abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114922528
quote:
Microsoft verandert Hotmail in Outlook.com
SEATTLE - Microsoft stopt volgend jaar met Hotmail. In plaats daarvan verandert de online e-maildienst in een vernieuwde Facebook-vriendelijke versie genaamd Outlook.com.
Foto: ANP

Dit werd dinsdag door Microsoft gepresenteerd.

's-Werelds grootste softwarebedrijf hoopt met de omschakeling het verloren marktaandeel op Google's snelgroeiende Gmail te keren. Microsoft denkt voordeel te trekken van zijn merk Outlook, dat in het Officepakket al een veelgebruikt mailprogramma in het zakelijk verkeer is.

De nieuwe versie van Outlook krijgt een nieuw uiterlijk, links met sociale media en toepassingen om junkmail tegen te gaan.

Hotmail was in juni nog steeds de grootste online maildienst met 324 miljoen gebruikers, of ongeveer 36 procent van de wereldmarkt. Maar de dienst verliest steeds meer klanten aan Google's Gmail, de snelst groeiende rivaal met ongeveer 31 procent van de markt.

Yahoo

Yahoo mail blijft constant met een marktaandeel van ongeveer 32 procent. Ook de opkomst van sociale media werkt in het nadeel van Hotmail.

''Er is veel veranderd in de laatste 8 jaar en we denken dat het tijd is voor een frisse kijk op e-mail'', zei vice-president Chris Jones van Microsoft's Windows Live in een toelichting. Hotmail, gelanceerd in 1996, was een van de eerste online e-maildiensten, maar het is de laatste 8 jaar niet meer bijgewerkt door Microsoft.
Van nu.nl.

Betekent dit nu dat alle Hotmail e-mailadressen eruit gekegeld worden? :@

Kan ik straks met m'n @hotmail.com adres gewoon gebruik maken van dit Outlook.com? Of moet ik straks voor elke website, overal waar ik mijn e-mailadres achtergelaten heb, mijn adres veranderen naar @outlook.com? Of moet ik straks een heel nieuw e-mailadres maken omdat de hotmail.coms verdwijnen?
pi_114922712
je mag je oude gewoon houden of je mag hem 'overzetten' wat feitelijk gewoon inhoud dat je een nieuw email addy krijgt en al je oude en nieuwe mail op je oude adres geforward word naar je nieuwe

ik was er lekker vroeg bij dus ik heb nu wel een mooi @outlook.com adresje :@
pi_114922715
Waarschijnlijk zal dat als de tijd daar is gewoon veranderen naar een @outlook.com adres of ze blijven gewoon functioneel.
  Donald Duck held dinsdag 31 juli 2012 @ 23:19:01 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_114922769
Heb het net geprobeerd, als ik naar outlook.com ga, pakt ie gelijk mijn inbox van m'n 'oude' Live-adres
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_114923396
Net zoals toen ze hotmail gingen overzetten naar live.. ? Toen bleef je mailadres ook gewoon hotmail.com.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:44:40 #6
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114924322
Ik zie wel hoe dit gaat aflopen ik heb nog steeds mijn hotmail adres maar kan ook nog terug stappen naar kpn/hetnet of eventueel gmail.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_114924378
Oké, dat ziet er goed uit dan. Als ik geen adres hoef te wijzigen ben ik alweer tevreden. :P
pi_114925067
ze mogen die mail client ook wel revampen, die gebruik ik elke dag. ;(
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:09:01 #9
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114925691
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef Xetran het volgende:
je mag je oude gewoon houden of je mag hem 'overzetten' wat feitelijk gewoon inhoud dat je een nieuw email addy krijgt en al je oude en nieuwe mail op je oude adres geforward word naar je nieuwe

ik was er lekker vroeg bij dus ik heb nu wel een mooi @outlook.com adresje :@
Dit :P

Verder vind ik de interface schoon en helder en zijn privacy opties een stuk beter te vinden dan bij Facebook en Google
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:09:58 #10
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114925752
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dit :P

Verder vind ik de interface schoon en helder en zijn privacy opties een stuk beter te vinden dan bij Facebook en Google
Ook vind ik @outlook.com voor zakelijke doeleinden nog wel geschikt, aangezien Outlook ook op bijna elk bedrijf gebruikt wordt. Communiceren met bedrijven via een hotmail-adresje doet mij altijd wat :') aan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_114925772
leuk, nu heb ik ineens 1,3k junk berichten :')
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:12:01 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114925867
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114925919
quote:
Ik heb ze alle drie.. wat ben ik nu dan? :')
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_114925949
ik heb al jaren hotmail en ik heb een schijthekel aan gmail, dan blijft er weinig over.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:14:07 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114925993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef Ramkraker het volgende:

[..]

Ik heb ze alle drie.. wat ben ik nu dan? :')
Sorry het waren er nog 2 meer.

De hoogste telt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114926093
quote:
@hotmail.com hier maar ik ben toch echt geen dinosaurus.
pi_114926169
quote:
:')

Hotmail heb ik puur omdat in de tijd dat ik een emailadres het gewoon het beste werkte. Gmail was er nog niet eens. En ik ga er echt niet aan beginnen om een ander mailadres te gaan gebruiken. Ben blij dat ik toen een vrij normaal adres heb aangemaakt dat ik gewoon ook nu normaal op een sollicitatiebrief kan zetten en niet een of ander breezerachtigadres :D

Wel ff snel trouwens een @outlook.com aangemaakt net. Kan maar bezet zijn lijkt me zo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:20:02 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114926357
Overstappen is natuurlijk makkelijk. Gewoon je hotmail door laten sturen naar je nieuwe adres en op sites waar je aangemeld staat je adres wijzigen. Je vrienden en familie inlichten. Voila
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:20:11 #19
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114926364
Klopt toch geen hol van dat plaatje, maar mensen denken graag in hokjes en mensen zeiken graag anderen af.
pi_114926569
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:20 schreef SpecialK het volgende:
Overstappen is natuurlijk makkelijk. Gewoon je hotmail door laten sturen naar je nieuwe adres en op sites waar je aangemeld staat je adres wijzigen. Je vrienden en familie inlichten. Voila
Ja, maar niet overstappen is nog veel makkelijker...

Daarom heb ik er nooit het nu van ingezien. Gmail was een tijdje ook heel hip om te hebben, maar ik heb het gewoon lekker bij mijn hotmailtje gehouden.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:27:43 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114926864
Muah. Ik vind *@voornaamachternaam.nl toch wel wat meer hebben dan real_chicky_playah5442@hotmail.com.

Maar dat is persoonlijk.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:27:44 #22
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114926866
fok@outlook.com geregistreerd :)
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_114927011
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef SpecialK het volgende:
Muah. Ik vind *@voornaamachternaam.nl toch wel wat meer hebben dan real_chicky_playah5442@hotmail.com.

Maar dat is persoonlijk.
voornaamachternaam@hotmail.com lijkt me prima
Dat iedereen vroeger een of ander debiel emailadres heeft genomen betekend niet dat ik er ook een heb.
pi_114927031
quote:

Maar dat is persoonlijk.
Ik heb voornaamachternaam@hotmail.com. ^O^

Maar ik ken ook wel mensen die nog zo'n eeuwenoud profiel hebben met een belachelijke naam inderdaad. :D
pi_114927076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ja, maar niet overstappen is nog veel makkelijker...

Daarom heb ik er nooit het nu van ingezien. Gmail was een tijdje ook heel hip om te hebben, maar ik heb het gewoon lekker bij mijn hotmailtje gehouden.
me too. Gmail heb ik ook. Handig ivm docs enzo
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:31:25 #26
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927119
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef Apotheose het volgende:

[..]

me too. Gmail heb ik ook. Handig ivm docs enzo
inderdaad handig, maar de office van microsoft is ook niet verkeerd om online te gebruiken :)
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:33:33 #27
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114927259
quote:

Maar dat is persoonlijk.
Anders vergelijk je even appels met peren, droeftoeter.
real_chicky_playah5442@jeroendeboer.nl is net zo sneu.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:35:03 #28
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927355
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat is ook sneu maar dan doe je gewoon iets van: sletvan@jeroendeboer.nl
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:36:14 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef twiFight het volgende:

[..]

Droeftoeter. Oke. Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?

quote:
Als je jeroendeboer.nl hebt dan kan je zelf oneindige addressen verzinnen. Iets wat op je CV goed staat (jeroen@jeroendeboer.nl) of iets waarmee je je steevast op websites aanmeld waarvan je verwacht junk te krijgen (junk@jeroendeboer.nl), etc...

sterker nog. Je kan het zo instellen dat alles naar 1 inbox gaat wat iemand ook voor de @ intypt.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:36:57 #30
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927462
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

Als je jeroendeboer.nl hebt dan kan je zelf oneindige addressen verzinnen. Iets wat op je CV goed staat of iets waarmee je je steevast op websites aanmeld waarvan je verwacht junk te krijgen, etc...

sterker nog. Je kan het zo instellen dat alles naar 1 inbox gaat wat iemand ook voor de @ intypt.
catch all _O_

Al heeft het wel nadelen als je grote sites host met veel gebruikers. je ontvangt nu gewoon alle spam die je maar kan wensen omdat alles bereikbaar is via mail.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:39:09 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef koelants het volgende:

[..]

catch all _O_

Al heeft het wel nadelen als je grote sites host met veel gebruikers. je ontvangt nu gewoon alle spam die je maar kan wensen omdat alles bereikbaar is via mail.
Ik laat mijn mail hosten door google (apps) en die zijn erg goed in spam filteren moet ik zeggen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:39:54 #32
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927631
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik laat mijn mail hosten door google (apps) en die zijn erg goed in spam filteren moet ik zeggen.
Was jij dat met wie ik het laatst daarover had gehad dan?

Maar ik krijg het niet voor elkaar met google apps
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:40:34 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927678
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef koelants het volgende:

[..]

Was jij dat met wie ik het laatst daarover had gehad dan?

Maar ik krijg het niet voor elkaar met google apps
Nee heb dat niet recentelijk besproken op fok. Maar waar loop je vast?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:41:09 #34
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927711
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee heb dat niet recentelijk besproken op fok. Maar waar loop je vast?
Die hele aanmeldpagina voor die shit kan ik niet vinden :P (voor dat mail gebeuren)

Moet er voor betalen
pi_114927716
Gmail. _O_.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:41:20 #36
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114927720
quote:

[..]

[..]

Als je jeroendeboer.nl hebt dan kan je zelf oneindige addressen verzinnen. Iets wat op je CV goed staat (jeroen@jeroendeboer.nl) of iets waarmee je je steevast op websites aanmeld waarvan je verwacht junk te krijgen (junk@jeroendeboer.nl), etc...

Joh, dat kon 20 jaar geleden ook. Er is niets speciaals aan een eigen domein. Ook de naam niet. Ja, je kunt jeroen@jeroendeboer.nl doen, maar net zo goed jeroendeboer@hotmail.com etc. (mits nog beschikbaar). In beide gevallen moet je iets kiezen dat voor de @ staat en in beide gevallen kun je daar een compleet sneue kinderachtige breezernaam neerzetten.

Wat ik wél 'not done' vind, is als bedrijven hotmail gebruiken als primair contact. jdeboerautoreparaties@hotmail.com wekt bij mij geen vertrouwen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:42:03 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927760
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef koelants het volgende:

[..]

Die hele aanmeldpagina voor die shit kan ik niet vinden :P (voor dat mail gebeuren)

Moet er voor betalen
dude :')

http://www.google.com/intl/nl/enterprise/apps/business/

Er staan ook instructies ergens voor het aanpassen/aanmaken van MX records enzo.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:42:24 #38
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927778
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef twiFight het volgende:

[..]

Joh, dat kon 20 jaar geleden ook. Er is niets speciaals aan een eigen domein. Ook de naam niet. Ja, je kunt jeroen@jeroendeboer.nl doen, maar net zo goed jeroendeboer@hotmail.com etc. (mits nog beschikbaar). In beide gevallen moet je iets kiezen dat voor de @ staat en in beide gevallen kun je daar een compleet sneue kinderachtige breezernaam neerzetten.

Wat ik wél 'not done' vind, is als bedrijven hotmail gebruiken als primair contact. jdeboerautoreparaties@hotmail.com wekt bij mij geen vertrouwen.
Daar zul je mij ook niet snel een dienst van zien afnemen. :N
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:43:19 #39
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927836
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

dude :')

http://www.google.com/intl/nl/enterprise/apps/business/

Er staan ook instructies ergens voor het aanpassen/aanmaken van MX records enzo.
MX records aanmaken dat kan ik allemaal wel, maar je moet ervoor betalen toch?
Dat is mijn probleem, dat vind ik zonde als ik zelf al beschik over een mailclient :P

Hotmail had ook zo'n dienst en dat is/was gratis
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:44:27 #40
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef twiFight het volgende:

[..]

Joh, dat kon 20 jaar geleden ook. Er is niets speciaals aan een eigen domein. Ook de naam niet.
Waar zeg ik dat dat 20 jaar geleden niet kon? Lang niet iedereen doet het en het is relatief ingewikkeld om op te zetten. Dat is ook het punt in dat plaatje.

quote:
Ja, je kunt jeroen@jeroendeboer.nl doen, maar net zo goed jeroendeboer@hotmail.com etc. (mits nog beschikbaar). In beide gevallen moet je iets kiezen dat voor de @ staat en in beide gevallen kun je daar een compleet sneue kinderachtige breezernaam neerzetten.
Ik vind het persoonlijk veel mooier / professioneler staan. En je hebt meer opties op technisch niveau om er mee te spelen.

quote:
Inderdaad.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:44:46 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114927893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:43 schreef koelants het volgende:

[..]

MX records aanmaken dat kan ik allemaal wel, maar je moet ervoor betalen toch?
Dat is mijn probleem, dat vind ik zonde als ik zelf al beschik over een mailclient :P

Hotmail had ook zo'n dienst en dat is/was gratis
Nee hoor, iz gratiez.

Je moet betalen als je meer dan 5 verschillende mensen hun e-mail wil laten hosten binnen je domein denk ik.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:46:14 #42
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114927975
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee hoor, iz gratiez.

Je moet betalen als je meer dan 5 verschillende mensen hun e-mail wil laten hosten binnen je domein denk ik.
Zie het nu ook inderdaad :)
Maar dan zou ik het eerder via Hotmail doen aangezien je daar oneindig gratis aliassen kan aanmaken.
Je kan er dan ook in principe een eigen hotmaildienst van maken :D
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:47:11 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114928035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:46 schreef koelants het volgende:

[..]

Zie het nu ook inderdaad :)
Maar dan zou ik het eerder via Hotmail doen aangezien je daar oneindig gratis aliassen kan aanmaken.
Je kan er dan ook in principe een eigen hotmaildienst van maken :D
Wist niet dat zij ook zulke diensten aanbieden. Maar als ik zo kijk naar die pleurishoeveelheid spam in mijn oude hotmail account altijd pas ik toch maar.
pi_114928127
quote:

[..]

De + bij Gmail. :9.

mailadres+junk@gmail.com voor junkmail, mailadres+fok@gmail.com voor mailtjes van FOK!, mailadres+facebook@gmail.com voor mailtjes van Facebook enzovoorts. :9.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:49:08 #45
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928132
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wist niet dat zij ook zulke diensten aanbieden. Maar als ik zo kijk naar die pleurishoeveelheid spam in mijn oude hotmail account altijd pas ik toch maar.
Dat is ook de reden dat ik dat ook niet deed toen.

Maar ik doe via pop3 mijn mail binnen halen en af en toe via het domeinnaam zelf, en heb nog nooit spam gehad eigenlijk.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:50:07 #46
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114928181
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

De + bij Gmail. :9.

mailadres+junk@gmail.com voor junkmail, mailadres+fok@gmail.com voor mailtjes van FOK!, mailadres+facebook@gmail.com voor mailtjes van Facebook enzovoorts. :9.
Cool. Dat kende ik nog niet!
pi_114928200
Net even aangemeld met mijn Hotmail-account. Moet zeggen dat het er mooi uitziet. Clean en snel. Maar daar is ook alles mee gezegd. :P.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:51:24 #48
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928232
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

https://domains.live.com/ is hetgene ik bedoelde zojuist.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:51:57 #49
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114928262
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef zarGon het volgende:
Net even aangemeld met mijn Hotmail-account. Moet zeggen dat het er mooi uitziet. Clean en snel. Maar daar is ook alles mee gezegd. :P.
Nu is het nog snel, maar dat was Hotmail vroeger ook
pi_114928307
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De . is een andere coole feature van Gmail. mailadres@gmaill.com is hetzelfde als mail.adres@gmail.com is hetzelfde als m.ail.ad.re.s@gmail.com.

Wat het voordeel ervan is? Websites zien dat als verschillende accounts, waardoor je je dus met eenzelfde mailadres vaker kunt registreren. Heb je geen tweede account of iets dergelijks voor nodig en al het mail komt binnen in dezelfde mailbox.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')