SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik merk wel dat het mijn rustdag is, want scherp ben ik niet.
Ik gooi een zak chips op mijn stoel, pak nog iets anders en ga vervolgens met een grote plof zitten. Schrik me de pleuris van een knal, kijk op mijn stoel en zie de zak chips liggen. Zo'n gezicht trok ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Drassss het volgende:
Ik gooi een zak chips op mijn stoel, pak nog iets anders en ga vervolgens met een grote plof zitten. Schrik me de pleuris van een knal, kijk op mijn stoel en zie de zak chips liggen. Zo'n gezicht trok ik
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat is vooral omdat je geen chips moet gaan zitten snaaien. Zie het als een teken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Drassss het volgende:
Ik gooi een zak chips op mijn stoel, pak nog iets anders en ga vervolgens met een grote plof zitten. Schrik me de pleuris van een knal, kijk op mijn stoel en zie de zak chips liggen. Zo'n gezicht trok ikJa doei.![]()
Ik gooi een zak chips op mijn stoel, pak nog iets anders en ga vervolgens met een grote plof zitten. Schrik me de pleuris van een knal, kijk op mijn stoel en zie de zak chips liggen. Zo'n gezicht trok ik![]()
![]()
Ik had al lopen snaaienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: foto's van de ravage bitte!dus geen enorme ravage, maar de plof was toch best hard.
![]()
Ik gooi een zak chips op mijn stoel, pak nog iets anders en ga vervolgens met een grote plof zitten. Schrik me de pleuris van een knal, kijk op mijn stoel en zie de zak chips liggen. Zo'n gezicht trok ik
Jump zal je dankbaar zijn.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
O help, er wil op Endomondo iemand vriendjes worden die hier in de buurt woont. En het is een hele grote sportieve afrikaanse man die er erg vriendelijk uit ziet, en hij loopt ook nog eens óngeveer mijn tempo (al heeft hij wel aardig wat snelle lopen ook) maar ik zit niet echt te wachten op 'n loopmaatje maar wellicht wil hij dat wel als ik 'm accepteer als vriend en en en *paniek*
Het is dat het hardlopen een bewijs is dat ik van m'n zolderkamer kom, maar anders!___!
Ja doei.![]()
run Moblo run...!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
O help, er wil op Endomondo iemand vriendjes worden die hier in de buurt woont. En het is een hele grote sportieve afrikaanse man die er erg vriendelijk uit ziet, en hij loopt ook nog eens óngeveer mijn tempo (al heeft hij wel aardig wat snelle lopen ook) maar ik zit niet echt te wachten op 'n loopmaatje maar wellicht wil hij dat wel als ik 'm accepteer als vriend en en en *paniek*
Het is dat het hardlopen een bewijs is dat ik van m'n zolderkamer kom, maar anders!___!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het is social media. Reject klikken mag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon laten staan de uitnodiging? Staat op neutraal dan?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gewoon accepteren en als hij vraagt of jullie loopmaatjes worden zeg je gewoon nee dank je wel ik train het liefste alleen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja, maar dat is zo onaardig! en niet sociaal!![]()
Toch maar's die loopclub contacten deze week dan.Ja doei.![]()
Ja, maar ik heb ingesteld dat alleen vrienden m'n looproute kunnen zien en wil dat ook eigenlijk zo houden voor mensen die ik in het echt niet ken én die in de buurt wonenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gewoon accepteren en als hij vraagt of jullie loopmaatjes worden zeg je gewoon nee dank je wel ik train het liefste alleen.
*kras*
Ik laat 'm nog wel even staan, de uitnodiging. Ik denk er nog even over na
Ja doei.![]()
Ik wil trouwens binnenkort 's een coopertest gaan lopen, puur 12 minuten en dan stoppen, op redelijk vol vermogen, eens zien waar dat me brengt!
Ja doei.![]()
Een coopertest loop je niet op redelijk vol vermogen, maar op vol vermogen. Compleet kapot gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil trouwens binnenkort 's een coopertest gaan lopen, puur 12 minuten en dan stoppen, op redelijk vol vermogen, eens zien waar dat me brengt!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
inderdaad leuk om een keer te doen MoBlo,12 minuten vol gas zonder dat je daarna verder moet en je dus alles kunt geven tijdens die 12minutenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil trouwens binnenkort 's een coopertest gaan lopen, puur 12 minuten en dan stoppen, op redelijk vol vermogen, eens zien waar dat me brengt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dito. 12 minuten kapot gaan, kijken of ik m'n huidige record van 2.02km kan verbrekenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil trouwens binnenkort 's een coopertest gaan lopen, puur 12 minuten en dan stoppen, op redelijk vol vermogen, eens zien waar dat me brengt!
drukke dag vandaag... werken, voor het eten nog een tempoloop er in proppen en dan 's avonds de AGM vna de brandweer.
Ben een beetje uitvergardert de laatste tijd...waarom laat ik me ook overal voor strikken?
Ik ben niet van plan om mezelf kapot te lopen, maar wel een paar tandjes bijschakelen, vooral omdat ik nog niet weet wat een 'vol vermogen' is wat ik 12 minuten uit kan houden zonder als een debiel te starten en dan na 6 minuten in te kakken. Als ik weet wát ik ongeveer kan dan kan ik altijd nog helemaal een keer kapot gaan of gewoon sowieso eens in de zoveel tijd kijken of er verbetering in zit. Eerst maar eens op 'redelijk vol vermogen'.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een coopertest loop je niet op redelijk vol vermogen, maar op vol vermogen. Compleet kapot gaan.Ja doei.![]()
Je bent een geen-nee zeggert? Join the club.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
drukke dag vandaag... werken, voor het eten nog een tempoloop er in proppen en dan 's avonds de AGM vna de brandweer.
Ben een beetje uitvergardert de laatste tijd...waarom laat ik me ook overal voor strikken?
Bij ons op kantoor kunnen ze er ook wat van. We hebben 3 vergaderhokken op de afdeling en 8 stuks in de algemene ruimte, en die dingen zitten altijd vol... Soms wordt er zelfs uitgeweken naar de kantine...:DHow can I make this topic about me?![]()
Wil nog wel even een stukje weg vinden waar ik redelijk ongehinderd rechtdoor kan lopen, of wellicht ga ik wel even de stad uit fietsen ofzo naar een plekje waar 't kan.Ja doei.![]()
In het pre-RD-op-Endomondo tijdperk schitterde ik ook wel eens bovenaan het leaderboard /mijmert[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar is een knopje voor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
In het pre-RD-op-Endomondo tijdperk schitterde ik ook wel eens bovenaan het leaderboard /mijmert
Female only![]()
Van die chips is herkenbaar... En dan toch nog zoveel mogelijk opvangen en opeten....
Of het gevoel van opluchting als je 's avonds erachter komt dat je toch wel nog een pak koekjes in het keukenkastje hebt liggen.How can I make this topic about me?![]()
Hoezo? Bochten geeft toch niet zoveel? Als je maar geen stoplichten en spoorwegovergangen enzo hebt op je route.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
Wil nog wel even een stukje weg vinden waar ik redelijk ongehinderd rechtdoor kan lopen, of wellicht ga ik wel even de stad uit fietsen ofzo naar een plekje waar 't kan.
En anders rondjes om een vijver of vennetje.How can I make this topic about me?![]()
Mijn route bestaat uit heel veel straatoverstekingen en hier in het VK hebben ze blijkbaar niet de regel dat ook voetgangers rechtdoor op dezelfde weg voorrang hebben. Vandaag ook aardig vaak uit m'n ritme gehaald door auto's die linksafsloegen waar ik liepquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo? Bochten geeft toch niet zoveel? Als je maar geen stoplichten en spoorwegovergangen enzo hebt op je route.
En rondjes vind ik saai.Ja doei.![]()
Ik stond dan ook gewoon boven de mannenquote:maar RD is een klasse apart
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Baas boven baas ja. Doe je niks aanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik stond dan ook gewoon boven de mannenmaar RD is een klasse apart
![]()
![]()
Als een speer heen en weer over die brug bij jullie dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn route bestaat uit heel veel straatoverstekingen en hier in het VK hebben ze blijkbaar niet de regel dat ook voetgangers rechtdoor op dezelfde weg voorrang hebben. Vandaag ook aardig vaak uit m'n ritme gehaald door auto's die linksafsloegen waar ik liep
En rondjes vind ik saai.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Alleen als ie op vakantie gaatquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan zit je met dat verkeer, met uitlaatgassen enzo...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als een speer heen en weer over die brug bij jullie dan.How can I make this topic about me?![]()
*meldt*
Ik ben vandaag eindelijk begonnen met hardlopen, na 4 maanden geleden met goede voornemens schoenen etc gekocht te hebben. Het kwam er maar niet van. Maar nu had ik er echt zin in zo vlak na mijn vakantie. Gelijk een bak water gehad (ik dacht dat de bui al voorbij was) maar het ging lekker. Wel afzien al meteen. Ik heb tot 3 jaar geleden redelijk aan fitness gedaan. Daarna was mijn enige beweging het fietsen naar mijn werk. Maar dat hield 2 jaar geleden ook op. Kortom het was nodig om wat te gaan doen.
![]()
Nu loop ik al meteen tegen wat praktische dingen aan (sleutelbos mee is niet handig dus daar moet ik nog wat op verzinnen). Voor timing en uiteindelijk schema's wil ik mijn iPhone met een app gaan gebruiken. Daar ga ik een armbad voor bestellen, kijken hoe dat bevalt.
Donderdag mijn volgende loopdag. Als ik dan überhaupt nog kan lopen van de spierpijn.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Oh!! Dát is een goede!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als een speer heen en weer over die brug bij jullie dan.dank je!
Ja doei.![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:00 schreef CklokC het volgende:
*meldt*
Ik ben vandaag eindelijk begonnen met hardlopen, na 4 maanden geleden met goede voornemens schoenen etc gekocht te hebben. Het kwam er maar niet van. Maar nu had ik er echt zin in zo vlak na mijn vakantie. Gelijk een bak water gehad (ik dacht dat de bui al voorbij was) maar het ging lekker. Wel afzien al meteen. Ik heb tot 3 jaar geleden redelijk aan fitness gedaan. Daarna was mijn enige beweging het fietsen naar mijn werk. Maar dat hield 2 jaar geleden ook op. Kortom het was nodig om wat te gaan doen.
![]()
Nu loop ik al meteen tegen wat praktische dingen aan (sleutelbos mee is niet handig dus daar moet ik nog wat op verzinnen). Voor timing en uiteindelijk schema's wil ik mijn iPhone met een app gaan gebruiken. Daar ga ik een armbad voor bestellen, kijken hoe dat bevalt.
Donderdag mijn volgende loopdag. Als ik dan überhaupt nog kan lopen van de spierpijn.
Sleutels: hoeveel sleutels heb je écht nodig om je huis weer in te kunnen na het lopen?
Bij mij zijn dat er 3, dus als ik vanuit huis loop stop ik die 3 sleutels (waar ik een apart bosje voor heb) in een strak zakje van m'n hardloopbroek. Dan rammelt het niet
Als ik ergens heen fiets om daar te gaan lopen, heb ik ook sleutels nodig voor de berging etc. Dan neem ik m'n fietssleutel + sleutel van m'n brievenbus mee en leg ik m'n grote sleutelbos in de brievenbus (die is buiten).
Een andere loper hier legt z'n sleutels in de auto en loopt alleen met z'n autosleutel
C'est moi! En die sleutel rijg ik in het koordje in m'n broek, maar kan ook in de veter van je schoen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welkom!
Sleutels: hoeveel sleutels heb je écht nodig om je huis weer in te kunnen na het lopen?
Bij mij zijn dat er 3, dus als ik vanuit huis loop stop ik die 3 sleutels (waar ik een apart bosje voor heb) in een strak zakje van m'n hardloopbroek. Dan rammelt het niet
Als ik ergens heen fiets om daar te gaan lopen, heb ik ook sleutels nodig voor de berging etc. Dan neem ik m'n fietssleutel + sleutel van m'n brievenbus mee en leg ik m'n grote sleutelbos in de brievenbus (die is buiten).
Een andere loper hier legt z'n sleutels in de auto en loopt alleen met z'n autosleutelZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
I second thatquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb maar 1 huissleutel mee, doe ik gewoon in m'n sok/schoen. Voel je niets van tijdens het lopen!![]()
Ik heb een voordeursleutel, box sleutel en fietssleutel maar die hangen aan een aparte ring die ik zo van m'n sleutelbos af kan halen. Stop ze in het zakje van m'n hardloopbroek.![]()
Een voordeelsleutel? Gaaf! Die wil ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:13 schreef Shravani het volgende:
Ik heb een voordeelsleutel, box sleutel en fietssleutel maar die hangen aan een aparte ring die ik zo van m'n sleutelbos af kan halen. Stop ze in het zakje van m'n hardloopbroek.
hihi was weer niet snel genoeg met edittenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een voordeelsleutel? Gaaf! Die wil ik ook![]()
![]()
![]()
Not-so-ninja-editquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:15 schreef Shravani het volgende:
[..]
hihi was weer niet snel genoeg met editten![]()
Ik ga maar eens verstandig doen en op tijd naar bed.
Truste, lieve lopers!
Ik rijg ze ook aan m'n veters als ik geen zakken heb.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb 2 sleutels nodig om binnen te komen. Ik ga deze apart aan een ring doen en dan haal ik die er wel af als ik ga lopen. Dank voor de tips.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Is het niet handiger om kopieën te maken van deze sleutels en deze als een apart setje te houden? Misschien dat ik chaotischer ben dan de gemiddelde persoon, maar ik sta zo buiten met een halve sleutelbos (uiteraard het deel zonder huissleutel) als ik dat zo aan zou pakkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef CklokC het volgende:
Ik heb 2 sleutels nodig om binnen te komen. Ik ga deze apart aan een ring doen en dan haal ik die er wel af als ik ga lopen. Dank voor de tips.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Haha ja daar is natuurlijk het wachten op.![]()
Een kopie maken is inderdaad handiger maar 1 van de sleutels is zo'n geregistreerde sleutel (hoofdingang flat). Bijmaken kost redelijk veel centen helaas.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ik ben fan van de onhandigheid van Maraca.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het niet handiger om kopieën te maken van deze sleutels en deze als een apart setje te houden? Misschien dat ik chaotischer ben dan de gemiddelde persoon, maar ik sta zo buiten met een halve sleutelbos (uiteraard het deel zonder huissleutel) als ik dat zo aan zou pakkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Al je dinges gevonden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het niet handiger om kopieën te maken van deze sleutels en deze als een apart setje te houden? Misschien dat ik chaotischer ben dan de gemiddelde persoon, maar ik sta zo buiten met een halve sleutelbos (uiteraard het deel zonder huissleutel) als ik dat zo aan zou pakken![]()
Heb je daar maar 1 van gekregen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef CklokC het volgende:
Haha ja daar is natuurlijk het wachten op.![]()
Een kopie maken is inderdaad handiger maar 1 van de sleutels is zo'n geregistreerde sleutel (hoofdingang flat). Bijmaken kost redelijk veel centen helaas.Ik had in mijn oude flat 2 gekregen waarbij je dezelfde sleutel kon gebruiken voor de hoofdingang en voor je eigen huis
Nu woon ik in een flat waarbij de voordeur zo vaak is opengetrapt dat ze hem niet meer eens gaan maken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben fan van de onhandigheid van Maraca.
Dinges?quote:![]()
edit: ooh dingesNee
Nee 3, maar mijn vriendin heeft de andere en de derde ligt bij iemand anders, voor het geval we echt falen en ons buitensluiten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je daar maar 1 van gekregen?Ik had in mijn oude flat 2 gekregen waarbij je dezelfde sleutel kon gebruiken voor de hoofdingang en voor je eigen huis
Nu woon ik in een flat waarbij de voordeur zo vaak is opengetrapt dat ze hem niet meer eens gaan maken
Voor de voordeur hebben we een aparte sleutel.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:34 schreef CklokC het volgende:
[..]
Nee 3, maar mijn vriendin heeft de andere en de derde ligt bij iemand anders, voor het geval we echt falen en ons buitensluiten.Voor de voordeur hebben we een aparte sleutel.
3 sleutels in zo'n ritszakje op m'n onderrug. en mocht ik geen zakken hebben heb ik een keycord
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Dan loop je toch totaal niet relaxed? Ik heb sowieso al nooit een gebalde vuist tijdens het lopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef Drassss het volgende:
Ik liep met mijn autosleutel in mijn hand een 10k wedstrijd, allemaal niet ideaal
Mhaw om je vinger (zat nog zo'n ringetje aan) en dan gaat het nog best prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan loop je toch totaal niet relaxed? Ik heb sowieso al nooit een gebalde vuist tijdens het lopen.![]()
ik wel en ik moet er echt op letten om dat niet te doen, anders loop ik te verkrampt met mijn armenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan loop je toch totaal niet relaxed? Ik heb sowieso al nooit een gebalde vuist tijdens het lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan loop je toch totaal niet relaxed? Ik heb sowieso al nooit een gebalde vuist tijdens het lopen.Ik kan er juist niet tegen om met losse handjes te lopen
![]()
Ik heb 1 sleutel nodig en die maak ik met twee veiligheidsspeldjes vast in m'n broekzak. Baal er echt van dat er geen rits in m'n broekzak zit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
Yay, vind ik eens een betaalbaar jasje naar m'n zin, is 't uitverkocht
wel toffe site trouwens.
YAY, horloge binnen.
Eerste indruk: faalding. Ik wil meteen een doel stellen op de website, zegt 'ie dat ik wel eerst een Nike+ toestel moet hebben om dat te kunnen doen. Ja, wat denk je dat ik nu heb dan?! -Je moet inloggen via de software en dan zou het goed moeten zijn, niet dus...- Morgenochtend een rondje lopen met dat ding en dan hoop ik dat hij het wel herkent.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Nee, mijn enthousiasme is echt meteen tot een dieptepunt gezakt.quote:
It's funny
Ach, mijn Garmin deed in het begin ook vervelend. Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee, mijn enthousiasme is echt meteen tot een dieptepunt gezakt.
Ik volg je ervaringen op de voet Nero! Heb op internet wel gelezen dat de verbinding naar je pc met USB nog wel eens kan wankelen..![]()
Volgens mij heb je gewoon als een gek next lopen rammen een een crusiaal stukje info gemist.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:30 schreef Nero22 het volgende:
YAY, horloge binnen.
Eerste indruk: faalding. Ik wil meteen een doel stellen op de website, zegt 'ie dat ik wel eerst een Nike+ toestel moet hebben om dat te kunnen doen. Ja, wat denk je dat ik nu heb dan?! -Je moet inloggen via de software en dan zou het goed moeten zijn, niet dus...- Morgenochtend een rondje lopen met dat ding en dan hoop ik dat hij het wel herkent.
(dat of de Nike+ server lag er uit voor vernieuwing)![]()
grrr en toch gezellig.
stap met mijn loopkleding aan in de auto om bij mijn ouders te gaan lopen.
komt onverwachts mijn zus zwager en de kinderen hun nieuwe auto laten zien.
erg gezellig hoor! maar het lopen kon ik op mijn buik schrijven natuurlijk.
morgenochtend de herkansing...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, mijn Garmin deed in het begin ook vervelend. Komt wel goed schatje![]()
Ja precies, maar dat was volgens mij meer met uploaden van runs. De software op mijn pc herkent wel dat ik al een profiel op de website heb, maar andersom werkt het dus nog niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:41 schreef SausDip het volgende:
Ik volg je ervaringen op de voet Nero! Heb op internet wel gelezen dat de verbinding naar je pc met USB nog wel eens kan wankelen..Haha, zo kan ik best wel eens doen ja, maar ik heb dit keer echt wel opgelet en het 3x vanaf het begin opnieuw geprobeerd. Ik heb ook maar meteen een mailtje gestuurd. Wie weet... Afijn, even kijken hoe de website het doet na een eerste run, dan moet hij natuurlijk wel zeker zijn van het feit dat ik een horloge heb.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon als een gek next lopen rammen een een crusiaal stukje info gemist.
(dat of de Nike+ server lag er uit voor vernieuwing)It's funny
Sund!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:45 schreef winterstorm666 het volgende:
grrr en toch gezellig.
morgenochtend de herkansing...
Maar inderdaad, morgenvroeg een nieuwe poging.![]()
Anyhow dat ie nu geen verbinding maakt betekend niet dat ie aan stront isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja precies, maar dat was volgens mij meer met uploaden van runs. De software op mijn pc herkent wel dat ik al een profiel op de website heb, maar andersom werkt het dus nog niet.
[..]
Haha, zo kan ik best wel eens doen ja, maar ik heb dit keer echt wel opgelet en het 3x vanaf het begin opnieuw geprobeerd. Ik heb ook maar meteen een mailtje gestuurd. Wie weet... Afijn, even kijken hoe de website het doet na een eerste run, dan moet hij natuurlijk wel zeker zijn van het feit dat ik een horloge heb.Als ICT''er kan ik nog wel 100 redenen verzinnen.
![]()
"zit het kabeltje in de computer?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Anyhow dat ie nu geen verbinding maakt betekend niet dat ie aan stront isAls ICT''er kan ik nog wel 100 redenen verzinnen.
Niks gezien lalala * PLANKGAS*quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:45 schreef winterstorm666 het volgende:
grrr en toch gezellig.
morgenochtend de herkansing...![]()
"Ja, leuk, vier wielen, stuur, mooie kleur! Tof! Ik ben rennen!"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:45 schreef winterstorm666 het volgende:
grrr en toch gezellig.
morgenochtend de herkansing...
het is maar 'n auto...Ja doei.![]()
Weet ik. Een nachtje geduld kan ik ook nog wel opbrengen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Anyhow dat ie nu geen verbinding maakt betekend niet dat ie aan stront isAls ICT''er kan ik nog wel 100 redenen verzinnen.
Komt geen kabel bij kijken. Gewoon horloge inpluggen.quote:(Helaas dus geen draadloze verbinding als bij de Garmins geloof ik.)
It's funny
Heeft u de printer al aangedrukt?quote:
Heeft u al op F5 gedrukt? Ja nee dat is de knop boven de 5 BOVEN DE 5 JA ER STAAT EEN F VOOR
Wat zegt u? u heeft uw harde schijf gedefragmenteerd omdat u dacht dat u een virus in uw usb poort had? ( serieus )
U geeft uw CD speler in de prullenbak gegooid?
etc etc![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heeft u de printer al aangedrukt?
Heeft u al op F5 gedrukt? Ja nee dat is de knop boven de 5 BOVEN DE 5 JA ER STAAT EEN F VOOR
Wat zegt u? u heeft uw harde schijf gedefragmenteerd omdat u dacht dat u een virus in uw usb poort had? ( serieus )
U geeft uw CD speler in de prullenbak gegooid?
etc etc_!
Weet je wat het is. Als je je pc opstart met een USBstick er in, gaan de nieuwere computers opstarten (of in ieder geval proberen) vanaf die USBstick. En het duurt even voordat ie dat doorheeft dat er niks te opstarten valt van die USBstick. En in sommige gevallen stopt de hele boot sequence. ( Zwart scherm, computer doet niks totdat je de USBstick er uit trekt of opnieuw opstart. eng eng eng)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:52 schreef Drassss het volgende:
Virus - usb .... Oke ik moest lachen
Edit: En nog steeds
En mensen + computer die niet wil =![]()
![]()
Vanaf vandaag begonnen met rennen, les 1 van Evy zonder problemen uit kunnen lopen
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Damn, ik wist dat er vroeg of laat iets zou komen waarbij 't barefoot-running niet handig zou zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik rijg ze ook aan m'n veters als ik geen zakken heb.Ik heb zo'n tasje aan m'n arm maar dat is erg klein, als ik ook m'n telefoon mee wil, past het niet. M'n lange broek en capri hebben zakjes, maar m'n korte broekje niet. Nou ja, meestal laat ik m'n telefoon gewoon thuis.
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef junkiexp het volgende:
Vanaf vandaag begonnen met rennen, les 1 van Evy zonder problemen uit kunnen lopenEn welkom natuurlijk!
Goed bezig! overmorgen les 2?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef junkiexp het volgende:
Vanaf vandaag begonnen met rennen, les 1 van Evy zonder problemen uit kunnen lopenAnd if you think that I've been loosing my way
Bah. Keizer/Van Iersel verliest ook de tweede wedstrijd.
Nu gauw pitten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/g1Eg8Ob_IFg
sinds tijden weer eens een echte heuvelloop ingepland ... stevige wind tegen heuvel op en wind in de rug heuvel af dus een tempo dat 'all over de show was"
Maar na afloop wel voldaan gevoel zeker vanwege het feit dat ik het doel van de training gehaald heb, ondanks het venijnige klimmen en dalen en de stevige wind, een gemiddeld tempo van 5.16min/km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wauw, goed en snel gelopen!!YUR zei tegen me, doe je sleutels in je sokken. Dat geprobeerd, maar dat was m niet voor mij, ik heb van die lage X-socks en dan is er weinig sleutelruimte. Na een tijdje prutsen heb ik ze eens door m'n veters geregen. Gaat eigenlijk prima, en ze bewegen ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:08 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Damn, ik wist dat er vroeg of laat iets zou komen waarbij 't barefoot-running niet handig zou zijnIk heb zo'n tasje aan m'n arm maar dat is erg klein, als ik ook m'n telefoon mee wil, past het niet. M'n lange broek en capri hebben zakjes, maar m'n korte broekje niet. Nou ja, meestal laat ik m'n telefoon gewoon thuis.
Het liefste heb ik een broek met een zakje, maar dat heeft m'n short niet. Je moet was dus. M'n capri en tights hebben wel een zakje
[ Bericht 96% gewijzigd door Guppy op 01-08-2012 07:03:34 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
thanks!!quote:mooie gelegenheid om een nieuwe hardloop shorts aan te schaffenquote:Het liefste heb ik een broek met een zakje, maar dat heeft m'n short niet. Je moet was dus. M'n capri en tights hebben wel een zakje![]()
Heb er vanmiddag nog eentje gescored vlak voor de vakantie, ik had er maar een en de temperaturen zijn rond de 25 graden dus een tweede hardloop shorts kan geen kwaad'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Alle 2 mijn hardloopbroeken hebben een Klein zakje, doe ik m'n sleutels in. Ipod shuffle dus die clip ik gewoon aan mijn broekband.
Gisteren weer gelopen, 5 km, het ging niet lekker! Denk te kort gewacht tussen eten en lopen...
En hoi junkiexp! Heb je spierpijn vandaag?![]()
Gaat een warme dag worden. Nu alweer 19 graden dus ik blij dat ik kan gaan fietsen ipv lopen vanmiddag![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/g1Eg8Ob_IFg
sinds tijden weer eens een echte heuvelloop ingepland ... stevige wind tegen heuvel op en wind in de rug heuvel af dus een tempo dat 'all over de show was"
Maar na afloop wel voldaan gevoel zeker vanwege het feit dat ik het doel van de training gehaald heb, ondanks het venijnige klimmen en dalen en de stevige wind, een gemiddeld tempo van 5.16min/km![]()
![]()
RD nice!
zow wat was het warm al!
pff blies mezelf bijna op maar het zit er weer op
4km tempoloop met 2km uitloop.
zware benen en ik was net wakker. dat hielp niet mee, maar toch redelijke pace kunnen houden.
zow douchen en dan omkleden voor werk. 11.00 tot 19.00
ow ja stats!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/106177946home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hey je moet eerst alles installeren hoor voor je gaat uploaden anders werkt het sowieso nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:48 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Weet ik. Een nachtje geduld kan ik ook nog wel opbrengen.
[..]
Komt geen kabel bij kijken. Gewoon horloge inpluggen.(Helaas dus geen draadloze verbinding als bij de Garmins geloof ik.)
Die doelen zijn wat problemen mee, als je op de facebook van NIke NL kijkt zie je al een hoop staan. Garmin heeft ook geen draadloze verbinding, moet altijd een usb stick in de computer.
![]()
Pittig tempo hoor WS! Netjes!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:58 schreef winterstorm666 het volgende:
RD nice!
zow wat was het warm al!
zware benen en ik was net wakker. dat hielp niet mee, maar toch redelijke pace kunnen houden.
ow ja stats!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/106177946![]()
Holy crap wat een weersverwachting vandaag. *schuift lopen op naar morgen* Dat gaat fietsen worden vandaag
Dat was toch al je plan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:04 schreef Maraca het volgende:
Holy crap wat een weersverwachting vandaag. *schuift lopen op naar morgen* Dat gaat fietsen worden vandaag![]()
Ligt eraan welke je hebt. De mijne doet het wel draadloos.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:59 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hey je moet eerst alles installeren hoor voor je gaat uploaden anders werkt het sowieso nietDie doelen zijn wat problemen mee, als je op de facebook van NIke NL kijkt zie je al een hoop staan. Garmin heeft ook geen draadloze verbinding, moet altijd een usb stick in de computer.
Wow, jij loopt hard, netjes hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:58 schreef winterstorm666 het volgende:
RD nice!
zow wat was het warm al!
ow ja stats!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/106177946Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Twijfelde omdat ik ook nog moet studerenquote:
Ohhh. Iets korter dan of binnen en een boek naast jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Twijfelde omdat ik ook nog moet studeren![]()
![]()
Binnen met dit weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohhh. Iets korter dan of binnen en een boek naast jeDan ga ik liever hardlopen
Lekker buiten een rondje peddelen dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Binnen met dit weerDan ga ik liever hardlopen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker buiten een rondje peddelen dus
kom hier lopen... prima loopweer!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:04 schreef Maraca het volgende:
Holy crap wat een weersverwachting vandaag. *schuift lopen op naar morgen* Dat gaat fietsen worden vandaagJa doei.![]()
Moment.. even een vliegticket boekenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom hier lopen... prima loopweer!![]()
Net even gefietst, maar mijn intern stemmetje vond dat ik toch echt moest studeren. Dus ben weer terug
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moment.. even een vliegticket boeken![]()
Net even gefietst, maar mijn intern stemmetje vond dat ik toch echt moest studeren. Dus ben weer terugkort maar krachtig.
![]()
Ik loop ook altijd met een reservesetjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het niet handiger om kopieën te maken van deze sleutels en deze als een apart setje te houden? Misschien dat ik chaotischer ben dan de gemiddelde persoon, maar ik sta zo buiten met een halve sleutelbos (uiteraard het deel zonder huissleutel) als ik dat zo aan zou pakken. Veel handiger dan steeds sleutels te moeten loshalen
.
Hoi btw.
Niet meer actief op Fok!![]()
Gezelligquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moment.. even een vliegticket boeken![]()
Net even gefietst, maar mijn intern stemmetje vond dat ik toch echt moest studeren. Dus ben weer terug![]()
Ja doei.![]()
Nee hoor, nog steeds geblesseerd, kwam alleen even om het hoekje kijkenquote:.
Dus je bestaat op het moment niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds geblesseerd, kwam alleen even om het hoekje kijken.
![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds geblesseerd, kwam alleen even om het hoekje kijken.
Beterschap!
![]()
Gaat alles goed hier trouwens? Alle andere geblesseerden alweer aan het lopen? (ik zag iig een hardlooppost van Maraca voorbijkomen). Nog interessante ontwikkelingen?
Op vakantie m'n enkel geblesseerd. Al een keer rustig aan gelopen en ik lijk m'n enkel elke dag iets minder te voelen, maar moet helaas dus nog even wachten. Wel klote met dit lekkere weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Gaat alles goed hier trouwens? Alle andere geblesseerden alweer aan het lopen? (ik zag iig een hardlooppost van Maraca voorbijkomen). Nog interessante ontwikkelingen?![]()
![]()
Lekker? Ik hoorde van m'n man dat 't 27 graden kon worden!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:31 schreef STING het volgende:
[..]
Op vakantie m'n enkel geblesseerd. Al een keer rustig aan gelopen en ik lijk m'n enkel elke dag iets minder te voelen, maar moet helaas dus nog even wachten. Wel klote met dit lekkere weer![]()
Ja doei.![]()
Ja, kan weer lopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Gaat alles goed hier trouwens? Alle andere geblesseerden alweer aan het lopen? (ik zag iig een hardlooppost van Maraca voorbijkomen). Nog interessante ontwikkelingen?Niet 5km aan een stuk, maar wel met tussenpozen
Welkom! Wil je met evy gaan lopen of iets anders? Voor sleutels, ik heb een apart sleutelvakje in mijn broek zitten, dat is daar speciaal voor gemaakt. Volgens mij zie je dat steeds meer bij broeken, mijn broek is van Nike.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:00 schreef CklokC het volgende:
*meldt*
![]()
Ik ben ook nog maar pas begonnen,
Btw, ik heb me kapot gelachen om de zak met chips en de knal![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef junkiexp het volgende:
Vanaf vandaag begonnen met rennen, les 1 van Evy zonder problemen uit kunnen lopen![]()
![]()
Lekker! Heerlijk zelfs! Waar gaat de reis heen? *aagje*quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Straks op vakantie
Hardloopschoenen zijn al ingepakt
Na al dat gepost en bijlezen van mij zal ik maar eens to the point komen, vanavond ga ik er weer aan geloven, les 4 van evy. Ik ga switchen naar evy 2011! Maar aangezien dat bijna het zelfde is als ik al kan zit ik te denken verder te gaan met les 7.![]()
Goedzo, alvast veel plezierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Lekker! Heerlijk zelfs! Waar gaat de reis heen? *aagje*
Na al dat gepost en bijlezen van mij zal ik maar eens to the point komen, vanavond ga ik er weer aan geloven, les 4 van evy. Ik ga switchen naar evy 2011! Maar aangezien dat bijna het zelfde is als ik al kan zit ik te denken verder te gaan met les 7.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de geïnteresseerden: hockey (heren) is net begonnen!![]()
Leuke wedstrijd ook.
![]()
Ik blijf het een kakkersport vinden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de geïnteresseerden: hockey (heren) is net begonnen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Omg door je veters rijgen, geniaal! Waarom heb ik daar niet aan gedachtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw, goed en snel gelopen!!
[..]
YUR zei tegen me, doe je sleutels in je sokken. Dat geprobeerd, maar dat was m niet voor mij, ik heb van die lage X-socks en dan is er weinig sleutelruimte. Na een tijdje prutsen heb ik ze eens door m'n veters geregen. Gaat eigenlijk prima, en ze bewegen ook niet.
Het liefste heb ik een broek met een zakje, maar dat heeft m'n short niet. Je moet was dus. M'n capri en tights hebben wel een zakjeBedankt voor de tip
![]()
![]()
Nou ja, wel spannend, maar geen heel hoge kwaliteit van de Nederlandse heren. De penalty corner was wel briljantquote:
Ja doei.![]()
Ik sta op t punt om (weer) wat hardloopkleding te bestellen.... Heb nu 1 skapri en een shirt en er is nog een shirt onderweg. In mijn winkelmandje ligt een 2de skapri en een shirt... En een nike sensor maar die kan ik naar mezelf verantwoorden want mijn andere (via mp gekocht) is stuk...
Zal ik?![]()
![]()
Dank je!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Welkom! Wil je met evy gaan lopen of iets anders? Voor sleutels, ik heb een apart sleutelvakje in mijn broek zitten, dat is daar speciaal voor gemaakt. Volgens mij zie je dat steeds meer bij broeken, mijn broek is van Nike.
Ik ben ook nog maar pas begonnen,
Btw, ik heb me kapot gelachen om de zak met chips en de knal![]()
![]()
![]()
Ik ben eerst maar begonnen met een tijdschema. Afwisselend 2 minuten wandelen en lopen. En dat opbouwen. Evy moet ik me nog even in verdiepen, ik kom het wel veel tegen bij het zoeken naar info over hardlopen.
Ik ga op pad voor een nieuwe broek en dan zal ik erop letten dat er ook een sleutelzakje in zit.
Morgen ben ik weer aan de beurt.
Haha van harte met je goed doordachte aankopen. Veel plezier ervan!
Sarcastisch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:00 schreef CklokC het volgende:
Haha van harte met je goed doordachte aankopen. Veel plezier ervan!![]()
Nee maar ik zou dom zijn het niet te doen, hier zie ik die skapri's overal voor 60-55 euro, heel soms 45 euro en nu heb ik er 25 !! euro voor betaaldEn ze zitten zo ontzettend lekker... heerlijk!
![]()
Ik zweer bij evy echt. Zou het niet kunnen met zelf tijd bijhouden enz en ze is nog gezellig ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:59 schreef CklokC het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Ik ben eerst maar begonnen met een tijdschema. Afwisselend 2 minuten wandelen en lopen. En dat opbouwen. Evy moet ik me nog even in verdiepen, ik kom het wel veel tegen bij het zoeken naar info over hardlopen.
Ik ga op pad voor een nieuwe broek en dan zal ik erop letten dat er ook een sleutelzakje in zit.
Morgen ben ik weer aan de beurt.![]()
Afgelopen maand voor het eerst meer dan 100 KM getraind
In totaal 12 keer gelopen waarvan 5 trainingen meer dan 9 km![]()
![]()
Haha een beetje, ik vond het grappig hoe snel je er voor jezelf uit was.quote:
Ok en hou je tijd en afstand nog wel bij met een app op je telefoon ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ik zweer bij evy echt. Zou het niet kunnen met zelf tijd bijhouden enz en ze is nog gezellig ook.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Net op de fiets een rondje gedaan van goed 10km om te kijken of dat een beetje lekker loopt. Ik weet het alleen nog niet zo. Er zit een stuk in van 4 kilometer rechtuit. Lijkt me toch minder lopen. Hoe beleven anderen lange rechte stukken?
http://www.endomondo.com/workouts/hGtpDXjlIWcZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Om te lopen? Niet echt een probleem alhoewel ik niet zo'n lange rechte stukken heb hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef mosselmossel het volgende:
Net op de fiets een rondje gedaan van goed 10km om te kijken of dat een beetje lekker loopt. Ik weet het alleen nog niet zo. Er zit een stuk in van 4 kilometer rechtuit. Lijkt me toch minder lopen. Hoe beleven anderen lange rechte stukken?
http://www.endomondo.com/workouts/hGtpDXjlIWc![]()
Heerlijk, rechte stukken zijn echt super, dan kan je tenminste je snelheid goed vasthouden, ben niet zo van de bochtenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/hGtpDXjlIWc
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
*Zich ook meldt*
Ik ben net begonnen met les 1 van Evy (2011 serie). 2 jaar geleden heb ik Evy (2006 serie) 5 km afgemaakt & een wedstrijd gelopen. Vorig jaar 1x les 1& 2 gelopen en daarna niets meer.
Nu begon het toch weer te kriebelen en net les 1 gedaan. Leuk ook dat ik nu op mijn telefoon kan zien, hoeveel ik gelopen heb en meer van dat soort statistieken!![]()
Godver..
Endomondo had weer moeite om GPS te pakken te krijgen .. Dat haalt me zo uit mn ritme he..
Ondanks de warmte ging het wel ok eigenlijk..
Toch weer bijna 5 km gelopen in 26min . Alleen die GPSkuren.. Nokia Sportstracker pakt GPS wel, Endo raakt signaal om haverklap kwijt.. .. Waardoor ik soms meer met de meting bezig ben dan lopen zelf..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik ben blij dat ik vanmorgen ben gegaan. Het is nu nog heter pfff@the bakeryhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Lekker zwetenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:34 schreef winterstorm666 het volgende:
Ik ben blij dat ik vanmorgen ben gegaan. Het is nu nog heter pfff@the bakery![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hier is het al helemaal bewolkt hoor, het gaat zo vast regenen!
(hopelijk komt ik nog droog thuis zometeen uit mijn werk!)![]()
Wat een p o e p weer om te lopen; had beter vanavond kunnen lopen. Toch gedaan:
http://connect.garmin.com/activity/205421224![]()
Allemaal vliegende mieren hier, iewl.
Vanmiddag de hele middag (recreatief) gezwommen, nu helemaal loom dus het hardlopen komt er niet echt van vanavond. Ga sowieso niet in de onweersbuien lopen maargoed![]()
![]()
Hier is het nog goed weer. Denk dat ik even een stukje ga lopen
Vliegende mieren?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:30 schreef VKV het volgende:
Allemaal vliegende mieren hier, iewl.
Vanmiddag de hele middag (recreatief) gezwommen, nu helemaal loom dus het hardlopen komt er niet echt van vanavond. Ga sowieso niet in de onweersbuien lopen maargoed
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ben niet blij met de dazen hier. Wat een klotebeesten!!! Maar het is wel goed voor mijn kilometertijd..rennnuhhh!! klein nadeel maar het grote voordeel is de mooi landelijke omgeving om te lopen. @ cant faze me ja zweten ja pfffffhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Volgens mij gaan die onweersbuien nog wel meevallen toch? Ik ga het zo in ieder geval proberen, even lekker zweten
Alo alo! Net gelopen in de hitte!
Ging goed met 5🏃2🚶 7🏃 2🚶 7🏃 2🚶 5🏃 2🚶
(icoontjes mobiel)
Op de een of andere manier respect blikken gekregen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Geen last van vliegen of vliegende mieren. Alleen last van stadsleven die de weg weer kwijt is.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Shit wat gaan jullie hard, allemaal bedankt voor het welkom heten
Morgenavond ga ik voor het eerstg anderhalfuur op boksles dus dat lijkt me geen goed plan :´)quote:
Zaterdagochtend gaat het worden denk ik.
Ik ga niet de lessen herhalen maar ik ga ze achtereenvolgend lopen tot ik bij een les kom waar ik moeite mee krijg en die ga ik dan trainen tot het goed gaat en dan weer verder, lijkt me wel een goed plan toch?Nee totaal niet, maar ik had het ook niet verwacht want les 1 is wel erg simpel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:56 schreef Perruche het volgende:
Alle 2 mijn hardloopbroeken hebben een Klein zakje, doe ik m'n sleutels in. Ipod shuffle dus die clip ik gewoon aan mijn broekband.
Gisteren weer gelopen, 5 km, het ging niet lekker! Denk te kort gewacht tussen eten en lopen...
En hoi junkiexp! Heb je spierpijn vandaag?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Sterkte met je boksles... Ervaring mee?
Ik dacht na de eerste keer dat ik een week niks meer zou kunnen...It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Goed plan en welkom!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Morgenavond ga ik voor het eerstg anderhalfuur op boksles dus dat lijkt me geen goed plan :´)
Ik ga niet de lessen herhalen maar ik ga ze achtereenvolgend lopen tot ik bij een les kom waar ik moeite mee krijg en die ga ik dan trainen tot het goed gaat en dan weer verder, lijkt me wel een goed plan toch?
[..]
Nee totaal niet, maar ik had het ook niet verwacht want les 1 is wel erg simpel.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Tijdens het lopen was hier snikheet!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef gcjoel het volgende:
Hier (omg. Haarlem) onweert het nu! straks hopelijk lekker fris
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja dat is het ook, net nog buiten zitten etenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Tijdens het lopen was hier snikheet!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, net nog buiten zitten eten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Heel goed idee, voor je het weet ben je een lean mean fightin' machine!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef junkiexp het volgende:
Morgenavond ga ik voor het eerstg anderhalfuur op boksles dus dat lijkt me geen goed plan :´)
Denk dat je morgenavond wel spierpijn hebt, overal (is lekker)
Tip: Handen hoog, kin omlaag![]()
Hardlopen en boksen gaan trouwens prima samen.![]()
Dit is wel herkenbaar jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef Koepert het volgende:
Ik dacht na de eerste keer dat ik een week niks meer zou kunnen...voeten overal bloed en blaren. (al zal dat met normaal boksen wel meevallen)
![]()
Je kunt snel wegrennenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heel goed idee, voor je het weet ben je een lean mean fightin' machine!
Hardlopen en boksen gaan trouwens prima samen.
De blikken van respect die je krijgt tijdens de seizoenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar javoeten overal bloed en blaren. (al zal dat met normaal boksen wel meevallen)
![]()
![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Daar idd niet echt last van (wel wat blaren van t explosieve bewegen)..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar javoeten overal bloed en blaren. (al zal dat met normaal boksen wel meevallen)
Maar wel op mn rug op bed liggen.. Willen opstaan.. en daar gewoon belachelijk veel moeite mee hebben.. (Lees: armen bijna niet in beweging kunnen krijgen)It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Na 4 trappen op je bovenbeen strompel je wegquote:
Boh ja buikspieren die geen zin meer hebben die dag, alles blauw ( eerste les kreeg in een teen in mijn oog) , en benen die helemaal lam zijn van alle trappenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daar idd niet echt last van (wel wat blaren van t explosieve bewegen)..
Maar wel op mn rug op bed liggen.. Willen opstaan.. en daar gewoon belachelijk veel moeite mee hebben.. (Lees: armen bijna niet in beweging kunnen krijgen)![]()
Toch zou ik denk ik liever klassiek boksen gaan doen, meer techniek.![]()
Ik heb dus idd klassiek gebokst en niet gekickbokst.. Dus die benen vielen nog wel mee qua pijn, alleen spierpijn van t vele lopen ed...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Na 4 trappen op je bovenbeen strompel je weg
[..]
Boh ja buikspieren die geen zin meer hebben die dag, alles blauw ( eerste les kreeg in een teen in mijn oog) , en benen die helemaal lam zijn van alle trappen![]()
Toch zou ik denk ik liever klassiek boksen gaan doen, meer techniek.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik deed muay thaiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik heb dus idd klassiek gebokst en niet gekickbokst.. Dus die benen vielen nog wel mee qua pijn, alleen spierpijn van t vele lopen ed...dat is heul geen kickboksen.
Heel leuk om te doen, maar ik vond de gym zelf maar niks.![]()
Blessure te pakken.
Rondje in bergachtig gebied gedaan, dag erna voelde ik wel een klein beetje gevoeligheid in de enkel maar weinig bijzonders. Twee dagen daarna nergens last van, weer gewoon thuis gelopen en daarna ging het mis. Enkel werd na het rennen stijf, kon er niet meer op staan. Ik snap er weinig van, heb me niet verstapt of verzwikt ofzo dus er is niet echt een concrete aanleiding.
Het gaat gelukkig wel elke dag iets beter (is nu twee dagen geleden), dus hoop dat ik er snel vanaf ben. Zeker omdat ik gister mijn Garmin binnen heb gekregen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Kalm aan doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef GDPP het volgende:
Blessure te pakken.
Rondje in bergachtig gebied gedaan, dag erna voelde ik wel een klein beetje gevoeligheid in de enkel maar weinig bijzonders. Twee dagen daarna nergens last van, weer gewoon thuis gelopen en daarna ging het mis. Enkel werd na het rennen stijf, kon er niet meer op staan. Ik snap er weinig van, heb me niet verstapt of verzwikt ofzo dus er is niet echt een concrete aanleiding.
Het gaat gelukkig wel elke dag iets beter (is nu twee dagen geleden), dus hoop dat ik er snel vanaf ben. Zeker omdat ik gister mijn Garmin binnen heb gekregen. En je kunt nu met de knoppies van je Garmin spelen
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Meh bummerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef GDPP het volgende:
Blessure te pakken.
Het gaat gelukkig wel elke dag iets beter (is nu twee dagen geleden), dus hoop dat ik er snel vanaf ben. Zeker omdat ik gister mijn Garmin binnen heb gekregenKomt vast wel goed
![]()
![]()
Balen zegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef GDPP het volgende:
Blessure te pakken.
Het gaat gelukkig wel elke dag iets beter (is nu twee dagen geleden), dus hoop dat ik er snel vanaf ben. Zeker omdat ik gister mijn Garmin binnen heb gekregen
Bummer!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef GDPP het volgende:
Blessure te pakken.
Het gaat gelukkig wel elke dag iets beter (is nu twee dagen geleden), dus hoop dat ik er snel vanaf ben. Zeker omdat ik gister mijn Garmin binnen heb gekregen![]()
of het een goed plan is weet ik niet, loop zelf maar wat, maar t lijkt me primaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ga niet de lessen herhalen maar ik ga ze achtereenvolgend lopen tot ik bij een les kom waar ik moeite mee krijg en die ga ik dan trainen tot het goed gaat en dan weer verder, lijkt me wel een goed plan toch?en lessen herhalen is ook niet echt nodig volgens mij. ik heb nauwelijks conditie, maar les 11 ging me gisteren prima af. overigens zit bij Evy automatisch wat herhaling. les 7-8-9 en les 10-11-12 zijn hetzelfde. je loopt dan dus 2wk hetzelfde schema
Faalhaas meldt...
Na 3,3km heb ik het opgegeven. Te warm, geen zuchtje wind en het voelt hier alsof je onder een warme deken looptik dacht dat het wel zou gaan, maar ik trok het voor geen meter... En nu voel ik me een lozer
![]()
Slap excuus, het is hier nog 28 graden...
Zaterdag nieuwe kans...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je hebt het geprobeerd! dat is al beter dan al die luie zwijnen die vandaag thuis blijven (like mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Faalhaas meldt...
Na 3,3km heb ik het opgegeven. Te warm, geen zuchtje wind en het voelt hier alsof je onder een warme deken looptik dacht dat het wel zou gaan, maar ik trok het voor geen meter... En nu voel ik me een lozer
![]()
Zaterdag nieuwe kans...)
Goedenavond! Héérlijk weer hier, maar wel benauwd: blij dat ik niet hoef te lopen vandaag![]()
Wel lekker eindje naar de sportschool heen- en teruggefietst en daar ook op de spinfiets gezeten.
En ook m'n badmuts en nieuwe duikbril binnengekregen (of had ik dat al gezegd?) dus die kan ik mooit vrijdag gaan uitproberenof misschien morgen al, even kijken hoe de planning lopen gaat.
Ja doei.![]()
Faalhaas?! Het is niet raar dat je na 3,3km bent gestopt met dit weer!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Faalhaas meldt...
![]()
Zaterdag nieuwe kans...Sowieso knap dat je bent gegaan
Ja, da's ook wel weer zo... Maar het voelt zo stom, om halverwege te stoppen
guppy je bent gegaan en dat is niet falen!
28 graden is gewoon voor de meeste mensen nauwelijks te doen.
ik vind het vreselijk en kan ook haast niet lopen met dat weer!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Tijdens het spinnen kijk ik altijd uit op de atletiekbaan, en die ligt helemaal in de zon: ik sterf al bij de gedachte om daar rondjes te moeten rennen met dit weer![]()
Ja doei.![]()
Pff, wilde vanavond gaan lopen, maar ik heb het huishouden bij mijn oma gedaan vandaag en dat was zwaarder dan gedacht. Nu ga ik morgen, sla liever een dag over dan dat ik half werk moet afleveren. En ik heb vandaag al 15 kilometer gefietst, de ramen (veel!!) gelapt, gestreken (), badkamer en wc schoongemaakt en gestofzuigd. Vind het ook wel weer prima qua beweging vandaag
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef Finland. het volgende:
Pff, wilde vanavond gaan lopen, maar ik heb het huishouden bij mijn oma gedaan vandaag en dat was zwaarder dan gedacht. Nu ga ik morgen, sla liever een dag over dan dat ik half werk moet afleveren. En ik heb vandaag al 15 kilometer gefietst, de ramen (veel!!) gelapt, gestreken (), badkamer en wc schoongemaakt en gestofzuigd. Vind het ook wel weer prima qua beweging vandaag
.
Wat is je uurtarief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik blijf dat deuntje van de Garmin na een workout trouwens briljant vinden![]()
Sodeju! Wat was het warm
Fartlektraining met dit weer is euh... bijzonderWas wel heel gaaf, leuke groep op woensdag! Komende zaterdagochtend hoop ik ook naar de loopgroep te kunnen, dan heb ik alle trainingen een keer geprobeerd en weet ik wat ik kan verwachten
Training van vandaag:
± 2 km inlopen
stretchen
loopscholing: oefeningen + bijna 100 meter versnellingsloopje + ruim 100 meter terug dribbelen (huppelenkruispasjes zijwaarts, sluitpasjes zijwaarts, uitstappen)
Kernprogramma met fartlek oefeningen:
- in tweetallen in een rondje naar elkaar toelopen op heel rustig tempo, zodra je elkaar tegenkomt terug op hogere snelheid (nadruk op hoge pasfrequentie)
- in drietallen rondjes van 300 meter. Eerste rondje met z'n drieën rustig tempo; 1 persoon stapt uit en andere twee lopen op het volgende rondje op een vlot tempo door; rust-persoon stapt in, een ander stapt uit en wederom met z'n tweeën op vlot tempo een rondje door (dit gebeurde 3 keer, waardoor ik 3 rondes - rust - 1 ronde heb gelopen
- 30 sec dribbelen, in 20 sec dezelfde afstand (of meer) terug --> dus hoog tempo
- 400 meter op hoog tempo (of 800 meter voor de gevorderde lopers) --> hierbij verzuurde ik al na 200 meter dus ik had niet echt een snel rondje
± 2 km uitlopen
stretchen
Ik ben héérlijk moe nu
Klinkt goed Yukileuk ook dat je het een leuke groep vindt!
10 euro per uur. Mijn oma heeft altijd hulp van de thuiszorg (die kreeg ze toen omdat ze zo ziek was), maar haar hulp is nu met vakantie en ze had aangegeven geen vakantiehulp te willen. Ze kan zeker weer veel, maar omdat ze ook een dagje ouder wordt wil ze het niet opgeven.
Aankomende maandag ben ik nog drie weken thuishulp bij TSN, dus mijn moeder vond het een goed idee om dan maar even bij oma te gaan oefenen. Niet dat ik niet kan schoonmaken, maar ramen lappen doe ik niet zo vaak (lees: nooit) en oma kon de hulp wel waarderen.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Deuntje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Maraca het volgende:
Ik blijf dat deuntje van de Garmin na een workout trouwens briljant vinden
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef Finland. het volgende:
.
20 meter 8 meter hoge heg knippen gaat ook niet in de koude kleren zitten. Alleen nu heb ik een wit shirt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, als je een workout via de connect.garmin invoert en die gebruikt tijdens het lopen krijg je aan het einde een veel te vrolijk deuntje als de workout afgelopen isquote:
Mooie prijsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Finland. het volgende:
10 euro per uur. Mijn oma heeft altijd hulp van de thuiszorg (die kreeg ze toen omdat ze zo ziek was), maar haar hulp is nu met vakantie en ze had aangegeven geen vakantiehulp te willen. Ze kan zeker weer veel, maar omdat ze ook een dagje ouder wordt wil ze het niet opgeven.
Aankomende maandag ben ik nog drie weken thuishulp bij TSN, dus mijn moeder vond het een goed idee om dan maar even bij oma te gaan oefenen. Niet dat ik niet kan schoonmaken, maar ramen lappen doe ik niet zo vaak (lees: nooit) en oma kon de hulp wel waarderen.Maar wel mooi dat je je oma hebt kunnen helpen
Ben er héél blij mee dat ik de keuze heb gemaakt om me in te schrijven. Dit soort trainingen zou ik in m'n eentje nooit doen, ik verleg enorme grenzen én (zeker straks in de winter) is het een stok achter de deur om regelmatig te trainen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Maraca het volgende:
Klinkt goed Yukileuk ook dat je het een leuke groep vindt!
Hmm, misschien dat mijn muziek te hard staatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, als je een workout via de connect.garmin invoert en die gebruikt tijdens het lopen krijg je aan het einde een veel te vrolijk deuntje als de workout afgelopen isGoed bezig hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben er héél blij mee dat ik de keuze heb gemaakt om me in te schrijven. Dit soort trainingen zou ik in m'n eentje nooit doen, ik verleg enorme grenzen én (zeker straks in de winter) is het een stok achter de deur om regelmatig te trainen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, jij maakt toch ook gebruik van de trilfunctie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat mijn muziek te hard staat
[..]
Goed bezig hoor.
Ook. Nog nooit iets met geluid gedaan, maar hij kan wel geluidjes maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, jij maakt toch ook gebruik van de trilfunctie?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, die van mij heeft geen trilfunctie dus ik heb weinig keuze. Loop dan ook zonder muziek (merk dat ik dat ook steeds prettiger begin te vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ook. Nog nooit iets met geluid gedaan, maar hij kan wel geluidjes maken.)
Heel verstandigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben er héél blij mee dat ik de keuze heb gemaakt om me in te schrijven. Dit soort trainingen zou ik in m'n eentje nooit doen, ik verleg enorme grenzen én (zeker straks in de winter) is het een stok achter de deur om regelmatig te trainen.Denk dat de rest elkaar in dit topic maar even een schop onder de kont moet geven
Ranomi zwemt een ORals eerste door naar de finale van morgen
Zonde van je loop Gup. Je had misschien 30 min later moeten gaan, want het koelde tussen 7 en 8 enorm af..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ranomi zwemt een ORals eerste door naar de finale van morgen
Ik ben maar even 35km wezen fietsen. Morgen ga ik een coopertest doen![]()
![]()
35km? Zou je niet 100km doen vandaag?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonde van je loop Gup. Je had misschien 30 min later moeten gaan, want het koelde tussen 7 en 8 enorm af..
Ik ben maar even 35km wezen fietsen. Morgen ga ik een coopertest doenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Klopt, maar ik vond het sport kijken vanmiddag zo leukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
35km? Zou je niet 100km doen vandaag?plus dat ik niet heel de middag weg kon.. Dan maar even een kort rondje en morgen een cooper
![]()
![]()
't is je vergevenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het sport kijken vanmiddag zo leukplus dat ik niet heel de middag weg kon.. Dan maar even een kort rondje en morgen een cooper
Merk wel dat mijn linkerbeen niet helemaal 100% is. Maar met goede oefeningen voor en na het lopen is het goed te doen. Heb geen pijn, maar 'voel' mijn been wel. Maar 5km aan 1 stuk lopen gaat hem voorlopig nog even niet worden, helaas. Dat durf ik nog even niet aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]![]()
Ook nog lekker gelopen zie ik. Nergens last?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Waar voel je iets?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Merk wel dat mijn linkerbeen niet helemaal 100% is. Maar met goede oefeningen voor en na het lopen is het goed te doen. Heb geen pijn, maar 'voel' mijn been wel. Maar 5km aan 1 stuk lopen gaat hem voorlopig nog even niet worden, helaas. Dat durf ik nog even niet aan.
Ja, gewoon lekker rustig opbouwen en wat oefeningen er naast. Komt wel goed!![]()
Rondom mijn knie. Nu met name aan de zijkant van de knie. Andere keer was het in de knieholte. Mijn been weet ook niet meer wat hij wilquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waar voel je iets?
Ja, gewoon lekker rustig opbouwen en wat oefeningen er naast. Komt wel goed!Ik voel dat hij belast wordt
Jeuj, eerstre run met het horloge zit erop! Ik vond het ontzettend gaaf. Hartstikke handig dat je op elk moment je tempo kunt zien!Ben weer helemaal blij ermee.
Ik ging als een trein.
It's funny
Wauwquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Nero22 het volgende:
Jeuj, eerstre run met het horloge zit erop! Ik vond het ontzettend gaaf. Hartstikke handig dat je op elk moment je tempo kunt zien!Ben weer helemaal blij ermee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ging als een trein.En dan ook nog eens met dit weer
ik loop vaak rechte stukken van kilometers achter elkaar... ik vind het juist geen enkel probleem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef mosselmossel het volgende:
Op een gegeven moment dan heb je genoeg ervaring om in te schatten hoe ver een kilometer is en dan loop ik echt "van kilometer naar kilometer" dus niet gaan denken: 'jeetje, nu moet ik 4km aan een stuk lopen"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat is Nikefuel eigenlijk?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hmm oke. Durf er niks over te zeggenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rondom mijn knie. Nu met name aan de zijkant van de knie. Andere keer was het in de knieholte. Mijn been weet ook niet meer wat hij wilIk voel dat hij belast wordt
![]()
![]()
Misschien moet ik het gewoon een keer lopen ook. Zijn er meer die ongeveer hetzelfde zeggen als jij. En ja, als je verder gaat lopen, krijg je misschien ook wel gewoon meer lange rechte stukken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik loop vaak rechte stukken van kilometers achter elkaar... ik vind het juist geen enkel probleem.
Op een gegeven moment dan heb je genoeg ervaring om in te schatten hoe ver een kilometer is en dan loop ik echt "van kilometer naar kilometer" dus niet gaan denken: 'jeetje, nu moet ik 4km aan een stuk lopen"Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geen idee. Volgens mij een soort puntensysteem. Kun je weinig mee behalve vergelijken.quote:
It's funny
Nice Nero. Heb ik ook met de mijne. Erg relax voor interval training, maar ook in het algemeen als je wil weten of je het tempo na 5 minuten nog vast hebt kunnen houdenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ging als een trein.![]()
![]()
Muziekje aan en lekker lopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Misschien moet ik het gewoon een keer lopen ook. Zijn er meer die ongeveer hetzelfde zeggen als jij. En ja, als je verder gaat lopen, krijg je misschien ook wel gewoon meer lange rechte stukken.Zou er voor tekenen om een recht stuk te hebben
Klinkt goed!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben er héél blij mee dat ik de keuze heb gemaakt om me in te schrijven. Dit soort trainingen zou ik in m'n eentje nooit doen, ik verleg enorme grenzen én (zeker straks in de winter) is het een stok achter de deur om regelmatig te trainen.
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben er héél blij mee dat ik de keuze heb gemaakt om me in te schrijven. Dit soort trainingen zou ik in m'n eentje nooit doen, ik verleg enorme grenzen én (zeker straks in de winter) is het een stok achter de deur om regelmatig te trainen.
Er valt ook weinig over te zeggen. Het is een kwestie van tijd en rustig opbouwenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm oke. Durf er niks over te zeggen
ik ga looptgroep afmailen
Een van de redenen dat ik stopte met voetbal was dat ik zeer weinig tijd heb. Dus ook niet op de vaste loopavond...
jammer maar helaasch....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
helaasch...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:
ik ga looptgroep afmailen
Een van de redenen dat ik stopte met voetbal was dat ik zeer weinig tijd heb. Dus ook niet op de vaste loopavond...
jammer maar helaasch....
Wel een dijk van een tijd. Helaas net niet genoeg... Wel een PR gezwommen, dus veel kan je er verder niet van zeggen
tja, ergens wel.. maar aan de andere kant de titel was verbeter je 10k, maar met 1 keer lopen per week red je dat niet... en ik voelde me een vreemde eend in bijt met 4 x lopen per weekquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Totaal niet, een vriendin van mij bokst daar al een jaar en ik heb een keer te fanatiek ja gezegd en heb het al een paar keer uitgesteld maar nu moet ik echt een keer gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef Koepert het volgende:
Ik dacht na de eerste keer dat ik een week niks meer zou kunnen...
Beloofd is beloofd, ik zie er wel tegenop eerlijk gezegd
Zal best wel inderdaad, ik ben bevreesd en nieuwsgierigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heel goed idee, voor je het weet ben je een lean mean fightin' machine!
Hardlopen en boksen gaan trouwens prima samen.
Ik ga wel even aankijken, ik loop ook nog met een kilo of 40 overgewicht dus dat kan in de moeilijkere lessen nog wel eens pittig worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of het een goed plan is weet ik niet, loop zelf maar wat, maar t lijkt me primaen lessen herhalen is ook niet echt nodig volgens mij. ik heb nauwelijks conditie, maar les 11 ging me gisteren prima af. overigens zit bij Evy automatisch wat herhaling. les 7-8-9 en les 10-11-12 zijn hetzelfde. je loopt dan dus 2wk hetzelfde schema
Maar we gaan het wel zien
Poeh, wilde 10k in ongeveer 47 min vandaag, maar ik had er toch verstandig aan water mee te nemen. Na 5k toch maar besloten nog een kilometer vol te gaan en het bij 6k te houden voor vandaag.![]()
DAFUQ!! Wat snel!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ging als een trein.![]()
Ik zie niksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ging als een trein.
Ik ben op tijd gaan lopen, dikke regen en onweer nu.![]()
quote:![]()
Ik zie ook niks meer nee. Stomme Chrome-add on.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik zie niks
Ik ben op tijd gaan lopen, dikke regen en onweer nu.Het kwam er op neer dat ik intervaltraining (43 min.) had gedaan en een gemiddeld tempo had van 5:56 en tijdens de intervallen (9x 3 min.) een tempo van 4:40.
Vanaf volgende week kan ik mijn runs ook importeren naar Endomondo als het goed is. De website die dat kan regelen ligt er op het moment uit namelijk.
It's funny
Wat een teleurstellingen bij het zwemmen zegKijk ik het daarvoor!?
Gelukkig was die krommejojo wel übergoed![]()
![]()
Zojuist een Nike hardloopbroek besteld, morgen binnen. Ben benieuwd.
Je denkt dat je er harder van gaat lopen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef CklokC het volgende:
Zojuist een Nike hardloopbroek besteld, morgen binnen. Ben benieuwd.
Ja doei.![]()
Just do itquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je denkt dat je er harder van gaat lopen?
Tsja, het is maar hoe je het bekijkt... Verschuren zwom een DIK persoonlijk record. Hij hoort bij een select groepje zwemmers dat < 48 sec zwemt op de 100m vrije slag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef VKV het volgende:
Wat een teleurstellingen bij het zwemmen zegKijk ik het daarvoor!?
Gelukkig was die krommejojo wel übergoed
Daar mogen we heel, heel trots op zijn
QFT.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Nero22 het volgende:
We mogen sowieso trots zijn op "onze" sporters daar in Londen!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik verwacht niets anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je denkt dat je er harder van gaat lopen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je denkt dat je er harder van gaat lopen?Ik ben ook harder gaan lopen met mijn Nike gear hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
Slaap zachtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Yuki het volgende:
Ik ga maar eens richting m'n bed.
Slaap lekker allemaal!
It's funny
Trust Yuki .
Ik ben ook gesloopt, met zoon naar open dag van z'n favo voetbal club geweest.
Gaat die gek in die hitte nog even meedoen aan een voetbal clinic![]()
Om het nog een beetje hardloop gerelateerd te laten, hij is een haklander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig houdt hij het bij voetballen.![]()
40quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ga wel even aankijken, ik loop ook nog met een kilo of 40 overgewicht dus dat kan in de moeilijkere lessen nog wel eens pittig worden.
Maar we gaan het wel zienRespect en succes gast dat je er dan toch tegenaan gaat!
![]()
Behalve op Bas Verwijlen. Wat een mannetje zeg. Arrogant. Dikke vette haat. Mooi dat die Duitser won.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Nero22 het volgende:
We mogen sowieso trots zijn op "onze" sporters daar in Londen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waren mooie beelden toen hij tegen dat hek een interview moest houden, puur genietenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Behalve op Bas Verwijlen. Wat een mannetje zeg. Arrogant. Dikke vette haat. Mooi dat die Duitser won.![]()
![]()
Second that.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Behalve op Bas Verwijlen. Wat een mannetje zeg. Arrogant. Dikke vette haat. Mooi dat die Duitser won.![]()
Ging die huilen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waren mooie beelden toen hij tegen dat hek een interview moest houden, puur genieten![]()
![]()
Ik vind die man zo'n kwal hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar hij zit bij Mart aan tafel dus ik hoop flink wat sneren richting die gozer.![]()
![]()
Jep, heerlijk dat hij keihard op zijn bakkus is gegaan. Kon niet hard genoeg zijn.quote:
Morgen weer lopen![]()
![]()
Ohja snel nog even wat ren gerelateerd post werk: Morgen weer rennenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, heerlijk dat hij keihard op zijn bakkus is gegaan. Kon niet hard genoeg zijn.
Morgen weer lopen![]()
Nee Mart vind ik een kwal.![]()
Erg bedankt, ik moet ergens beginnen he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
40Respect en succes gast dat je er dan toch tegenaan gaat!
En ik rook ook nog meer als een pakje per dag dus het wordt een hele uitdaging.
Maargoed, first things first.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Prima horloge. Jammer dat er geen trilstand op zit, maar met alleen akoustische signalen is ook te leven. Wat ik wel een groot nadeel vind is het intervalgedeelte van het horloge. Waarschijnlijk is het al duidelijk met een screenshot van de software:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:47 schreef SausDip het volgende:
Bedankt allemaal voor de reacties betreffende het sporthorloge! Nero22, ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen. Als je het horloge hebt gebruikt, wil je dan je ervaringen ermee delen met ons?SPOILER: ScreenshotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mogelijkheid tot verschillende intervallen dus, wat op een Garmin Forerunner 210 wel zou kunnen geloof ik.![]()
Wel een groot pluspunt: ik had binnen 10 tellen een GPS fix en aan het kaartje te zien geen fuck ups.
It's funny
First things first, stoppen met roken. Helemaal als je serieus wilt gaan sporten. Anders lig je bij boksen zo naar lucht te happen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Erg bedankt, ik moet ergens beginnen he?
En ik rook ook nog meer als een pakje per dag dus het wordt een hele uitdaging.
Maargoed, first things first.
Bedenk maar eens wat je met dat geld kunt doen als je stopt! 6 euro x 7 = 42 euro per week!
42 keer 52 =2184 euro op jaarbasis! dat zijn twee maandlonen die jij opbrandt!
Deze week is je laatste pakje en daarna koop je gewoon niet meer.![]()
![]()
Ik zeg (niet meer) doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Drassss het volgende:
Bijna 2200 euro. Dat is voor elke Fokker hier een Garmin/loopshirtjes/broeken/sokken
It's funny
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Prima horloge. Jammer dat er geen trilstand op zit, maar met alleen akoustische signalen is ook te leven. Wat ik wel een groot nadeel vind is het intervalgedeelte van het horloge. Waarschijnlijk is het al duidelijk met een screenshot van de software:tussen de regels doorlezend heb je er gewoon spijt van dat je je niet bij de Garmin sekte hebt aangesloten...SPOILER: ScreenshotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mogelijkheid tot verschillende intervallen dus, wat op een Garmin Forerunner 210 wel zou kunnen geloof ik.![]()
Wel een groot pluspunt: ik had binnen 10 tellen een GPS fix en aan het kaartje te zien geen fuck ups.
inderdaad.... ik zet een hardloopzonnebril op het wensenlijstjequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, want dat had me een stuk meer geld gekost.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tussen de regels doorlezend heb je er gewoon spijt van dat je je niet bij de Garmin sekte hebt aangesloten...
It's funny
Misschien kan je binnenkort wel ergens heel goedkoop een garmin vinden op teh intorwebz net als ik!Ja doei.![]()
"The path of the running man is beset on all sides by the inequities of the selfish and thequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tussen de regels doorlezend heb je er gewoon spijt van dat je je niet bij de Garmin sekte hebt aangesloten...
tyranny of evil weather conditions. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the runners through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the runner of lost roads. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my fellow Garmins. And you will know my name is the Garmin when I lay my vengeance upon you!![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien kan je binnenkort wel ergens heel goedkoop een garmin vinden op teh intorwebz net als ik!
It's funny
I know, i know.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
First things first, stoppen met roken. Helemaal als je serieus wilt gaan sporten. Anders lig je bij boksen zo naar lucht te happen.
Bedenk maar eens wat je met dat geld kunt doen als je stopt! 6 euro x 7 = 42 euro per week!
42 keer 52 =2184 euro op jaarbasis! dat zijn twee maandlonen die jij opbrandt!
Deze week is je laatste pakje en daarna koop je gewoon niet meer.
Maar ik ben niet heel consequent van mezelf dus ik moet dit even schematisch aanpakken.
Ik ben nu een week met een heel ander en gezond eetpatroon bezig en dat gaat goed maar daar moet ik wel ff aan wennen.
Sporten na 3 jaar niks gedaan te hebben ook deze week begonnen en als dat erin zit dan gaan we ook eens stoppen met roken idd.
Ben al eerder zonder al teveel moeite een jaar gestopt maar ik heb een behoorlijke stressbaan en sindsdien ben ik helaas weer gaan roken
quote:
ik denk dat Nero een Garmin agnost is.... hij weet dat de hogere Garmin macht bestaat maar wil het nog niet erkennenquote:
Je maakt me bang.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat Nero een Garmin agnost is.... hij weet dat de hogere Garmin macht bestaat maar wil het nog niet erkennen![]()
It's funny
RD aan de deur met een Garminhandleiding onder zijn arm:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat Nero een Garmin agnost is.... hij weet dat de hogere Garmin macht bestaat maar wil het nog niet erkennen
Hallo wij komen met u praten over de weg naar de liefde de hartslag en de laptimes.![]()
![]()
Nee wij van team Nike hebben liever de godin van de wind![]()
![]()
Na een shitdag (nee die had ik sochtends nog niet aan zien komen) en ook nog eens een ziek katje savonds had ik echt geen zin meer om te lopen. Maar na een flinke peptalk van vriendje toch gegaan en god wat was het heerlijk!! Ook supergoed gelopen!zo blij dat ik gegaan ben!
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:57 schreef Mvr.Poes het volgende:
Na een shitdag (nee die had ik sochtends nog niet aan zien komen) en ook nog eens een ziek katje savonds had ik echt geen zin meer om te lopen. Maar na een flinke peptalk van vriendje toch gegaan en god wat was het heerlijk!! Ook supergoed gelopen!zo blij dat ik gegaan ben!
Je vriend
Jij![]()
![]()
![]()
Je mag trots op jezelf zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:57 schreef Mvr.Poes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
RD trapt met zijn kuiten van staal de deur in en ramt het"Woord van Garmin" door Nero's strotquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
RD aan de deur met een Garminhandleiding onder zijn arm:
Hallo wij komen met u praten over de weg naar de liefde de hartslag en de laptimes.![]()
![]()
Nee wij van team Nike hebben liever de godin van de wind'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mwhehehe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
RD aan de deur met een Garminhandleiding onder zijn arm:
![]()
Nee wij van team Nike hebben liever de godin van de wind
It's funny
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:58 schreef Nero22 het volgende:
dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedzo Poeziequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:57 schreef Mvr.Poes het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: