Na zo'n verbetering moet er natuurlijk wel een toiletjuffrouw komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:07 schreef lubje25 het volgende:
Het lijkt wel heel mooi te worden die toiletten. Zal hier wel foto's van voor en na posten
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na zo'n verbetering moet er natuurlijk wel een toiletjuffrouw komen.
Trek Tante Nel van die barkruk af en zet haar gewoon achter het tafeltje met een schoteltje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Daar is het de kroeg niet voor. Maar de toiletten zijn er mooi genoeg voor
Heerlijk lijkt me datquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Een mooie dag om een stukje te varen
Heerlijk, dank je welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was toch koffie aan het zetten...... maar die is nu klaar, dus goeiemorgen!!
[ afbeelding ]
Oooh dat lijkt me ook heel fijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Een mooie dag om een stukje te varen
je kent TM toch? Kijk geregeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooh dat lijkt me ook heel fijn!
Ik heb helaas geen bootje, of kennissen met een bootje... en ik moet vanmiddag nog werken
Oeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet er beter uit dan wat er hier uit de automaat komt
Exacte kopie van mij op dit moment.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was toch koffie aan het zetten...... maar die is nu klaar, dus goeiemorgen!!
[ afbeelding ]
Ik lees het netquote:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=65805.0quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik lees het netLaatst hebben ze koolmonoxideproblemen gehad, en nu dus dit
Een kennis van me werkte er, die is z'n baan kwijt. En m'n vader heeft vroeger in het pand gewerkt, dik 25 jaar ofzo.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Exacte kopie van mij op dit moment.
Wat E. opmerkte: er is asbest vrijgekomen, maar de brandweerlieden lopen zonder perslucht rond op de foto's.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=65805.0
Plek zatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kent TM toch? Kijk geregeld.
Bovenwinds hoeft dat geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat E. opmerkte: er is asbest vrijgekomen, maar de brandweerlieden lopen zonder perslucht rond op de foto's.
Ik ook niet.quote:
Liep de toko een beetje?quote:En ik moet zeggen dat ik het ook een klein beetje dubieus vind. Ze zijn net een half jaar open ofzo?
Haasten hoeft nu niet meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee eerlijk gezegd, ik was wel van plan om er een keer te gaan karten maar dat is er nooit van gekomen.
Dat vond ik van de week ook al jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu handboogschieten te kijken. Onverwacht erg interessant.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Laat me raden: het is opeens best spannend of er staat een lekkere chick?
Voor dat laatste heb ik net al badminton gekeken, er deed een IJslandse meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo varenquote:
vrouwen beachvolleybalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zag er wel prettig uit van de week.quote:
Nee, toevallig niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg TM, weet jij toevallig ergens aan goedkope tweedehands frequentieregelaars te komen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zag er wel prettig uit van de week.
En dameshockey is ook best okquote:
ik mogelijk wel, maar mij vroeg je het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg TM, weet jij toevallig ergens aan goedkope tweedehands frequentieregelaars te komen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik mogelijk wel, maar mij vroeg je het niet
Thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
proebeer eens Foeth, Lekkerkerker of van den heuvel. 2 laatstgenoemden zitten wel in de zuivel maar die kopen veel oude apparatuur op.
Geen idee of ze wat hebben en wat het dan zou kosten
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
veel apparatuur is in beide industrieen hetzelfde, maar niet uit wat je verpompt/ processed
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
access denied. Ben benieuwd waar vandaan je plaatjes komen. Zie het vanavond thuis wel.
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Mark het volgende:
Geen mogelijkheid om ze op tinypic te gooien ofzo? Blijkbaar is het nogal hilarisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |