Ik ben zo'n casual die alleen nu kijktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef borisz het volgende:
Toch grappig. Reguliere judotopic doen we jaren mee. En topics voor EK/WK's komen nooit vol
Hoe vaak wordt het live uitgezonden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef borisz het volgende:
Toch grappig. Reguliere judotopic doen we jaren mee. En topics voor EK/WK's komen nooit vol
Sowieso eens in de vier jaar en af en toe worden de finalesessies van EK's/WK's nog wel eens uitgezonden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt het live uitgezonden?
Wat meer een retorische vraagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso eens in de vier jaar en af en toe worden de finalesessies van EK's/WK's nog wel eens uitgezonden.. Gelukkig is er intjudo.eu
Mag best wat vaker.
Ja, halve been-tackle erbij of zo...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:17 schreef Montov het volgende:
Ippon met de 'achteruit-duwen-techniek'?
De meest lelijke ippon dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:18 schreef marcodej het volgende:
Ze zette haar been neer en duwde haar gewoon naar achteren.
Zo heb ik (met een heel ver judoverleden) nog jarenlang met vechten van mijn broertjes kunnen winnen.quote:
Hm, irritant, ik kan op de bbc maar 1 stream zien en volgens mij is dat niet die waar Bosch zo komt.quote:
Gwn nos stream danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef June. het volgende:
[..]
Hm, irritant, ik kan op de bbc maar 1 stream zien en volgens mij is dat niet die waar Bosch zo komt.
Kan niet, zit nu op mijn werk in Londenquote:
Naar de hal danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef June. het volgende:
[..]
Kan niet, zit nu op mijn werk in Londen
Naar de judohal dan maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef June. het volgende:
[..]
Kan niet, zit nu op mijn werk in LondenSporza werkt ook niet vanaf hier.
firefox met stealthy addonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef June. het volgende:
[..]
Kan niet, zit nu op mijn werk in LondenSporza werkt ook niet vanaf hier.
Andere matquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef golfer het volgende:
Nu nog een Koreaanse tegen een Zwitserse.
2equote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:34 schreef kilon het volgende:
Nou ja, het is nog maar de eerste ronde. Ik lees hier wel wat er gebeurd.
Tweede ronde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:34 schreef kilon het volgende:
Nou ja, het is nog maar de eerste ronde. Ik lees hier wel wat er gebeurd.
Geen idee, alhoewel ik die Willeboordse nog potteriger vind.quote:
Jup, maar Edith is ook veel actieverquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:39 schreef Lonka het volgende:
Kak, werd afgeleid. Alleen straf voor tegenstander?
Niet iedereen heeft op elk moment de beschikking over een tv.quote:
sommige mensen zijn niet in Nederlandquote:
BBCquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef wdn het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet in Nederland
Ja ze heeft haar voet eraf getrapt.quote:
Dat is dan wel weer een pre voor een judoerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef Lann555 het volgende:
Die Bosch heeft echt de charme van een blok beton.
Dan doet nos stream ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef wdn het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet in Nederland
wedden van welquote:
Ik vind haar best een beetje eng eigenlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een pre voor een judoer
Ik heb firefox, bij mij deed hij het net ook niet, het is gewoon weer de NOSquote:
Ik wist hier of ik moest kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Goede vertraging op die stream van de NOS zeg, dat was ruim een minuut met die waza-ari.
Ik schat half 2quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef cptmarco het volgende:
hoe laat is ongeveer de volgende partij van Bosch??
In Athene wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef TheArt het volgende:
OMG Denisov verslaat Iliadis. Weer geen goud voor Iliadis dus
Njah, het is maar één kans iedere vier jaar he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar nu al 2x op rij niet, terwijl hij al jaren de -90 domineert.
Nicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Décosse gooide blijkbaar d'r tegenstander in tien seconden ippon.
Zwemmen is al een uurtje klaar hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:17 schreef Lonka het volgende:
Ik kan me echt niet concentreren op mn werk. Met judo, schermen, zwemmen, roeien door mekaar kun je toch niet verwachten dat ik serieus kan typen![]()
Oh noquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemmen is al een uurtje klaar hoor
Zometeen nog wielrennen, kanoslalom, schieten, schoonspringen, judo en gewichtheffen door elkaar.
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:23 schreef Renzoku het volgende:
Lekker is dit. Judo is nog steeds bezig, maar ze zenden het niet uit lijkt het...
Als ik het goed heb zijn er vandaag ook de meeste medaleventsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:21 schreef Lonka het volgende:
[..]
Oh noIk schrijf wel een uurtje minder op voor vandaag
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou van Emden het vervelend vinden dat ze Willeboordse hebben gekozen ipv haar?
Ja dom van me, ik kan ook nog zelf uitkiezen wanneer ik werkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zijn er vandaag ook de meeste medalevents
Het valt me mee dat Dione nog niets zegtquote:
Nee had echt schandalig geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het valt me mee dat Dione nog niets zegt
Van Emden gaf aan liever bij Dione achter een desk te zitten, daarom stond Willeboordse in Londen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou van Emden het vervelend vinden dat ze Willeboordse hebben gekozen ipv haar?
Finale toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opschieten Bosch, ik wil ook de holland 8 zien
Die grap maakte ik gisteren al.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Mestras het volgende:
[..]
Van Emden gaf aan liever bij Dione achter een desk te zitten, daarom stond Willeboordse in Londen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grap maakte ik gisteren al.
Ja indrukwekkend idd, die docu waar dit uitkomt is het kijken ook wel waard.quote:
Holland 8 gaat nu van start geloof ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opschieten Bosch, ik wil ook de holland 8 zien
Jup.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Holland 8 gaat nu van start geloof ik
HAHAH NEEquote:
JAquote:
quote:
Als je niet zapt en niet op internet kijkt, maakt dat ook weinig uit. Het is wel triest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef byah het volgende:
bij de NOS weet je ook niet meer wat live is en wat niet
Hierna gaan ze net doen alsof het roeien live isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef byah het volgende:
bij de NOS weet je ook niet meer wat live is en wat niet
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hierna gaan ze net doen alsof het roeien live isWat een faalomroep
Ik ben altijd heel positief maar het wordt nu wel lastig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen ook niets.
[/ikbennederlanderaf]
Ik weet het zeker...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
grondwet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pas op, dit mag je hier niet zeggen.
We grijpen echt overal naast, in Edith had ik wel vertrouwen, ik hoop dat ze dit kan herstellen.quote:
moeten we een bril kopen, kunnen we goed grijpen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We grijpen echt overal naast, in Edith had ik wel vertrouwen, ik hoop dat ze dit kan herstellen.
Ze moet er 2.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
Boeiend die straf, ook al krijgt ze er nog 1.
Heb je niks aan.quote:
Ach het kan erger bij NBC zenden ze de belanrijke wedstrijden 8 uur later uit en falen ze daar hard mee. Zo wordt er eerst een promo gegeven voor na de reclame gaat sporter x voor haar eerste goud, om in de reclame een promo voor NBC today te doen met daarin gouden medaille winnaar x is morgen te gast. Weet je gelijk de uitslag. Ook livestreams en replays worden uitgezet zodat ze in primetime kunnen uitzenden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |