Vroeger was het een blik, nu gewoon een zeecontainer vol...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar blijven ze die kansloze trolls toch telkens vandaan halen joh
Waarom vergeet iedereen Edith Bosch?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
Dan moet Henk Grol het overmorgen maat voor Nederland waarmaken gaan.
Oezbeken tegenkomen gaat lastig wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
Dan moet Henk Grol het overmorgen maat voor Nederland waarmaken gaan.
De onwetendheid is soms schrijnend. Sommigen roepen maar wat. Als er op de Spelen één sport internationaal is (buiten atletiek en zwemmen dan) is het wel judo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar blijven ze die kansloze trolls toch telkens vandaan halen joh
Ja en ze hebben toen gekozen voor willeboordse omdat ze ouder is en meer ervaring heeft. Beetje domme redenatie, als je een jongere geen kans geeft kunnen ze ook nooit ervaring opdoenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef mrstylo het volgende:
Dus ze moesten kiezen tussen haar en deze neger toch?
Ga weg, troll.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Mooi, weer geen medaille behaald bij een C-sport
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen Edith Bosch?!
Je wilt haar zure grot betreden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef Bastiefcg het volgende:
Als Dione nou elke kaar als ze die vraag stelt haar kleren uittrekt mag ze het van mij doen.
Iemand moet even een compilatie maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Ze stelt hem ook nog![]()
![]()
Echt serieus kan iemand die NOS-lui eens aan de schandpaal nagelen
Vind ik ook. Iedereen in Nederland wilt dat weten.quote:
quote:
Sarcasme mag ik hopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vind ik ook. Iedereen in Nederland wilt dat weten.
Verkerk heeft gewoon bizar zwaar geloot. Daar mag niets van verwacht worden op voorhand.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:14 schreef Marcoss het volgende:
Bij de heren Grol donderdag, Verbij vrijdag en bij de dames Bosch morgen en Verkerk donderdag. Bosch en Grol horen bij de favorieten, terwijl Verkerk kanshebber is op een medaille.
Wat een overschat mokkel is die Dione. Vind er niks aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:13 schreef Bastiefcg het volgende:
Als Dione nou elke kaar als ze die vraag stelt haar kleren uittrekt mag ze het van mij doen.
Ze blijft wel heel netjes inderdaad. Geen spoor van irritatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Als die Annicka was zou ik er op een gegeven moment wel iets van zeggen hoor... ze heeft verdomme echt minimaal 6 keer die vraag gehad de afgelopen twee dagen
quote:
Dat weet je als je daar gaat zitten als analyticus met zo'n achtergrond...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Als die Annicka was zou ik er op een gegeven moment wel iets van zeggen hoor... ze heeft verdomme echt minimaal 6 keer die vraag gehad de afgelopen twee dagen
Ah, dat wist ik niet. Alles op Bosch en Grol dan maarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verkerk heeft gewoon bizar zwaar geloot. Daar mag niets van verwacht worden op voorhand.
quote:
In OS zijn er geen b of c sporten. Alle sporten hier worden in meer dan minstens 20+ landen professioneel gespeeld. Dat jij het niet interesseert boeit ons niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef Proletariaat het volgende:
[..]Het is toch zo.
Alsof iemand zich serieus interesseert in deze sport, behalve de sporters zelf dan.
"Hoe kijk jij terug op gisteren, heb je er minder om geslapen?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat weet je als je daar gaat zitten als analyticus met zo'n achtergrond...
Maar die vragen zullen morgen niet meer komen aangezien dit haar gewichtsklasse was.
Daar was Grol ook achter gekomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:16 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Ach ja jongens, dit is ook wel de charme van judo. Je kan de hele wedstrijd domineren, maar 1 keer niet opletten kan meteen het einde betekenen.
Ik zie het gebeuren jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:17 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
"Hoe kijk jij terug op gisteren, heb je er minder om geslapen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |