Sorry, ik mist even het cynisme.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Precies, maar dat maakt niet uit volgens de critici. Hij oogde moe, en dus heeft hij geen conditie.
Als het blijkbaar te moeilijk voor je is kan je ook gewoon niet reageren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je verliest moet je niet erkennen dat je kan verliezen, want dan heb je een verliezersmentaliteitWat moet je dan doen, stug volhouden dat je hebt gewonnen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het blijkbaar te moeilijk voor je is kan je ook gewoon niet reageren.
Als je geen zelfspot hebt moet je wegblijven van het internetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het blijkbaar te moeilijk voor je is kan je ook gewoon niet reageren.
Wat loop je nou te zeveren man, met jequote:
Zelfs jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeveren man, met je. Zelfs jij had door dat dat er niet stond. Laat het dan gewoon achterwege.
Ze kan het gewoon nooit goed doen op zo'n manier, want als ze meer risico neemt en verliest dan zeg je als criticaster makkelijk dat ze teveel risico neemt! Dus de enige manier waarop ze het goed kan doen in jouw ogen is als ze wint. En daar heeft ze heus wel alles gedaan, maar dat ging nou eenmaal niet deze keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat andere mensen van je zeggen is natuurlijk compleet irrelevant als sporter. Als Bosch daar rekening mee houdt kan ze net zo goed niet beginnen. Elke actie heeft een risico, als je aan het eind van de rit niet 1 succesvolle aanval hebt gedaan terwijl je achterstond, heb je het verkeerd gedaan. Dat is een van de weinige feiten in sport...
Herkansingen waren de afgelopen dagen meestal net na drieën.quote:
Nouja, haar optreden was natuurlijk enigzins teleurstellend. Ze is niet voor niks gewoon twee van de wereld. Maarja, uit de geschiedenis blijkt wel dat dit een tegenstandster is die haar bijzonder slecht ligt en waar ze lastig van wint. Dat mag best mee worden genomen in een oordeel. Maar al bij al hadden we meer verwacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze kan het gewoon nooit goed doen op zo'n manier, want als ze meer risico neemt en verliest dan zeg je als criticaster makkelijk dat ze teveel risico neemt! Dus de enige manier waarop ze het goed kan doen in jouw ogen is als ze wint. En daar heeft ze heus wel alles gedaan, maar dat ging nou eenmaal niet deze keer.
Dit is de manier van kritiek geven die zo lekker makkelijk is, want de sporter kan het alleen goed doen als ze wint. En als ze risico neemt en verliest is het ook niet goed. Blijft ze tactisch scherp, maar verliest dus alsnog is het ook niet goed. Dat is een makkelijke manier van kritiek leveren, maar wel eentje zonder weinig nuance.
Maar er komt toch geen herkansing?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herkansingen waren de afgelopen dagen meestal net na drieën.
Ik snap echt niet waar je nou zo'n problemen mee hebt. In beide gevallen zou ik toch gelijk hebben? Ze kiest toch er toch zelf voor om op het hoogste podium mee te doen voor goud, ze is niet van was gemaakt hoor. Ik zeg niet dat ze niks kan, maar ze heeft wel gefaald. Welke 'nuance' wil je in hemelsnaam horen. Ze leest niet mee, hoe is het relevant dat iedereen gaat zeggen "maar wel hard gewerkt hoor! en die Duitse was ook wel erg sterk!"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze kan het gewoon nooit goed doen op zo'n manier, want als ze meer risico neemt en verliest dan zeg je als criticaster makkelijk dat ze teveel risico neemt! Dus de enige manier waarop ze het goed kan doen in jouw ogen is als ze wint. En daar heeft ze heus wel alles gedaan, maar dat ging nou eenmaal niet deze keer.
Dit is de manier van kritiek geven die zo lekker makkelijk is, want de sporter kan het alleen goed doen als ze wint. En als ze risico neemt en verliest is het ook niet goed. Blijft ze tactisch scherp, maar verliest dus alsnog is het ook niet goed. Dat is een makkelijke manier van kritiek leveren, maar wel eentje zonder weinig nuance.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar er komt toch geen herkansing?
Dat heb zelfs ik het vorige topic ook al gezegd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je nou zo'n problemen mee hebt. In beide gevallen zou ik toch gelijk hebben? Ze kiest toch er toch zelf voor om op het hoogste podium mee te doen voor goud, ze is niet van was gemaakt hoor. Ik zeg niet dat ze niks kan, maar ze heeft wel gefaald. Welke 'nuance' wil je in hemelsnaam horen. Ze leest niet mee, hoe is het relevant dat iedereen gaat zeggen "maar wel hard gewerkt hoor! en die Duitse was ook wel erg sterk!"
Overprotective dit. Vorige topic zat vol met mensen die panisch werden bij elke kritiek, dan verlies je de werkelijkheid wel wat uit het oog. Topsport gaat nou eenmaal om winnen.
Ook een sporter die niet wint kan het goed doen hoor. Met Peter Hellebrand als grote voorbeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je nou zo'n problemen mee hebt. In beide gevallen zou ik toch gelijk hebben? Ze kiest toch er toch zelf voor om op het hoogste podium mee te doen voor goud, ze is niet van was gemaakt hoor. Ik zeg niet dat ze niks kan, maar ze heeft wel gefaald. Welke 'nuance' wil je in hemelsnaam horen. Ze leest niet mee, hoe is het relevant dat iedereen gaat zeggen "maar wel hard gewerkt hoor! en die Duitse was ook wel erg sterk!"
Overprotective dit. Vorige topic zat vol met mensen die panisch werden bij elke kritiek, dan verlies je de werkelijkheid wel wat uit het oog. Topsport gaat nou eenmaal om winnen.
Grotere kans dat er goud aan het eind van de regenboog staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef Szura het volgende:
Als Elco een medaille pakt, tellen we hem ook
Maar waarom heb je er problemen mee dat dat simpel is, dat is toch wat telt voor de meeste supporters en voor de sporter zelf nota bene?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef DeeBee het volgende:
Dat heb ik al 4 keer in het vorige topic gezegd!
Het gaat mij er nu even om dat er een specifieke manier van redeneren is van criticasters waardoor sporters het nooit goed kunnen doen, behalve als ze winnen... Ja, lekker simpel is dat...
Jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook een sporter die niet wint kan het goed doen hoor. Met Peter Hellebrand als grote voorbeeld.
En je punt van ze leest niet mee. Dat geldt ook als je hier je kritiek spuit of leest ze dan ineens wel?
Niet iedereen kan winnen. Cliche, maar waar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar waarom heb je er problemen mee dat dat simpel is, dat is toch wat telt voor de meeste supporters en voor de sporter zelf nota bene?
Sport is nou eenmaal niet erg complex, volgens mij is dat je probleem
Goed argument wederom.quote:
Alleen hier op fok! verwachten mensen daadwerkelijk een normaal antwoord nadat ze iemand proberen belachelijk te maken, die andere user net ook alquote:
Haha. Met jou belachelijk maken ben je helaas zelf al begonnen... Maar goed,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Alleen hier op fok! verwachten mensen daadwerkelijk een normaal antwoord nadat ze iemand proberen belachelijk te maken, die andere user net ook al
Dit. Succes hangt van enkele momenten af. Falen in topsport vind ik bijna altijd onmogelijk, behalve als je echt veel slechter bent dan anderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Een topsporter die niet wint kan het niet goed doen. Winnen is het goed doen, verliezen is verliezen. Vrij weinig nuance in me dunkt. Tenzij bijzondere omstandigheden of zo, zoals bij Vos vandaag.
Ze lezen mee, maar niet helemaal live dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, slecht. Springen er zo wel weer in oid
Idd, ze stonden nog niet eens op de mat. Spring daar dan gewoon inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze lezen mee, maar niet helemaal live dus
Ah okequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nope, hierna nog 1x als ze wint.
Ja dat weet ik maar hoogst haalbare is nu brons.quote:
Ik wil net zeggen, ik hoor op de radio dat er nog 3 minuten te gaan warenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:12 schreef roos85 het volgende:
NOS nederland 1 loopt bijna een minuut achter
Ahquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:14 schreef kilon het volgende:
[..]
komt omdat NOS "live" is en de stream live.
ik denk dat ik als ik de live stream aanklik, ik nog zo'n mooie becel of dove reclame krijg en dan mis ik het einde alsnogquote:
NOSquote:
Was al bekend?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef Leatherface het volgende:
Vandaag dus weer geen Japans goud.
Op ned1 is het nog bezigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Zelfs de stream liep hier 1 minuut achter
Ja, maar ik zag de uitslagen niet eerder.quote:
Hangt een beetje van je judostijl af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je nou (vee) voordeel (of nadeel?) in Judo als je groter bent dan je tegenstander?
Afgelopen dagen vlak voor 5 uur (finales zijn rond 5 uur)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef Doler12 het volgende:
Gelukkig brons is inzicht, wanneer gaat dat beginnen?
Vlak na de halve finales.. nu heeft Bosch dus het voordeel dat de tegenstander van Dex Elmont had.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef Doler12 het volgende:
Gelukkig brons is inzicht, wanneer gaat dat beginnen?
Ja klopt, das nog erger. Maar de stream mag toch wel gelijk lopen overal. Las hier al dat ze gewonnen had terwijl er nog 39 seconden te spelen wasquote:
Een vrije eerste ronde, bij een oneven aantal deelnemers.quote:
Mooie opstekerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef debeterebob het volgende:
Japans judotoernooi is zowaar nog slechter dan dat van Nederland
Met het geluk van de NL-equipe tot nu toe zal dat wel weer nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk wint Decosse wel gewoon, anders moet Bosch alsnog tegen haar.
Brons en zilver had ze al. En als je dan zo'n domper te verduren krijgt, zal ik ook teleurgesteld blijven, zelfs als brons in beeld is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:18 schreef pullup het volgende:
Ze heeft nog steeds een behoorlijk huilie gezichtje
Altijd 2 brons bij Judoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:20 schreef Mestras het volgende:
Er zijn twee halve finale verliezers en nog maar een plek om het brons?
Bij het judo worden er twee bronzen medailles verdeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:20 schreef Mestras het volgende:
ik hoorde het radioverslag op radio 1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja klopt, das nog erger. Maar de stream mag toch wel gelijk lopen overal. Las hier al dat ze gewonnen had terwijl er nog 39 seconden te spelen was
Nee, er zijn 2 herkansingswinnaars. Edith wint de herkansing in het onderste deel en moet nu voor het brons tegen de verliezend halve finaliste van het bovenste deel. Gaat kruislings.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:20 schreef Mestras het volgende:
ah, ok. Dan mag hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:21 schreef zolderraam het volgende:
[..]
ik hoorde het radioverslag op radio 1
Ik vind dat zo vreemd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:20 schreef Lonka het volgende:
[..]
Bij het judo worden er twee bronzen medailles verdeeld
Is wel begrijpelijk, een paar topics terug is dat uitgelegd.quote:
Volgende OS gewoon 32 gouden medailles, iedereen een winnaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
2 bronzen medailles, geeft wel weer aan wat voor lompe sport judo is. Olympische sport
Vind het niet zo begrijpelijk. In elke sport kan dat namelijk voorkomen. Verwijlen kan nu ook verloren hebben van de latere kampioen. (Okay, 1 ronde eerder dan de kwartfinale)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is wel begrijpelijk, een paar topics terug is dat uitgelegd.
Zou je zo vriendelijke willen zijn de betreffende post te willen linken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Aangezien meedoen toch belangrijker is dan winnen kunnen ze dat best doen ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgende OS gewoon 32 gouden medailles, iedereen een winnaar.
En dan die franse door bitte.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:23 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk gaat dit tot vlaggetjes..
Dit dus, helemaal kapot naar de wedstrijd voor brons.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:23 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk gaat dit tot vlaggetjes..
gemist, was al benieuwd naar de reden erachter.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, als Wang dan maar wel verliest...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen maar gunstig voor Bosch.
Gouden randje heeft niemand het over nadien als je verliest. Doe maar gewoon brons.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk. Koreaanse is misschien makkelijker, winnen van Decosse geeft het nog een gouden randje.
Verdiep je eens even in een sport voordat je gaat roeptoeteren. En als je er geen zak aan vindt, dan kijk je toch gewoon nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik snap 't sowieso niet. Gooi je iemand op de rug en heb je d'r totaal niet onder controle krijg je dikke punten. Land ze op d'r buik en heb je dr gelijk dik onder controle is 't 0 punten. Zo vreemd.
Ja ik vind Judo ook een beetje vaag..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik snap 't sowieso niet. Gooi je iemand op de rug en heb je d'r totaal niet onder controle krijg je dikke punten. Land ze op d'r buik en heb je dr gelijk dik onder controle is 't 0 punten. Zo vreemd.
Ik ben aan zoeken.. als iemand anders al heeft gevonden, post dan even.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
gemist, was al benieuwd naar de reden erachter.
Super, dankje!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben aan zoeken.. als iemand anders al heeft gevonden, post dan even.
Hij staat toevallig op NL1, dat ik graag wil dat Nederland een medaille wint betekend niet dat ik de sport olympisch waardig vind.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verdiep je eens even in een sport voordat je gaat roeptoeteren. En als je er geen zak aan vindt, dan kijk je toch gewoon niet
Daarom zeg ik ook, als je wint.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gouden randje heeft niemand het over nadien als je verliest. Doe maar gewoon brons.
Dat zegt hij toch niet, kan je wel normaal reageren ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verdiep je eens even in een sport voordat je gaat roeptoeteren. En als je er geen zak aan vindt, dan kijk je toch gewoon niet
Judo is wel Olympisch waardig tegenover heel veel sporten waarvan ik denk dat het wel weg mag o.a. voetbal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij staat toevallig op NL1, dat ik graag wil dat Nederland een medaille wint betekend niet dat ik de sport olympisch waardig vind.
quote:To win the gold medal, you must win every match. To get a silver you must win every match, except the final match. It is like a single elimination tournament. However, imagine how unfair it would be if you were the second best fighter and your first match was against the best fighter.
That is why Judo (and many other individual combat tournaments) uses the repechage system. The losers get a second chance at a medal. If you lose a match you continue to fight other losers so until become one of the two the "best loser". The two "best losers" have each only lost one match. If you lose two matches you are out of the tournament.
The winners of the 2 semi-final matches fight each other for gold and silver. The losers of the 2 semi-final matches fight the two "best losers". The winner of theses matches each get a bronze medal. This effectively means that the bronze medal chase is a double elimination tournament.
Personally I think all competitors should get bronze medals. Because everybody knows that bronze medals don't really mean anything.
Nou, niet in die woorden, maar 't is niet dat 'ie het erg leuk vindt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, kan je wel normaal reageren ofzo?
Maar dat weten we na 3x wel. Je kan wel blijven zeggen dat je het een kutsport vindt, maar dat is vrij nutteloos.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij staat toevallig op NL1, dat ik graag wil dat Nederland een medaille wint betekend niet dat ik de sport olympisch waardig vind.
Regels zijn een beetje raar(om te begrijpen), maar dat betekend het niet dat iemand het een kutsport vind..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, niet in die woorden, maar 't is niet dat 'ie het erg leuk vindt.
Moet dat dan? Ik vind ook niet alles sporten leuk maar kijk voor de nederlanders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, niet in die woorden, maar 't is niet dat 'ie het erg leuk vindt.
Mwoah.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Regels zijn een beetje raar(om te begrijpen), maar dat betekend het niet dat iemand het een kutsport vind..
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
2 bronzen medailles, geeft wel weer aan wat voor lompe sport judo is. Olympische sport
Dat sowieso. Het nationalisme viert altijd hoogtij bij de OSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik vind ook niet alles sporten leuk maar kijk voor de nederlanders.
Maar dan hoef je dat toch niet drie keer in drie minuten hier neer te plempen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik vind ook niet alles sporten leuk maar kijk voor de nederlanders.
Annickaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja Annicka, dat had Dex ook. Die had er ook geen last van
Penalty loss wat is dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog geen penalty loss in de GS gezien deze OS.
Het is echt bloed irritant ja...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
IddOf ze beslist het met een ippon binnen de minuut of ze rommelt door en dat wint ze altijd
Verliezen op straffen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Penalty loss wat is dat?
Vlaggetjes?
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dan hoef je dat toch niet drie keer in drie minuten hier neer te plempen?
Ik had het er maar 1 keer neer gezet als jij er niet op gereageerd hadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dan hoef je dat toch niet drie keer in drie minuten hier neer te plempen?
Verliezen op straf in de Golden Score.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Penalty loss wat is dat?
Vlaggetjes?
Verliezen door een extra strafje in de GS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Penalty loss wat is dat?
Vlaggetjes?
In de Golden Score ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al zoveel gezien. Echt veel te vaak. Ook in de GS wel.
Deze OS heb ik het nog niet gezien, maar ik bekijk eigenlijk alleen de finalerondequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al zoveel gezien. Echt veel te vaak. Ook in de GS wel.
Ja ik heb geen idee, je had een ninja edit.quote:
Wat ik net dus ook zei. Verwijlen had ook geen nieuwe kans gekregen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het maar een rare regeling, ergens wordt het wat duidelijker maar als jij tegen de nummer 1 loot is dat toch pech hebben? Als je de leukste matches wilt zien moet je geen loting doen maar gewoon de jury het toernooi bracket laten invullen zodat de sterke elkaar ontlopen (maar dat is ook niet eerlijk!)
Apart systeem..
Dat is dan eenmaal zo, soms heb je geluk en soms pech.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:33 schreef Montov het volgende:
Ik vind het een goed systeem. Anders kan je makkelijk brons halen door een gunstige loting.
Ja dat wel maar dat is toch sport? Als je met een loting werkt ben je afhankelijk van wat mazzel of een gunstige loting..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:33 schreef Montov het volgende:
Ik vind het een goed systeem. Anders kan je makkelijk brons halen door een gunstige loting.
Wat zouden ze daar mee opschieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze Annicka nog gevraagd hoe zich voelt een dag nadat haar concurrente heeft gefaald?
Niets, maar dat schoten ze ook niet met het haar vragen de afgelopen dagenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Wat zouden ze daar mee opschieten.
Bij Judo dus niet, alleen maar goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is dan eenmaal zo, soms heb je geluk en soms pech.
Het is maar een Duitser..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:36 schreef DeLuna het volgende:
Die Duitse krijgt een beuk op haar mond
Auw, die Chinese lijkt echt op een man trouwens!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:36 schreef DeLuna het volgende:
Die Duitse krijgt een beuk op haar mond
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Auw, die Chinese lijkt echt op een man trouwens!
Ja dat vind ik dus ook raar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
Het enige wat ik niet snap is waarom de twee bronzen medaille-winnaars niet tegen elkaar gaan judoën.
Eens, heb ik altijd ook erg wazig gevonden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
Het enige wat ik niet snap is waarom de twee bronzen medaille-winnaars niet tegen elkaar gaan judoën.
Geluk en pech is normaal, maar als dat door de loting komt is het unfair. Althans, het is goed als er een systeem is om dat te verkleinen. Zo wordt er ook met rating een toernooischema opgesteld. Daar kan je ook van zeggen: doe het maar volledig willekeurig, en als je dan de beste 2 in ronde 1 krijgt, het zij zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is dan eenmaal zo, soms heb je geluk en soms pech.
Klopt heeft er ook mee te maken. Dan heeft de nummer 3 meer partijen gejudood dan de nummer 1. Speelt ook zeker mee, al waren de herkansingsschema's vroeger nog veel groter. Terecht dat ze dat wel aangepakt hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien omdat het dan te zwaar is en teveel partijen op een dag?
Ik vind het ook maar raar hoor dat zou opzich nog een betere oplossing zijn dan 2 bronzen.
waarom zou dat door loting unfair zijn? dan zou je met een EK/WK voetbal ook niet de sterke landen in een poule mogen zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Geluk en pech is normaal, maar als dat door de loting komt is het unfair. Althans, het is goed als er een systeem is om dat te verkleinen. Zo wordt er ook met rating een toernooischema opgesteld. Daar kan je ook van zeggen: doe het maar volledig willekeurig, en als je dan de beste 2 in ronde 1 krijgt, het zij zo.
Die Chinese had een waarschuwing, dat lijkt wel het leidende criterium tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het was zo 50/50 die vlaggetjes. Apart dat ze alle drie naar Thiel gingen. Had ook die Chinese man kunnen zijn. Denk dat 't met die vuistslag te maken had.
Maar daar gaat het niet om toch? Ging om aanvalsbereidheid en ik vond de Chinese aanvallender.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die Chinese had een waarschuwing, dat lijkt wel het leidende criterium tegenwoordig.
Nee, maar dat speelt kennelijk erg mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om toch?
Erg irritant inderdaad. Daarom verloor een Nederlander laatst ook. Ontschiet me even welke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die Chinese had een waarschuwing, dat lijkt wel het leidende criterium tegenwoordig.
Beter: Hoelaat moet Bosch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel partijen nog voordat Bosch moet?
Nog 2 als ik het goed heb. Of nog 3.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel partijen nog voordat Bosch moet?
Klopt, maar is meer werk, moet je rekenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kun je dan wel ongeveer uitrekenen als je het aantal partijen weet.
Nog 3 partijen inclusief deze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kun je dan wel ongeveer uitrekenen als je het aantal partijen weet.
Ja, maar hij volgt echt alles. Niet alleen het judoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bepaalde mensen volgen het Judo ook echt
Lekker lullig inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:59 schreef wimderon het volgende:
De Japanner krijgt een straf met 1 seconde op de klok, daardoor golden score nu
Ik ken hem eigenlijk met name van het wielrennenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, maar hij volgt echt alles. Niet alleen het judo
Hij volgt niet alleen het judoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kom ik inderdaad het meest, maar kijk veel sporten, maar daar is door het jaar heen niet zoveel animo voor van de rest, dus post ik er ook minder overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk met name van het wielrennen
quote:
Sanchezquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kom ik inderdaad het meest, maar kijk veel sporten, maar daar is door het jaar heen niet zoveel animo voor van de rest, dus post ik er ook minder over
[..]
Die coach van Oezbekistan heeft welgeteld een halve seconde zijn harses dicht gehouden en niet geschreeuwd.quote:
quote:
Hij werd stopgezet door Wiggins.quote:
Dat is wel zielig. Mocht hij opnieuw?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ketting er meteen af bij het starteneerste trap...
Dit vind ik echt jammer![]()
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is wel zielig. Mocht hij opnieuw?
Nee, het is geen judoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is wel zielig. Mocht hij opnieuw?
Wel jammer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Neekreeg een nieuwe fiets en hup, rijden maar weer.
quote:
quote:
Mouwtje trekken is het meer..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
Schiet eens op met dat judo, kan ik daarna ff weg.
Echt he duurt net zo lang.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
Schiet eens op met dat judo, kan ik daarna ff weg.
Nee, jij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je niet naar de opendag van PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |