Haha die van ons ook. Nu al. Ik vind bv de namen: Linnea, Savea, Yael, Suse, Phileine enzo mooi. Maar die zijn het steeds net niet zeg maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Mia
Caroline
en toen was mijn inspiratie zoek
Ronja of Svenja vind ik daar wel bij passen.quote:
Kijk dit komt meer in de richtingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Menicole:
Eleonoor
Isolde
Djura
Hevea
Florie
Naema
Naäma
Sara
Phileine is zeker mooi!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha die van ons ook. Nu al. Ik vind bv de namen: Linnea, Savea, Yael, Suse, Phileine enzo mooi. Maar die zijn het steeds net niet zeg maar.
Flo zou ik echt niet doen. Het klinkt echt als vlo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Potentiële meisjesnamen:
Femmie
Aenea
Emme (uitspraak 'Em')
Saar
Ava
Elin
Flo
Ilvy
Ize
Juul
Lily
Mia
Olivia
Uma
Potentiële jongensnamen:
Fedde
Felix
Ilan
Luuk
Raul
Sam
Tijs
Maar we zijn er voorlopig nog niet over uit
Ik moet eerlijk zeggen dat 'ie niet hoog in 't lijstje staatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Flo zou ik echt niet doen. Het klinkt echt als vlo.
Haha, sorry! Of graag gedaan, 't is maar net hoe je het opvatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat 'ie niet hoog in 't lijstje staat
Ik had zelf meer de associatie met 'in the flow'... Maar nu ga ik die vlo niet meer uit mijn hoofd krijgen natuurlijk
Ik ga voor graag gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, sorry! Of graag gedaan, 't is maar net hoe je het opvat.
Ik vind Juul héél leuk. Ook de associatie, heb een leuke Juultje in de klas gehad.
Uitspraak is dan "Ona" of "Oena"?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Lamb29 het volgende:
Livia vind ik ook zo'n leuke naam... En Uma dan zou ik voor Oona gaan
Als in Paul. Ik denk overigens niet dat 't die naam wordt. Ik vind 'm tof, maar mijn man vindt 'm vreselijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Grijs het volgende:
Raul? Uitspraak als in Paul of als Raoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |