quote:'Sana had de keus uit meerdere clubs'
Tegenover het Zweedse Futbollskanalen beweert de zaakwaarnemer van Tobias Sana dat de flankspeler de keuze had uit meerdere clubs uit grote competities. "Udinese en Granada wilde hem contracteren, maar Tobias koos Ajax en hij is erg gelukkig met die keuze", aldus Anders Karlsson, de zaakwaarnemer van de Zweed.
Naast Udinese en Granada waren volgens Karlsson veel clubs in Sana geïnteresseerd. "Watford, Rosenborg, Molde en meerdere Deense clubs wilde hem ook contracteren", aldus de zaakwaarnemer.
Op de vraag waarom Sana dan voor Ajax heeft gekozen zegt diens zaakwaarnemer: "Ze geloven enorm in hem en hij heeft ook veel geloof in Ajax. Om daar aan spelen toe te komen en zichzelf als speler te ontwikkelen."
Zijn kapsel vind ik niks maar hij is dolblij met Ajax, geweldig. Lijkt me trouwens niet moeilijk om in de basis te komen. Buiten Fischer bakt verder niemand er iets van dar.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zijn kapsel vind ik niks maar hij is dolblij met Ajax, geweldig. Lijkt me trouwens niet moeilijk om in de basis te komen. Buiten Fischer bakt verder niemand er iets van dar.
Zo ongeveer wel ja. In deze selectie zijn eigenlijk Boerrigter en Fischer momenteel de enige die voldoen. Sulejmani in potentie ook alleen heeft hij zelden tot nooit een wedstrijd zonder overgewicht en/of blessures gespeeld.Contract loopt volgend jaar ook af en hij heeft nog niet verlengd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zijn kapsel vind ik niks maar hij is dolblij met Ajax, geweldig. Lijkt me trouwens niet moeilijk om in de basis te komen. Buiten Fischer bakt verder niemand er iets van dar.
inderdaad en die zal waarschijnlijk ook behoorlijk wat kosten. Armenteros was toch al begin juli gelinkt aan ajax maar dat ging niet door omdat almelo teveel geld vroeg. ik denk nog steeds viergever maar we zien het binennkort.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:15 schreef tammepiet het volgende:
Mathijssen lekker in Spanje laten. Vertrouw die transfer niet, te veel een Robje Wielaert.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:06 schreef Omega het volgende:
Het is ook nooit goed hier, halen ze niemand, dan faalt het beleid, willen ze een ervaren nl sprekende international halen, is het ook niet goed. Tsja misschien moet Ajax dan toch maar plan B gaan uitvoeren en Kompany halen.
Neymarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we de echte Neymar hadden, schoot hij ze er nog met een blinddoek in
Vind ik ook wel ja, niet mijn favoriete voetballer maar zeker bruikbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:15 schreef Stiggie het volgende:
Direct doen mathijsen! Transfervrij en nl international. Kunnen we goed gebruiken
Ik heb ook liever Thiago Silvaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Mathijsen..ik hoef die dwijl niet in een Ajax shirt te zien hoor. Wat een uitstraling heeft die gozer
Goed argument!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Mathijsen..ik hoef die dwijl niet in een Ajax shirt te zien hoor. Wat een uitstraling heeft die gozer
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het een te oude, trage, over-zijn-top speler die bovendien totaal geen uitstraling heeft. Beter argument? Als ik Mathijsen zie moet ik altijd denken aan van die middelbare school nerdjes die vroeger gepest werden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed argument!.
Die Sana zou ik IRL denk ik een euro geven voor de pizzabezorging. Ook maar niet opstellen?.
Zal allemaal wel, als ie achterin aanvallers van de tegenpartij van scoren af kan houden mag ie er uitzien als een koreaanse dragqueenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan is het een te oude, trage, over-zijn-top speler die bovendien totaal geen uitstraling heeft. Beter argument? Als ik Mathijsen zie moet ik altijd denken aan van die middelbare school nerdjes die vroeger gepest werden.
Het lullige is dat zo'n jongen nog wat kan toevoegen aan dit Ajax: reality checkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan is het een te oude, trage, over-zijn-top speler die bovendien totaal geen uitstraling heeft. Beter argument? Als ik Mathijsen zie moet ik altijd denken aan van die middelbare school nerdjes die vroeger gepest werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |