abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114922528
quote:
Microsoft verandert Hotmail in Outlook.com
SEATTLE - Microsoft stopt volgend jaar met Hotmail. In plaats daarvan verandert de online e-maildienst in een vernieuwde Facebook-vriendelijke versie genaamd Outlook.com.
Foto: ANP

Dit werd dinsdag door Microsoft gepresenteerd.

's-Werelds grootste softwarebedrijf hoopt met de omschakeling het verloren marktaandeel op Google's snelgroeiende Gmail te keren. Microsoft denkt voordeel te trekken van zijn merk Outlook, dat in het Officepakket al een veelgebruikt mailprogramma in het zakelijk verkeer is.

De nieuwe versie van Outlook krijgt een nieuw uiterlijk, links met sociale media en toepassingen om junkmail tegen te gaan.

Hotmail was in juni nog steeds de grootste online maildienst met 324 miljoen gebruikers, of ongeveer 36 procent van de wereldmarkt. Maar de dienst verliest steeds meer klanten aan Google's Gmail, de snelst groeiende rivaal met ongeveer 31 procent van de markt.

Yahoo

Yahoo mail blijft constant met een marktaandeel van ongeveer 32 procent. Ook de opkomst van sociale media werkt in het nadeel van Hotmail.

''Er is veel veranderd in de laatste 8 jaar en we denken dat het tijd is voor een frisse kijk op e-mail'', zei vice-president Chris Jones van Microsoft's Windows Live in een toelichting. Hotmail, gelanceerd in 1996, was een van de eerste online e-maildiensten, maar het is de laatste 8 jaar niet meer bijgewerkt door Microsoft.
Van nu.nl.

Betekent dit nu dat alle Hotmail e-mailadressen eruit gekegeld worden? :@

Kan ik straks met m'n @hotmail.com adres gewoon gebruik maken van dit Outlook.com? Of moet ik straks voor elke website, overal waar ik mijn e-mailadres achtergelaten heb, mijn adres veranderen naar @outlook.com? Of moet ik straks een heel nieuw e-mailadres maken omdat de hotmail.coms verdwijnen?
pi_114922712
je mag je oude gewoon houden of je mag hem 'overzetten' wat feitelijk gewoon inhoud dat je een nieuw email addy krijgt en al je oude en nieuwe mail op je oude adres geforward word naar je nieuwe

ik was er lekker vroeg bij dus ik heb nu wel een mooi @outlook.com adresje :@
pi_114922715
Waarschijnlijk zal dat als de tijd daar is gewoon veranderen naar een @outlook.com adres of ze blijven gewoon functioneel.
  Donald Duck held dinsdag 31 juli 2012 @ 23:19:01 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_114922769
Heb het net geprobeerd, als ik naar outlook.com ga, pakt ie gelijk mijn inbox van m'n 'oude' Live-adres
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_114923396
Net zoals toen ze hotmail gingen overzetten naar live.. ? Toen bleef je mailadres ook gewoon hotmail.com.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:44:40 #6
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114924322
Ik zie wel hoe dit gaat aflopen ik heb nog steeds mijn hotmail adres maar kan ook nog terug stappen naar kpn/hetnet of eventueel gmail.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_114924378
Oké, dat ziet er goed uit dan. Als ik geen adres hoef te wijzigen ben ik alweer tevreden. :P
pi_114925067
ze mogen die mail client ook wel revampen, die gebruik ik elke dag. ;(
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:09:01 #9
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114925691
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef Xetran het volgende:
je mag je oude gewoon houden of je mag hem 'overzetten' wat feitelijk gewoon inhoud dat je een nieuw email addy krijgt en al je oude en nieuwe mail op je oude adres geforward word naar je nieuwe

Dit :P

Verder vind ik de interface schoon en helder en zijn privacy opties een stuk beter te vinden dan bij Facebook en Google
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:09:58 #10
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114925752
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dit :P

Verder vind ik de interface schoon en helder en zijn privacy opties een stuk beter te vinden dan bij Facebook en Google
Ook vind ik @outlook.com voor zakelijke doeleinden nog wel geschikt, aangezien Outlook ook op bijna elk bedrijf gebruikt wordt. Communiceren met bedrijven via een hotmail-adresje doet mij altijd wat :') aan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_114925772
leuk, nu heb ik ineens 1,3k junk berichten :')
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:12:01 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114925867
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114925919
quote:
Ik heb ze alle drie.. wat ben ik nu dan? :')
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_114925949
ik heb al jaren hotmail en ik heb een schijthekel aan gmail, dan blijft er weinig over.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:14:07 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114925993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef Ramkraker het volgende:

[..]

Ik heb ze alle drie.. wat ben ik nu dan? :')
Sorry het waren er nog 2 meer.

De hoogste telt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114926093
quote:
@hotmail.com hier maar ik ben toch echt geen dinosaurus.
pi_114926169
quote:
:')

Hotmail heb ik puur omdat in de tijd dat ik een emailadres het gewoon het beste werkte. Gmail was er nog niet eens. En ik ga er echt niet aan beginnen om een ander mailadres te gaan gebruiken. Ben blij dat ik toen een vrij normaal adres heb aangemaakt dat ik gewoon ook nu normaal op een sollicitatiebrief kan zetten en niet een of ander breezerachtigadres :D

Wel ff snel trouwens een @outlook.com aangemaakt net. Kan maar bezet zijn lijkt me zo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:20:02 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114926357
Overstappen is natuurlijk makkelijk. Gewoon je hotmail door laten sturen naar je nieuwe adres en op sites waar je aangemeld staat je adres wijzigen. Je vrienden en familie inlichten. Voila
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:20:11 #19
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114926364
Klopt toch geen hol van dat plaatje, maar mensen denken graag in hokjes en mensen zeiken graag anderen af.
pi_114926569
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:20 schreef SpecialK het volgende:
Overstappen is natuurlijk makkelijk. Gewoon je hotmail door laten sturen naar je nieuwe adres en op sites waar je aangemeld staat je adres wijzigen. Je vrienden en familie inlichten. Voila
Ja, maar niet overstappen is nog veel makkelijker...

Daarom heb ik er nooit het nu van ingezien. Gmail was een tijdje ook heel hip om te hebben, maar ik heb het gewoon lekker bij mijn hotmailtje gehouden.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:27:43 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114926864
Muah. Ik vind *@voornaamachternaam.nl toch wel wat meer hebben dan real_chicky_playah5442@hotmail.com.

Maar dat is persoonlijk.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:27:44 #22
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114926866
fok@outlook.com geregistreerd :)
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_114927011
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef SpecialK het volgende:
Muah. Ik vind *@voornaamachternaam.nl toch wel wat meer hebben dan real_chicky_playah5442@hotmail.com.

Maar dat is persoonlijk.
voornaamachternaam@hotmail.com lijkt me prima
Dat iedereen vroeger een of ander debiel emailadres heeft genomen betekend niet dat ik er ook een heb.
pi_114927031
quote:

Maar dat is persoonlijk.
Ik heb voornaamachternaam@hotmail.com. ^O^

Maar ik ken ook wel mensen die nog zo'n eeuwenoud profiel hebben met een belachelijke naam inderdaad. :D
pi_114927076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ja, maar niet overstappen is nog veel makkelijker...

Daarom heb ik er nooit het nu van ingezien. Gmail was een tijdje ook heel hip om te hebben, maar ik heb het gewoon lekker bij mijn hotmailtje gehouden.
me too. Gmail heb ik ook. Handig ivm docs enzo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:31:25 #26
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927119
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef Apotheose het volgende:

[..]

me too. Gmail heb ik ook. Handig ivm docs enzo
inderdaad handig, maar de office van microsoft is ook niet verkeerd om online te gebruiken :)
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:33:33 #27
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114927259
quote:

Maar dat is persoonlijk.
Anders vergelijk je even appels met peren, droeftoeter.
real_chicky_playah5442@jeroendeboer.nl is net zo sneu.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:35:03 #28
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927355
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat is ook sneu maar dan doe je gewoon iets van: sletvan@jeroendeboer.nl
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:36:14 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef twiFight het volgende:

[..]

Droeftoeter. Oke. Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?

quote:
Als je jeroendeboer.nl hebt dan kan je zelf oneindige addressen verzinnen. Iets wat op je CV goed staat (jeroen@jeroendeboer.nl) of iets waarmee je je steevast op websites aanmeld waarvan je verwacht junk te krijgen (junk@jeroendeboer.nl), etc...

sterker nog. Je kan het zo instellen dat alles naar 1 inbox gaat wat iemand ook voor de @ intypt.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:36:57 #30
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927462
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

Als je jeroendeboer.nl hebt dan kan je zelf oneindige addressen verzinnen. Iets wat op je CV goed staat of iets waarmee je je steevast op websites aanmeld waarvan je verwacht junk te krijgen, etc...

sterker nog. Je kan het zo instellen dat alles naar 1 inbox gaat wat iemand ook voor de @ intypt.
catch all _O_

Al heeft het wel nadelen als je grote sites host met veel gebruikers. je ontvangt nu gewoon alle spam die je maar kan wensen omdat alles bereikbaar is via mail.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:39:09 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef koelants het volgende:

[..]

catch all _O_

Al heeft het wel nadelen als je grote sites host met veel gebruikers. je ontvangt nu gewoon alle spam die je maar kan wensen omdat alles bereikbaar is via mail.
Ik laat mijn mail hosten door google (apps) en die zijn erg goed in spam filteren moet ik zeggen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:39:54 #32
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927631
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik laat mijn mail hosten door google (apps) en die zijn erg goed in spam filteren moet ik zeggen.
Was jij dat met wie ik het laatst daarover had gehad dan?

Maar ik krijg het niet voor elkaar met google apps
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:40:34 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927678
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef koelants het volgende:

[..]

Was jij dat met wie ik het laatst daarover had gehad dan?

Maar ik krijg het niet voor elkaar met google apps
Nee heb dat niet recentelijk besproken op fok. Maar waar loop je vast?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:41:09 #34
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927711
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee heb dat niet recentelijk besproken op fok. Maar waar loop je vast?
Die hele aanmeldpagina voor die shit kan ik niet vinden :P (voor dat mail gebeuren)

Moet er voor betalen
pi_114927716
Gmail. _O_.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:41:20 #36
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114927720
quote:

[..]

[..]

Als je jeroendeboer.nl hebt dan kan je zelf oneindige addressen verzinnen. Iets wat op je CV goed staat (jeroen@jeroendeboer.nl) of iets waarmee je je steevast op websites aanmeld waarvan je verwacht junk te krijgen (junk@jeroendeboer.nl), etc...

Joh, dat kon 20 jaar geleden ook. Er is niets speciaals aan een eigen domein. Ook de naam niet. Ja, je kunt jeroen@jeroendeboer.nl doen, maar net zo goed jeroendeboer@hotmail.com etc. (mits nog beschikbaar). In beide gevallen moet je iets kiezen dat voor de @ staat en in beide gevallen kun je daar een compleet sneue kinderachtige breezernaam neerzetten.

Wat ik wél 'not done' vind, is als bedrijven hotmail gebruiken als primair contact. jdeboerautoreparaties@hotmail.com wekt bij mij geen vertrouwen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:42:03 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927760
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef koelants het volgende:

[..]

Die hele aanmeldpagina voor die shit kan ik niet vinden :P (voor dat mail gebeuren)

Moet er voor betalen
dude :')

http://www.google.com/intl/nl/enterprise/apps/business/

Er staan ook instructies ergens voor het aanpassen/aanmaken van MX records enzo.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:42:24 #38
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927778
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef twiFight het volgende:

[..]

Joh, dat kon 20 jaar geleden ook. Er is niets speciaals aan een eigen domein. Ook de naam niet. Ja, je kunt jeroen@jeroendeboer.nl doen, maar net zo goed jeroendeboer@hotmail.com etc. (mits nog beschikbaar). In beide gevallen moet je iets kiezen dat voor de @ staat en in beide gevallen kun je daar een compleet sneue kinderachtige breezernaam neerzetten.

Wat ik wél 'not done' vind, is als bedrijven hotmail gebruiken als primair contact. jdeboerautoreparaties@hotmail.com wekt bij mij geen vertrouwen.
Daar zul je mij ook niet snel een dienst van zien afnemen. :N
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:43:19 #39
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927836
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

dude :')

http://www.google.com/intl/nl/enterprise/apps/business/

Er staan ook instructies ergens voor het aanpassen/aanmaken van MX records enzo.
MX records aanmaken dat kan ik allemaal wel, maar je moet ervoor betalen toch?
Dat is mijn probleem, dat vind ik zonde als ik zelf al beschik over een mailclient :P

Hotmail had ook zo'n dienst en dat is/was gratis
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:44:27 #40
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927879
quote:

[..]

Joh, dat kon 20 jaar geleden ook. Er is niets speciaals aan een eigen domein. Ook de naam niet.
Waar zeg ik dat dat 20 jaar geleden niet kon? Lang niet iedereen doet het en het is relatief ingewikkeld om op te zetten. Dat is ook het punt in dat plaatje.

quote:
Ja, je kunt jeroen@jeroendeboer.nl doen, maar net zo goed jeroendeboer@hotmail.com etc. (mits nog beschikbaar). In beide gevallen moet je iets kiezen dat voor de @ staat en in beide gevallen kun je daar een compleet sneue kinderachtige breezernaam neerzetten.
Ik vind het persoonlijk veel mooier / professioneler staan. En je hebt meer opties op technisch niveau om er mee te spelen.

quote:
Inderdaad.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:44:46 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:43 schreef koelants het volgende:

[..]

MX records aanmaken dat kan ik allemaal wel, maar je moet ervoor betalen toch?
Dat is mijn probleem, dat vind ik zonde als ik zelf al beschik over een mailclient :P

Hotmail had ook zo'n dienst en dat is/was gratis
Nee hoor, iz gratiez.

Je moet betalen als je meer dan 5 verschillende mensen hun e-mail wil laten hosten binnen je domein denk ik.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:46:14 #42
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927975
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee hoor, iz gratiez.

Je moet betalen als je meer dan 5 verschillende mensen hun e-mail wil laten hosten binnen je domein denk ik.
Zie het nu ook inderdaad :)
Maar dan zou ik het eerder via Hotmail doen aangezien je daar oneindig gratis aliassen kan aanmaken.
Je kan er dan ook in principe een eigen hotmaildienst van maken :D
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:47:11 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114928035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:46 schreef koelants het volgende:

[..]

Zie het nu ook inderdaad :)
Maar dan zou ik het eerder via Hotmail doen aangezien je daar oneindig gratis aliassen kan aanmaken.
Je kan er dan ook in principe een eigen hotmaildienst van maken :D
Wist niet dat zij ook zulke diensten aanbieden. Maar als ik zo kijk naar die pleurishoeveelheid spam in mijn oude hotmail account altijd pas ik toch maar.
pi_114928127
quote:

[..]

De + bij Gmail. :9.

mailadres+junk@gmail.com voor junkmail, mailadres+fok@gmail.com voor mailtjes van FOK!, mailadres+facebook@gmail.com voor mailtjes van Facebook enzovoorts. :9.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:49:08 #45
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928132
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wist niet dat zij ook zulke diensten aanbieden. Maar als ik zo kijk naar die pleurishoeveelheid spam in mijn oude hotmail account altijd pas ik toch maar.
Dat is ook de reden dat ik dat ook niet deed toen.

Maar ik doe via pop3 mijn mail binnen halen en af en toe via het domeinnaam zelf, en heb nog nooit spam gehad eigenlijk.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:50:07 #46
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114928181
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

De + bij Gmail. :9.

mailadres+junk@gmail.com voor junkmail, mailadres+fok@gmail.com voor mailtjes van FOK!, mailadres+facebook@gmail.com voor mailtjes van Facebook enzovoorts. :9.
Cool. Dat kende ik nog niet!
pi_114928200
Net even aangemeld met mijn Hotmail-account. Moet zeggen dat het er mooi uitziet. Clean en snel. Maar daar is ook alles mee gezegd. :P.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:51:24 #48
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928232
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

https://domains.live.com/ is hetgene ik bedoelde zojuist.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:51:57 #49
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928262
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef zarGon het volgende:
Net even aangemeld met mijn Hotmail-account. Moet zeggen dat het er mooi uitziet. Clean en snel. Maar daar is ook alles mee gezegd. :P.
Nu is het nog snel, maar dat was Hotmail vroeger ook
pi_114928307
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De . is een andere coole feature van Gmail. mailadres@gmaill.com is hetzelfde als mail.adres@gmail.com is hetzelfde als m.ail.ad.re.s@gmail.com.

Wat het voordeel ervan is? Websites zien dat als verschillende accounts, waardoor je je dus met eenzelfde mailadres vaker kunt registreren. Heb je geen tweede account of iets dergelijks voor nodig en al het mail komt binnen in dezelfde mailbox.
pi_114928313
Hotmail werkt nog steeds prima voor mij, althans via Mozilla Thunderbird dan.

'k Heb toch maar even wat usernames geregistreerd bij @outlook.com :Y)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:53:47 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114928366
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

De . is een andere coole feature van Gmail. mailadres@gmaill.com is hetzelfde als mail.adres@gmail.com is hetzelfde als m.ail.ad.re.s@gmail.com.

Wat het voordeel ervan is? Websites zien dat als verschillende accounts, waardoor je je dus met eenzelfde mailadres vaker kunt registreren. Heb je geen tweede account of iets dergelijks voor nodig en al het mail komt binnen in dezelfde mailbox.
Ah. En het weerhoud andere mensen er van om jouw naam maar dan met een stiekem puntje ergens te registreren.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:54:07 #53
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928382
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar wat als puk dan pukvanvliet@gmail,com registreert en een andere puk, puk.van.vliet@gmail.com ?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:54:21 #54
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_114928394
Ik gebruikte altijd hotmail, maar sinds ze die belachelijk grote kutadvertenties in de interface hadden ben ik overgestapt op gmail.
Ik vul overal nog mijn hotmail adres in, en alle mails van mijn hotmail worden doorgestuurd naar m'n gmail.
Op cv's en andere belangrijke zaken heb ik gewoon mijn gmail staan en binnenkort mijn eigen domein mail.
pi_114928437
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:54 schreef koelants het volgende:

[..]

Maar wat als puk dan pukvanvliet@gmail,com registreert en een andere puk, puk.van.vliet@gmail.com ?
puk.van.vliet@gmail.com is al in gebruik genomen door pukvanvliet@gmail.com. Zo slim is Gmail natuurlijk wel. :P.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:56:02 #56
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928466
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

puk.van.vliet@gmail.com is al in gebruik genomen door pukvanvliet@gmail.com. Zo slim is Gmail natuurlijk wel. :P.
dat is onzin... ik weet zeker dat als ik nu k.oelants@gmail.com registreer dat dat gewoon kan
pi_114928475
Ondersteunt Outlook.com eigenlijk IMAP?

Ik merkte trouwens dat Outlook.com nog steeds gebruik maakt van mappen. :'). Meh.
pi_114928524
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:56 schreef koelants het volgende:

[..]

dat is onzin... ik weet zeker dat als ik nu k.oelants@gmail.com registreer dat dat gewoon kan
Doe je best. :').
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:58:51 #59
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doe je best. :').
:|W

Wat vaag :)
pi_114928604
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:58 schreef koelants het volgende:

[..]

:|W

Wat vaag :)
Wat is vaag?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:59:27 #61
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928615
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is vaag?
Dat met die puntjes :)
pi_114928653
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:59 schreef koelants het volgende:

[..]

Dat met die puntjes :)
Waarom is dat vaag? En wat is er eigenlijk precies vaag aan?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 01:00:24 ]
  woensdag 1 augustus 2012 @ 01:02:15 #63
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928728
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom is dat vaag? En wat is er eigenlijk precies vaag aan?
Dat niet ieder puntje apart geregistreerd kan worden is wel raar eigenlijk.
pi_114928767
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:02 schreef koelants het volgende:

[..]

Dat niet ieder puntje apart geregistreerd kan worden is wel raar eigenlijk.
:').

Juist niet. Gelukkig dat dat niet kan zeg. Voorkomt veel misverstanden.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 01:04:41 #65
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928836
quote:
0s.gif Op Tswoensdag 1 augustus 2012 01:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Juist niet. Gelukkig dat dat niet kan zeg. Voorkomt veel misverstanden.
Als je het op die manier bekijkt wel. Zullen vast wel véél mensen geweest zijn in dikke auto's en dure pakken die veel te veel verdienen die hier over na gedacht hebben. :)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 01:05:35 #66
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928871
Maar nu verwijder ik mijn MX record voor de mail per ongeluk maar een nieuwe aanmaken lukt niet :(
pi_114928883
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
Ondersteunt Outlook.com eigenlijk IMAP?

Ik merkte trouwens dat Outlook.com nog steeds gebruik maakt van mappen. :'). Meh.
niks mis met mappen,
gmail in outlook converteerd de labels in mappen..
labels zijn gewoon veredelde mappen...
pi_114928958
Geert Wilders heeft zich ook al geregistreerd :D
pi_114929043
Vertelde net aan mijn vriendin dat Outlook.com Hotmail zal vervangen en dat ze kan inloggen op Outlook.com om ernaar te kijken.

Ze opent Outlook.com, logt in en kijkt rond. Haar eerste reactie: Aaah, leuk, ik kan een kleur kiezen. Ik kies voor roze.

pi_114929082
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:05 schreef mschol het volgende:

[..]

niks mis met mappen,
gmail in outlook converteerd de labels in mappen..
labels zijn gewoon veredelde mappen...
Labels zijn flexibele mappen. Labels zijn beter dan mappen. Mappen zuigen hard. Mappen zijn eigenlijk gewoon vies. Pedofielen en terroristen gebruiken mappen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 01:10:33 #71
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114929104
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:09 schreef zarGon het volgende:
Vertelde net aan mijn vriendin dat Outlook.com Hotmail zal vervangen en dat ze kan inloggen op Outlook.com om ernaar te kijken.

Ze opent Outlook.com, logt in en kijkt rond. Haar eerste reactie: Aaah, leuk, ik kan een kleur kiezen. Ik kies voor roze.

Ze is 12 ?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 01:11:03 #72
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114929119
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Labels zijn flexibele mappen. Labels zijn beter dan mappen. Mappen zuigen hard. Mappen zijn eigenlijk gewoon vies. Pedofielen en terroristen gebruiken mappen.
Dus ik Label mijn porno in plaats van dat ik ze in mappen stop :) ?
pi_114929145
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:09 schreef zarGon het volgende:

Je 11 jarige zusje je vriendin noemen :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_114929184
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef koelants het volgende:

[..]

Dus ik Label mijn porno in plaats van dat ik ze in mappen stop :) ?
Wát?

Het voordeel van labels boven mappen is dat je een mailbericht verscheidene labels kunt toewijzen, maar ze slechts in één map kunt stoppen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 01:13:37 #75
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114929242
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wát?

Het voordeel van labels boven mappen is dat je een mailbericht verscheidene labels kunt toewijzen, maar ze slechts in één map kunt stoppen.
Al die moeite voor wat mails :)
Ik lees ze en ik verstuur ze zo nu en dan :)
En meestal gebruik ik gewoon Gmail en met archiveren en zoeken kom ik al heel ver en dat werkt perfect voor mij. Dat gelabel hoeft voor mij allemaal niet
pi_114929293
Ah, ik zie dat Outlook.com 'Categorieën' heeft. Werkt hetzelfde als labels.

Wat ik me nu wel afvraag is of je categorieën ook van buiten Outlook.com (bijvoorbeeld in Live Mail of op mijn mobiel) getoond en beheerd kunnen worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 01:15:58 ]
  woensdag 1 augustus 2012 @ 01:14:36 #77
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114929299
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Je 11 jarige zusje je vriendin noemen :')
Wel stoer van hem dat ie niet hapt ;)
pi_114929772
Maar als je nu hotmail hebt... Wordt dat straks automatisch Outlook? Of blijft het hotmail met de looks van Outlook? Ik zie dat nergens terug - die info. :@
pi_114929885
Zal wel net zo geregeld worden als bij de introductie van Microsoft Live. Destijds werden er een aantal domeinnamen beschikbaar gesteld (o.a. live.nl). Dat zal nu ook gebeuren; er komt gewoon een nieuwe domeinnaam beschikbaar, outlook.com.

Ze zullen Hotmail.com natuurlijk niet schrappen, dan heb je straks miljoenen mensen met een niet-werkend mailadres.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 01:27:47 ]
pi_114930127
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

maar technisch blijven labels mappen en is het dus technisch erg onhandig (een bericht met 2 labels zal vermoedelijk dubbel voorkomen in een IMAP connectie naar je server toe, en kost dan in princiepe meer ruimte)

daarnaast hoef ik items niet 2x te labelen om het op te bergen, dit doe ik 1x en ik weet vervolgens altijd waar wat staat.. dat je er 2 nodig hebt is eigenlijk gewoon slecht..
pi_114930863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef mschol het volgende:

[..]

maar technisch blijven labels mappen en is het dus technisch erg onhandig (een bericht met 2 labels zal vermoedelijk dubbel voorkomen in een IMAP connectie naar je server toe, en kost dan in princiepe meer ruimte)
Waarom zou dat in principe meer ruimte kosten? Volgens mij werken labels net zoals snelkoppelingen op je desktop: het programma (het mailbericht) neemt ruimte in en de snelkoppelingen (labels) naar dat programma nemen slechts enkele bytes aan ruimte in.

Ondersteunt Hotmail/Outlook.com inmiddels IMAP trouwens? En geen zorgen over meer ruimte, ik gebruik na 8 jaar zo'n 3,5 GB van de 10 GB.

quote:
daarnaast hoef ik items niet 2x te labelen om het op te bergen, dit doe ik 1x en ik weet vervolgens altijd waar wat staat.. dat je er 2 nodig hebt is eigenlijk gewoon slecht..
Vertel, waarom is dat slecht?

Gmail blijft met zijn andere functies oppermachting tegenover Hotmail/Outlook.com. Leuk dat ze Hotmail een nieuw uiterlijk geven, maar voegen ze ook daadwerlijk nieuwe functies toe?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 02:00:30 ]
pi_114934155
Verdome snel! Ziet er goed uit.
Kans van migratie na die kut interface van gmail die door de strot is geduwd
pi_114934276
ik moet zeggen ziet er strak en snel uit, wel een beetje jammer van de windows 8 invloed in de interface
pi_114934318
Het ziet er toch juist strak uit door Windows 8?
pi_114934377
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 07:32 schreef zarGon het volgende:
Het ziet er toch juist strak uit door Windows 8?
klopt, maar alles wat lijkt op windows 8 heb ik iets van "ieuw" (ben niet echt een metro fanaat)
  Donald Duck held woensdag 1 augustus 2012 @ 07:43:45 #86
46149 __Saviour__
pi_114934394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 07:27 schreef mschol het volgende:
ik moet zeggen ziet er strak en snel uit, wel een beetje jammer van de windows 8 invloed in de interface
Wen er maar aan. Dit is Microsoft's nieuwe filosofie. Een enkel ontwerp dat voor alle apparaten geschikt is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_114934448
Ik vind de Metro interface eigenlijk wel mooi. Het zakelijke en minimalistische karakter heeft wel wat.
pi_114934470
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 07:43 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wen er maar aan. Dit is Microsoft's nieuwe filosofie. Een enkel ontwerp dat voor alle apparaten geschikt is.
ach, ik gebruik hotmail adres in princiepe toch alleen voor MSN en kom voor de rest inprinciepe nooit op de webdienst :P
pi_114934779
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 07:54 schreef mschol het volgende:

[..]

ach, ik gebruik hotmail adres in princiepe toch alleen voor MSN en kom voor de rest inprinciepe nooit op de webdienst :P
Wait!!! Whut? MSN? :D
  woensdag 1 augustus 2012 @ 10:02:40 #90
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_114936400
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Jij chat altijd via Gmail?
pi_114943736
weet iemand hoe het met je aliassen gaat.

ik heb onder mijn hotmailadres meerdere aliassen zitten.
mijn adres eindigt op .com mijn aliassen op .nl omdat deze als .com niet meer beschikbaar waren.
benieuwd hoe dat gaat.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:37:23 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114944622
quote:
5s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:02 schreef McCandless het volgende:

[..]

chatten?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114945127
quote:
5s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:02 schreef McCandless het volgende:

[..]

Ja. O+. Videobellen in de browser, :9.
pi_114946816
quote:
Dito 8-)
quote:
Hangt ervan af, mijn sportmasseur heeft een gmail-adres, geen punt. Voor autoreparaties of een makelaar zou ik dat niet doen, nee.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 07:52 schreef Devv het volgende:
Ik vind de Metro interface eigenlijk wel mooi. Het zakelijke en minimalistische karakter heeft wel wat.
Yup!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:37:02 #95
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_114947872
quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:37 schreef Catch22- het volgende:

[..]

chatten?
Ja, zo heet die functie in Gmail.

En wat mij betreft is MSN nog steeds heel handig, ik snap eigenlijk niet waarom iedereen daar massaal van afstapt zodra ze de puberteit gepasseerd zijn.
pi_114948175
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef McCandless het volgende:

[..]

En wat mij betreft is MSN nog steeds heel handig, ik snap eigenlijk niet waarom iedereen daar massaal van afstapt zodra ze de puberteit gepasseerd zijn.
Omdat log. Omdat verneukt door reclame en troep.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:45:19 #97
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_114948283
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat log. Omdat verneukt door reclame en troep.
Tja, reclame vind je bij elk online product dat succesvol is, kijk maar hier op Fok!. Maar als er een beter alternatief is voor MSN dan hoor ik het graag natuurlijk.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:33:34 #98
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114950316
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef McCandless het volgende:

[..]

ik bedoelde "Chat je nog?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114950700
Ziet er goed uit, ook blij met exchange support maar dit werkt helaas alleen voor mobiele apparaten.. MS moet dit ook beschikbaar stellen voor desktop clients wil ik gmail inruilen voor outlook.

Je kunt ze ook feedback geven, hoe meer mensen hier om vragen hoe eerder ze dit zullen overwegen :Y
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:44:58 #100
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_114950757
quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ik bedoelde "Chat je nog?
Ik gebruik MSN nog wel eens om snel wat informatie/bestanden uit te wisselen, veelal werkgerelateerd. Of dat onder chatten geschaard moet worden laat ik aan jou over.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:51:05 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114951012
werkgerelateerd bestanden uitwisselen over MSN, klinkt als een serieuze organisatie.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114951014
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef McCandless het volgende:

[..]

Tja, reclame vind je bij elk online product dat succesvol is, kijk maar hier op Fok!. Maar als er een beter alternatief is voor MSN dan hoor ik het graag natuurlijk.
Ik krijg geen enkele soort van reclame tijdens het chatten in de browser op Gmail. Of in Google Talk op de standale-app op de desktop of mobiel.

Daarbij is het ook nog eens licht en wat mij betreft een hele goede alternatief voor MSN/WLM. Probeer het maar eens. :).
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:55:07 #103
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_114951185
quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:51 schreef Catch22- het volgende:
werkgerelateerd bestanden uitwisselen over MSN, klinkt als een serieuze organisatie.
Bedoelde eigenlijk meer privé-projectjes waar ik aan werk.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:58:41 #104
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_114951328
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik krijg geen enkele soort van reclame tijdens het chatten in de browser op Gmail. Of in Google Talk op de standale-app op de desktop of mobiel.

Daarbij is het ook nog eens licht en wat mij betreft een hele goede alternatief voor MSN/WLM. Probeer het maar eens. :).
Bij chatten via de browser van Hotmail heb ik overigens ook geen last van reclame hoor. Pas zodra je het chat-venstertje in een nieuw venster opent krijg je een (kleine) advertentie. Ben het met je eens dat MSN wel wat sneller zou mogen, misschien dat ik jouw suggesties dan nog wel eens uitprobeer. :).
pi_114951388
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef McCandless het volgende:

[..]

Bij chatten via de browser van Hotmail heb ik overigens ook geen last van reclame hoor. Pas zodra je het chat-venstertje in een nieuw venster opent krijg je een (kleine) advertentie. Ben het met je eens dat MSN wel wat sneller zou mogen, misschien dat ik jouw suggesties dan nog wel eens uitprobeer. :).
Nee, want Hotmail zelf zit al vol met reclame. :').Overigens kun je - voor zover ik het weet - alleen door middel van tekst chatten; Gmail ondersteunt audio- en videobellen.
pi_114957835
quote:

mij maakt dat niet uit. Mocht ik me willen registreren bij outlook dan doe ik dat toch met mijn voor en achternaam. Moet wel raar lopen dat iemand dezelfde naam heeft. Zo een veelvoorkomende achternaam is dat niet :P
  Donald Duck held woensdag 1 augustus 2012 @ 18:40:51 #107
46149 __Saviour__
pi_114957980
quote:
Heb ik nu ook met m'n Live.be-adres.
Eigenlijk stond registratie voor dat domein destijds nog niet open, maar door zelf wat javascript code in de pagina te injecteren kon je het dropdown-lijstje uitbreiden op de registratiepagina.
Hopelijk blijven die oude adressen wel gewoon behouden, ook op lange termijn. zou zonde zijn om dat adres kwijt te raken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_114958671
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:36 schreef Apotheose het volgende:

[..]

mij maakt dat niet uit. Mocht ik me willen registreren bij outlook dan doe ik dat toch met mijn voor en achternaam. Moet wel raar lopen dat iemand dezelfde naam heeft. Zo een veelvoorkomende achternaam is dat niet :P
Ik zat met het probleem dat de achternaam in mn vorige adres nogal moeilijk is. telkens als ik hem wou geven aan iemand moet ik het spellen en zelfs dan is het vervelend :') Ik heb nu gewoon mijn naam met een x erachter. Ik had eerst ook mijn naam @hotmail.ru, maar die stopte er mee :p
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:05:24 #109
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_114968860
Ik heb nu ook gewoon mn voornaam@outlook.com.
Gelukkig is mijn voornaam niet heel erg veel voorkomend.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_114969070
Waarom zou je überhaupt een nieuw mailaccount openen?
pi_114969564
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

ja,
ik zou kunnen zeggen bij gebrek aan beter, maar dan krijg ik weer een shitstorm over mij heen
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:18:53 #112
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_114969634
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef zarGon het volgende:
Omdat ik dan geen cijfertjes in mn mailadres heb.

Maar ik weet sowieso nog niet of ik echt alles laat doorsturen. Daarnet toen ik refreshte kreeg ik wel de nieuwe lay-out.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 22:44:22 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114971239
Afijn, inmiddels werkt niets meer hier.

Geen hotmail.com
Geen outlook.com
Geen live messenger

Zou het druk zijn of zo? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Donald Duck held woensdag 1 augustus 2012 @ 22:49:39 #114
46149 __Saviour__
pi_114971607
Het is wel een heel erg overzichtelijke, sobere layout
Geen onnodige franje en opties
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_114974748
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef zarGon het volgende:
Omdat je in het verleden slachtoffer was van:
beschikaarheid: roderick23@hotmail.com
jeugdigheid: the_real_airbender@hotmail.com
openheid: voornaam_doopnaam_volledigeachternaam@hotmail.com
pi_115129073
Ik ben alvast zo ijverig geweest alle namen van mijn familie alvast vast te leggen
d.m.v het emailadres Outlook.com en alles kon nog! Blij toe! :)
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2012 @ 11:01:34 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115129874
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:57 schreef zarGon het volgende:
Gmail blijft met zijn andere functies oppermachting tegenover Hotmail/Outlook.com. Leuk dat ze Hotmail een nieuw uiterlijk geven, maar voegen ze ook daadwerlijk nieuwe functies toe?
Ik zie nog weinig nieuwe functies.
Maar ik ben ook wel iemand die gewoon wil mailen en niet zo zit te wachten op allerlei flauwekulletjes.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_115145759
Zojuist een nieuw outlook account aangemaakt. Nu kom ik mijn gewone hotmail niet meer in. En als ik een email stuur naar het hotmailadres komt die niet in outlook binnen. Iemand zelfde probleem?

Ik krijg dit te zien:
''Dit Microsoft-account bestaat niet. Voer een ander e-mailadres in of vraag een nieuw account aan.''

Mijn spam hotmailadres werkt nog wel gewoon.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2012 @ 19:15:11 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115149175
Toen je een Outlook-account aanmaakte vroeg-ie of je oude 'hotmailtjes' in een aparte submap van je Outlook-account mochten terechtkomen.

Je hotmail-account werkt dus inderdaad niet meer, al blijft je hotmailadres wel gewoon bestaan. :)
pi_115149594
ik heb nu een hotmailadres, hoe kan ik deze overzetten naar outlook?

en als mensen daarna nog steeds naar @hotmail.com versturen, krijg ik ze dan alsnog binnen?
pi_115149879
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef andreas612 het volgende:
ik heb nu een hotmailadres, hoe kan ik deze overzetten naar outlook?

en als mensen daarna nog steeds naar @hotmail.com versturen, krijg ik ze dan alsnog binnen?
1. https://g.live.com/9wc9en-us/w_letter6
2. ja. ze worden gewoon doorgestuurd
pi_115150275
ait gefixt, ik had toen ik 14 was een keer een hotmail account aangemaakt, dat was m'n naam met een rits getallen erachter :') nu toch maar omgezet naar: voornaam.achternaam@outlook.com

ziet er toch wel slick uit ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 19:37:27 ]
pi_115156775
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
Toen je een Outlook-account aanmaakte vroeg-ie of je oude 'hotmailtjes' in een aparte submap van je Outlook-account mochten terechtkomen.

Je hotmail-account werkt dus inderdaad niet meer, al blijft je hotmailadres wel gewoon bestaan. :)
Daar heb ik dan blijkbaar overheen gelezen. Dus om een lang verhaal kort te maken. Ik kan mijn oude hotmail niet meer in, ik kan niet zorgen dat het alsnog doorgelinkt wordt maar hij blijft wel bestaan? :') Mooi man, alles kwijt dus. :'(
pi_115157155
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef Snever het volgende:

[..]

Daar heb ik dan blijkbaar overheen gelezen. Dus om een lang verhaal kort te maken. Ik kan mijn oude hotmail niet meer in, ik kan niet zorgen dat het alsnog doorgelinkt wordt maar hij blijft wel bestaan? :') Mooi man, alles kwijt dus. :'(
je had toch de optie om ze in je postvak IN te laten stromen of in een aparte map, en niet verwijderen..? dan lijkt het me toch dat je toch nog wel ergens erbij kan?
pi_115158863
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef andreas612 het volgende:

[..]

je had toch de optie om ze in je postvak IN te laten stromen of in een aparte map, en niet verwijderen..? dan lijkt het me toch dat je toch nog wel ergens erbij kan?
Dat zou je wel denken ja. Maar als ik mijn hotmail.com wil bijvoegen bij mijn outlook account zegt die dat hij niet bestaat. Het hele forum van live staat er vol mee maar ms biedt geen enkele oplossing helaas.
pi_115177752
bij hotmail heb je een overzicht van al je mappen en hoeveel mails enzo daar in zitten. Ik zie dat nergens in outlook.... :@
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:36:17 #127
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_115185940
Ben overgestapt van AB@hotmail.com naar XY@outlook.com maar als ik inlog in Live Messenger zijn al mijn contacten "offline".
Iemand enig idee of dat nog goed komt?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 17:02:04 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115192676
Hier ook. Veel gehoorde klacht. Geen idee of dat nog gerepareerd wordt.
pi_115196283
En de klachten stapelen zich op, hier nog een:

Op een kleiner beeldscherm (van een laptop bijvoorbeeld) was een brede mail in Hotmail geen probleem omdat het scherm nét genoeg ruimte liet. Outlook snijdt er nu aan de rechterkant een stuk vanaf.... zonder de mogelijkheid om horizontaal te scrollen! :{

In alle nieuwsbrieven (concertdata, webshops, etc) moet ik nu naar een link zoeken om ze in aparte tabbladen weer te geven. Niet erg handig. :|W
pi_115196333
De vensters aanpassen een oplossing?
pi_115196591
gebruik gewoon een email client zoals die van windows zelf?
pi_115197819
misschien wordt dat allemaal nog aangepast tegen de tijd dat 't echt allemaal overgezet wordt... Dat van die vensters lijkt me idd niet echt handig. Wel verdwijnt de rechte kant als je dubbelklikt op een mail (tenminste, als je een leesvenster hebt ingeschakeld)
pi_115208300
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef nils7 het volgende:
Ben overgestapt van AB@hotmail.com naar XY@outlook.com maar als ik inlog in Live Messenger zijn al mijn contacten "offline".
Iemand enig idee of dat nog goed komt?
msn :')
pi_115208500
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef andreas612 het volgende:

[..]

:')
pi_115229747
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef andreas612 het volgende:

[..]

pi_115231862
gebruik msn alleen nog om wat te babbelen met mn moeder :D
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:51:22 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115241744
Maar met welk programma chatten jullie dan? :@
pi_115248102
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
Maar met welk programma chatten jullie dan? :@
Google Talk. O+.

(En WhatsApp.)
pi_115248762
whatsapp standaard idd, voor de meisjes in noorwegen en zweden gebruik ik skype want die hebben geen whatsapp, kunnen we ook gelijk cammen
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:35:36 #141
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_115256542
Communicator
pi_115269883
Dit is behoorlijk slecht nieuws voor mij. Ik heb een veel voorkomende achternaam en ik was daarom blij dat voornaam+achternaam@live.nl vrij was (dat was bij hotmail.com in 2001 al niet meer het geval).

Ben benieuwd of voornaam+achternaam@outlook.com nog vrij is.
Copthorne 2.0
pi_115270018
Zojuist even geregistreerd bij outlook.com, voornaam+achternaam@outlook.com was nog vrij.

Ik vind het er op het eerste gezicht nogal kinderlijk uitzien. Mailen, maar dan voor kinderen van 6-8 jaar. Jammer dat ze bij Microsoft denken dat we allemaal debiel zijn.

Ik ga er voorlopig geen gebruik van maken, maar mocht Microsoft volgend jaar alle hotmail en live accounts eruit flikkeren, dan heb ik alvast een outlook account.
Copthorne 2.0
pi_115270104
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef Copthorne het volgende:
Zojuist even geregistreerd bij outlook.com, voornaam+achternaam@outlook.com was nog vrij.

Ik vind het er op het eerste gezicht nogal kinderlijk uitzien. Mailen, maar dan voor kinderen van 6-8 jaar. Jammer dat ze bij Microsoft denken dat we allemaal debiel zijn.

Ik ga er voorlopig geen gebruik van maken, maar mocht Microsoft volgend jaar alle hotmail en live account eruit flikkeren, dan heb ik alvast een outlook account.
alle hotmail accounts eruit knikkeren zou betekenen dat ze permanent HEEL VEEL mensen/gebruikers kwijt zijn, gaat echt niet gebeuren..
pi_115270748
Leek me al sterk inderdaad. Voor de zekerheid even geregistreerd / naam vastgelegd, maar ik ga er waarschijnlijk nooit wat mee doen. Ben wel bang dat het design van hotmail / live accounts hetzelfde zal worden als het kinderlijke design van outlook.
Copthorne 2.0
pi_115274915
Ik vind t uiterlijk van Hotmail ook beter dan Outlook. Maar goed, dat ben ik dan ook jaren gewend :P

Snap ergens niet waarom ze die naam steeds veranderen. Eerst Windows live, toen Windows Live Hotmail en nu iets compleet anders. Dat jede adem van gmail in je nek voelt hijgen - snap ik. Maar waarom naam veranderen? Meer zakelijk willen zijn?
pi_115275110
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef Apotheose het volgende:
Ik vind t uiterlijk van Hotmail ook beter dan Outlook. Maar goed, dat ben ik dan ook jaren gewend :P

Snap ergens niet waarom ze die naam steeds veranderen. Eerst Windows live, toen Windows Live Hotmail en nu iets compleet anders. Dat jede adem van gmail in je nek voelt hijgen - snap ik. Maar waarom naam veranderen? Meer zakelijk willen zijn?
ze willen meer en meer 1 uniforme look krijgen...

en eerst had je hotmail, windows 98/XP e.d. leek totaal niet opelkaar en werkte slecht samen e.d.
met Live en hotmail Live en eventuele andere tussen stappen zijn ze meer en meer integratie aan het doorvoeren, waarbij outlook.com eigenlijk het finale product lijkt te zijn, tesamen met windows 8 en windows 8 server
pi_116428069
Misschien dat ik de vraag over het hoofd heb gezien, maar worden alle e-mail adressen automatisch gemigreert, of ben je verplicht een nieuw account aan te maken?
pi_116428640
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef djdg het volgende:
Misschien dat ik de vraag over het hoofd heb gezien, maar worden alle e-mail adressen automatisch gemigreert, of ben je verplicht een nieuw account aan te maken?
volgens mij wordt alles gewoon gemigreert.. ik heb op mijn al 15-20 jaar oude hotmail account ook de nieuwe look
pi_116429968
Even voor de zekerheid: stopt hotmail met bestaan of kan ik gewoon doorgaan met internetdinosaurus zijn?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')