abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:24:51 #151
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114977030
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef lieff5 het volgende:
In feite wordt het inderdaad op een onzinnige wijze gekoppeld aan de Islam. Toch vraag ik mij af waarom het merendeel dat zich zo gedraagt altijd weer "moslim" is. Snap je. Het is best vreemd eigenlijk. En jammer.
Het wordt niet op onzinnige wijze gekoppeld aan de Islam. Er is wel degelijk een verband. Alleen heeft dit verband geen betrekking op de moslim in het algemeen. Ik denk dat hetgeen Triggershot in onderstaande post zegt wel redeijk in de buurt zit van de werkelijkheid:

Radicalen: maakster docu vroeg er zelf om
Krekker is de bom!
pi_114978356
Sharia4Belgium :') Vrijwel geen enkele moslim neemt die lui serieus. Ze zijn er alleen maar op uit om schandalen te veroorzaken en zo de publiciteit naar zich toe te trekken. Op die manier lijkt de groep behoorlijk groot en invloedrijk, maar in feite is S4B gerommel in de marge. Een paar kanslozen uit achterstandswijken, meer is het niet. Ik vraag me af of het niet gewoon het Vlaams Belang is dat Fouad Belkacem en zijn groep schoolverlaters betaalt om belachelijke uitlatingen te doen en zo de moslimgemeenschap in een kwaad daglicht te stellen.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_114978735
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef lieff5 het volgende:
In feite wordt het inderdaad op een onzinnige wijze gekoppeld aan de Islam. Toch vraag ik mij af waarom het merendeel dat zich zo gedraagt altijd weer "moslim" is. Snap je. Het is best vreemd eigenlijk. En jammer.
Volgens de Islam zijn homo's, vrouwen en ongelovigen minderwaardig vee dus zo onzinnig is die link helemaal niet.
pi_114978828
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Volgens de Islam zijn homo's, vrouwen en ongelovigen minderwaardig vee dus zo onzinnig is die link helemaal niet.
bron?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_114979213
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:54 schreef Leevancleef het volgende:
Fouad Belkacem en zijn groep schoolverlaters
:')
pi_114979554
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Vergeet FOK!kers, joden en telegraaflezers niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2012 01:27:23 ]
pi_114980464
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vergeet FOK!kers, joden en telegraaflezers niet.
Sorry Triggershot..maar je vergeet de varkens..(maar verder ben ik het voor een heel eind met je eens;)
pi_114980581
quote:
Sharia4Belgium :') Vrijwel geen enkele moslim neemt die lui serieus. Ze zijn er alleen maar op uit om schandalen te veroorzaken en zo de publiciteit naar zich toe te trekken. Op die manier lijkt de groep behoorlijk groot en invloedrijk, maar in feite is S4B gerommel in de marge. Een paar kanslozen uit achterstandswijken, meer is het niet.
Dat was de Hofstadgroep ook.
pi_114980602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:56 schreef Maron het volgende:

[..]

Sorry Triggershot..maar je vergeet de varkens..(maar verder ben ik het voor een heel eind met je eens;)
Er is zoveel om op te noemen :'(
pi_114987935
Als mensen nou eens respect zouden kunnen opbrengen tegenover elkaar en elkaars levenswijze meer zouden respecteren zou het al een hoop frustraties en geweld schelen in deze wereld.

[ Bericht 4% gewijzigd door WhateverWhatever op 02-08-2012 11:22:11 ]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:45:52 #161
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_114989036
Ministerie voor gelijke kansen en dan mannen beboeten als ze op primitieve wijze reageren op vrouwen :').
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_114990334
Gepaste straf voor de docu maakster: Moeder (23) wacht steniging
omdat zij heeft geprobeerd mannen te verleiden.
pi_114995697
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als mensen nou eens respect zouden kunnen opbrengen tegenover elkaar en elkaars levenswijze meer zouden respecteren zou het al een hoop frustraties en geweld schelen in deze wereld.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gepaste straf voor de docu maakster: Moeder (23) wacht steniging
omdat zij heeft geprobeerd mannen te verleiden.
:'):')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:26:31 #164
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_114996351

quote:
Broeder Abu Haniefa legt de hypocriete houding uit van de parlementsleden (waarvan we niks anders verwachten) en hoe de documentaire op een subjectieve manier de allochtone (indirect gelinkt aan de moslimgemeenschap) in een zwart daglicht wilt brengen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:53:42 #165
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_115004823
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef lieff5 het volgende:
Want tegen het eigen volk doen ze vaak wel normaal hoor :)
ja, vind je? Ik denk dat moslim/buitenlandse vrouwen vaker last hebben van intimidatie en geweld dan europese vrouwen.Vaker blijft het of binnen de muren, of er wordt niks over in het nieuws bericht.
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
pi_115005501
Grappig hoe je het inleidt als een mening en het afsluit als een feit, en daarbovenop ook nog eens een banale generalisatie maakt. Alsof Nederland het epitoom van beschaving is, kom op zeg.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_115006194
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef trancethrust het volgende:
Grappig hoe je het inleidt als een mening en het afsluit als een feit, en daarbovenop ook nog eens een banale generalisatie maakt. Alsof Nederland het epitoom van beschaving is, kom op zeg.
ik weet niet of je het door hebt maar is cynisch bedoeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door WhateverWhatever op 02-08-2012 17:26:08 ]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:16:50 #168
3542 Gia
User under construction
pi_115006203
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
En onder respect opbrengen voor de moslim versta jij dat westerse vrouwen zich meer moeten bedekken, of zo?

Binnen de grenzen van de wet, mag iedereen zich kleden zoals hij/zij dat zelf wil, en moet ieder elkaars keuze respecteren.
Binnen particuliere instellingen, winkels, enz... mag de eigenaar daarvan zijn eigen regels stellen. Dus, in een moskee moeten je schoenen uit en zitten mannen en vrouwen gescheiden. In de st. Pieter in Rome, moet men behoorlijk gekleed gaan, niet in een zomerjurkje. Op een katholieke school mag je geen hoofddoek dragen.

Maar op straat heb je ieder ander mens maar te respecteren. Zelfs hoeren in een minirok hoor je fatsoenlijk te behandelen. Hoewel je daar wel aan mag vragen hoeveel het kost.
pi_115006297
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef Gia het volgende:

[..]

En onder respect opbrengen voor de moslim versta jij dat westerse vrouwen zich meer moeten bedekken, of zo?

Binnen de grenzen van de wet, mag iedereen zich kleden zoals hij/zij dat zelf wil, en moet ieder elkaars keuze respecteren.
Binnen particuliere instellingen, winkels, enz... mag de eigenaar daarvan zijn eigen regels stellen. Dus, in een moskee moeten je schoenen uit en zitten mannen en vrouwen gescheiden. In de st. Pieter in Rome, moet men behoorlijk gekleed gaan, niet in een zomerjurkje. Op een katholieke school mag je geen hoofddoek dragen.

Maar op straat heb je ieder ander mens maar te respecteren. Zelfs hoeren in een minirok hoor je fatsoenlijk te behandelen. Hoewel je daar wel aan mag vragen hoeveel het kost.
Precies.
Loedermoeder
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:18:57 #170
3542 Gia
User under construction
pi_115006305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

ik weet niet of je het door hebt maar is scenisch bedoeld.
Wat betekend scenisch? Als in een scene?
pi_115006409
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat betekend scenisch? Als in een scene?
scènisch
vertelwijze waarbij de verteller van korte afstand vertelt, zodat de lezer zich dicht op de 'actie' voelt zitten. Hierdoor wordt enerzijds een onvolledig, anderzijds een erg betrokken beeld opgeroepen, met een grote spannende werking.

Maar cynisch is toch wel beter... :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:27:11 #172
3542 Gia
User under construction
pi_115006637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

scènisch
vertelwijze waarbij de verteller van korte afstand vertelt, zodat de lezer zich dicht op de 'actie' voelt zitten. Hierdoor wordt enerzijds een onvolledig, anderzijds een erg betrokken beeld opgeroepen, met een grote spannende werking.

Maar cynisch is toch wel beter... :)
O ja, natuurlijk. Je bedoelde cynisch.
pi_115007725
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat was de Hofstadgroep ook.
Die Hofstadgruppe komt inderdaad uit een achterstandwijk in Den Haag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_115007873
quote:
Sharia4Belgium :') Vrijwel geen enkele moslim neemt die lui serieus. Ze zijn er alleen maar op uit om schandalen te veroorzaken en zo de publiciteit naar zich toe te trekken. Op die manier lijkt de groep behoorlijk groot en invloedrijk, maar in feite is S4B gerommel in de marge. Een paar kanslozen uit achterstandswijken, meer is het niet. Ik vraag me af of het niet gewoon het Vlaams Belang is dat Fouad Belkacem en zijn groep schoolverlaters betaalt om belachelijke uitlatingen te doen en zo de moslimgemeenschap in een kwaad daglicht te stellen.
De gemiddelde moslim kent die gozerts niet eens.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')