met Koen de Kort in zijn wiel) in de GP Eddy Merckxquote:
Cancellara en Martin hebben blessures.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
wiggins martin cancellara grabsch chavanel rogers allemaal beter denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |