Kijk dit komt meer in de richtingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Menicole:
Eleonoor
Isolde
Djura
Hevea
Florie
Naema
Naäma
Sara
Phileine is zeker mooi!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha die van ons ook. Nu al. Ik vind bv de namen: Linnea, Savea, Yael, Suse, Phileine enzo mooi. Maar die zijn het steeds net niet zeg maar.
Flo zou ik echt niet doen. Het klinkt echt als vlo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Potentiële meisjesnamen:
Femmie
Aenea
Emme (uitspraak 'Em')
Saar
Ava
Elin
Flo
Ilvy
Ize
Juul
Lily
Mia
Olivia
Uma
Potentiële jongensnamen:
Fedde
Felix
Ilan
Luuk
Raul
Sam
Tijs
Maar we zijn er voorlopig nog niet over uit
Ik moet eerlijk zeggen dat 'ie niet hoog in 't lijstje staatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Flo zou ik echt niet doen. Het klinkt echt als vlo.
Haha, sorry! Of graag gedaan, 't is maar net hoe je het opvatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat 'ie niet hoog in 't lijstje staat
Ik had zelf meer de associatie met 'in the flow'... Maar nu ga ik die vlo niet meer uit mijn hoofd krijgen natuurlijk
Ik ga voor graag gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, sorry! Of graag gedaan, 't is maar net hoe je het opvat.
Ik vind Juul héél leuk. Ook de associatie, heb een leuke Juultje in de klas gehad.
Uitspraak is dan "Ona" of "Oena"?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Lamb29 het volgende:
Livia vind ik ook zo'n leuke naam... En Uma dan zou ik voor Oona gaan
Als in Paul. Ik denk overigens niet dat 't die naam wordt. Ik vind 'm tof, maar mijn man vindt 'm vreselijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Grijs het volgende:
Raul? Uitspraak als in Paul of als Raoel?
Net alsof je allemaal verdachten opnoemtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Emma en Tim B.
Emma en Tom B.
Emma en Peter B.
Emma en Max B.
Emma en Fynn B.
Emma en Mick B.
Emma en Micky B.
Emma en Lucas B.
Emma en Julian B.
Emma en Hugo B.
Leuke namen! Bedankt! De meesten zijn de revue al gepasseerd en afgevallen maar er staan dus wel namen tussen die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Emma en Tim B.
Emma en Tom B.
Emma en Peter B.
Emma en Max B.
Emma en Fynn B.
Emma en Mick B.
Emma en Micky B.
Emma en Lucas B.
Emma en Julian B.
Emma en Hugo B.
David!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Keshet het volgende:
Hebben jullie nog inspiraaasie voor jongensnamen voor mij? Wij zijn er eigenlijk al een tijdje uit maar ik ben benieuwd of er nog betere opties zijn!
Info/eisen/wensen:
1. Naam moet uit te spreken zijn door Nederlanders en door engelstaligen
2. Achternaam begint met een B.
3. Naam van oudere zus is Emma
Ik ben benieuwd.
quote:
Timo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:56 schreef klumsy het volgende:
ow namen die ik leuk vind maar afvallen zijn:
Dex ( hondennaam volgens M. )
Pim ( bekende van M. )
Lars, Hidde, Daan vind hij vreselijk...
Jaro ( moet hij denken aan de papagaai uit aladin)
Floris vind ik leuk, maar hij had een klasgenoot en dat werd Clitoris en die jongen had dus als naam Clit![]()
Jens vinden we trouwens ook net als Tim wel ok
M. vind Jarno erg leuk, maar die naam krijg ik amper fatsoenlijk uitgesproken zonder dat het raar klinkt
pffffffffffffquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:05 schreef klumsy het volgende:
Fedde, Jelle, Jurre vind ik ook leuk!
Jurre vind het mwah... de rest vind ie niks
Stefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef klumsy het volgende:
Ik heb 2 exen Steven en Ruud, dus die vallen af
maar met de naam opzich is niks mis
Fedde staat bij ons op nummer 1 voor als het een jongen wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:01 schreef Elmo76 het volgende:
Lewis!Zo heet m'n neefje.
Of Fedde, of valt dat ook onder de categorie nee?!
Oooo-naquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Uitspraak is dan "Ona" of "Oena"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |