Ik ben zo'n casual die alleen nu kijktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef borisz het volgende:
Toch grappig. Reguliere judotopic doen we jaren mee. En topics voor EK/WK's komen nooit vol
Hoe vaak wordt het live uitgezonden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef borisz het volgende:
Toch grappig. Reguliere judotopic doen we jaren mee. En topics voor EK/WK's komen nooit vol
Sowieso eens in de vier jaar en af en toe worden de finalesessies van EK's/WK's nog wel eens uitgezonden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt het live uitgezonden?
Wat meer een retorische vraagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso eens in de vier jaar en af en toe worden de finalesessies van EK's/WK's nog wel eens uitgezonden.. Gelukkig is er intjudo.eu
Mag best wat vaker.
Ja, halve been-tackle erbij of zo...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:17 schreef Montov het volgende:
Ippon met de 'achteruit-duwen-techniek'?
De meest lelijke ippon dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:18 schreef marcodej het volgende:
Ze zette haar been neer en duwde haar gewoon naar achteren.
Zo heb ik (met een heel ver judoverleden) nog jarenlang met vechten van mijn broertjes kunnen winnen.quote:
Hm, irritant, ik kan op de bbc maar 1 stream zien en volgens mij is dat niet die waar Bosch zo komt.quote:
Gwn nos stream danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef June. het volgende:
[..]
Hm, irritant, ik kan op de bbc maar 1 stream zien en volgens mij is dat niet die waar Bosch zo komt.
Kan niet, zit nu op mijn werk in Londenquote:
Naar de hal danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef June. het volgende:
[..]
Kan niet, zit nu op mijn werk in Londen
Naar de judohal dan maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef June. het volgende:
[..]
Kan niet, zit nu op mijn werk in LondenSporza werkt ook niet vanaf hier.
firefox met stealthy addonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef June. het volgende:
[..]
Kan niet, zit nu op mijn werk in LondenSporza werkt ook niet vanaf hier.
Andere matquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef golfer het volgende:
Nu nog een Koreaanse tegen een Zwitserse.
2equote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:34 schreef kilon het volgende:
Nou ja, het is nog maar de eerste ronde. Ik lees hier wel wat er gebeurd.
Tweede ronde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:34 schreef kilon het volgende:
Nou ja, het is nog maar de eerste ronde. Ik lees hier wel wat er gebeurd.
Geen idee, alhoewel ik die Willeboordse nog potteriger vind.quote:
Jup, maar Edith is ook veel actieverquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:39 schreef Lonka het volgende:
Kak, werd afgeleid. Alleen straf voor tegenstander?
Niet iedereen heeft op elk moment de beschikking over een tv.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |