De interface is inderdaad niet optimaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alleen wel erg storend dat er zo veel antwoorden op een vage manier geschreven worden. ipv. dat ze gewoon overnemen wat er op bijvoorbeeld imdb staat.
Die zijn mij wat te veel van het niveau, ik heb ze bijna allemaal weleens gezien, maar de goede namen erop plakken gaat me veels te lang duren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
De vrouwelijke variant.
http://quizible.com/quiz/actresses/27720
Ik zit tegen een paar heel bekende gezichten aan te kijken. En ik ben random wat oude namen aan het invullen. Geen geluk.
Volgens mij valt dat heel erg mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die zijn mij wat te veel van het niveau, ik heb ze bijna allemaal weleens gezien, maar de goede namen erop plakken gaat me veels te lang duren.
Ik ken er misschien zelfs wel meer, maar ik kan hier gewoon nog een stuk minder namen goed plaatsen. Ik kom niet eens boven de 40 uit na de eerste snelle poging. Er zijn gewoon minder actrices waarvan ik het nodig vind de naam echt te onthoudenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat heel erg mee.
Er zitten relatief minder oudere actrices in dan bij de mannen. Ik zit nu op 117/200 en ik baal van nummer 153 en 176. Die moet ik gewoon weten. En de twee dames uit het stille tijdperk, nummer 71 en 74.
Er waren in die mannenlijst misschien wel gewoon meer acteurs die mij met hun acteren opvallen in hun filmsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef wyccie het volgende:
Waarom is dat bij acteurs dan meer het geval?
In welke zin?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
Waar is SoK toch. Die weet wel raad met actrices.
De meeste actrices zitten alleen in een film omdat ze er leuk uitzien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef wyccie het volgende:
Waarom is dat bij acteurs dan meer het geval?
die kan je de naam geven van elke willekeurige actrice aan de hand van een minuscuul stukje foto.quote:
Op al die anime na toch een mooie lijst geworden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:48 schreef Baszh het volgende:
Best een klotewerk zo'n top 100, en dan heb ik nog wel de 1e 100 films die in me opkwamen er in gezet
donequote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Kan je de topics van deze maand aan de FMT reeks toevoegen?
Ik zou graag willen, maar geen idee. Het enigste wat ik denk (en dus niet zeker weet) dat het die acteur is van The Big Lebowski). Zal het een Mel Brooks film kunnen zijn (nav de voorgaande vraag)?quote:
Nee niet echt neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar geen idee. Het enigste wat ik denk (en dus niet zeker weet) dat het die acteur is van The Big Lebowski). Zal het een Mel Brooks film kunnen zijn (nav de voorgaande vraag)?
quote:
FOK!user Sands wint FOK! Movie Trivia van augustusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:05 schreef The_Substitute het volgende:
Gefeliciteerd, Sands.
En borizzz, het FMT bestaat al bijna 10jr.
Woeps! Even aangepast idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef Sands het volgende:
[..]
FOK!user Sands wint FOK! Movie Trivia van augustus
Ik ben blijkbaar ook al de winnaar van deze maand...hehe
Dat is jah...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef RanTheMan het volgende:
beetje jammer dat die kutvraag uit vorige maand daar wordt herhaald.. meteen fmt associëren met Harry fucking potter
De beruchte Balto vraagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:22 schreef hornage het volgende:
Sja, jouw kennis was en is op zodanig niveau dat we je ff moesten toetsen
Doe maar een suggestie voor een andere vraag? Zet ik 'm daar wel neer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef RanTheMan het volgende:
beetje jammer dat die kutvraag uit vorige maand daar wordt herhaald.. meteen fmt associëren met Harry fucking potter
gedane zaken nemen geen keer.. en daarnaast maak je pico met deze vraag enorm gelukkig....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Doe maar een suggestie voor een andere vraag? Zet ik 'm daar wel neer.
Die van jou is ondanks een gebrek aan een paar goede anime ook wel mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op al die anime na toch een mooie lijst geworden.
Matige film, ook een beetje jammer dat de trailer ook al alles verklapte van de filmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
is the grey dan zo slecht baszh?
Nou valt eigenlijk nog wel mee, als het onrealistische gedrag van de wolven je niet dwars zitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
is the grey dan zo slecht baszh?
Mij dus welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nou valt eigenlijk nog wel mee, als het onrealistische gedrag van de wolven je niet dwars zit
Dat ligt eraan of het irritant onrealistisch is of nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nou valt eigenlijk nog wel mee, als het onrealistische gedrag van de wolven je niet dwars zit
Ik vind het net zo irritant als wanneer men een buitenlandse taal verkracht in een filmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het irritant onrealistisch is of niet
Op het randje, ik vond het wel te doen en de film is verder gewoon goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het irritant onrealistisch is of niet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat bezielt mensen toch om films uit die imdb bottom 100 te zien. Die zijn meestal zelfs zo ernstig onder niveau dat je er niet eens meer om kan lachen en bovenal doodsaai zijn
Die mensen in de film gedroegen zich net als in een Texas Chainsaw film, doelloos rondlopen en onlogische beslissingen maken. Ze hadden het beter een horror kunnen noemen want de wolven gedragen zich net als in een horror-film, alleen maar 1 ding in het hoofd ---> KILL KILL KILLquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tja ik ben een doorgewinterde horror kijker dus ik ben wel wat gewend als het om raar gedrag van mensen/dieren gaat.
Zal het binnenkort maar eens kijken als Sands zijn "geen sneeuwfilms in de zomer" protest voor zich houdt
Ik heb trouwens maar 2/100 slechtste films ooit gezien. Dus ik ben wel goed geweest in het ontwijken daarvan.quote:
Ik 4, maar daarvan vind ik dat alone in the dark daar niet bij hoort te staan ook al is het geen beste film. En American Ninja films al helemaal nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb trouwens maar 2/100 slechtste films ooit gezien. Dus ik ben wel goed geweest in het ontwijken daarvan.
Ik gewoon 7quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik 4, maar daarvan vind ik dat alone in the dark daar niet bij hoort te staan ook al is het geen beste film. En American Ninja films al helemaal niet
Oh dan heb ik er 3 gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef picodealion het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen Baby Geniuses. Wel in de bios gezien, dus hij telt dubbel.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef Asap het volgende:
Deze hebben jullie toch ook wel eens gezien?:
http://www.imdb.com/title/tt0117550/
Helaas ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:03 schreef wyccie het volgende:
Ik heb The Hottie and the Nottie gezien.
Een paar jaar geleden had ik zo'n beetje de helft van die lijst gezien. Intussen is er zoveel buitenlandse rotzooi bij gekomen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat bezielt mensen toch om films uit die imdb bottom 100 te zien. Die zijn meestal zelfs zo ernstig onder niveau dat je er niet eens meer om kan lachen en bovenal doodsaai zijn
Tuurlijk, en al die andere waar hij in zit ook. Mr. nanny ofzo iets... three little ninja's zit ie inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef Asap het volgende:
Deze hebben jullie toch ook wel eens gezien?:
http://www.imdb.com/title/tt0117550/
Foei Borizzz, Je hebt mijn punt weggelaten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef Borizzz het volgende:
Mooi zo. Kaas99 +1
Stand augustus
6 Sands
4 dekatophetspek
4 SamuelofSEK
3 Dyonvbaal
2 JayHovah
2 Rantheman
2 Borizzz
1 Waaghals
1 DragonFodder
1 Desunoto
1 Kaas
1 Baszh
1 picodealion
1 kaas99
Oh, deed het niet expres. Heb zeker niet goed gekopieërd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
Foei Borizzz, Je hebt mijn punt weggelaten.
Had ik ook niet gedacht.quote:
Proost man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Klasgenootje had twee van die koeien op de boerderij die konden mij gewoon met een vriendelijke kopstoot omver gooien.
Ben je dan zo'n iel mannetje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Klasgenootje had twee van die koeien op de boerderij die konden mij gewoon met een vriendelijke kopstoot omver gooien.
Dat verklaart een hoopquote:
Trut.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Baszh het volgende:
Wat moet er nou allemaal verklaart zijn?
En ik turn al 7 jaar niet meer
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Robby87 het volgende:
Intrigerend hoe sommige beeldschone actrices als je buurmeisje, of naakte zus(je), kunnen opduiken. Zie onderstaand voorbeeld van Emma Stone uit Easy A.
Tof dat ze zich leent voor dit soort charmante scènes.
[ afbeelding ]
Zou het niet weten. staat nog in mijn downloadlijstquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Robby87 het volgende:
Is dat een leuke film Dyon, Serendipity?
Ik vind haar stem wel geil , en ook haar maagdelijk witte huidje en sowieso, redhead. Daarnaast idd. niet zo charmant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Al is zij sowieso al niet zo charmant
Moet je wel gezien hebben...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Robby87 het volgende:
Is dat een leuke film Dyon, Serendipity?
Vind je? Vind het een leuke meid om te zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Al is zij sowieso al niet zo charmant
Klinkt goed man, ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Moet je wel gezien...
Ja, ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik heb die film al talloze keren gezien en ik kijk niet graag romantische films.
Misschien moet je 'm bewaren voor een leuke avond met een leuk meisje.
Jammer dat zo iets bij mij nou niet zo vaak voorkomtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Moet je wel gezien...
Ja, ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik heb die film al talloze keren gezien en ik kijk niet graag romantische films.
Misschien moet je 'm bewaren voor een leuke avond met een leuk meisje.
Nee ik vind haar gezicht niet zo mooi, vreemde mond. En ze praat vervelend vind ik, beetje slissend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je? Vind het een leuke meid om te zien
Het is ook een beetje alcohol talkingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klinkt goed man, ik zal het onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |