De Oude Dame van de NOS onder vuur.quote:Mart Smeets uit de bocht
Verontwaardigde reacties op Twitter na opmerkingen van Mart Smeets die als racistisch werden bestempeld.
De presentator van NOS Studio Sportzomer waarschuwde het publiek op de portemonnee te letten omdat er een Antilliaan in de zaal zat en hij voedde volgens critici het vooroordeel dat Marokkanen geen topsport zouden kunnen bedrijven.
Wilfred Gené (van Voetbal International op RTL) zegt op zijn Twitter: "Mag Mart dat zeggen? Nee dat mag Mart niet"
DJ Patrick Kicken schrijft: "Mart Smeets doet me toch nog het meest denken aan die betweterige oom die ik het liefst een schop onder zijn hol zou willen geven."
Precies. Daarom NL > VSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:37 schreef Metaan het volgende:
In de VS zou zo'n opmerking direct EXIT betekenen voor een presentator.
Zelfs op FOX news, zou je je spullen meteen kunnen pakken.
Maar Mart zal de hand wel boven het hoofd worden gehouden
Gelukkig zijn we in Nederland nog niet doorgeslagen naar extreem politiek correct gedoe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:37 schreef Metaan het volgende:
Maar Mart zal de hand wel boven het hoofd worden gehouden
En terecht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:37 schreef Metaan het volgende:
Van wie niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Mag Mart dit soort uitspraken doen? Nee, Mart mag dit soort uitspraken niet doen
Snapt SpecialK de grap? Nee, SpecialK snapt de grap nietquote:
Heb ik iets gemist? Ik zap altijd meteen weg als ik die gast met z'n rotkop op mijn beeldscherm tover.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snapt SpecialK de grap? Nee, SpecialK snapt de grap niet
Zapt Pietverdriet ook weg als Mart Smeets met zijn grafkop op de buis komt? Ja, Pietverdriet zapt ook weg als Mart Smeets met zijn grafkop op de buis komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik zap altijd meteen weg als ik die gast met z'n rotkop op mijn beeldscherm tover.
Zijn wij blij dat we een stok hebben om die hond te slaan? Ja, wij zijn blij dat we een stok hebben deze hond te slaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Chadi het volgende:
Hij maakt toch gewoon ene grap of mag dat niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |