Na zo'n verbetering moet er natuurlijk wel een toiletjuffrouw komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:07 schreef lubje25 het volgende:
Het lijkt wel heel mooi te worden die toiletten. Zal hier wel foto's van voor en na posten
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na zo'n verbetering moet er natuurlijk wel een toiletjuffrouw komen.
Trek Tante Nel van die barkruk af en zet haar gewoon achter het tafeltje met een schoteltje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Daar is het de kroeg niet voor. Maar de toiletten zijn er mooi genoeg voor
Heerlijk lijkt me datquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Een mooie dag om een stukje te varen
Heerlijk, dank je welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was toch koffie aan het zetten...... maar die is nu klaar, dus goeiemorgen!!
[ afbeelding ]
Oooh dat lijkt me ook heel fijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Een mooie dag om een stukje te varen
je kent TM toch? Kijk geregeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooh dat lijkt me ook heel fijn!
Ik heb helaas geen bootje, of kennissen met een bootje... en ik moet vanmiddag nog werken
Oeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet er beter uit dan wat er hier uit de automaat komt
Exacte kopie van mij op dit moment.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was toch koffie aan het zetten...... maar die is nu klaar, dus goeiemorgen!!
[ afbeelding ]
Ik lees het netquote:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=65805.0quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik lees het netLaatst hebben ze koolmonoxideproblemen gehad, en nu dus dit
Een kennis van me werkte er, die is z'n baan kwijt. En m'n vader heeft vroeger in het pand gewerkt, dik 25 jaar ofzo.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Exacte kopie van mij op dit moment.
Wat E. opmerkte: er is asbest vrijgekomen, maar de brandweerlieden lopen zonder perslucht rond op de foto's.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=65805.0
Plek zatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kent TM toch? Kijk geregeld.
Bovenwinds hoeft dat geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat E. opmerkte: er is asbest vrijgekomen, maar de brandweerlieden lopen zonder perslucht rond op de foto's.
Ik ook niet.quote:
Liep de toko een beetje?quote:En ik moet zeggen dat ik het ook een klein beetje dubieus vind. Ze zijn net een half jaar open ofzo?
Haasten hoeft nu niet meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee eerlijk gezegd, ik was wel van plan om er een keer te gaan karten maar dat is er nooit van gekomen.
Dat vond ik van de week ook al jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu handboogschieten te kijken. Onverwacht erg interessant.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Laat me raden: het is opeens best spannend of er staat een lekkere chick?
Voor dat laatste heb ik net al badminton gekeken, er deed een IJslandse meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo varenquote:
vrouwen beachvolleybalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zag er wel prettig uit van de week.quote:
Nee, toevallig niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg TM, weet jij toevallig ergens aan goedkope tweedehands frequentieregelaars te komen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zag er wel prettig uit van de week.
En dameshockey is ook best okquote:
ik mogelijk wel, maar mij vroeg je het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg TM, weet jij toevallig ergens aan goedkope tweedehands frequentieregelaars te komen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik mogelijk wel, maar mij vroeg je het niet
Thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
proebeer eens Foeth, Lekkerkerker of van den heuvel. 2 laatstgenoemden zitten wel in de zuivel maar die kopen veel oude apparatuur op.
Geen idee of ze wat hebben en wat het dan zou kosten
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
veel apparatuur is in beide industrieen hetzelfde, maar niet uit wat je verpompt/ processed
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
access denied. Ben benieuwd waar vandaan je plaatjes komen. Zie het vanavond thuis wel.
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Mark het volgende:
Geen mogelijkheid om ze op tinypic te gooien ofzo? Blijkbaar is het nogal hilarisch?
Nee hoor, als je niet goed oplet gaat Lior op den duur ook lopen etterenquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nee hoor, als je niet goed oplet gaat Lior op den duur ook lopen etteren
Kleine oeps, maar fijn dat het nu werktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb weer een werkende autoradio. Tijden zonder gezeten omdat, naar nu bleek, twee draadjes verkeerd om waren aangesloten bij het vervangen van een kroonsteentje
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kleine oeps, maar fijn dat het nu werkt
sdhc past lang niet overal in....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mogelijke verklaringen:
-slecht contact met SD-kaart (micro-SD in adapter, twee kansen dus op slecht contact)
-radio houdt niet van SDHC kaarten.
Nu moet ik nog ergens een 512 MB kaartje hebben liggen, waarmee ik in elk geval kan uitsluiten dat de radio zelf stuk is
Klopt, maar mijn oudere en goedkopere radio die ik hiervoor had slikte die kaarten zonder problemen. Als het daar aan ligt koop ik gewoon voor een paar euro twee normale SD-kaarten, werkt ook prima.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sdhc past lang niet overal in....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zeker...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, er is overal een markt voor
trusten!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef iamredleader het volgende:
Bedtime, vanavond op tijd slapen
Ik zou ook zo vroeg gaan slapen als ik elke dag om half zeven oid wakker werdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
trusten!
Ik lag er gisteren en eergisteren om half tien in, vandaag kan ik weer even vooruit
Het was half negen vanmorgen, vrij zijn is goed voor mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou ook zo vroeg gaan slapen als ik elke dag om half zeven oid wakker werd
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het was half negen vanmorgen, vrij zijn is goed voor me![]()
quote:
Zij alweer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef iamredleader het volgende:
So much for sleepingLior onrustig, hij heeft vandaag prikjes gehad en is de hele avond aan het rommelen, arm ding
dus voor de liefhebbers van een relletje:
Hulp gevraagd ...
* Pakt de popcorn en gaat lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef iamredleader het volgende:
So much for sleepingLior onrustig, hij heeft vandaag prikjes gehad en is de hele avond aan het rommelen, arm ding
dus voor de liefhebbers van een relletje:
Hulp gevraagd ...
met je eensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word vaak een beetje treurig van posts van en over haar
Volgens mij zit die gewoon permanent in een vrij shitty situatie, en zou ze eigenlijk veel beter kunnen
Tja, en de rest van die mensen daar ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met je eens, maar voor sommige mensen is altijd alles een probleem, althans , zo zien ze het zelf.
Wie, E.?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken er eentje, zit ik mee in een tent 2 weken langsoort van remedie: mond houden, weglopen
En gezellig dat Campzone...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken er eentje, zit ik mee in een tent 2 weken langsoort van remedie: mond houden, weglopen
UIteraard...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef Etcetera het volgende:
Zoveel mensen, zoveel persoonlijkheden
Trusten, geniet van je nachtrust zolang je dat nog kan...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, is het alweer half 12; ik had vroeg naar bed gewild
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
UIteraard...
Had je een paar geleden ook al niet mot met een dame die nogal uitbundig was?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trusten, geniet van je nachtrust zolang je dat nog kan...
Dat doe ik dan wel voor je...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenIk onthou niet alles
Ik heb me vandaag zitten ergeren aan mijn pubquizteam. Het café zet vrijwel altijd kaarsen op tafel, waar zij dan flink mee zitten kloten. En niet alleen spelen met kaarsvet, ook pinda's in de kaars gooien, balpennen smelten en papier in de fik zetten. Dat vind ik niet kunnen, want je bent toch bij die mensen te gast.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van die DMJO? Ken de hele user niet maar komt nogal sneu over inderdaadquote:
Heb je mijn post nog gezien over mijn droom?quote:
Meermaals gedaan en gevraagd om te stoppen, maar ze hadden een aansteker meequote:
Ik denk dat de rekeningen veel hoger zijn geworden en als resultaat zijn de remmen los gegaan en wordt er steeds meer gekut met de kaarsen. No?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag zitten ergeren aan mijn pubquizteam. Het café zet vrijwel altijd kaarsen op tafel, waar zij dan flink mee zitten kloten. En niet alleen spelen met kaarsvet, ook pinda's in de kaars gooien, balpennen smelten en papier in de fik zetten. Dat vind ik niet kunnen, want je bent toch bij die mensen te gast.
Daarnaast heb ik het idee dat sinds ze dat zijn gaan doen onze rekeningen veel hoger zijn geworden...
Haha, ik heb inderdaad geen kort, blond haar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef MaJo het volgende:
Heb je mijn post nog gezien over mijn droom?
Wat een kinderachtig stel. Ik zou me daar ook ontzettend aan ergeren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meermaals gedaan en gevraagd om te stoppen, maar ze hadden een aansteker mee.
Nieuwe vrienden zoeken die wel volwassen kunnen reageren?quote:Wat me ook dwars zit: ik kreeg van drie kanten een aanval omdat ik de Telegraaf durfde te verdedigen.
Denk het niet. Ik geloof dat er met die kaarsen gekut wordt omdat men het 'leuk' vindt. Ik heb ook geen hard bewijs dat het een met het ander te maken heeft, maar het valt me wel op dat ik een jaar of wat geleden gemiddeld per avond 5-10 euro minder kwijt was dan nuquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat de rekeningen veel hoger zijn geworden en als resultaat zijn de remmen los gegaan en wordt er steeds meer gekut met de kaarsen. No?
We waren vandaag te lui om de deur uit te gaan dus we hebben helemaal niet gegetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Om 00:35 avondeten. Dat doen ze zelfs in Spanje niet
Het zijn van die kaarsen die standaard in zijn glazen ui-vormige houder worden geleverd, dus dat ging niet. Ik overweeg nu wel om een volgende keer alleen mee te doen wanneer er niet met kaarsen wordt gekutquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig stel. Ik zou me daar ook ontzettend aan ergeren.
De kaars in je broekzak stoppen dan?
[..]
Nieuwe vrienden zoeken die wel volwassen kunnen reageren?
Ik heb ook geen hard bewijs, het valt me gewoon op. Er hoeft geen verband te zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:38 schreef wyccie het volgende:
Het lijkt me wat te ver gaan dat de prijzen omhoog gaan omdat zij met de kaarsen spelen. Als het de kroegeigenaar niet bevalt, haalt hij die kaarsen wel weg, of zegt er wat van.
In Spanje? In Nederland is 22:00 keukensluiting een gangbare tijd, althans in de niet al te dure restaurants die ik bezoek.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:38 schreef MaJo het volgende:
Wel bizar: laatst kwamen we om tien over tien bij een restaurant en daar werd ons verteld dat ze om half 11 gingen sluitenTot nu toe heb ik altijd meegemaakt dat je zeker tot een uur of 11 nog aan kan schuiven, vaak zelfs nog later.
De afgelopen jaren is de prijs van consumpties(lees: bier) ook aardig gestegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik geloof dat er met die kaarsen gekut wordt omdat men het 'leuk' vindt. Ik heb ook geen hard bewijs dat het een met het ander te maken heeft, maar het valt me wel op dat ik een jaar of wat geleden gemiddeld per avond 5-10 euro minder kwijt was dan nu
Maar ik zit thuis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
In Spanje? In Nederland is 22:00 keukensluiting een gangbare tijd, althans in de niet al te dure restaurants die ik bezoek.
Ik overwoog ook niet te eten. Maar er stond nog wat dus tjaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
We waren vandaag te lui om de deur uit te gaan dus we hebben helemaal niet gegeten
Wel bizar: laatst kwamen we om tien over tien bij een restaurant en daar werd ons verteld dat ze om half 11 gingen sluitenTot nu toe heb ik altijd meegemaakt dat je zeker tot een uur of 11 nog aan kan schuiven, vaak zelfs nog later.
En met mijn ouders meerdere malen na twaalven gegeten
Is het binnen een jaar genoeg gestegen om van 10-15 euro naar 20-25 euro te gaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De afgelopen jaren is de prijs van consumpties(lees: bier) ook aardig gestegen.
Ja, maar ik nietquote:
Ik hou van de nachtquote:
Eens. Maar vandaag ff niet. Ik ga platquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hou van de nacht. Rust aan je kop, op straat, mooi moment om wat te mijmeren...
Trusten Nemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens. Maar vandaag ff niet. Ik ga plat
Ik bedoel in Spanjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
In Spanje? In Nederland is 22:00 keukensluiting een gangbare tijd, althans in de niet al te dure restaurants die ik bezoek.
Thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MaJo: een Garmin is te vergelijken met een TomTom
Ze heeft 'm toch kado gekregen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksnogal overbodig inderdaad als je niet eens geld hebt voor een inboedel
Als je geen inboedel hebt bestaat de kans dat je ook geen auto hebt. Wat je dan met een satnav moet is mij een raadselquote:
Ik was verward door de 'laatst'.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:09 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel in Spanjedacht dat dat wel duidelijk was
in Nederland ga ik rond een uur of 8 naar restaurants
Wat ik lees in het topic is dat het om een hardloopding gaat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je geen inboedel hebt bestaat de kans dat je ook geen auto hebt. Wat je dan met een satnav moet is mij een raadsel
Wat wyccie hierboven ook zegtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik lees in het topic is dat het om een hardloopding gaat?
Dat maakt toch niet uit? Als je niet eens een bed voor je kind hebt dan wil je toch niet eens zo'n duur ding hebben? Kwestie van prioriteiten vind ik, en in dit geval zou dat bij de kinderen moeten liggen! Dan maar even geen marathon, of gewoon trainen zonder.quote:
Dat ben ik met je eens. Ging mij er alleen om dat ze 'm niet zelf gekocht heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Als je niet eens een bed voor je kind hebt dan wil je toch niet eens zo'n duur ding hebben? Kwestie van prioriteiten vind ik, en in dit geval zou dat bij de kinderen moeten liggen! Dan maar even geen marathon, of gewoon trainen zonder.
Toen ik het terug las viel het me ook op dat het een beetje onduidelijk wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was verward door de 'laatst'.
Overigens hebben de duurdere restaurants niet een echte sluitingstijd, maar in die restaurants kom ik uiteraard niet.
Ik snap dat het dan erg handig is maar zoals ik al eerder zei vind ik dat echt een kwestie van prioriteiten. Je kinderen gaan gewoon voor en je kunt best hardlopen zonderquote:Overigens maakt Garmin ook GPS-sporthorloges waarbij je de afstand en tijd en dus snelheid kunt meten. Ze is van plan om volgend jaar een marathon te lopen en traint daarvoor. Dus ik denk dat ze daar de Garmin voor nodig heeft.
daarmee laat je wel zien dat het je menens is en dat idee heb ik nu niet (maar ja, ik ken uiteraard het hele verhaal niet)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:26 schreef wyccie het volgende:
Ik loop ook zonder technische hoogstandjes. Alleen een horloge met een timer.
Prima te doen. Het is de overbodige luxe waar iedereen zo aan gewend raakt.
Ik lees nu ook dat het een verjaardagscadeau is, vind ik ook wel wat. Ik zou niet zo gauw een cadeau verkopen.
Degene die het haar cadeau heeft gegeven, zit ook in dat topic. Dan denk ik dat hij/zij dat vast niet erg vindt en het wel begrijpt.
Juist, die was het...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik herinner me wel Bunny. Bunny was vervelend
O RLY?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:13 schreef Soempie het volgende:
Je moet hem gewoon helemaal uitputten 's avonds.
geen idee. ik heb alle overige topics niet gelezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:43 schreef LadyBlack het volgende:
Jemig, heeft heel fok het vannacht nou over dat topic gehad?
Dit dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word vaak een beetje treurig van posts van en over haar
Volgens mij zit die gewoon permanent in een vrij shitty situatie, en zou ze eigenlijk veel beter kunnen
Deel twee ook gelezen inmiddels, vermakelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een hoop mensen hebben inderdaad een mening over haar, zo te zien ±P
Goedemorgen Diaan (en TM). Terug van vakantie?
Rundumhause is vaak ook best mooi, en je hoeft dit jaar niet op Balkoniė te vertoevenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en ik heb momenteel vakantie in eigen regio
Beetje de stemming van de laatste dagen, komt het door je nieuwe baan?quote:
Ik zei slechts "mogguh" op vreemde wijzequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Beetje de stemming van de laatste dagen, komt het door je nieuwe baan?
Kater?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei slechts "mogguh" op vreemde wijze
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei slechts "mogguh" op vreemde wijze
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:
Tim weet waarschijnlijk precies waar ik het over heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:32 schreef Soempie het volgende:
bruine loafers, streepjesoverhemd, een snor en een rond brilletje, rode broek
Nem, wie omschrijf je zo? Ik moet steeds aan Bassie en Adriaan denken en die boeven, maar die zien er niet zo uit.
Dat kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
't Kwam me dus bekend voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tim weet waarschijnlijk precies waar ik het over heb.
Toen we voor 3voor12 zaten te wachten, zat er een heel groepje middelbare leeftijdsmensen met bordeaxurode broek, streepjes overhemd, bruine loafers en een bril(vaak rond). Is gewoon een stereotype.
Ja omdat ze waarschijnlijk vaak op straat zietquote:
Is 'ie toevallig huisarts of alternatief genezer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:37 schreef Soempie het volgende:
Ik weet alweer waarvan. De vader van de man van m'n nichtje () loopt er precies zo bij.
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie toevallig huisarts of alternatief genezer?
B12?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef MaJo het volgende:
Meuningik raak maar niet bijgeslapen, zelfs niet op vakantie
Daar gaat mijn torpedojager.quote:
Die was een tijd geleden nog primaquote:
Oh, je was net nog online. Ik moet nog even verder puzzelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef Soempie het volgende:
Nem, ik krijg msn niet gestart. Hoe is het gegaan met het probleemoplossen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die was een tijd geleden nog primaik denk meer de ME
Ja, ze moeten wat na dat gezeik met datatarieven enzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd net gebeld door Hi omdat mijn abonnement over drie maanden afloopt, maar wat een karige abonnementen heb je tegenwoordig. Ik zou meer gaan betalen dan ik nu doe en krijg er dan geen telefoon bij, wat ik bij mijn huidige abonnement wel heb gekregen
Wat HT zegt klopt in het algemeen wel. Alle nieuwe abo's kosten relatief gezien meer danwel je krijgt minder voor je geld tov een paar jaar terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:48 schreef iamredleader het volgende:
Overstappen, nieuwe telefoon en goed abo nemen
Hier hetzelfde gisteren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd net gebeld door Hi omdat mijn abonnement over drie maanden afloopt, maar wat een karige abonnementen heb je tegenwoordig. Ik zou meer gaan betalen dan ik nu doe en krijg er dan geen telefoon bij, wat ik bij mijn huidige abonnement wel heb gekregen
Zoals?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:48 schreef iamredleader het volgende:
Overstappen, nieuwe telefoon en goed abo nemen
Het abonnement wat ik nu heb kost 24 euro in de maand, inclusief internet en toestelsubsidie. Een nieuw abonnement zonder toestelsubsidie (dus effectief sim-only) zou me 29 euro in de maand gaan kosten, maar dan wel weer met een paar maanden gratis om het een beetje te compenseren. YouFone en Ben kunnen me hetzelfde leveren voor 15 į 16 euro in de maand (bij tweejarig abonnement), waardoor die maanden gratis ook niet zo interessant meer zijn. Ik kan er ook nog voor kiezen een half jaar te verlengen tegen huidige voorwaarden, waarbij ik ook nog wat korting krijg op het abonnement zodat ik op 20 in de maand uitkom.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat HT zegt klopt in het algemeen wel. Alle nieuwe abo's kosten relatief gezien meer danwel je krijgt minder voor je geld tov een paar jaar terug.
Enige echte voordeel dat ik me kan bedenken is dat je direct een vervangend toestel kan krijgen als je eigen telefoon stuk gaat. Maar ja, telefoons gaan bij mij nauwelijks stuk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:31 schreef MadMaster het volgende:
En net dus gebeld...![]()
Jongen deed echt z'n best om me om te kletsen, legde alle voordelen van het leaseconcept uit (die ik niet helemaal geloof, want bij leasen/huurkoop zijn er altijd addertjes onder het gras...), maar ik heb voorlopig nog even de boot afgehouden...
zag al wat topics voorbij komen dat dat nogal tegenvaltquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enige echte voordeel dat ik me kan bedenken is dat je direct een vervangend toestel kan krijgen als je eigen telefoon stuk gaat. Maar ja, telefoons gaan bij mij nauwelijks stuk...
Mooi, weer een reden minderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zag al wat topics voorbij komen dat dat nogal tegenvalt
Ik moet zeggen dat ik verder best wel tevreden ben over Hi!, dus dat is geen reden om niet te verlengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enige echte voordeel dat ik me kan bedenken is dat je direct een vervangend toestel kan krijgen als je eigen telefoon stuk gaat. Maar ja, telefoons gaan bij mij nauwelijks stuk...
In geval van nood heb je toch nog wel een oud Nokia telefoontje liggen om te kunnen bellen? SIM-card ompluggen en voila, klaar!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
HT, dit is een topic waar ik het over had
Mobiel contract laten ontbinden o.b.v. nalatigheid?
Stilzwijgend verlengenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het abonnement wat ik nu heb kost 24 euro in de maand, inclusief internet en toestelsubsidie. Een nieuw abonnement zonder toestelsubsidie (dus effectief sim-only) zou me 29 euro in de maand gaan kosten, maar dan wel weer met een paar maanden gratis om het een beetje te compenseren. YouFone en Ben kunnen me hetzelfde leveren voor 15 į 16 euro in de maand (bij tweejarig abonnement), waardoor die maanden gratis ook niet zo interessant meer zijn. Ik kan er ook nog voor kiezen een half jaar te verlengen tegen huidige voorwaarden, waarbij ik ook nog wat korting krijg op het abonnement zodat ik op 20 in de maand uitkom.
Volgens mij kan dat toch niet met die nieuwe abonnementsvormen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Stilzwijgend verlengenZeker als je nu onbeperkt internet hebt, want dat vind je echt nergens voor dat geld!
Weinig verstand van dat soort dingen, dus ik ga domme dingen vragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef MadMaster het volgende:
Qua mobiel (3G) internet gebruik ik 'm eigenlijk nauwelijks, meestal ben ik wel in de buurt van een WiFi-punt, dus ik betaal nu eigenlijk te veel, omdat ik niet veel bel en niet al te veel van internet gebruik maak...
70 Euro per maand?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben erg tevreden over mijn iPhone, ook qua batterijduur. Ik heb een abonnement van 70 euro per maand, onbeperkt smsen en internet en iets van honderdduizend belminuten. Ben er erg tevreden over. Ook over Hi, ik heb eigenlijk altijd wel goed bereik
Dat is echt absurd veel. Ik ga geen 70 euro uitgeven aan zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben erg tevreden over mijn iPhone, ook qua batterijduur. Ik heb een abonnement van 70 euro per maand, onbeperkt smsen en internet en iets van honderdduizend belminuten. Ben er erg tevreden over. Ook over Hi, ik heb eigenlijk altijd wel goed bereik
Klopt, met WiFi maak je gebruik van de vaste internetverbinding die ter plaatse is. Zulke verbindingen heb je niet overal, maar broodjeszaken zijn over het algemeen niet te beroerd om hun WiFi te delen. Als je vrijwel altijd in de buurt bent van een WiFi-hotspot (zoals MM) zou je ook best zonder 3G kunnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weinig verstand van dat soort dingen, dus ik ga domme dingen vragen.
Als je via WiFi kunt internetten, dan maak je helemaal geen gebruik van je eigen internetabonnement en dan maakt het dus ook niet zo veel uit dat je een duurdere abo met een hogere snelheid hebt?
Hoe vaak komt het voor dat je via WiFi kunt internetten, zit heel het centrum vol met dat soort punten?
WiFi overruled het gebruik van 3G (of andere mobiele internetprotocollen) en dan betaal je dus niets qua mobiel internetgebruik. WiFi is meestal ook sneller dan 3G of iets dergelijks...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weinig verstand van dat soort dingen, dus ik ga domme dingen vragen.
Als je via WiFi kunt internetten, dan maak je helemaal geen gebruik van je eigen internetabonnement en dan maakt het dus ook niet zo veel uit dat je een duurdere abo met een hogere snelheid hebt?
Op mijn werk en thuis heb ik WiFi, dus dat is geen probleem.quote:Hoe vaak komt het voor dat je via WiFi kunt internetten, zit heel het centrum vol met dat soort punten?
Oh ja, jij kan met je vingers die minitoetsen goed invoeren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Drukt er dan iemand ook je toetsen in voor je?
Ja, dat gaat me beter af dan zo'n virtueel onscreen toetsenbord op een (veel) groter tablet...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, jij kan met je vingers die minitoetsen goed invoeren?
Ik zit vaak te vloeken omdat ik met mijn worstvingers die touchscreen dingen mis.
Vroeger had ik rekeningen van 150 euro dus ik vind dit wel meevallenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
70 Euro per maand?![]()
Is dat niet wat erg duur?
Drukt er dan iemand ook je toetsen in voor je?
Je kunt je eigen sim ook kleiner knippen en erin doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is echt absurd veel. Ik ga geen 70 euro uitgeven aan zoiets.Ik heb nu 150 minuten en dat is dan genoeg voor twee maanden vaak.
Bovendien heb ik gehoord dat er in een iPhone weer een ander soort simkaart moet. Apple kan lekker de pot op met z'n fancy, dure gadgets.
Ik red me prima met de 150 minuten die ik heb. De dame van Hi vertelde dat ik gemiddeld op 73 minuten per maand zat, met een maand zelfs maar 7 minutenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vroeger had ik rekeningen van 150 euro dus ik vind dit wel meevallenIk snap nooit dat mensen met een abonnement van 20 euro uit kunnen komen
Ik bel echt niet belachelijk veel maar zit er vaak toch wel bijna overheen. Vroeger had ik een abonnement van 50 euro maar kreeg ik altijd rekeningen van boven de 100, dan betaal ik toch liever 70 met alles erop en eraan
Ja, mits je toegang hebt tot WiFi...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef wyccie het volgende:
Dus je kunt in principe ook een smartphone kopen zonder internetabonnement af te sluiten en dan toch gewoon snel kunnen internetten?
Ligt er aan of het WiFi netwerk echt openbaar is of dat je een username/password nodig hebt dat je verstrekt wordt...quote:En komt het voor dat je bij die openbare WiFi-punten dan moet inloggen? Ik weet dat het bij ons op de faculteit nogal lastig gaat, maar in broodjeszaken zie ik het inderdaad ook.
Toch wel blijkbaar.quote:
Ah, het is alleen het slot dat kleiner is!?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef MaJo het volgende:
Je kunt je eigen sim ook kleiner knippen en erin doen
Ik denk dat het ook wel scheelt hoeveel vrienden je hebt en of je man of vrouw bentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik red me prima met de 150 minuten die ik heb. De dame van Hi vertelde dat ik gemiddeld op 73 minuten per maand zat, met een maand zelfs maar 7 minuten. Ik doe meer met Whatsapp
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vroeger had ik rekeningen van 150 euro dus ik vind dit wel meevallenIk snap nooit dat mensen met een abonnement van 20 euro uit kunnen komen
Ik bel echt niet belachelijk veel maar zit er vaak toch wel bijna overheen. Vroeger had ik een abonnement van 50 euro maar kreeg ik altijd rekeningen van boven de 100, dan betaal ik toch liever 70 met alles erop en eraan
Mijn Blackberry was wel degelijk 'gratis' bij mijn huidige 2 jarig abonnement, heb er geen cent bij hoeven leggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef MaJo het volgende:
Overigens zit daar de iPhone bij in he, daar betaal je natuurlijk ook gewoon voor. De telefoon was verder gratis terwijl mensen vaak daar weer geld voor neerleggen. Bij een abonnement van 20/30 euro krijg je natuurlijk geen iPhone of Blackberry gratis
Hoeveel heb je voor de Blackberry moeten betalen MM?
Ik gebruik mijn telefoon meer om ergens voor af te spreken en dan daar wat te ouwehoeren dan dat ik uiterst lange telefoongesprekken voerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel scheelt hoeveel vrienden je hebt en of je man of vrouw bentIk heb best veel vriendinnen waar ik regelmatig mee bel. Al merk ik wel dat het door whatsapp een stuk minder is geworden
Ik hou namelijk eigenlijk niet zo van (lang) bellen
Kwestie van perceptie, misschien bel jij wel belachelijk weinigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch wel blijkbaar.![]()
Mijn laatste gesprek was er eentje van een half uur en dat is lang (en duur, want buitenland). Verder bel ik alleen om kort wat dingen te vragen of om afspraken te maken.
Yepquote:Ah, het is alleen het slot dat kleiner is!?
Wat maf.
Denk het niet, je bent hier met vlag en wimpel het duurste uit voor je belkosten per maand...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kwestie van perceptie, misschien bel jij wel belachelijk weinig
En daar zit het verschil dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon meer om ergens voor af te spreken en dan daar wat te ouwehoeren dan dat ik uiterst lange telefoongesprekken voer
Dat dus...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon meer om ergens voor af te spreken en dan daar wat te ouwehoeren dan dat ik uiterst lange telefoongesprekken voer
Oh ja, dat klopt. Dat toetsenbord is al bijna de helft van het toestel. Ik denk niet dat ik zo ontzettend veel Apps wil hebben. Alleen de nuttige (NS, 9292OV, weer) en een paar spelletjes (Rumble).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Het scherm is natuurlijk wel klein, en wat MM zegt, niet alles is voor BB verkrijgbaar...
Heb je dat meer gehoord over dat type, of heb jij gewoon pech?quote:Ik kan je iig 1 ding vertellen over de htc wildfire s die ik heb: de batterij is ruk
Van de 5 mensen die hier posten jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk het niet, je bent hier met vlag en wimpel het duurste uit voor je belkosten per maand...
Die zijn dus nog meer verslaafd aan hun pockie dan jij...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van de 5 mensen die hier posten jaIk ken zet mensen die nog veel hogere rekeningen hebben
Dat vind ik ook echt asoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef wyccie het volgende:
Ik bel dus als een man.
Dat geWhatsApp de hele tijd vind ik ook zo vermoeiend. Je kunt geen normaal gesprek meer met iemand voeren zonder dat ze als een debiele om de minuut op die telefoon zitten te rammen. De hele tijd direct moeten beantwoorden en bereikbaar zijn staat me zo tegen.
Ja kan apps als Twitter, Facebook en Whatsapp gewoon uitzetten, doe ik ook regelmatig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef wyccie het volgende:
Ik bel dus als een man.
Dat geWhatsApp de hele tijd vind ik ook zo vermoeiend. Je kunt geen normaal gesprek meer met iemand voeren zonder dat ze als een debiele om de minuut op die telefoon zitten te rammen. De hele tijd direct moeten beantwoorden en bereikbaar zijn staat me zo tegen.
Dat verslaafde valt dus echt wel mee. Ik bel helemaal niet zo veel maar de gesprekken zijn wel altijd lang en dan gaat het erg hard met de belminuten. Maar ben echt niet zo dat ik altijd met mijn telefoon bezig ben hoor, totaal niet. Al ben ik nu wel een beetje verslaafd aan songpop dus dan is het wel even wat ergerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn dus nog meer verslaafd aan hun pockie dan jij...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is me gelukt een duurder abonnement te vinden dan dat van MaJo
[ afbeelding ]
Is lang niet gelijk aan veel dan in relatie tot beltegoeden e.d.?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verslaafde valt dus echt wel mee. Ik bel helemaal niet zo veel maar de gesprekken zijn wel altijd lang en dan gaat het erg hard met de belminuten. Maar ben echt niet zo dat ik altijd met mijn telefoon bezig ben hoor, totaal niet. Al ben ik nu wel een beetje verslaafd aan songpop dus dan is het wel even wat erger
Ik snap echt helemaal niks van deze zinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is lang niet gelijk aan veel dan in relatie tot beltegoeden e.d.?
Dat is netjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef MaJo het volgende:
Ik whatsapp altijd in mijn eigen tijd, alleen als het iets belangrijks is antwoord ik meteen.
Die eerste twee doe ik sowieso niet aan mee. Dat WhatsApp is wel een mooie gratis sms-dienst. Alleen gebruiken de meesten het als echt conversatiemiddel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Ja kan apps als Twitter, Facebook en Whatsapp gewoon uitzetten, doe ik ook regelmatig.
Heerlijk rustig...
Ik baal al als ik een keer tegen de 10 euro aan zit, omdat mijn Sim Only 7,50 is. Ik ben ook wel een pauper.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik betaal ongeveer 15 euro per maand aan mn telefoonabonnement
Ik vind 70 Euro per maand gewoon echt belachelijk veel geld qua belkosten en maak dat kenbaar, net zoals jij dat doet vanuit jouw positie. Klaar, dat heet een discussie en die zijn er hier wel vaker...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:55 schreef MaJo het volgende:
Jongens doe eens niet zo zieligJa ik heb een hogere rekening dan jullie, daar hoeven jullie toch niet zo kinderachtig op te reageren
G. heeft bij Belco gewerkt en die zegt dat er zat mensen zijn met veel hogere rekeningen. Vind het een beetje bekrompen deze reacties eerlijk gezegd. Ik zeg toch ook niet WTF betaal je maar 20 euro? Dan bel je echt te weinig?
Lees 'm dan nog maar een keer, staat niets cryptisch in...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze zin
MM bedoelt dat je veel belminuten verbruikt. Of je dat in veel korte gesprekken doet of in enkele zeer lange maakt niet uit, je zit meer met de telefoon aan je oor dan ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees 'm dan nog maar een keer, staat niets cryptisch in...
Ik vind dit niet echt een discussie, ik word gewoon belachelijk gemaakt. En dat gebeurd hier ook wel vaker zoals laatst met PS en de nudistencamping. Bovendien verbind je er conclusies aan die gewoon niet kloppen, zoals dat ik heel veel bel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 70 Euro per maand gewoon echt belachelijk veel geld qua belkosten en maak dat kenbaar, net zoals jij dat doet vanuit jouw positie. Klaar, dat heet een discussie en die zijn er hier wel vaker...
Dan zal ik wel dom zijn want ik snap de zin echt nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees 'm dan nog maar een keer, staat niets cryptisch in...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM bedoelt dat je veel belminuten verbruikt. Of je dat in veel korte gesprekken doet of in enkele zeer lange maakt niet uit, je zit meer met de telefoon aan je oor dan ik
Dat klopt sowiesoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM bedoelt dat je veel belminuten verbruikt. Of je dat in veel korte gesprekken doet of in enkele zeer lange maakt niet uit, je zit meer met de telefoon aan je oor dan ik
Dat snap ik best en je mag ook wel zeggen dat dat je verbaasd maar om te zeggen dat het belachelijk is vind ik dan weer wat ver gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:01 schreef wyccie het volgende:
Dat we er allemaal van schrikken is toch wel een goede indicatie. Dat er ook mensen zijn met meer minuten en duurdere abonnementen doet daar voor ons niets aan af.
Je mag best zeggen dat ik absurd weinig bel. Is ook wel zo.
Welnee, ik maak je niet belachelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt een discussie, ik word gewoon belachelijk gemaakt. En dat gebeurd hier ook wel vaker zoals laatst met PS en de nudistencamping. Bovendien verbind je er conclusies aan die gewoon niet kloppen, zoals dat ik heel veel bel.
Die is inmiddels verklaard door Tim...quote:Dan zal ik wel dom zijn want ik snap de zin echt niet
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dit niet echt een discussie, ik word gewoon belachelijk gemaakt. En dat gebeurd hier ook wel vaker zoals laatst met PS en de nudistencamping.
Als een bundel van 70 euro in de maand voor jou uit kan, dan bel je veel. MIsschien niet vaak, maar wel veel. Of het abnormaal veel is zou ik niet weten, maar het is in elk geval aanzienlijk meer dan LB, MM, wyccie en ik bellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bovendien verbind je er conclusies aan die gewoon niet kloppen, zoals dat ik heel veel bel.
In de SC ben jij op het moment de uitzondering, in jouw kennissenkring zijn wij dat misschien. Het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso
Ik vind het vooral opvallend dat de meiden hier (de twee die nu toevallig posten) zo weinig bellen, al mijn vriendinnen bellen uren met elkaar en hebben vergelijkbare rekeningen. Daarom vraag ik me dus ook af of ik wel echt de uitzondering hier ben en niet jullie
Zie mijn post hierboven, je maakt me wel degelijk belachelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, ik maak je niet belachelijk.
Daar waar we het hier hebben over hoge kosten m.b.t. mobiel bellen en besparingen daarop e.d., kom jij er ineens tussendoor met een hoog beltegoed. Dat staat haaks op het uitgangspunt van de gesprekken hier en valt dus op. Daar geef ik (en anderen) een mening over en dan is dat niet om iemand belachelijk te maken. Waarom zou ik? Ik begrijp je alleen niet vanuit mijn perceptie, maar ik hoef de kosten niet te dragen, dus leef je uit...
[..]
Die is inmiddels verklaard door Tim...
Kom op zeg, laten we hier vooral zwaarmoedig gaan doen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:08 schreef MaJo het volgende:
En ik doel vooral op de posts van MM, niet die van de rest. Eenreactie als ik uitleg wat ik betaal, de opmerking of de knopjes ook voor me ingedrukt worden en de opmerking dat ik verslaafd ben aan mijn 'pockie' vind ik geen discussie meer maar denigrerend en flauw.
De voorbeelden die ik hierboven aangeef vind ik duidelijke voorbeelden van belachelijk makenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMįįr, jij voelt je wel direct persoonlijk aangevallen, en dat is denk ik niet nodig. Als MM die hoge telefoonrekening belachelijk noemt, maakt hij jou niet belachelijk. Hij heeft alleen een ongezouten mening
Maargoed, het contrast is ook best groot, en ik verbaas me altijd over mensen die zoveel geld uitgeven aan telefoonabonnementen, of schoenen, of make-up.... ik ben zelf een enorme cheapskate, kom daar ook voor uit, en ik verbind er dus ook geen oordeel aan als jij dat geld wel uitgeeft. Ieder zn ding. Ik vind het contrast alleen zo mooi
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Daar heb je gelijk inMįįr, jij voelt je wel direct persoonlijk aangevallen, en dat is denk ik niet nodig. Als MM die hoge telefoonrekening belachelijk noemt, maakt hij jou niet belachelijk. Hij heeft alleen een ongezouten mening
Waar komt dat woord toch vandaan? Jij bent de enige die ik het zie gebruiken.quote:ik ben zelf een enorme cheapskate
Precies, en daar mag je best je mening over geven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ben overigens ook best een cheapskate hoorGeef nauwelijks geld uit aan kleding bijvoorbeeld. Maar iedereen zijn eigen keuzes, ik snap bijvoorbeeld niet dat je honderden euro's uitgeeft aan whiskeys maar ieder zijn ding
Ja ik ken je langer dan vandaag maar dat betekent toch niet dat ik me daarom niet aangevallen kan voelen en je maar kunt roepen wat je wilt? Juist omdat ik weet bij wie het vandaan komt til ik er ook wel minder zwaar aan hoor. Ik zit ook heus niet huilend of boos dit te lezen, vind het alleen een beetje flauw allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg, laten we hier vooral zwaarmoedig gaan doen...![]()
Ik zeg vaak dingen recht voor z'n raap, heb het hart op de tong en ben desondanks niet zo'n hufter dat ik iedereen maar willens en wetens onderuit wil halen. Ik dacht dat je me langer kende dan vandaag...
Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik ken het woord welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar komt dat woord toch vandaan? Jij bent de enige die ik het zie gebruiken.
Precies...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar zand erover, even goede vrienden hoor
Ik merk ook wel dat ik de laatste maanden wel een stuk gevoeliger ben hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:11 schreef wyccie het volgende:
[..], je moet het niet te veel op jezelf betrekken. De meningen hier zijn vaak inderdaad ongezouten en gelden in het algemeen, niet op jou persoonlijk.
[..]
Waar komt dat woord toch vandaan? Jij bent de enige die ik het zie gebruiken.
Ach ik snap dat ook wel weer, heb zoveel dingen gespaard in mijn leven dat ik wel weet hoe dat isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, en daar mag je best je mening over geven.
Ik begrijp mezelf soms ook niet v.w.b. die whiskies...
Nee, ik had niet eens gekocht voor dit jaar en daar ben ik, gezien de line-up, erg blij om...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:15 schreef MaJo het volgende:
Had jij je LL kaartje nou weer verkocht MM?
Oh, ik dacht dat het zo'n verzonnen woord was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:14 schreef MaJo het volgende:
Cheapskate is gewoon een Engels woord, en betekent gewoon dat je zuinig bent
Idem hier, kan hele verzamelingen van van alles en nog wat aanbieden...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik snap dat ook wel weer, heb zoveel dingen gespaard in mijn leven dat ik wel weet hoe dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gierig bedoel ik, kon er even niet opkomenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het zo'n verzonnen woord was.
Is het zuinig, of meer gierig? Ik vind het meer naar dat laatste neigen, qua gevoel.
Ah dan ben ik in de war met vorig jaar denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik had niet eens gekocht voor dit jaar en daar ben ik, gezien de line-up, erg blij om...
Ik heb wel een ticket maar vind de line-up niet bijster interessant. Tegelijkertijd baalt een maat enorm dat hij de Foo Fighters moet missen, terwijl ik daar niet per se heen hoef...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik had niet eens gekocht voor dit jaar en daar ben ik, gezien de line-up, erg blij om...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |