FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders kan die bij zijn battie downtown homies nieuwe cash krijgen.quote:[img]http://i.fokzi[img]http://static3.ad.nl/static/photo/2009/10/3/1/media_xl_785641.jpg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zijn blackcard heeft geen limiet, G to tha Wheel beschikt over ongelimiteerd krediet.
Hij doet het prima, was alleen niet helemaal fit voor zijn blessurequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik mag het zelfs niet in zijn gezicht zeggen, dan word ik al gepakt.
maarja greg is een beetje een soort Babel , niks presteren maar wel praatjes hebben
Gisteren was die achterlijk slecht trouwensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij doet het prima, was alleen niet helemaal fit voor zijn blessure
Of hij gaat weg, en wij hebben een betere rechtsback genaamd Van Rhijn in de basisquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:36 schreef Catch22- het volgende:
hij speelde veel. Het komt wel goed met hem. Of hij blijft en we genieten van hem, of hij gaat weg, speelt goed en dan balen we
Heb je ook foto's van Eriksen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Theo en Twittery, Badboy matties 4 life!
net als arie boomsmaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Lenny moet zijn haar millimeteren.
Ja, waar dat blinde vertrouwen in hem vandaan komt is mij ook een raadsel. Vond het niet altijd even sterk in de voorbereiding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:44 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Of hij gaat weg, en wij hebben een betere rechtsback genaamd Van Rhijn in de basis
Toen Van der Wiel geblesseerd raakte heeft Van Rhijn toch wel goede wedstrijden gespeelt, alleen vind het wel jammer dat ie daarna gewoon weer op de bank werd gezet terwijl Van der Wiel misschien wel meer ervaren is maar op dat moment niet veel beter was..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja, waar dat blinde vertrouwen in hem vandaan komt is mij ook een raadsel. Vond het niet altijd even sterk in de voorbereiding.
Ja dat klopt, maar v/d Wiel is echt wel een paar klasses beter vooralsnog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:51 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Toen Van der Wiel geblesseerd raakte heeft Van Rhijn toch wel goede wedstrijden gespeelt, alleen vind het wel jammer dat ie daarna gewoon weer op de bank werd gezet terwijl Van der Wiel misschien wel meer ervaren is maar op dat moment niet veel beter was..
Als hij in zijn topvorm van 2 jaar geleden is wel ja. Maar dat is hij voorlopig niet, was hij ook niet tijdens de voorbereiding, en voor zover ik weet heeft hij nog steeds niet bijgetekend omdat hij geen salaris wil inleveren en dan liever maar transfervrij gierig weggaat. Dus ik zeg op de bank met hem, Gun die basisplek liever aan iemand die het wel verdiendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar v/d Wiel is echt wel een paar klasses beter vooralsnog.
dat is bij iedereenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef tammepiet het volgende:
Jullie ook geen beeld meer?
Benieuwd of we Sana zo direct krijgen.
als hij op 70% speelt is nog beter dan van Rhijn. Maargoed; greg is hier een mongool en van rhijn is een epische routinier hier..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:57 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Als hij in zijn topvorm van 2 jaar geleden is wel ja. Maar dat is hij voorlopig niet, was hij ook niet tijdens de voorbereiding, en voor zover ik weet heeft hij nog steeds niet bijgetekend omdat hij geen salaris wil inleveren en dan liever maar transfervrij gierig weggaat. Dus ik zeg op de bank met hem, Gun die basisplek liever aan iemand die het wel verdiend
Van der Wiel vind ik aanvallend wat beter en van Rhijn verdedigend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als hij op 70% speelt is nog beter dan van Rhijn. Maargoed; greg is hier een mongool en van rhijn is een epische routinier hier..
Dat eerste is een hele gewaagde uitspraak. En hij GEDRAAGT zich iig wel als een mongool.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als hij op 70% speelt is nog beter dan van Rhijn. Maargoed; greg is hier een mongool en van rhijn is een epische routinier hier..
drukker dan een huldiging bij psv als ze kampioen wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:03 schreef Wessiej het volgende:
Druk wel zeg, godver. Nooit interesse gehad in een open dag zelf, meer iets voor kinderen. Maar toch, die drukte
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:05 schreef The_Groove het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170057
Even sorry zeggen Vincerusso papa Boerry leest ook mee.
Johan met een schaal spare-ribsquote:
zijn dochter of de tattoo?:Pquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:19 schreef Self-Catering het volgende:
Theo heeft mooie tattoo. Alleen zijn dochter op z'n borst is flink mislukt
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:08 schreef Ooku het volgende:
wtf , waarom is elk jaar die open dag zo kut
Klopt, is ook gewoon voor de commercie en de koters die de dekbedjes moeten kopen. Daar leeft Ajax van, dus het is gewoon ff door de zure appel heenbijtenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Open dagen zijn altijd kut. Bij alles.
Sowieso is het Ajax van de laatste tijden na Suarez een beetje zonder echte sterspeler. Opzich niet erg, als het team goed genoeg is. Maar je mist wel zo'n echte klasbak in je team.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik mis wel een echte held a la Vertonghen nu hoor. Publiekslieveling en zo
Sowieso gewoon iemand waar de supporters massaal fan van zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso is het Ajax van de laatste tijden na Suarez een beetje zonder echte sterspeler. Opzich niet erg, als het team goed genoeg is. Maar je mist wel zo'n echte klasbak in je team.
Ja, en het liefst iemand die de concurrentie intens haatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso gewoon iemand waar de supporters massaal fan van zijn
Die commentator. Vraagt aan iedereen "kan het in het Nederlands?". Volg anders Ajax wat vaker, iedereen weet dat ze al lang NL spreken.
Zo'n man zou gewoon genoegen moeten nemen met het presenteren van de bingo op de camping... Denk dat hij dat best leuk zou doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:16 schreef muzas het volgende:
Ik heb 25 seconden gekeken. Wie is die droeftoeter met die microfoon?
Fischer wordt onze sterspelerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso gewoon iemand waar de supporters massaal fan van zijn
Die commentator. Vraagt aan iedereen "kan het in het Nederlands?". Volg anders Ajax wat vaker, iedereen weet dat ze al lang NL spreken.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en het liefst iemand die de concurrentie intens haat.
En dan na elke prijs oproepen tot polonaise toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zo'n man zou gewoon genoegen moeten nemen met het presenteren van de bingo op de camping... Denk dat hij dat best leuk zou doen.
Maar hij was wel tofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond de huldiging ook al niet best hoor, heel chaotisch, geen echt programma, doe maar wat.
Dan denken ze dat ie bij de beveiliging werktquote:
Gewoon op zo'n rolstoel punterenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Man met de hardste trap van allemaal gooit de bal![]()
Dit jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef Wessiej het volgende:
Focust zich op Ajax, ben er voorlopig nog. Klinkt niet goed
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
Heeft Feyenoord Sana op Schiphol gekaapt ofzo?
alt f4 doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Pff, wat is dit toch een beetje triest zeg
fixedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
Heeft PSV Sana op Schiphol gekaapt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Via @RicardOtje071
spoiler graag..teringquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef tammepiet het volgende:
Sana gearriveerd bij de Arena:
[ afbeelding ]
Via @RicardOtje071
Wat is er zo "buiten" aan hem?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef 16meter het volgende:
Wel een kleine ecto.. moet wel aardig kunnen voetballen om dat te compenseren.
Zoiets ja, wellicht nog wel wat minder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal zo'n Sana nou verdienen bij Ajax ? 4 a 5 Ton ofzo. ?
Als het goed is gaan ze bij Ajax met prestatielonen werken (als het volgens de Cruijffmanier gaat), weinig verdienen als je niks presteert en veel verdienen als je dat wel doet.
Mag hopen dat ze dat bij deze kwibus ook gaan doen.
Maximaal 1.3-1.6 miljoen gaan we echt geen spelers mee houden bij Ajaxquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zoiets ja, wellicht nog wel wat minder.
Die prestatielonen zijn er al sinds van Basten. Die zijn alleen na de Cruijff revolutie nog heiliger geworden. Niemand boven de 1m en een kampioenspremie van 300k max bij 30 wedstrijden. Elke wedstrijd minder of positie lager is het een andere verdeelsleutel.
Volgens mij is het wel dat als je echt goed presteert je ook een stuk meer verdiend dan dat je zou krijgen bij een goed basissalaris. Bij slecht presteren is dit natuurlijk andersom.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zoiets ja, wellicht nog wel wat minder.
Die prestatielonen zijn er al sinds van Basten. Die zijn alleen na de Cruijff revolutie nog heiliger geworden. Niemand boven de 1m en een kampioenspremie van 300k max bij 30 wedstrijden. Elke wedstrijd minder of positie lager is het een andere verdeelsleutel.
Soit. Eerst toch maar is de financiële huishouding op orde krijgen. Max. 60% van je omzet voor salarissen gebruiken ipv de 75% bij de laatste cijferanalyse.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maximaal 1.3-1.6 miljoen gaan we echt geen spelers mee houden bij Ajax
Doe dan de prestatiebonussen/verliezen lager zodat je wel echt goede spelers kan houden en slechte spelers nog minder krijgenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Soit. Eerst toch maar is de financiële huishouding op orde krijgen. Max. 60% van je omzet voor salarissen gebruiken ipv de 75% bij de laatste cijferanalyse.
Ach qua aankopen kan je toch alleen maar Atouba's en Luque voor die salarissen halen. Echte toppers komen toch niet. Echte talenten binnen de club mogen van mij ook meer verdienenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Doe dan de prestatiebonussen/verliezen lager zodat je wel echt goede spelers kan houden en slechte spelers nog minder krijgen.
Nee ik snap het wel maar die financiele huishouding kwam voor een groot deel door te veel dure spelers kopen, daarvan zijn we er nu een flink aantal kwijt.
Dat is dus precies wat ze bniet meer willen...spelers die voor het geld komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Doe dan de prestatiebonussen/verliezen lager zodat je wel echt goede spelers kan houden en slechte spelers nog minder krijgen.
Nee ik snap het wel maar die financiele huishouding kwam voor een groot deel door te veel dure spelers kopen, daarvan zijn we er nu een flink aantal kwijt.
Dat werkt niet als je echt iets wilt bereiken. Overigens ben ik het er mee eens dat we het nu zo moeten doen, maar in de nabije toekomst moet je toch echt iets verder kijken dan dat wil je Europees iets bereiken. Wel natuurlijk alleen bij een of 2 uitzonderingen tegelijkertijd overigens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ze bniet meer willen...spelers die voor het geld komen.
Je komt naar Ajax omdat je wilt voetballen bij de grootste club van Nederland. Niet om je financieel onafhankelijk te spelen.
quote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Tobias Sana. De buitenspeler tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2015.
Sana werd geboren op 11 juli 1989 in Göteborg, Zweden. De speler met een Zweedse moeder en een vader uit Burkina Faso, is afkomstig van IFK Göteborg. Hij stond nog tot en met 31 december 2012 onder contract bij IFK Göteborg.
Waarschijnlijk meer in orde dan z'n kapselquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
What.the.hell...
Is Frankie 100% zeker dat zijn 'motoriek' in orde is?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer in orde dan z'n kapsel
ach die pas ideaal in de mooiboy groep samen met ebe, greg, lukoki etcquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer in orde dan z'n kapsel
Volgens mij is 'ie gehaald voor het rolstoelvoetbal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Is het links - of rechtsbenige speler?
Lolbroek, is het een vervanger voor Sulejmani?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie gehaald voor het rolstoelvoetbal.
Ik vond 'm heel grappig jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lolbroek, is het een vervanger voor Sulejmani?
Aah ok, kan misschien zondag al wat minuutjes maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vond 'm heel grappig ja.
Hij is rechtsbuiten geloof ik, maar gehaald als back-up omdat 't een talen is en heel goedkoop.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax had blijkbaar geen geld voor Neymar...
Ach, Feyenoord had geen geld voor Narsingh, dus die kochten alleen Singh.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Devv het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord had geen geld voor Narsingh, dus die kochten alleen Singh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ach, Feyenoord had geen geld voor Narsingh, dus die kochten alleen Singh.Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ach, Feyenoord had geen geld voor Narsingh, dus die kochten alleen Singh.lachen gieren brullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Rechts is zijn goeie been maar hij is aardig tweebenig. Speelde 3 jaar geleden als rechtsbuiten bij Qviding FIF en bij Gotenburg speelde hij als buitenste middenvelder in een 4-4-2 systeem. Vaak op links maar hij wisselde wel eens af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Is het links - of rechtsbenige speler?
Nog niet bekend, Frank heeft aangegeven dat ze er misschien nog een buitenspeler bij willen hebben dus dat zou er op kunnen duiden dat Sulejmani zijn contract niet gaat verlengen en dus weg moet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lolbroek, is het een vervanger voor Sulejmani?
Denk het niet, hij zou wel zo mee kunnen doen aangezien de competitie in Zweden al sinds eind maart is begonnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, kan misschien zondag al wat minuutjes maken?
Oeh, daar moet ik bij zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Toernooi in januari? Klinkt tof...
Daar zitten wel een paar hippe clubs bijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk stadion ook waar ze gaan spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
• Manchester United,quote:Miami will be making its mark on the world’s soccer scene in 2013 with the inaugural Miami Soccer Challenge. World soccer giants will face off at Marlins Park in 2013. Details will be unveiled during a press conference at Marlins Park on Wednesday, August 1 at 10 A.M.!
Gewoon een soort van CL..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
• Manchester United,
• Manchester City,
• Liverpool,
• Tottenham Hotspur,
• AS Roma,
• Boca Juniors,
• Hamburg
• Ajax,
• Santos,
• Benfica
• And others.
Wat een toernooi gaat dat worden.
Leuk toernooi!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
• Manchester United,
• Manchester City,
• Liverpool,
• Tottenham Hotspur,
• AS Roma,
• Boca Juniors,
• Hamburg
• Ajax,
• Santos,
• Benfica
• And others.
Ja daarom, leuk voor erbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Ooku het volgende:
[..]
Dat toernooitje pakken we dit jaar ook nog wel even mee dan. Staat leuk in de prijzenkast
In de League Two in Engelandquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Pedroso het volgende:
Waar speelt And Others ? Nooit van gehoord.
Dat zou wel tof zijn, alleen spelen ze in Engeland gewoon het hele jaar door dus die hebben hier echt geen tijd voor in januari denk ik...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een line-upquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
• Manchester United,
• Manchester City,
• Liverpool,
• Tottenham Hotspur,
• AS Roma,
• Boca Juniors,
• Hamburg
• Ajax,
• Santos,
• Benfica
• And others.
Hij zal wel snus gaan introduceren onder het kneuzige gedeelte van de selectie. Lopen ze straks allemaal met zo'n bobbel in de muil rond op het veldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef Sala-adin het volgende:
Misschien is hij wel een smaakmakertje ala Ryo
Of hij gaat het heel goed kunnen vinden met Greg, samen clippen in de Air op zondag. Zie ik wel gebeuren
Ik denk viergeverquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef stoeltafel het volgende:
De #Telegraaf pakt morgen uit met een nieuwe naam welke Overmars z.s.m. naar Amsterdam wil halen. -- Ajax Showtime (@Ajaxshowtimecom)
Wie o wie? Mathijssen?
Dan sta ik wel op met een harde, maar gebeurt vast niet. Ach we zien het wel rond de klok van 7.quote:
Het was ook maar een gok natuurlijk, zou wel heel awesome zijn. Zo kan denswil achter heitinga groeien, volgend jaar alderweireld voor 12 miljoen verpatsen en dan heitinga denswil achterinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Die verdient drie keer zoveel bij Everton
Daar zijn er al 10 vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan het ook een buitenspeler zijn
quote:'Sana had de keus uit meerdere clubs'
Tegenover het Zweedse Futbollskanalen beweert de zaakwaarnemer van Tobias Sana dat de flankspeler de keuze had uit meerdere clubs uit grote competities. "Udinese en Granada wilde hem contracteren, maar Tobias koos Ajax en hij is erg gelukkig met die keuze", aldus Anders Karlsson, de zaakwaarnemer van de Zweed.
Naast Udinese en Granada waren volgens Karlsson veel clubs in Sana geïnteresseerd. "Watford, Rosenborg, Molde en meerdere Deense clubs wilde hem ook contracteren", aldus de zaakwaarnemer.
Op de vraag waarom Sana dan voor Ajax heeft gekozen zegt diens zaakwaarnemer: "Ze geloven enorm in hem en hij heeft ook veel geloof in Ajax. Om daar aan spelen toe te komen en zichzelf als speler te ontwikkelen."
Zijn kapsel vind ik niks maar hij is dolblij met Ajax, geweldig. Lijkt me trouwens niet moeilijk om in de basis te komen. Buiten Fischer bakt verder niemand er iets van dar.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zijn kapsel vind ik niks maar hij is dolblij met Ajax, geweldig. Lijkt me trouwens niet moeilijk om in de basis te komen. Buiten Fischer bakt verder niemand er iets van dar.
Zo ongeveer wel ja. In deze selectie zijn eigenlijk Boerrigter en Fischer momenteel de enige die voldoen. Sulejmani in potentie ook alleen heeft hij zelden tot nooit een wedstrijd zonder overgewicht en/of blessures gespeeld.Contract loopt volgend jaar ook af en hij heeft nog niet verlengd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zijn kapsel vind ik niks maar hij is dolblij met Ajax, geweldig. Lijkt me trouwens niet moeilijk om in de basis te komen. Buiten Fischer bakt verder niemand er iets van dar.
inderdaad en die zal waarschijnlijk ook behoorlijk wat kosten. Armenteros was toch al begin juli gelinkt aan ajax maar dat ging niet door omdat almelo teveel geld vroeg. ik denk nog steeds viergever maar we zien het binennkort.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:15 schreef tammepiet het volgende:
Mathijssen lekker in Spanje laten. Vertrouw die transfer niet, te veel een Robje Wielaert.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:06 schreef Omega het volgende:
Het is ook nooit goed hier, halen ze niemand, dan faalt het beleid, willen ze een ervaren nl sprekende international halen, is het ook niet goed. Tsja misschien moet Ajax dan toch maar plan B gaan uitvoeren en Kompany halen.
Neymarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we de echte Neymar hadden, schoot hij ze er nog met een blinddoek in
Vind ik ook wel ja, niet mijn favoriete voetballer maar zeker bruikbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:15 schreef Stiggie het volgende:
Direct doen mathijsen! Transfervrij en nl international. Kunnen we goed gebruiken
Ik heb ook liever Thiago Silvaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Mathijsen..ik hoef die dwijl niet in een Ajax shirt te zien hoor. Wat een uitstraling heeft die gozer
Goed argument!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Mathijsen..ik hoef die dwijl niet in een Ajax shirt te zien hoor. Wat een uitstraling heeft die gozer
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Dan is het een te oude, trage, over-zijn-top speler die bovendien totaal geen uitstraling heeft. Beter argument? Als ik Mathijsen zie moet ik altijd denken aan van die middelbare school nerdjes die vroeger gepest werden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed argument!.
Die Sana zou ik IRL denk ik een euro geven voor de pizzabezorging. Ook maar niet opstellen?.
Zal allemaal wel, als ie achterin aanvallers van de tegenpartij van scoren af kan houden mag ie er uitzien als een koreaanse dragqueenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan is het een te oude, trage, over-zijn-top speler die bovendien totaal geen uitstraling heeft. Beter argument? Als ik Mathijsen zie moet ik altijd denken aan van die middelbare school nerdjes die vroeger gepest werden.
Het lullige is dat zo'n jongen nog wat kan toevoegen aan dit Ajax: reality checkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan is het een te oude, trage, over-zijn-top speler die bovendien totaal geen uitstraling heeft. Beter argument? Als ik Mathijsen zie moet ik altijd denken aan van die middelbare school nerdjes die vroeger gepest werden.
Mathijsen heeft ervaringquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Gooi gewoon Denswil in het diepe man, krijgt ie ballen van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lullige is dat zo'n jongen nog wat kan toevoegen aan dit Ajax: reality check
Snelcursus "hoe maak ik een talent kapot in een half jaar".quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Gooi gewoon Denswil in het diepe man, krijgt ie ballen van.
Wat is er trouwens gebeurd met Nuytinck?
Toby vergeten zekers? Heeft o.a. een betere pass en sliding.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
't is echt wel erg hier hoor. Zelfs Mathijssen wordt nu weggehoond. Toch een stuk beter dan al onze verdedigers momenteel bij elkaar opgeteld.
Het gaat erom wanneer je die sliding inzet, die kan ook echt wel wat leren van Mathijsenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Toby vergeten zekers? Heeft o.a. een betere pass en sliding.
Toby kan ook wel voetballen maar in zijn hoofd gaat het volgens mij mis als hij de bal heeft en ruimte voor zichquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
En maakt die jongen in zijn jeugdige onwetendheid een paar foutjes en we staan een sloot punten achter beginnen we gelijk te zeiken dat we ook maar een betere verdediger hadden moeten halenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Snelcursus "hoe maak ik een talent kapot in een half jaar".
quote:Vitesse haakt af voor Janssen
Door Lorenzovgortel, 2 augustus 2012 11:44, 524 views, Bron: Omroep GLD |
Vitesse lijkt af te zien van Theo Janssen. Volgens Omroep Gelderland vinden de Arnhemmers de transfersom te hoog.
Ajax vraagt naar verluidt 1,8 miljoen voor de 31-jarige middenvelder. Vitesse lijkt niet bereid om dat bedrag aan Ajax te betalen.
Janssen is een van de weinige ervaren spelers in de selectie van Ajax. Eerder al gaf Frank de Boer aan dat hij de middenvelder graag voor zijn selectie wil behouden.
Inmiddels heeft Vitesse zich bij Schalke 04 gemeld voor een nieuwe verhuur periode van de Ghanees Anthony Annan.
Zo matig is gewoon overdreven, Hij is best belangrijk voor Ajax geweest en heeft gewoon de nodige ervaring.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan je nou hopen dat Janssen blijft? Presteert zo matig. Middenveld stond afgelopen woensdag ook zo lekker he met De Jong en JanssenDat werkt dus echt niet.
Kut Vitessen, wat is 1.8 miljoen??
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Stiggie het volgende:
Speeldeb beter dan heitinga dit ek hoor en is vaste basisspeler bij nl elftal. Zoveel beters is echt niet haalbaar. Krijgt bovendien toch een jaarcontract
Toby niet vergeten nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:14 schreef Tyron het volgende:
Wss Stekelenburg, vd Vaart en Vertonghen in één team dus
Je bent toch één als club..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom spelen de Ajax vrouwen ook met 3 sterren btw? Vind dat niet kunnen.
Het invoeren van die sterren was een idee van PSV toen ze de 20e landstitel pakten. Dat was uiteraard omdat Ajax op dat moment 29 titels had en ze zo evenveel sterren op het shirt als de recordkampioen mochten dragen. Ach ja, wij zijn straks halverwege ster 5 voordat zij ooit aan ster 3 mogen denkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef Catch22- het volgende:
Doen ze in de jeugd ook, geen idee. Verdien je waarschijnlijk als club, niet als team.
Eindelijkquote:De gracht rond het veld in de Amsterdam ArenA, de thuisbasis van landskampioen Ajax, wordt mogelijk gevuld met extra zitplaatsen. Dat is althans de wens van Henk Markerink, de directeur van het voetbalstadion. In gesprek met BNR geeft hij aan dat het plan nog wel doorgesproken moet worden met de autoriteiten.
De ArenA werd zestien jaar geleden, in 1996, officieel opgeleverd. De capaciteit bedraagt op dit moment 52.342 plaatsen en daarmee is het stadion de grootste in zijn soort in Nederland. De gracht rond het veld is Ajax-supporters echter al vele jaren een doorn in het oog. Ook Markerink geeft nu toe dat de gracht niet bepaald sfeerverhogend werkt.
“We moeten het nog wel bespreken met de autoriteiten. Maar het zou nog meer de sfeer verhogen. Dan krijg je nog minder dat bak-gevoel”, geeft de directeur te kennen bij de radiozender. Sinds 2009 heeft Ajax al tijdelijk en gedeeltelijk 'stukken gracht' opgevuld.
altijd... laatste jaar kan je wel zien dat ie versleten isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef TIM-846 het volgende:
Mathijssen. Dat zie ik wel zitten. Hij heeft ervaring, deed het altijd prima in het NL elftal en is hopelijk niet te duur. Prima optie lijkt me.
Ajax.quote:'Ajax bood Janssen aan bij Vitesse'
Omroep Gelderland meldt dat Ajax Vitesse heeft benaderd om Theo Janssen over te nemen. Vitesse is hier niet op in gegaan, omdat Ajax naar hun zin te veel geld voor de middenvelder vraagt. De transfersom die Ajax zou verlangen zou 1,8 miljoen euro bedragen. Of Vitesse een tegenbod heeft gedaan is onduidelijk.
Vitesse contracteerde deze week Simon Cziommer, dus het is onduidelijk of Vitesse nog geïnteresseerd is in Janssen. De trainer van Vitesse, Fred Rutten, zou erg gecharmeerd zijn van Janssen en zou hem daarom graag in willen lijven. Ook Janssen zou open staan voor een terugkeer naar Vitesse.
twitter:RicardoKishna twitterde op donderdag 02-08-2012 om 16:52:00Na 18 maanden eindelijk weer heerlijk getraind met het team! reageer retweet
lijkt me eerder stokerij van omroep gelderland die janssen graag terug zien bij vitessequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Geloof er echt niets van, Ajax heeft het geld niet nodig, jansen is nuttig, en Vitesse kan dat makkelijk betalen.
Toch jammer voor zijn ontwikkeling maar hopelijk kan hij de weg omhoog weer vinden!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
1 van de grootste talenten van Ajax kan eindelijk weer voetballen.
twitter:RicardoKishna twitterde op donderdag 02-08-2012 om 16:52:00Na 18 maanden eindelijk weer heerlijk getraind met het team! reageer retweet
Bron?quote:
Ja die vervang je niet zomaar, een erg belangrijke schakel bij ons aller Ajaxquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax Anita laat gaan zijn ze wel érg dom bezig.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:26:41Vandaag heeft @MikeVerweij opvallend nieuws in de #Telegraaf over concreet bod voor speler #Ajax. Kan 4 jaar tekenen bij andere club. #AJAX reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:38:28Het gaat niet over Vurnon Anita.... #AJAX reageer retweet
Sulejmani!twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:46:25Het gaat niet over Gregory Van Der Wiel..... #AJAX reageer retweet
Theo Janssen eerder maarja vier jaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:26:41Vandaag heeft @MikeVerweij opvallend nieuws in de #Telegraaf over concreet bod voor speler #Ajax. Kan 4 jaar tekenen bij andere club. #AJAX reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:38:28Het gaat niet over Vurnon Anita.... #AJAX reageer retweet
Sulejmani!twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:46:25Het gaat niet over Gregory Van Der Wiel..... #AJAX reageer retweet
Eriksen, 40 mil naar united.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Voor Vitesse maakt dat niet uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iemand wil Janssen 4 jaar lang vastleggen ja?
Ik wist wel al paar maanden geleden dat ze voor Bocarra gingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nog eens echt nieuws? Zorg daar eens voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |