Ik zou graag willen, maar geen idee. Het enigste wat ik denk (en dus niet zeker weet) dat het die acteur is van The Big Lebowski). Zal het een Mel Brooks film kunnen zijn (nav de voorgaande vraag)?quote:
Nee niet echt neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar geen idee. Het enigste wat ik denk (en dus niet zeker weet) dat het die acteur is van The Big Lebowski). Zal het een Mel Brooks film kunnen zijn (nav de voorgaande vraag)?
quote:
FOK!user Sands wint FOK! Movie Trivia van augustusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:05 schreef The_Substitute het volgende:
Gefeliciteerd, Sands.
En borizzz, het FMT bestaat al bijna 10jr.
Woeps! Even aangepast idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef Sands het volgende:
[..]
FOK!user Sands wint FOK! Movie Trivia van augustus
Ik ben blijkbaar ook al de winnaar van deze maand...hehe
Dat is jah...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef RanTheMan het volgende:
beetje jammer dat die kutvraag uit vorige maand daar wordt herhaald.. meteen fmt associėren met Harry fucking potter
De beruchte Balto vraagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:22 schreef hornage het volgende:
Sja, jouw kennis was en is op zodanig niveau dat we je ff moesten toetsen
Doe maar een suggestie voor een andere vraag? Zet ik 'm daar wel neer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef RanTheMan het volgende:
beetje jammer dat die kutvraag uit vorige maand daar wordt herhaald.. meteen fmt associėren met Harry fucking potter
gedane zaken nemen geen keer.. en daarnaast maak je pico met deze vraag enorm gelukkig....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Doe maar een suggestie voor een andere vraag? Zet ik 'm daar wel neer.
Die van jou is ondanks een gebrek aan een paar goede anime ook wel mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op al die anime na toch een mooie lijst geworden.
Matige film, ook een beetje jammer dat de trailer ook al alles verklapte van de filmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
is the grey dan zo slecht baszh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |