Sarcasme niet herkennenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon slap geouwehoer, als er al een sport is waar Mart maf van is, dan is het juist basketbal, dat heeft ie notabene zelf op niveau gespeeld.
In dit geval inderdaad niet neequote:
Je moet eerst Ria Visser er in shoppenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ben zo vrij geweest een internetmeme te bedenken voor dit topic:
[ afbeelding ]
Misschien is het handig als ik er bij vertel dat het Mart Smeets is. Zie je niks van met zo'n kap over zn kop en een soepjurk aan.
Doe maar liken
Die is er aan de onderkant afgevallenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Je moet eerst Ria Visser er in shoppen
quote:
Time's a bitch?quote:
quote:
Rijke menschen eten diequote:
Daarom is er ook een speciale hommo olympics..doh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef kurk_droog het volgende:
Homo's kunnen niet sporten, Marokkanen ook niet trouwens en ze stelen. Zo ook weer geweest, en nu niet huilen.
Ken je het verhaal dan niet dat ie een zeepje liet vallen onder de douche ? Hij is toen onmiddellijk gestopt. Hij gaat er nog onder gebukt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon slap geouwehoer, als er al een sport is waar Mart maf van is, dan is het juist basketbal, dat heeft ie notabene zelf op niveau gespeeld.
In welke gevallen wel ?quote:
Echte sportliefhebbers herkennen hem heus wel. Vraag Ria Visser maar eens wat er schuin omhoog ging bij z'n kruis.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Misschien is het handig als ik er bij vertel dat het Mart Smeets is.
Wat zei hij dan ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Xa1pt het volgende:
Toch typisch dat niemand zich druk maakt om de geinterviewde Marokkaanse Nederlander die dezelfde grap maakte toen het over zijn paardensport ging.
Hij had een paar oranje klompen om z'n nek en zei grappend dat-ie die gejat had.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat zei hij dan ?
Sorry ik tot nu toe 0,0 OS gezien.
Grappendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij had een paar oranje klompen om z'n nek en zei grappend dat-ie die gejat had.
Die vond ik nog leuk gevonden ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij had een paar oranje klompen om z'n nek en zei grappend dat-ie die gejat had.
Maak dan op zijn minst een goed grapje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Woestijnvos het volgende:
Belachelijk als je al geen grapje meer mag maken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je het fragment bekijkt zul je waarschijnlijk ook besluiten dat er niks dramatisch aan de hand was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Context, context.
Ik heb het fragment niet gezien, maar als het gewoon een grapje was, moet men niet zo dramatisch doen. Als het écht racistisch bedoeld was, dan is de ophef terecht.
Maar ik ga er maar van uit dat het een grapje was.
Ik had nog niet op de link geklikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het fragment bekijkt zul je waarschijnlijk ook besluiten dat er niks dramatisch aan de hand was.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had nog niet op de link geklikt.
Maar het is duidelijk gewoon een grapje. Die ophef is echt nergens voor nodig.
Staat een link naar in de OP. Klik op "Mart Smeets uit de bocht".quote:
Jij praat echt stoer weet jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Godverdomme, zeg, kweek eens wat humor. Meteen op je lul getrapt worden als een oud lijk een kutgrapje maakt. Stelletje faalhazen.
Daar hebben we South Park voor. Die geven geen neuk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:53 schreef De_Ilias het volgende:
Maar laten we geen grapjes maken over de Joden, dan is het opeens onsmakelijk en maakt de context niet meer uit.
Ze weten het op de een of andere manier toch altijd weer te verpesten hé..?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:53 schreef De_Ilias het volgende:
Maar laten we geen grapjes maken over de Joden, dan is het opeens onsmakelijk en maakt de context niet meer uit.
Dit dus, wat een drama weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Godverdomme, zeg, kweek eens wat humor. Meteen op je lul getrapt worden als een oud lijk een kutgrapje maakt. Stelletje faalhazen.
tikkie vergezocht deze, dat welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echte sportliefhebbers herkennen hem heus wel. Vraag Ria Visser maar eens wat er schuin omhoog ging bij z'n kruis.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
tikkie vergezocht deze, dat wel
Jij wekt hier de suggestie alsof er ooit iets aan die man is geweest? Het is al sinds het begin een egotripper die alle aandacht opvreet en bar weinig over de sport zelf zegt behalve wat domme observaties die elke idioot kan doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:02 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het nog erger dat Mart zich zelf boven de sporters moet plaatsen bij het geven van commentaar. Owee als de aandacht weg gaat bij Mart en er een sportprestatie besproken moet worden. Tijd om te archiveren, die oude gek. Niks meer aan.
Dat is nog minder grappig dan wanneer je hem zelf uit moet leggen tongquote:
COMMIE ALURRRRT!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij wekt hier de suggestie alsof er ooit iets aan die man is geweest? Het is al sinds het begin een egotripper die alle aandacht opvreet en bar weinig over de sport zelf zegt behalve wat domme observaties die elke idioot kan doen.
Mart Smeets is voor mij het voorbeeld dat wij in een samenleving wonen waar iedereen in principe kansen heeft om geld te verdienen ook al voegen ze totaal geen waarde toe aan het systeem. Zelfs als die persoon in de spotlights staat en het duidelijk te zien is voor iedereen dat deze persoon compleet niks doet om ook maar 1 euro van zijn salaris te rechtvaardigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |