Vroeger was het een blik, nu gewoon een zeecontainer vol...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar blijven ze die kansloze trolls toch telkens vandaan halen joh
Waarom vergeet iedereen Edith Bosch?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
Dan moet Henk Grol het overmorgen maat voor Nederland waarmaken gaan.
Oezbeken tegenkomen gaat lastig wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
Dan moet Henk Grol het overmorgen maat voor Nederland waarmaken gaan.
De onwetendheid is soms schrijnend. Sommigen roepen maar wat. Als er op de Spelen één sport internationaal is (buiten atletiek en zwemmen dan) is het wel judo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja en ze hebben toen gekozen voor willeboordse omdat ze ouder is en meer ervaring heeft. Beetje domme redenatie, als je een jongere geen kans geeft kunnen ze ook nooit ervaring opdoenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef mrstylo het volgende:
Dus ze moesten kiezen tussen haar en deze neger toch?
Ga weg, troll.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Mooi, weer geen medaille behaald bij een C-sport
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen Edith Bosch?!
Je wilt haar zure grot betreden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef Bastiefcg het volgende:
Als Dione nou elke kaar als ze die vraag stelt haar kleren uittrekt mag ze het van mij doen.
Iemand moet even een compilatie maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Ze stelt hem ook nog![]()
![]()
Echt serieus kan iemand die NOS-lui eens aan de schandpaal nagelen
Vind ik ook. Iedereen in Nederland wilt dat weten.quote:
quote:
Sarcasme mag ik hopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vind ik ook. Iedereen in Nederland wilt dat weten.
Verkerk heeft gewoon bizar zwaar geloot. Daar mag niets van verwacht worden op voorhand.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:14 schreef Marcoss het volgende:
Bij de heren Grol donderdag, Verbij vrijdag en bij de dames Bosch morgen en Verkerk donderdag. Bosch en Grol horen bij de favorieten, terwijl Verkerk kanshebber is op een medaille.
Wat een overschat mokkel is die Dione. Vind er niks aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef Bastiefcg het volgende:
Als Dione nou elke kaar als ze die vraag stelt haar kleren uittrekt mag ze het van mij doen.
Ze blijft wel heel netjes inderdaad. Geen spoor van irritatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Als die Annicka was zou ik er op een gegeven moment wel iets van zeggen hoor... ze heeft verdomme echt minimaal 6 keer die vraag gehad de afgelopen twee dagen
quote:
Dat weet je als je daar gaat zitten als analyticus met zo'n achtergrond...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Als die Annicka was zou ik er op een gegeven moment wel iets van zeggen hoor... ze heeft verdomme echt minimaal 6 keer die vraag gehad de afgelopen twee dagen
Ah, dat wist ik niet. Alles op Bosch en Grol dan maarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verkerk heeft gewoon bizar zwaar geloot. Daar mag niets van verwacht worden op voorhand.
quote:
In OS zijn er geen b of c sporten. Alle sporten hier worden in meer dan minstens 20+ landen professioneel gespeeld. Dat jij het niet interesseert boeit ons niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef Proletariaat het volgende:
[..]Het is toch zo.
Alsof iemand zich serieus interesseert in deze sport, behalve de sporters zelf dan.
"Hoe kijk jij terug op gisteren, heb je er minder om geslapen?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat weet je als je daar gaat zitten als analyticus met zo'n achtergrond...
Maar die vragen zullen morgen niet meer komen aangezien dit haar gewichtsklasse was.
Daar was Grol ook achter gekomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:16 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Ach ja jongens, dit is ook wel de charme van judo. Je kan de hele wedstrijd domineren, maar 1 keer niet opletten kan meteen het einde betekenen.
Ik zie het gebeuren jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:17 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
"Hoe kijk jij terug op gisteren, heb je er minder om geslapen?"
Ja die zijn er. En als je hier alleen maar komt om te zeggen dat je het een kutsport vindt, kun je beter oprottenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef Proletariaat het volgende:
[..]Het is toch zo.
Alsof iemand zich serieus interesseert in deze sport, behalve de sporters zelf dan.
Bij ieder groot sportevenement wordt er weer een nieuw blik opengetrokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach, die cheque van de NOS zal veel vergoeden. Judo is geen vetpot en ze kan het geld goed gebruiken denk ik. Laat die Dione toch lekker lullen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Absoluut. Maar ik heb zowel Henk als Elisabeth ook wel eens in de laatste seconden een partij om zien draaien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar was Grol ook achter gekomen.
Ergens zit er wel enige waarheid in. De meeste ontwikkelingslanden krijgen niks maar dan ook niks mee van de Spelen. Zelfs al in een land is Indonesië is de belangstelling te verwaarlozen. De Spelen zegt ze amper wat. Het EK of WK voetbal volgen ze overal op de voet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef Proletariaat het volgende:
[..]Het is toch zo.
Ze hadden die jurk alleen in XS?quote:
Dione moet samen met Aicha gaan presenterenquote:
Dex gister nog tegen die hele sterkte Fransman.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:18 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik heb zowel Henk als Elisabeth ook wel eens in de laatste seconden een partij om zien draaien.
Maar wat is het nut ervan dat hier te komen zeggen dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ergens zit er wel enige waarheid in. De meeste ontwikkelingslanden krijgen niks maar dan ook niks mee van de Spelen. Zelfs al in een land is Indonesië zelfs. De Spelen zegt ze amper wat. Het EK of WK voetbal volgen ze overal op de voet.
Was met een minuutje te gaan toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dex gister nog tegen die hele sterkte Fransman.
Jep.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Was met een minuutje te gaan toch?
De OS wordt in westerse + overige welvarende landen echt wel goed bekeken!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ergens zit er wel enige waarheid in. De meeste ontwikkelingslanden krijgen niks maar dan ook niks mee van de Spelen. Zelfs al in een land is Indonesië zelfs. De Spelen zegt ze amper wat. Het EK of WK voetbal volgen ze overal op de voet.
Maar om judo een C-sport te noemen.... Het is wel één van de grootste sporten op de olympiade.
Is er niet. Maar het belang van de Spelen moet toch ook wel in perspectief worden geplaatst, eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat is het nut ervan dat hier te komen zeggen dan?
Maakt niet uit. Ze mag bier halen en koken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog eens verstand van voetbal.
Daar ziet ze er toch minder uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef Bastiefcg het volgende:
vroeger hingen ze op dr knieen
[ afbeelding ]
OK Aicha heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
maar ook tennis
ik hou maar op
Ik bedoel wel echt letterlijk in de laatste secondequote:
Sterker nog, is gewoon het best bekeken evenement ter wereld, zelfs beter bekeken dan het WK voetbal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De OS wordt in westerse + overige welvarende landen echt wel goed bekeken!
Daar zeg je het juist. Ze zijn alleen populair in de (redelijk) welvarende landen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De OS wordt in westerse + overige welvarende landen echt wel goed bekeken!
Ja ach, zo kun je alles wel in een perspectief plaatsen. Totaal overbodig in Nederland, waar we wél waarde aan de OS hechten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is er niet. Maar het belang van de Spelen moet toch ook wel in perspectief worden geplaatst, eigenlijk.
Niets hoeft. En de vraag is of dat perspectief wel de juiste is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is er niet. Maar het belang van de Spelen moet toch ook wel in perspectief worden geplaatst, eigenlijk.
Tsja die vinden dat wss leuk. Zegt genoeg over die personen. Net als over personen die Nederland en Nederlanders continue afzeiken. Diep triest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterker nog, is gewoon het best bekeken evenement ter wereld, zelfs beter bekeken dan het WK voetbal.
Ik vraag me alleen af. Waarom komen al die trolls hier toch als het allemaal niets voorstelt en het een C-sport is? Pleur dan op hier.
Ik had de vraag eens aan Frank van der Wall Bake voorgelegd. Hij had gegevens die aantoonden dat de FIFA world cup veel groter is. Maar ik heb deze nu niet paraat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niets hoeft. En de vraag is of dat perspectief wel de juiste is.
Heb je die Wieke Dijkstra gehoord. Die is pas erg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:23 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Schele stem.![]()
Maar ze is wel lekkah!
Wieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je die Wieke Dijkstra gehoord. Die is pas erg.
Kan best. Ik las een tijdje terug nog iets, maar kan best dat je gelijk hebt. De vraag is echter waarom je dat op dit moment erbij moet halen? Wat doet het hier ter zake tijdens de Spelen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik had de vraag eens aan Frank van der Wall Bake voorgelegd. Hij had gegevens die aantoonden dat de FIFA world cup veel groter is. Maar ik heb deze nu niet paraat.
NEE!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:24 schreef alors het volgende:
Aichamaar ze moet haar haar niet stijlen, gewoon haar eigen krullen
Ken je Karolina Szostak ook?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je die Wieke Dijkstra gehoord. Die is pas erg.
Niet in dit topic misschien. Sorry dat ik het topic lichtelijk offtopic haalde. Maar er mogen toch ook best zaken in een ander perspectief worden gezet, of de bredere achtergronden worden besproken in dit deelforum?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan best. Ik las een tijdje terug nog iets, maar kan best dat je gelijk hebt. De vraag is echter waarom je dat op dit moment erbij moet halen? Wat doet het hier ter zake tijdens de Spelen?
Genee wel.quote:
Jawel hoor. Ik doel op die Aicha.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet in dit topic misschien. Sorry dat ik het topic lichtelijk offtopic haalde. Maar er mogen toch ook best zaken in een ander perspectief worden gezet, of de bredere achtergronden worden besproken in dit deelforum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |