Foei Borizzz, Je hebt mijn punt weggelaten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef Borizzz het volgende:
Mooi zo. Kaas99 +1
Stand augustus
6 Sands
4 dekatophetspek
4 SamuelofSEK
3 Dyonvbaal
2 JayHovah
2 Rantheman
2 Borizzz
1 Waaghals
1 DragonFodder
1 Desunoto
1 Kaas
1 Baszh
1 picodealion
1 kaas99
Oh, deed het niet expres. Heb zeker niet goed gekopieërd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
Foei Borizzz, Je hebt mijn punt weggelaten.
Had ik ook niet gedacht.quote:
Proost man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Klasgenootje had twee van die koeien op de boerderij die konden mij gewoon met een vriendelijke kopstoot omver gooien.
Ben je dan zo'n iel mannetje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Klasgenootje had twee van die koeien op de boerderij die konden mij gewoon met een vriendelijke kopstoot omver gooien.
Dat verklaart een hoopquote:
Trut.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Baszh het volgende:
Wat moet er nou allemaal verklaart zijn?
En ik turn al 7 jaar niet meer
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Robby87 het volgende:
Intrigerend hoe sommige beeldschone actrices als je buurmeisje, of naakte zus(je), kunnen opduiken. Zie onderstaand voorbeeld van Emma Stone uit Easy A.
Tof dat ze zich leent voor dit soort charmante scènes.
[ afbeelding ]
Zou het niet weten. staat nog in mijn downloadlijstquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Robby87 het volgende:
Is dat een leuke film Dyon, Serendipity?
Ik vind haar stem wel geil , en ook haar maagdelijk witte huidje en sowieso, redhead. Daarnaast idd. niet zo charmant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Al is zij sowieso al niet zo charmant
Moet je wel gezien hebben...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Robby87 het volgende:
Is dat een leuke film Dyon, Serendipity?
Vind je? Vind het een leuke meid om te zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Al is zij sowieso al niet zo charmant
Klinkt goed man, ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Moet je wel gezien...
Ja, ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik heb die film al talloze keren gezien en ik kijk niet graag romantische films.
Misschien moet je 'm bewaren voor een leuke avond met een leuk meisje.
Jammer dat zo iets bij mij nou niet zo vaak voorkomtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Moet je wel gezien...
Ja, ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik heb die film al talloze keren gezien en ik kijk niet graag romantische films.
Misschien moet je 'm bewaren voor een leuke avond met een leuk meisje.
Nee ik vind haar gezicht niet zo mooi, vreemde mond. En ze praat vervelend vind ik, beetje slissend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je? Vind het een leuke meid om te zien
Het is ook een beetje alcohol talkingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klinkt goed man, ik zal het onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |