Da's vervelend, zeg. Maar als de fout bij een ander ligt (die de tickets boekt) dan kan ik me het nog wel voorstellen. Gelukkig was het voor jou makkelijk te herstellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
De situatie die Leandra schetst komt wel voor hoor. Dat dus iemand anders de vliegtickets voor jouw vakantiegezelschap boekt en daarbij niet stilstaat bij evt. doopnaam/roepnaam. Heeft iemand bij mij ook gedaan, gelukkig kostenloos kunnen herstellen. Maargoed, ik denk ook weer niet dat dat een reden moet zijn om niet voor de naamvolgorde te kiezen die jij wil.
Ik heb het ook, en vrijwel nooit last van hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:41 schreef Incantrix het volgende:
Ah, ok, waardevolle info, dankjulliewelDat het mag en kan wist ik an sich wel, maar of het ook practisch is is natuurlijk een tweede.. Wij denken er nog even over na, de namenvolgorde an sich maakt me niet zo veel uit, maar ik wil gewoon niet dat daar later problemen mee komen. Al weten we eigenlijk al wel heel zeker dat we die namen willen en die volgorde is gewoon veruit het mooist
Als ik voor een gezelschap boek, vraag ik vooraf nog even aan iedereen de correcte naam. Lijkt mij niet meer dan logisch. Of wat ejiraM hierboven zegt, dat je er zelf bij stilstaat als het om jou gaat. Daar zou ik het echt niet voor laten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
De situatie die Leandra schetst komt wel voor hoor. Dat dus iemand anders de vliegtickets voor jouw vakantiegezelschap boekt en daarbij niet stilstaat bij evt. doopnaam/roepnaam. niet dat dat een reden moet zijn om niet voor de naamvolgorde te kiezen die jij wil.
Nou... In eerste instantie vond het 4 samengeraapte letters.quote:
als Kie-janquote:
N O E P Y !???quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kian is een vrij algemene naam volgens mij.
Een paar weken geleden in de krant L.oef (ik vermoed broertje van) N.oepy
Haha als je naar de namen van onze jongens kijkt is dit helemaal niet waar we van houdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Logician78 het volgende:
Wij zijn er gewoon helemaal uit![]()
MeNicole
Karlijn
Lenthe
Dagmar
Mirte
Teuntje
Mirre
Sterre
Pien
Liv
Mikael, Leander en Matthias!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef Logician78 het volgende:
heb de namen van jouw jongens niet gelezen sorrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |