abonnement Unibet Coolblue
pi_114895044




About the Show

Breaking Bad follows protagonist Walter White (Bryan Cranston), a chemistry teacher who lives in New Mexico with his wife (Anna Gunn) and teenage son (RJ Mitte) who has cerebral palsy. White is diagnosed with Stage III cancer and given a prognosis of two years left to live. With a new sense of fearlessness based on his medical prognosis, and a desire to secure his family's financial security, White chooses to enter a dangerous world of drugs and crime and ascends to power in this world. The series explores how a fatal diagnosis such as White's releases a typical man from the daily concerns and constraints of normal society and follows his transformation from mild family man to a kingpin of the drug trade.

Het eerste en vorige topic: [USA] Breaking Bad: Change the equation.

Posters en info S1 t/m 5 op een rij



Wikipedia

AMC Homepage

















<O)
pi_114895195
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:10 schreef tech4u het volgende:

[..]

Zou wel een heel lame einde zijn.
Maar wel realistischer dan dat hij een of andere druglord wordt ofzo.

en hij kan alsnog als een soort scarface ten onder gaan dan :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114895301
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2012 @ 14:18:05 #4
230491 Zith
pls tip
pi_114895320
hopelijk pleegt ze snel zelfmoord
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:35:58 #5
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_114896126
Ik denk, en hoop, dat Jesse de uitendelijke held van de serie wordt. À la Sam in Lord of the Rings.
pi_114896213
Lul, die film moest ik nog zien! ;-)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:47:08 #7
300718 Kenju
Say It!!??
pi_114896601
Ik ben begonnen te kijken toen het weer begon, dus een jaar nadat het vorige seizoen geëindigd is. Ik ben helemaal vergeten waarom Walts vrouw nu zo vreemd doet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_114896645
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:47 schreef Kenju het volgende:
Ik ben begonnen te kijken toen het weer begon, dus een jaar nadat het vorige seizoen geëindigd is. Ik ben helemaal vergeten waarom Walts vrouw nu zo vreemd doet.
Waarom denk je? :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:49:10 #9
256829 Sokz
Livin' the life
pi_114896672
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:47 schreef Kenju het volgende:
Ik ben begonnen te kijken toen het weer begon, dus een jaar nadat het vorige seizoen geëindigd is. Ik ben helemaal vergeten waarom Walts vrouw nu zo vreemd doet.
Ze zit in de overgang ldo.
pi_114896692
Ongesteld.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_114896723
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had eigenlijk wel gelijk, die zus is nog erger.
anonieme razernist
pi_114900894
Zelfmoord lijkt me een waarschijnlijk einde voor Skyler, ze zit er zo doorheen en kan het nergens kwijt..
  dinsdag 31 juli 2012 @ 17:29:51 #13
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_114903552
Het is ook wel ziek, haar man heeft zo'n grote drugs-kingpin vermoord, zegt dat hij 'gewonnen' heeft en gaat nu blijkbaar weer verder met meth maken. Dan zou ik als echtgenote ook wel gestoord worden _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:41:59 #14
256829 Sokz
Livin' the life
pi_114906550
Skyler suicide, Jesse stapt er net op tijd uit en trekt zich terug met Brock etc.. Walt gaat tever door en blijft berooid achter zonder geld, vrienden of familie en Mike offert zich op voor Jesse / zijn 10 lui / misschien zelfs Walt waardoor Mike achter 't tralies komt door Hank.

Zo en nu wachtten. :D
pi_114907634
ik denk dat skyler haar get-yourself-together-moment nog wel zal krijgen, Walt overlijd ook op een dag.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 19:21:12 #16
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_114908501
Dan wordt Skyler hoofd van operaties met (hoe heet hij ook alweer) als kok ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_114909881
Wat een serie blijft het ook. _O_ Ik kreeg echt een lach op mijn gezicht toen ze begonnen met koken, zo pro gedaan, alles wordt voor je klaargezet, wat een bazen. :D

Ik vind het echt jammer dat de serie over een half jaartje al aan z'n einde komt. Waarom was Victor ook alweer vermoord? Omdat hij zelf liet zien dat hij een batch kon maken maar waarom had Gus hem dan vermoord?
If not now, then when.
pi_114910019
Wat een verschil.

If not now, then when.
pi_114910161
If not now, then when.
pi_114910350
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef Knuck-les het volgende:
Ik denk, en hoop, dat Jesse de uitendelijke held van de serie wordt. À la Sam in Lord of the Rings.
Thanks voor de LOTR-spoiler.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:16:40 #21
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_114911496
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een serie blijft het ook. _O_ Ik kreeg echt een lach op mijn gezicht toen ze begonnen met koken, zo pro gedaan, alles wordt voor je klaargezet, wat een bazen. :D

Ik vind het echt jammer dat de serie over een half jaartje al aan z'n einde komt. Waarom was Victor ook alweer vermoord? Omdat hij zelf liet zien dat hij een batch kon maken maar waarom had Gus hem dan vermoord?
Hij was mogelijk gezien door iemand toen hij naar Gale racete om Jesse te stoppen (en getuigen bleken hem ook gezien te hebben)
When all else fails, you always have delusion.
pi_114913625
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hij was mogelijk gezien door iemand toen hij naar Gale racete om Jesse te stoppen (en getuigen bleken hem ook gezien te hebben)
Nee hier wordt het al duidelijker:

quote:
But at the end Walter saw his stack of bills whittle down as Mike took out expense after expense, leaving Walter with a fraction of what he started with. And that's when Walter dropped a bomb on Jesse with his thoughts about why Gus really killed Victor. Walter reasoned that Gus killed Victor because Victor cooked meth on his own in Walter's absence. The way Walter saw it, Victor knew too much of the business and the chemistry and that made him a potential threat to Gus. He got "too close to the sun."
http://www.tv.com/news/breaking-bad-business-time-29224/

Tevens ben ik wel benieuwd hoeveel drugs producenten de genialiteit van BB hebben overgenomen.
If not now, then when.
pi_114913928
Man man man wat een geniale aflevering _O_
Het was echt genieten, het zoeken naar die locatie, Skyler die een panic attack krijgt en hoe Walt zijn schoonzus voor de gek weet te houden.. De manier waarop Walt Jesse psychologisch beinvloed.. Skyler die binnen loopt hoe haar zoon met de nieuwe Meth Kingpin in town Scarface kijkt :D De spanning tussen Mike en Walt _O_

O+ i love Breaking Bad.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 20:54:37 ]
pi_114914174




pi_114914320
quote:
The Oatmeal. _O_

Verder waren die cousins echt bruut. :7
If not now, then when.
pi_114914623
Ik denk dat waar Walt op doelde (met de TT) is dat de mannen van Mike teveel weten maar ook teveel geld krijgen.. Walt vind het oneerlijk wil misschien net als Gus losse eindjes opruimen.. 2 vliegen in 1 klap. Ze kunnen niet meer praten en er gaat heel wat (per man) af van de Legacy fee/pay.

De theorie dat Walt die Todd wil vermoorden lijkt me onzin, dat is peanutts, die mannen krijgen wat 10/15k? En die hebben ze WEL nodig om kookhuizen te hebben.
Ik denk dat Walt nog niet van Mike af wilt, uiteindelijk wel maar dan zal hij wat meer kennis moeten vergaren. Het was natuurlijk meteen duidelijk dat dit niet lekker gaat en dat Walter zich wel gaat bemoeien met (alles) de business zijde.. Hij is een megalomaan en een control freak. En natuurlijk wil Walt zoveel mogelijk geld verdienen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:25:42 #27
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_114919581
Ik snap ook niet waarom mensen denken dat Walt bedoelt dat hij Mike wilt doodmaken met die opmerking over Victor. Als Walt denkt dat Gus' reden om Victor te doden is omdat Victor teveel wist van beide kanten van het vak, dan mag dat, maar dat betekent niet dat hij daarmee bedoelt dat Mike doodmoet, want Mike weet helemaal niets van de productiekant van het vak.
When all else fails, you always have delusion.
pi_114919828
Is echt gissen inderdaad of hij nou op Mike doelt of op de mannen van Mike, wat eigenlijk hetzelfde is want Mike zal dan geen zaken meer met hem doen denk ik.

Walter zal de komende afleveringen misschien wel proberen af en toe met Mike mee te gaan zodat hij in de gaten krijgt hoe die kant van het zaakje werkt
pi_114920696
Wie zegt er dat Mike dat geld ook echt aan die mannen geeft? ;-)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:56:56 #30
202546 Baszh
The Dude abides
pi_114921427
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:45 schreef JohnB52 het volgende:
Wie zegt er dat Mike dat geld ook echt aan die mannen geeft? ;-)
Hij zal wel moeten
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_114922294
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:45 schreef JohnB52 het volgende:
Wie zegt er dat Mike dat geld ook echt aan die mannen geeft? ;-)
Goed punt, zou best kunnen dat Walter er zo over denkt.

Maar Walter gaat echt wel proberen iets aan de gasten in de gevangenis te doen. Dat gaat nog een hoop gekloot opleveren denk ik.

Als hij handig is kookt hij ff een paar keer en gaat hij daarna met een paar miljoen in de zak lekker op een tropisch eiland chillen. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Gelukkig :D
pi_114922665
Ik denk wel dat Mike die mannen gewoon betaald omdat zijn vrijheid daar ook afhankelijk van is (althans zo word het ons verteld/getoond). Hij blijft ook steeds zeggen 'my guys' dus hij vertrouwt ze en heeft denk ik het beste met ze voor.. Ook om ze in de toekomst te kunnen blijven gebruiken voor klusjes.

Ik denk dat Walter gewoon een paar van die mannetjes wil opruimen, krijgen ze weer een grotere 'piece of the pie'.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:25:30 #33
300718 Kenju
Say It!!??
pi_114923146
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk wel dat Mike die mannen gewoon betaald omdat zijn vrijheid daar ook afhankelijk van is (althans zo word het ons verteld/getoond). Hij blijft ook steeds zeggen 'my guys' dus hij vertrouwt ze en heeft denk ik het beste met ze voor.. Ook om ze in de toekomst te kunnen blijven gebruiken voor klusjes.
Dit denk ik ook. Alleen wil Walt niet met die 'legacy' zitten, omdat hij het helemaal opnieuw wil, als zijn eigen operatie. Ik denk dat hij met de TT bedoelde dat waar Victor aan Gus wilde laten zien dat Gus hun niet nodig had en vervolgens Gus hem liet weten dat het niet aan hem is om te vertellen wat hij nodig heeft. Beleid voorstellen, zegmaar. Mike doet dat nu ook. Waar ze hem aannamen om de businesskant te doen, gaat hij nu opeens de boel verbinden aan Gus oude operatie en al die kosten. Dit terwijl Walt vind dat hij de boel moet uitmaken en Mike gewoon zijn taak moet doen, maar geen beleid moet maken. Dus wel degelijk dreigend naar Mike bedoeld, volgens mij.

Mooie quote ook: "Just because you shot Jesse James, don't make you Jesse James". Waarheid als een koe.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_114937713
Walt bedoelt natuurlijk Mike met de TT. Gezien dit seizoen in twee delen is opgesplits verwacht ik dat het einde van deel één een clash tussen Mike en Walt wordt.

Mike wordt gewoon te duur en ''luistert'' niet, Walt wilt macht en geld dus Mike moet dood.
pi_114938850
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee hier wordt het al duidelijker:

[..]

http://www.tv.com/news/breaking-bad-business-time-29224/

Tevens ben ik wel benieuwd hoeveel drugs producenten de genialiteit van BB hebben overgenomen.
Is dat van de officiele site? Ik vind die verklaring dat Victor het zou overnemen zó slecht. Victor was gewoon een faler, en daarom is hij afgemaakt. Hij kon helemaal niet cooken, dat dacht hij zelf maar hij kon het helemaal niet. Verder liet hij zich op de crime scene zien, was natuurlijk uberdom. Ook de manier, volledig ongecontroleerd, dat hij zich gedroeg ook toen Gus al binnen was was een reden hem te doden. Puur zo. Dus ook totaal geen parallel zoals dat artikel dat suggereert (en sommigen hier) te maken met de opmerking van Walt wat mij betreft (alleen als je je bedenkt dat Victor close to the sun wilde maar dat helemaal niet kon en daardoor juist het hele bedrijf in gevaar zou brengen). Walt wilt gewoon iemand vermoorden om weer controle te krijgen over het hele zaakje en om Mike te intimideren....of misschien toch gewoon Mike zelf ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114938902
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kon je op wachten ja :')
pi_114940268
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef Norrage het volgende:

[..]

Walt wilt gewoon iemand vermoorden om weer controle te krijgen over het hele zaakje en om Mike te intimideren....of misschien toch gewoon Mike zelf ;)
Ik denk niet dat Mike erg onder de indruk zal zijn als Walt iemand vermoord.
pi_114940462
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef tech4u het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Mike erg onder de indruk zal zijn als Walt iemand vermoord.
Wel als het zijn crew is :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114940859
Misschien bakt Walt wel een lekkere taart voor in de gevangenis, hij heeft dat vergif nog toch ;)
pi_114941059
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:02 schreef Piles het volgende:
Misschien bakt Walt wel een lekkere taart voor in de gevangenis, hij heeft dat vergif nog toch ;)
Met die ricin gaat sowieso wat gebeuren :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 16:09:29 #41
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_114951794








Carpe Libertatem
pi_114953650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef tech4u het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Mike erg onder de indruk zal zijn als Walt iemand vermoord.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat Mike met al zijn badass ervaring Wilt iig niet onder controle heeft weten te krijgen, als een liability ziet, maar toch niets kan aandoen omdat hij belangrijk is. Verder is hij op een bepaalde manier ook op Jesse gesteld, die ook altijd voor Walt zal kiezen, en zijn volledige medewerking stopzet op het moment dat er iets met Walt gebeurt.

Walt heeft nu conflictueuze gevoelens omtrent Mike, maar hij heeft hem zelf aangetrokken en omdat Mike over bronnen beschikt waar hij zelf niet aan kan komen is hij ook afhankelijk van Mike.

Ik ben benieuwd waar het allemaal naar toe gaat. Het is iig super geschreven weer. Ik vraag me af of er nog een centrale antagonist komt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_114954251
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114957927
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is dat van de officiele site? Ik vind die verklaring dat Victor het zou overnemen zó slecht. Victor was gewoon een faler, en daarom is hij afgemaakt. Hij kon helemaal niet cooken, dat dacht hij zelf maar hij kon het helemaal niet. Verder liet hij zich op de crime scene zien, was natuurlijk uberdom. Ook de manier, volledig ongecontroleerd, dat hij zich gedroeg ook toen Gus al binnen was was een reden hem te doden. Puur zo. Dus ook totaal geen parallel zoals dat artikel dat suggereert (en sommigen hier) te maken met de opmerking van Walt wat mij betreft (alleen als je je bedenkt dat Victor close to the sun wilde maar dat helemaal niet kon en daardoor juist het hele bedrijf in gevaar zou brengen). Walt wilt gewoon iemand vermoorden om weer controle te krijgen over het hele zaakje en om Mike te intimideren....of misschien toch gewoon Mike zelf ;)
Hier zit ook wel wat in inderdaad!
If not now, then when.
pi_114959220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef Kenju het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat Mike met al zijn badass ervaring Wilt iig niet onder controle heeft weten te krijgen, als een liability ziet, maar toch niets kan aandoen omdat hij belangrijk is. Verder is hij op een bepaalde manier ook op Jesse gesteld, die ook altijd voor Walt zal kiezen, en zijn volledige medewerking stopzet op het moment dat er iets met Walt gebeurt.

Maar wat gebeurd er als Jesse erachter komt dat Walt degene was die Brock heeft vergiftigd, kan nog leuk worden :9
  woensdag 1 augustus 2012 @ 19:12:41 #47
202546 Baszh
The Dude abides
pi_114959303
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Maar wat gebeurd er als Jesse erachter komt dat Walt degene was die Brock heeft vergiftigd, kan nog leuk worden :9
Als Jesse even aan het chillen is met die neger en het per ongeluk genoemd wordt :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_114960239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Maar wat gebeurd er als Jesse erachter komt dat Walt degene was die Brock heeft vergiftigd, kan nog leuk worden :9
Dat is iig de suggestie he. We zagen die planten bij hem, maar dat wil niet zeggen dat hij het ook gedaan heeft. Daar kunnen ze ook nog verschillende kanten mee op.
Is Walt zo ver heen dat hij een kind zou vergiftigen? En zo ja, wist hij dan iig dat hij het er levend vanaf zou brengen?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_114960329
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is iig de suggestie he. We zagen die planten bij hem, maar dat wil niet zeggen dat hij het ook gedaan heeft. Daar kunnen ze ook nog verschillende kanten mee op.
Is Walt zo ver heen dat hij een kind zou vergiftigen? En zo ja, wist hij dan iig dat hij het er levend vanaf zou brengen?
Heb je de eerste episode van het nieuwe seizoen wel gezien? :?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 19:36:49 #50
202546 Baszh
The Dude abides
pi_114960332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is iig de suggestie he. We zagen die planten bij hem, maar dat wil niet zeggen dat hij het ook gedaan heeft. Daar kunnen ze ook nog verschillende kanten mee op.
Is Walt zo ver heen dat hij een kind zou vergiftigen? En zo ja, wist hij dan iig dat hij het er levend vanaf zou brengen?
Is al zeker, scene waarin Saul het er met hem over heeft, die sigaretswap door zijn grote neger bodyguard
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_114960479
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Heb je de eerste episode van het nieuwe seizoen wel gezien? :?
Ja, maar ben eens wat specifieker? Of is Daszh dat al? Dan moet ik hem even opnieuw kijken....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_114960688
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ja, maar ben eens wat specifieker? Of is Daszh dat al? Dan moet ik hem even opnieuw kijken....
Wat Baszh zegt. Begin van de nieuwe episode zie je ook Walts hele keuken volliggen en ruimt hij snel de plant op. En later heeft hij het erover met Saul.

Overigens wel leuk om terug te kijken. In seizoen 4 (als Brock vergiftigd is) zegt Jesse tegen Walt dat Huell de ricin heeft gepakt omdat hij gefouilleerd werd :D. Was me toen niet opgevallen
pi_114960764
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ja, maar ben eens wat specifieker? Of is Daszh dat al? Dan moet ik hem even opnieuw kijken....
Saul heeft een gesprek met Walt er over. Walt verstopt bovendien dat vergif achter een stopcontact en doet zout in de sigaret die hij later in de Roomba van Jesse stopt.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 19:47:06 #54
202546 Baszh
The Dude abides
pi_114960800
Aflevering 1 kijken vanaf minuut 40
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_114968900


:')
pi_114969120
Het mongoloïde broertje van Gus?
pi_114970171
Hij was weer goed! Gelukkig maar, ik vond aflevering 2 een beetje een inkakker.
pi_114970515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef FredVleespet het volgende:
Het mongoloïde broertje van Gus?
_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is iig de suggestie he. We zagen die planten bij hem, maar dat wil niet zeggen dat hij het ook gedaan heeft. Daar kunnen ze ook nog verschillende kanten mee op.
Is Walt zo ver heen dat hij een kind zou vergiftigen? En zo ja, wist hij dan iig dat hij het er levend vanaf zou brengen?
Waar denk je waar die blik van Walt naar Brock op sloeg afgelopen aflevering?
pi_114971148
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef havanagila het volgende:
Hij was weer goed! Gelukkig maar, ik vond aflevering 2 een beetje een inkakker.
2 was erg goed, wellicht beter dan 3!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_114971256
Ik vond 3 de minste van de 3 tot nu toe...maar goed, dat is hetzelfde als een witbiertje met een biertje te vergelijken :D ofzo
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 22:45:30 #61
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_114971312
Volgens mij kijken jullie allemaal verschillende series.
Carpe Libertatem
pi_114971736
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij kijken jullie allemaal verschillende series.
Ik keek net nog Battlestar Galactica inderdaad :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114971992
Ben ik dan de enige die geen van de 3 vond tegenvallen..?
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 22:56:31 #64
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_114972055
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Grimmson het volgende:
Ben ik dan de enige die geen van de 3 vond tegenvallen..?
Neehoor, ik vond ze oplopend geweldig.
Carpe Libertatem
pi_114972149
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Neehoor, ik vond ze oplopend geweldig.
Ja toch, goed acteerwerk, geen in-je-face actie en geweldige verhaalopbouw belovend naar een zinderende climax.
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 22:59:56 #66
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_114972261
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:58 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Ja toch, goed acteerwerk, geen in-je-face actie en geweldige verhaalopbouw belovend naar een zinderende climax.
Helemaal hoe eng Walt is geworden. Zelfs creepy als hij gewoon zijn eigen kind vasthoudt. Brrr...
Carpe Libertatem
pi_114972327
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Grimmson het volgende:
Ben ik dan de enige die geen van de 3 vond tegenvallen..?
Ik zei dus niet dat ik er eentje vond tegenvallen. Het zou pas knap zijn als ze alledrie precies even goed waren geweest :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114972669
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Helemaal hoe eng Walt is geworden. Zelfs creepy als hij gewoon zijn eigen kind vasthoudt. Brrr...
Klopt inderdaad, als je beelden terugziet van seizoen 1 hoe ierg hij wel niet is veranderd en het eigenlijk niet meer voor zijn gezin doet maar puur voor zichzelf bezig is.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik zei dus niet dat ik er eentje vond tegenvallen. Het zou pas knap zijn als ze alledrie precies even goed waren geweest :P
Dan is het goed!! :P

De ene episode is inderdaad 'beter' dan de andere episode en je hebt hier en daar wat opbouw episodes die traag ogen. Maar tot zover vind ik het tempo in dit seizoen toch best hoog liggen, in vergelijking met andere seizoenen, zonder dat het gehaast overkomt..
pi_114973280
Vind ze alle drie erg sterk, seizoen is tot op heden een grote tijdbom. Iedereen wacht af tot alles gigantisch instort. En dat mag zo snel mogelijk gebeuren. _O_

I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 23:19:15 #70
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_114973434
Volgende aflevering is Walt jarig, dus ik verwacht eigenlijk wel een tweede preview naar zijn 52ste, net als in de eerste aflevering van dit seizoen.
Carpe Libertatem
pi_114973639
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]

:')
jij bent knap :$
pi_114974598
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Grimmson het volgende:
Ben ik dan de enige die geen van de 3 vond tegenvallen..?
Nope!

Dit seizoen is geweldig begonnen en tot nu toe elke aflevering vond ik goed, pff wat te bedenken als het echt los gaat... mijn hart! (8>
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:40:32 #73
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_114974678
Ik vond ze tegenvallen, zaten niet genoeg referenties naar Fresh Prince of Bel Air in.
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:04:16 #74
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_114975903
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:44 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Wat Baszh zegt. Begin van de nieuwe episode zie je ook Walts hele keuken volliggen en ruimt hij snel de plant op. En later heeft hij het erover met Saul.

Walt was gewoon bezig met het opruimen van al het bewijsmateriaal voor zijn actie in de vorige seizoensfinale en dacht toen: "Als ik nu toch bezig ben met opruimen kan ik net zo goed even die lelijke Lily of the Valley plant weggooien." :P ;)
pi_114976501
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef Mirel het volgende:
Ik vond ze tegenvallen, zaten niet genoeg referenties naar Fresh Prince of Bel Air in.
[ afbeelding ]
.
pi_114976808
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgende aflevering is Walt jarig, dus ik verwacht eigenlijk wel een tweede preview naar zijn 52ste, net als in de eerste aflevering van dit seizoen.
Godver de godver die flash forwards ja,

Ik dacht dat dat stukje juist liet zien hoe hij een tijdje heeft ondergedoken (ruw baardje, vals id, andere staat, etc) en weer terugkeert naar huis? Tussen het omleggen van Gustavo en begin van seizoen 5 dus.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 00:22:56 #77
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_114976942
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:20 schreef havanagila het volgende:

[..]

Godver de godver die flash forwards ja,

Ik dacht dat dat stukje juist liet zien hoe hij een tijdje heeft ondergedoken (ruw baardje, vals id, andere staat, etc) en weer terugkeert naar huis? Tussen het omleggen van Gustavo en begin van seizoen 5 dus.
Nee, dat is een jaar in de toekomst. Over een jaar is hij misschine ondergekomen aangezien hij met een New Hampshire ID aan komt zetten, wat echt diagonaal aan de andere kant van de VS. is.

De afleveringsnaam heeft ook het motto van New Hampshire.
Carpe Libertatem
pi_114977112
Ja, dat "live free or die" was duidelijk te zien, maar ik was dus in de onderstelling dat het een inleiding op het nieuwe seizoen was, waar hij weer terugkeert NA ondergedoken te zijn, ipv een flash forward.

Al is het natuurlijk dat laatste.....duh.
pi_114977148
Met de nodige hulp van Rashids Quick Vanish..
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 00:30:31 #80
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_114977282
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:26 schreef havanagila het volgende:
Ja, dat "live free or die" was duidelijk te zien, maar ik was dus in de onderstelling dat het een inleiding op het nieuwe seizoen was, waar hij weer terugkeert NA ondergedoken te zijn, ipv een flash forward.

Al is het natuurlijk dat laatste.....duh.
Ik had juist weer in aflevering 2 & 3 een flashforward verwacht, net zoals bv. in seizoen twee met de vliegtuigcrash, was overigens nog steeds voor mij een hoogtepuntje is ... als Walt de microfoon krijgt. :D
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 00:31:49 #81
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_114977353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:27 schreef Grimmson het volgende:
Met de nodige hulp van Rashids Quick Vanish..
Moet hij eerst wel het geld bijelkaarsprokkelen.

Ik denk overigens nog steeds dat de ricin van Walt gebruikt gaat worden voor Ted.
Carpe Libertatem
pi_114977474
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik had juist weer in aflevering 2 & 3 een flashforward verwacht, net zoals bv. in seizoen twee met de vliegtuigcrash, was overigens nog steeds voor mij een hoogtepuntje is ... als Walt de microfoon krijgt. :D
Dat stuk was echt briljant! Had me echt rot gelachen, totaal niet troostend.. :')
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Moet hij eerst wel het geld bijelkaarsprokkelen.

Ik denk overigens nog steeds dat de ricin van Walt gebruikt gaat worden voor Ted.
Dat komt wel goed denk ik met de geldlust die hij nu heeft.

Inderdaad een goeie, zal zo kunnen gebeuren ja, het opruimen van losse eindes.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 00:35:49 #83
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_114977529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:34 schreef Grimmson het volgende:

Inderdaad een goeie, zal zo kunnen gebeuren ja, het opruimen van losse eindes.
In Walt z'n geval gewoon pure wraak, omdat hij het kan.
Carpe Libertatem
pi_114977576
Dat zo ook een goeie reden ja..
pi_115000667
Hank speelde blijkbaar ook een rolletje in Lost, zag hem net voorbij komen. :P
pi_115002114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef tralalala het volgende:
Hank speelde blijkbaar ook een rolletje in Lost, zag hem net voorbij komen. :P
Als bewaker van die submarine was het toch? Ik zag hem een tijdje geleden ook voorbij komen inderdaad.
pi_115007466
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Grimmson het volgende:
Ben ik dan de enige die geen van de 3 vond tegenvallen..?
Nee aflevering na aflevering lijkt het (voorlopig) alleen maar beter te worden. Op naar de grand finale :9~
pi_115007710
Ben ik de enige die zich ergert aan Walt? Vooral aan z'n hebzucht en zijn disrespect tegenover Mike, die gewoon begrijpt dat je aan het begin van het opzetten van een nieuwe drugsempire je wat geld in moet leveren.
En dat opstoken van Jesse tegenover Mike, terwijl Mike veel eerlijker is en meer respect toon tegenover Jesse.
.
pi_115008909
Die blik van Walt toen Mary hem een knuf gaf en hij dus wist dat ze in zijn verhaal trapte maakte voor mij de hele aflevering. Stiekeme nare rotzak :D
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 19:22:01 #90
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115011236
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Die blik van Walt toen Mary hem een knuf gaf en hij dus wist dat ze in zijn verhaal trapte maakte voor mij de hele aflevering. Stiekeme nare rotzak :D
Als Skylar op haar kop gaat krijgen gaat de nu al helemaal gebroken Skylar nog verder breken. :{
Carpe Libertatem
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:11:45 #91
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115013616
Dat was echt zo goed gedaan ja, die Walt kan zo goed liegen en manipuleren _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115014171
Nu op film 1: s4e3. Marie die lepeltjes jat , Jesse die non-stop feest en skyler wil de carwash kopen, en zet Bogdan onder druk met n mooie smoes over smerig water

[ Bericht 12% gewijzigd door JohnB52 op 02-08-2012 20:33:51 ]
pi_115014356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat was echt zo goed gedaan ja, die Walt kan zo goed liegen en manipuleren _O_
Hoe hij het allemaal ter plekke uit zijn mouw schudt, en dat iedereen het nog geloofd ook nog :P
pi_115014912
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als Skylar op haar kop gaat krijgen gaat de nu al helemaal gebroken Skylar nog verder breken. :{
Waarom zegt bijna iedereen Skylar? :?
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 20:37:38 #95
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115015032
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Waarom zegt bijna iedereen Skylar? :?
Sorry, Skyler.
Carpe Libertatem
pi_115015057
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Sorry, Skyler.
Maakt niet uit hoor, maar ik zie het heel veel mensen doen in dit topic. :P
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 20:40:09 #97
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115015165
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor, maar ik zie het heel veel mensen doen in dit topic. :P
Denk dat het een uitspraakdingetje is. Sowieso een vage een naam.
Carpe Libertatem
pi_115015231
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef mcrumpie het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan Walt? Vooral aan z'n hebzucht en zijn disrespect tegenover Mike, die gewoon begrijpt dat je aan het begin van het opzetten van een nieuwe drugsempire je wat geld in moet leveren.
En dat opstoken van Jesse tegenover Mike, terwijl Mike veel eerlijker is en meer respect toon tegenover Jesse.
Ik vind het een rotvent, maar wel een passende karakterontwikkeling. Hij wordt steeds (of nog) arroganter en denkt alles wel even te kunnen. Ik hoop dat Jesse op tijd inziet hoe Walt werkelijk in elkaar steekt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_115015715
Misschien zijn diegenen die skylar schrijven ook nog fans van heroes en mixen ze per ongeluk de 2 namen :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115017684
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:08 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Als bewaker van die submarine was het toch? Ik zag hem een tijdje geleden ook voorbij komen inderdaad.
Nee, dat was een heel andere episode. Die kwaaie Aziaat die met doden kon praten had hem geconned en deed alsof hij met zijn gecremeerde zoon kon praten (terwijl hij een fysiek lijk nodig heeft) zodat de karakter van 'Hank' tegen zijn zoon kon zeggen dat hij van hem hield. Hier kreeg de kwaaie Aziaat uitendelijk spijt van en ging terug om 'Hank' zijn geld terug te geven en te zeggen dat als 'Hank' het zo belangrijk vond, hij dit tegen zijn zoon had moeten zeggen toen hij nog leefde.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:38:36 #101
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_115030619
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als Skylar op haar kop gaat krijgen gaat de nu al helemaal gebroken Skylar nog verder breken. :{
En dan pleegt ze zelfmoord en is de serie nog beter.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_115062317
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef Kenju het volgende:

[..]

Nee, dat was een heel andere episode. Die kwaaie Aziaat die met doden kon praten had hem geconned en deed alsof hij met zijn gecremeerde zoon kon praten (terwijl hij een fysiek lijk nodig heeft) zodat de karakter van 'Hank' tegen zijn zoon kon zeggen dat hij van hem hield. Hier kreeg de kwaaie Aziaat uitendelijk spijt van en ging terug om 'Hank' zijn geld terug te geven en te zeggen dat als 'Hank' het zo belangrijk vond, hij dit tegen zijn zoon had moeten zeggen toen hij nog leefde.
Thanks voor de spoiler!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:46:21 #103
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115062500
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Thanks voor de spoiler!
:')
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:55:08 #104
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115062820
Ik kan alleen de volgende nog zien, daarna 3 weken niets vanwege verkansie. Man, man, dat wordt afzien. -O-
Carpe Libertatem
pi_115065288
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:46 schreef Baszh het volgende:

[..]

:')
Wat? Ik heb Lost nog niet gevolgd. Over Lost praten doe je maar in het lost-topic of via pm.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:06:12 #106
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115065560
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Wat? Ik heb Lost nog niet gevolgd. Over Lost praten doe je maar in het lost-topic of via pm.
Het is totaal geen spoiler
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_115067166
Nee niet echt, en ook nog es zo warrig geschreven dat ik de scene niet eens kan herrinneren :-)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:35:22 #108
66083 Platina
78th Element
pi_115070176
Pff. Was op vakantie dus heb proberen de afgelopen twee topics terug te lezen. Niet ver gekomen want er staat echt veel onzin in :')

Leuke 2de en 3de aflevering. Al vliegen ze er nu wel een beetje doorheen, maarja dat moet ook wel haast met maar 8 afleveringen.
pi_115070320
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik kan alleen de volgende nog zien, daarna 3 weken niets vanwege verkansie. Man, man, dat wordt afzien. -O-
Dan kun je straks drie afleveringen achter elkaar kijken. Wij moeten het zien te redden met kruimels. Kruimels!!!
pi_115070886
Ik haat Skylar en haar jankkop ;(.
Amen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:31:17 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115073209
"Just because you shot Jesse James, don't make you Jesse James." _O_
2000 light years from home
pi_115073730
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef Platina het volgende:
Pff. Was op vakantie dus heb proberen de afgelopen twee topics terug te lezen. Niet ver gekomen want er staat echt veel onzin in :')
Ik had laatst The Walking Dead-topics bijgelezen, daar ben ik ook maar doorheen gaan skimmen :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:24:03 #113
177948 Daskaar
cake or death?
pi_115076516
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Wat? Ik heb Lost nog niet gevolgd. Over Lost praten doe je maar in het lost-topic of via pm.
niemand die je serieus neemt natuurlijk met die avatar
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:53:32 #114
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_115078284
Yessir and Nosir _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:24:03 #115
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115100698
Heb seizoen 1 binnen getrokken, vanavond maar eens kijken. :7
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_115103289
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef Platina het volgende:
Pff. Was op vakantie dus heb proberen de afgelopen twee topics terug te lezen. Niet ver gekomen want er staat echt veel onzin in :')

Leuke 2de en 3de aflevering. Al vliegen ze er nu wel een beetje doorheen, maarja dat moet ook wel haast met maar 8 afleveringen.
Ik ben hier nieuw, maar inderdaad nog maar weinig zinnigs gezien :')
pi_115105023
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef Quotidien het volgende:
Heb seizoen 1 binnen getrokken, vanavond maar eens kijken. :7
jaloers!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:45:13 #118
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_115105649
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:27 schreef tech4u het volgende:

[..]

jaloers!
Dit. Ik wou dat ik alles nogmaals kunnen zien zonder voorkennis :P
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:17:47 #119
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115106950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:27 schreef tech4u het volgende:

[..]

jaloers!
O-)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_115116561
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:29:08 #121
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115117003
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:45 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Dit. Ik wou dat ik alles nogmaals kunnen zien zonder voorkennis :P
Veel alcohol drinken, na een tijdje heb je genoeg hersencellen beschadigd zodat je waarschijnlijk alles opnieuw kan kijken zonder dat je je het herinnert :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115129114
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Jivis het volgende:
Ik haat Skylar en haar jankkop ;(.
Dit dus, super en super slecht. Ik hoef haar echt rest van het seizoen niet meer te zien.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Spellchecker zondag 5 augustus 2012 @ 13:51:49 #124
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_115144140
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:51 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Die amerikanen :')
De zaal is inderdaad opgevuld met "Oprah Winfrey publiek"

Maar wat een geweldig acteur is Bryan Cranston, lijkt mij ook een sympathieke kerel.
Heeft ook best een wilde jeugd beleefd als ik de berichten mag geloven;

Bryan Cranston is ontmaagd door een Nederlandse prostituee
http://www.metronieuws.nl(...)SrZlhb!1y4k9MXQFa6w/

En een rondreis gemaakt als een soort 'Easy Rider';

Wellicht zijn de wilde verhalen bullshit, acteurs vertellen wel vaker van die verhalen bij Letterman, maar toch...

En nog een interview over zijn rol in Total Recall en "Hank" die in de originele film met Schwarzenegger zat.
pi_115176219
Wat een aflevering weer _O_ Walt vs Skyler
pi_115177181
Skyler, rot eens op ofzo :r
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:44:06 #128
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115178362
Skyler :r
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115178525
Speciaal voor jullie O+
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:30:22 #130
356891 Abed
hooggeleid
pi_115180319
Filler ep.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:27:17 #131
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115182567
Dat dubstep-stuk in de intro _O-
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115182595
Vond het een prima ep. Walt werkt zich nu razendsnel tot aan zijn nek in de nesten.
Verder natuurlijk teveel skyler deze EP maar dat heb ik er graag voor over zij hoort nou eenmaal ook bij het verhaal.
En ja die knife party muziek vind ik nou niet echt bij de serie passen.
pi_115182631
Skyler ga eens dood
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:42:08 #134
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_115183184
Holy shit wat acteert Skyler goed.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:19:54 #135
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_115184965
Hele mooie aflevering. Skyler die Walt dood wil en daarom in huis gaat roken om het proces te versnellen _O_ wat een bitch. Ik hoop trouwens nog steeds dat Walt het er goed vanaf brengt met zijn business.
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:02:56 #136
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115187077
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115187082
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:28 schreef Proletariaat het volgende:
Skyler ga eens dood
pi_115189683
Filler ep en veel te veel Skyler :{ :N
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:04:25 #140
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_115189810
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
Filler ep en veel te veel Skyler :{ :N
'Filler ep' houd alsjeblieft op zeg. De kinderen die het huis uit zijn, Skyler die zegt dat ze Walter het liefst dood zou zien, Hank die enigszins van de Fring-zaak afgaat, en jullie noemen het een filler ep?

pls
pi_115190429
quote:
99s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

'Filler ep' houd alsjeblieft op zeg. De kinderen die het huis uit zijn, Skyler die zegt dat ze Walter het liefst dood zou zien, Hank die enigszins van de Fring-zaak afgaat, en jullie noemen het een filler ep?

pls
Filler ep is wat overdrijven ;) omdat er genoeg dingen in zitten die realistisch zijn en veel met het verhaal te maken hebben maar het voelde wat traag aan.
pi_115190707
quote:
99s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

'Filler ep' houd alsjeblieft op zeg. De kinderen die het huis uit zijn, Skyler die zegt dat ze Walter het liefst dood zou zien, Hank die enigszins van de Fring-zaak afgaat, en jullie noemen het een filler ep?

pls
En niet te vergeten: een resultaat van de half measures die Mike had genomen..

Weet alleen niet zeker maar heb ik het goed begrepen dat ze nu niet vermoord is?
pi_115190923
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

En niet te vergeten: een resultaat van de half measures die Mike had genomen..

Weet alleen niet zeker maar heb ik het goed begrepen dat ze nu niet vermoord is?
lol je zag haar toch gewoon deze ep voorbij komen :P
nog springlevend dus ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_115190977
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

lol je zag haar toch gewoon deze ep voorbij komen :P
nog springlevend dus ja
Ik bedoelde eigenlijk of Walter er nu mee in had gestemd om haar alsnog te vermoorden of niet ivm die GPStracker die zij had geplaatst (waardoor ze dus labiel is en onbetrouwbaar)
pi_115191028
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk of Walter er nu mee in had gestemd om haar alsnog te vermoorden of niet ivm die GPStracker die zij had geplaatst (waardoor ze dus labiel is en onbetrouwbaar)
Walt heeft er niet mee ingestemd haar dood te maken. Ze is namelijk nog te zien in de volgende episode.
pi_115191494
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk of Walter er nu mee in had gestemd om haar alsnog te vermoorden of niet ivm die GPStracker die zij had geplaatst (waardoor ze dus labiel is en onbetrouwbaar)
Walt stemt niet in, tenzij er een nieuwe supplier komt dan zal hij er weinig op tegen hebben ;)
pi_115191920
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Walt heeft er niet mee ingestemd haar dood te maken. Ze is namelijk nog te zien in de volgende episode.
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Walt stemt niet in, tenzij er een nieuwe supplier komt dan zal hij er weinig op tegen hebben ;)
Ah dan had ik het toch goed begrepen :) thanks!
pi_115193014
Walt moet trouwens wel uit kijken met dat hoedje die hij nu weer draagt..
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:15:26 #149
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_115193412
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Walt moet trouwens wel uit kijken met dat hoedje die hij nu weer draagt..
Er zit inmiddels een draadje los. Daarnaast tikt de klok ook voort(horloge).
#Symbolisme
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:20:49 #150
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115193806
Grapje of? :P Want dat gezegde hebben ze volgens mij niet. Wel loose ends, of hanging by a thread. Ofefffffff
When all else fails, you always have delusion.
pi_115194053
De aftikkende klok was wel een hint denk ik, werd wel erg nadrukkelijk in beeld gebracht.
pi_115194054
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef Mirel het volgende:
Grapje of? :P Want dat gezegde hebben ze volgens mij niet. Wel loose ends, of hanging by a thread. Ofefffffff
symbolisme hoeft niet perse een gezegde te zijn.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:25:12 #153
356891 Abed
hooggeleid
pi_115197242
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:38:50 #154
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115197938
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef stijn_ het volgende:

[..]

symbolisme hoeft niet perse een gezegde te zijn.
De Amerikaanse Engelssprekende schrijvers kunnen nooit met dat touwtje bedoelen dat Walt gek aan het worden is, oftewel, dat er een touwtje bij hem loszit. Dit aangezien ze dat gezegde niet kennen, en dus ook niet dat symbolisch kunnen bedoelen met een los touwtje.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:56:19 #155
67174 Dos37
Come on Twente
pi_115198745
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:28 schreef Proletariaat het volgende:
Skyler ga eens dood
:Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:58:01 #156
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_115198812
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:38 schreef Mirel het volgende:

[..]

De Amerikaanse Engelssprekende schrijvers kunnen nooit met dat touwtje bedoelen dat Walt gek aan het worden is, oftewel, dat er een touwtje bij hem loszit. Dit aangezien ze dat gezegde niet kennen, en dus ook niet dat symbolisch kunnen bedoelen met een los touwtje.
Dat bedoelde ik ook niet. De hoed was niet meer in perfecte staat, een draadje zat los. Het is een symbool dat alles uiteindelijk ineen zal storten zoals ook de hoed langzaam verslijt.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:15:00 #157
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115199575
Skyler heeft natuurlijk wel gelijk, Walt kan zijn veiligheid en die van z'n kinderen helemaal niet garanderen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:17:46 #158
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115199695
Klok tikken was net als wat Hank zei, Walt is een tikkende tijdbom. En dat draadje daar zou ik niet zoveel in lezen, vooral de hoed zelf (Heisenberg actie(s) inc) leek me van belang.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_115200004
20 Neat Facts, Cool Allusions, Instances Of Foreshadowing, And Theories On ‘Breaking Bad’

http://www.uproxx.com/tv/2012/08/breaking-bad-allusions/
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:35:32 #160
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_115200635
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
20 Neat Facts, Cool Allusions, Instances Of Foreshadowing, And Theories On ‘Breaking Bad’

http://www.uproxx.com/tv/2012/08/breaking-bad-allusions/
Cool.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 20:01:06 #161
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115201995
Wat een geweldige aflevering weer. _O_
Carpe Libertatem
pi_115202141
Dacht bij het inzoomen op het horloge even dat we iets van een microfoontje o.i.d. zouden zien. :P
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:05:52 #163
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115202273
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
Dacht bij het inzoomen op het horloge even dat we iets van een microfoontje o.i.d. zouden zien. :P
Ik ook :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 20:06:37 #164
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115202309
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
Dacht bij het inzoomen op het horloge even dat we iets van een microfoontje o.i.d. zouden zien. :P
Waarschijnlijk een referentie naar de opmerking van Mike, dat hij een tijdbom is .. tick-tick-ticking away.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 20:07:56 #165
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115202375
En van mij mag Anna Gunn wel een emmy krijgen voor deze aflevering. _O_
Carpe Libertatem
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:16:41 #166
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115202807
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef Baszh het volgende:
Skyler heeft natuurlijk wel gelijk, Walt kan zijn veiligheid en die van z'n kinderen helemaal niet garanderen.
Vond het daarom ook mooi hoe Skyler die herinnering aan "I'm the Danger" ophaalde. Heel die scene tussen Walt en Skyler was het hoogtepunt van deze aflevering (en dit seizoen tot nu toe).
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:18:14 #167
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115202909
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een referentie naar de opmerking van Mike, dat hij een tijdbom is .. tick-tick-ticking away.
Laat dat waarschijnlijk maar achterwege.;) Het symbolisme lag er wel erg dik bovenop hier.
Net als bij dat hoedje dat begint af te rafelen.
pi_115202911
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef FredVleespet het volgende:
De aftikkende klok was wel een hint denk ik, werd wel erg nadrukkelijk in beeld gebracht.
Ja waar stond het eigenlijk voor... het stopte bij 55... dus dat de vriendschap van Walt en Jesse nog jaren meegaat of zo..?
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 20:18:52 #169
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115202953
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Vond het daarom ook mooi hoe Skyler die herinnering aan "I'm the Danger" ophaalde. Heel die scene tussen Walt en Skyler was het hoogtepunt van deze aflevering (en dit seizoen tot nu toe).
Het is nu tenminste wel duidelijk waar Skyler staat met haar verwensing.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 20:21:09 #170
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115203108
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef kossikvassik2 het volgende:

[..]

Ja waar stond het eigenlijk voor... het stopte bij 55... dus dat de vriendschap van Walt en Jesse nog jaren meegaat of zo..?
Hij maakt gewoon het rondje hoor. :)
Carpe Libertatem
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:21:32 #171
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115203129
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef kossikvassik2 het volgende:

[..]

Ja waar stond het eigenlijk voor... het stopte bij 55... dus dat de vriendschap van Walt en Jesse nog jaren meegaat of zo..?
Hij ging toch gewoon door tot 60 (het einde)dacht ik.
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:27:25 #172
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115203504
Ik moet Walt wel gelijk geven. Het voelt idd veel langer dan een jaar geleden, dat Walt 50 werd. :D
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 20:35:34 #173
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115203963
En we weten dat hij 52 gaat worden. Hij heeft dus nog in ieder geval een jaar.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 20:36:34 #174
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115204004
Ik denk trouwens dat ik maar ergens een Heisenberghoedje ga scoren.
Carpe Libertatem
pi_115204028
quote:
6s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:58 schreef feeling_sinister het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook niet. De hoed was niet meer in perfecte staat, een draadje zat los. Het is een symbool dat alles uiteindelijk ineen zal storten zoals ook de hoed langzaam verslijt.
Wat dan weer de motivatie voor Walt is om juist door te gaan. Daarom stond hij er op dat de methylmeen (?) toevoer gegarandeerd moest blijven.

En uiteraard staat het blauwe zwembad symbool voor de Crystal Meth (8>
pi_115204174
Iemand toevallig een torrent link? Kan hem helaas nergens vinden bij mijn gebruikelijk torrents..
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 20:40:27 #177
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115204206
quote:
3s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Wat dan weer de motivatie voor Walt is om juist door te gaan. Daarom stond hij er op dat de methylmeen (?) toevoer gegarandeerd moest blijven.

En uiteraard staat het blauwe zwembad symbool voor de Crystal Meth (8>
Methylamine
Carpe Libertatem
pi_115204284
quote:
Thanks! Dat had ik eigenlijk ook op moeten zoeken.
pi_115204460
ik kan skyler's walging zo goed invoelen, helemaal wanneer hij haar aanraakt en bij dr in bed komt liggen... brrrr

walt is zichzelf aan t overschatten en ziet nergens en in niemand meer gevaar, kwestie van tijd voordat dat misgaat natuurlijk

en ik hoop dat mike die lydia gewoon omlegt... omdat het kan EN omdat dit met de people management/business te maken heeft en niet met koken... jesse en walt hebben niets te zeggen over hoe hij zijn mensen in t gareel houdt
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:45:29 #180
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115204509
Lydia is leuk.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115204609
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Iemand toevallig een torrent link? Kan hem helaas nergens vinden bij mijn gebruikelijk torrents..
Of een website waar je de episode kan streamen?
pi_115204907
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Iemand toevallig een torrent link? Kan hem helaas nergens vinden bij mijn gebruikelijk torrents..
Neem gewoon een usenet abo en gebruik Sickbeard voor je series.
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:56:29 #183
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_115205116
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Iemand toevallig een torrent link? Kan hem helaas nergens vinden bij mijn gebruikelijk torrents..
iets met een baai en piraten..
pi_115205420
Vind het eigenlijk langzaam bergafwaarts gaan (afgelopen twee seizoenen). Eerste en laatste aflevering worden enkel altijd nog volledig gedaan door Vince Gilligan...Wel nog een goude serie maar deze laatste twee seizoenen kunnen nog niet tippen aan de seizoen (1,2 en 3) van daarvoor. Vermoed dat de serie eindigt met "open vragen/open einde"

Het nieuwe seizoen van Dexter verheug ik me eigenlijk iets meer op. Vond dit ook een niet geweldige aflevering overigens.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:02:12 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115205475
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef FredVleespet het volgende:
De aftikkende klok was wel een hint denk ik, werd wel erg nadrukkelijk in beeld gebracht.
Dat was nogal duidelijk, ja. Wel weer een lekkere aflevering.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115206102
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Stiggie het volgende:
Vind het eigenlijk langzaam bergafwaarts gaan (afgelopen twee seizoenen). Eerste en laatste aflevering worden enkel altijd nog volledig gedaan door Vince Gilligan...Wel nog een goude serie maar deze laatste twee seizoenen kunnen nog niet tippen aan de seizoen (1,2 en 3) van daarvoor. Vermoed dat de serie eindigt met "open vragen/open einde"

Het nieuwe seizoen van Dexter verheug ik me eigenlijk iets meer op. Vond dit ook een niet geweldige aflevering overigens.
Smaken verschillen. Vond seizoen 1 juist het slechtste seizoen. Door die schrijversstaking destijds is dat hele seizoen verpest waardoor er maar 7 afleveringen waren en verder totaal geen opbouw en climax ofzo. Sowieso vind ik Breaking Bad alleen maar beter geworden, alhoewel het goed is dat ze niet te lang doorgaan. Maar dexter is na de eerste 2 seizoenen alleen maar bergafwaarts gegaan.
pi_115206197
Wat een aflevering _O_

Wat een acteren zeg, fantastisch. Misschien nog wel het beste van de hele serie van Skyler en Walt :o _O_
En dat kado van Jesse, wat een geniale twist...niks echt heel bijzonders gebeurd deze aflevering, maar de hele tijd op het puntje van mijn stoel. Fantastisch, wederom _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115206419
En Lydia _O_ Wat geniaal geacteerd ook. Wat geniaal _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115206556
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Stiggie het volgende:
Vind het eigenlijk langzaam bergafwaarts gaan (afgelopen twee seizoenen). Eerste en laatste aflevering worden enkel altijd nog volledig gedaan door Vince Gilligan...Wel nog een goude serie maar deze laatste twee seizoenen kunnen nog niet tippen aan de seizoen (1,2 en 3) van daarvoor. Vermoed dat de serie eindigt met "open vragen/open einde"

Het nieuwe seizoen van Dexter verheug ik me eigenlijk iets meer op. Vond dit ook een niet geweldige aflevering overigens.
Dan ben je een van de weinige, wat natuurlijk mogelijk is :P

Dexter vond ik altijd een briljante serie, maar vooral het afgelopen seizoen was zó slecht. Eigenlijk na de Trinity Killer ging het niveau drastisch omlaag. Lekker makkelijk de formule uitmelken, en nu nog twee seizoenen er achter aan stampen. En je klaagt over het feit dat Vince Gilligan maar twee afleveringen per seizoen volledig zelf doet, en dan kom je met Dexter? :? De 'maker'/developer van Dexter heeft volgens mij geen hol meer te maken met de serie, bij Breaking Bad is Vince Gilligan elke aflevering enorm betrokken, het is echt zijn kindje.
pi_115206630
Knap werk van Rian Johnson trouwens, die mag er nog wel een paar regisseren dit seizoen (tweede helft van seizoen vijf bijvoorbeeld), wat een regisseur _O_

Vond The Fly al een van de interessantere afleveringen, en nu deze. Kan nu helemaal niet wachten op Looper, film van die regisseur.
pi_115206837
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Stiggie het volgende:
Vind het eigenlijk langzaam bergafwaarts gaan (afgelopen twee seizoenen). Eerste en laatste aflevering worden enkel altijd nog volledig gedaan door Vince Gilligan...Wel nog een goude serie maar deze laatste twee seizoenen kunnen nog niet tippen aan de seizoen (1,2 en 3) van daarvoor. Vermoed dat de serie eindigt met "open vragen/open einde"

Het nieuwe seizoen van Dexter verheug ik me eigenlijk iets meer op. Vond dit ook een niet geweldige aflevering overigens.
Het wordt echt letterlijk elk seizoen beter vind ik, en volgens mij vindt 95% dat. Maar goed, meningen verschillen :)

Seizoen 1 was sowieso duidelijk een opbouw seizoen, seizoen 2 ook. Pas vanaf seizoen 3 begon pas echt de hoofd-verhaallijn in beeld te komen en begon echt het gewicht van de serie zichtbaar te worden. En seizoen 4 was briljant, fantastische climax. Had inderdaad zo het einde kunnen zijn van de serie, maar er zijn nog genoeg losse eindjes en die zijn ze nu heerlijk aan het opstarten in seizoen 5 _O_

En Dexter...holy shit, dat laatste seizoen was nog slechter dan welke andere serie dan ook. Echt tegenkrommend. Daar kunnen Lost, Prison Break en Pokemon niet eens aan tippen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115207265
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dan ben je een van de weinige, wat natuurlijk mogelijk is :P

Dexter vond ik altijd een briljante serie, maar vooral het afgelopen seizoen was zó slecht. Eigenlijk na de Trinity Killer ging het niveau drastisch omlaag. Lekker makkelijk de formule uitmelken, en nu nog twee seizoenen er achter aan stampen. En je klaagt over het feit dat Vince Gilligan maar twee afleveringen per seizoen volledig zelf doet, en dan kom je met Dexter? :? De 'maker'/developer van Dexter heeft volgens mij geen hol meer te maken met de serie, bij Breaking Bad is Vince Gilligan elke aflevering enorm betrokken, het is echt zijn kindje.
De situatie is one big mess die niemand sowieso meer kan handelen. Het laatste wat logisch is is dat het meer "evil&nasty" wordt. Die domme Sky die van mij al tien jaar terug dood mocht krijgt nu nog een prominentere rol... ze heeft al zijn geld verneukt dus gaat ie weer koken. Zo simpel is het script. Vanaf afgelopen seizoen vind ik het maar terug gaan.

Maar blijft leuk om te kijken en het is mijn favo serie (zelfs boven dexter). :)

Goede verhalen gehoord over "Damages". Die ook maar eens gaan kijken...
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_115207268
Ik dacht trouwens toen ik het op mijn TV keek het laden van een pistool hoorde op het einde toen dat klokje op 60 sloeg, maar na het nog 23 keer geluisterd te hebben is het het toch niet denk ik. Iemand die dit ook dacht?

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Stiggie het volgende:

[..]
Die domme Sky die van mij al tien jaar terug dood mocht krijgt nu nog een prominentere rol... ze heeft al zijn geld verneukt dus gaat ie weer koken.
Snap die Skylerhaat nooit zo. Walter is de bad guy hier, Skyler moet leven met zijn gevolgen. Ze zegt het zelf, ze is te bang om te stoppen met geld witwassen, te bang om de kinderen veilig te stellen, te laf om Walter haar bed uit te trappen. Arme mens wordt gek gemaakt zolang ze bij Walt blijft.

Kan me behoorlijk inleven in Skylers karakter, en daardoor vind ik haar absoluut niet dom. Ze handelt zo goed als ze kan, met haar beperkte mogelijkheden en (begrijpelijke) gebrek aan cojones.

Eerlijk gezegd doet Walter dommere dingen. Enige wat anders is, is dat hij het beter/spectaculairder oplost. Nogmaals zoals Skyler zei, zij heeft niet die ''magic'' die Walter wel heeft.

[ Bericht 36% gewijzigd door pfefferkatze op 06-08-2012 21:34:58 ]
pi_115207513
WAUW, wat een briljante aflevering :9~. Fantastische intro en je ziet duidelijk dat het Walt teveel naar zijn hoofd stijgt. Dit gaat zometeen goed fout. Ik kan niet wachten _O_. Snap niet dat mensen Skylar dood willen hebben. Zij is ontzettend belangrijk voor het verhaal en de manier waarop ze acteert. Vooral de laatste 2 seizoenen zijn fenomenaal _O_
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:34:44 #195
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_115207582
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Vond seizoen 1 juist het slechtste seizoen. Door die schrijversstaking destijds is dat hele seizoen verpest waardoor er maar 7 afleveringen waren en verder totaal geen opbouw en climax ofzo. Sowieso vind ik Breaking Bad alleen maar beter geworden, alhoewel het goed is dat ze niet te lang doorgaan. Maar dexter is na de eerste 2 seizoenen alleen maar bergafwaarts gegaan.
Zonder die schrijversstaking was Jesse nu dood geweest.
pi_115207809
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:34 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Zonder die schrijversstaking was Jesse nu dood geweest.
Dat kan, maar dan had het eerste seizoen iig wel een stuk beter geweest qua opbouw enzo. Niet dat ik zozeer wil dat alles anders had gelopen, maar het eerste seizoen was wel de minste voor mij.
pi_115207983
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:38 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan had het eerste seizoen iig wel een stuk beter geweest qua opbouw enzo. Niet dat ik zozeer wil dat alles anders had gelopen, maar het eerste seizoen was wel de minste voor mij.
Seizoen 1 moet je gewoon zien als seizoen 1 ep 1 t/m 7 + seizoen 2 ep 1+2. Dan klopt het qua opbouw en verhaallijn.
pi_115208229
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Seizoen 1 moet je gewoon zien als seizoen 1 ep 1 t/m 7 + seizoen 2 ep 1+2. Dan klopt het qua opbouw en verhaallijn.
Tja, ik keek het toen al direct de dag erna telkens. Heb toen een jaar moeten wachten op seizoen 2. Dus zag ik dat natuurlijk heel anders. Daarom was seizoen 1 gewoon ruk.
pi_115208320
Wow _O_ een first day volger! Ik keek de eerste 3 in een marathon. Geweldige tijd was dat haha
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_115208367
sorry, dubbel

[ Bericht 96% gewijzigd door Franktastic1984 op 06-08-2012 21:48:41 (dubbel) ]
pi_115208810

Weer zo'n parel van een tribute. Dit keer Walt over time.
pi_115209158
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Stiggie het volgende:
Wow _O_ een first day volger! Ik keek de eerste 3 in een marathon. Geweldige tijd was dat haha
Ja, Dexter ook trouwens. Eigenlijk was Dexter m'n favoriete serie de eerste 2 seizoenen maar is dat langzaamaan geswitched nadat Breaking Bad begon. Ik weet nog dat de eerste paar afleveringen van Breaking Bad geeneens op HDTV uitkwamen maar alleen op crappy DSR, omdat het nog zo onbekend was. Daar kwam heel snel verandering in.

Maar inderdaad, het is heerlijk om hele seizoenen in 1 keer te kunnen kijken van een serie.

[ Bericht 0% gewijzigd door BankAardappel op 06-08-2012 22:06:58 ]
pi_115209782
'I'm just gonna wait until the cancer comes back'



Legendarische seizoen nu al, vier episodes echt een prachtige opbouw. Alles gaat op een gegeven moment echt gigantisch ontsporen, allemachtig. _O_
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_115209785
http://www.uproxx.com/tv/(...)-skylers-pool-party/

Mooie korte opsomming van gebeurtenissen in breaking bad deze aflevering. Ik begin ook steeds meer te hopen dat Skyler Walt straks uiteindelijk vermoord :P. Maar zou best kunnen dat Walt haar eerder te pakken krijgt door middel van die sigaret met ricin. De maker zei trouwens dat episode 5 mensen omver zou blazen dus ik kan niet wachten *)
pi_115210070
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:59 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Ik weet nog dat de eerste paar afleveringen van Breaking Bad geeneens op HDTV uitkwamen maar alleen op crappy DSR, omdat het nog zo onbekend was. Daar kwam heel snel verandering in.
Alleen aflevering één en twee, dat valt reuze mee :P
pi_115210150
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef Rick_Castle het volgende:
http://www.uproxx.com/tv/(...)-skylers-pool-party/

Mooie korte opsomming van gebeurtenissen in breaking bad deze aflevering. Ik begin ook steeds meer te hopen dat Skyler Walt straks uiteindelijk vermoord :P. Maar zou best kunnen dat Walt haar eerder te pakken krijgt door middel van die sigaret met ricin. De maker zei trouwens dat episode 5 mensen omver zou blazen dus ik kan niet wachten *)
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
Ik dacht trouwens toen ik het op mijn TV keek het laden van een pistool hoorde op het einde toen dat klokje op 60 sloeg, maar na het nog 23 keer geluisterd te hebben is het het toch niet denk ik. Iemand die dit ook dacht?

[..]

Snap die Skylerhaat nooit zo. Walter is de bad guy hier, Skyler moet leven met zijn gevolgen. Ze zegt het zelf, ze is te bang om te stoppen met geld witwassen, te bang om de kinderen veilig te stellen, te laf om Walter haar bed uit te trappen. Arme mens wordt gek gemaakt zolang ze bij Walt blijft.

Kan me behoorlijk inleven in Skylers karakter, en daardoor vind ik haar absoluut niet dom. Ze handelt zo goed als ze kan, met haar beperkte mogelijkheden en (begrijpelijke) gebrek aan cojones.

Eerlijk gezegd doet Walter dommere dingen. Enige wat anders is, is dat hij het beter/spectaculairder oplost. Nogmaals zoals Skyler zei, zij heeft niet die ''magic'' die Walter wel heeft.
Deze combo zou wel apart zijn, volgende episode schiet Skyler in het begin van de aflevering Walt in zijn slaap dood, vandaar haar drang naar de sigaret (de stress om iemand zo direct te vermoorden).

Uiteraard zal dit niet gebeuren maar dit zou denk ik wel het enige zijn wat me echt omver blaast, dat Walt nu dus al doodgaat.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:13:49 #207
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115210278
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

[..]

Deze combo zou wel apart zijn, volgende episode schiet Skyler in het begin van de aflevering Walt in zijn slaap dood, vandaar haar drang naar de sigaret (de stress om iemand zo direct te vermoorden).

Uiteraard zal dit niet gebeuren maar dit zou denk ik wel het enige zijn wat me echt omver blaast, dat Walt nu dus al doodgaat.
En als Jezus weer opstaat om 52 te worden ? :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_115210338
Die spanning tussen Walt en Skyler is ook wel echt heerlijk. En dat komt echt door hoe goed het geschreven is, die hele historie tussen die twee. Walt die gewoon totaal doorgeslagen is en niet meer te vertrouwen is, en iedereen manipuleert zodat hij zijn zin krijgt. En Skyler die dat allemaal beseft, en daar telkens weer mee geconfronteerd wordt als Walt zijn mond open doet.

Maar nu weet hij ook dat zij dat denkt. Toen hij ging slapen op het einde dacht ik ook echt dat ik niet rustig zou kunnen slapen met haar in huis, een tikkende tijdbom.

[ Bericht 0% gewijzigd door BankAardappel op 06-08-2012 22:21:27 ]
pi_115210414
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Alleen aflevering één en twee, dat valt reuze mee :P
Ik zeg toch ook eerste paar en dat daar snel verandering in kwam. :?
pi_115210470
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef Baszh het volgende:

[..]

En als Jezus weer opstaat om 52 te worden ? :P
Haha, klopt was ik totaal vergeten!
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 22:20:19 #211
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115210741
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
Knap werk van Rian Johnson trouwens, die mag er nog wel een paar regisseren dit seizoen (tweede helft van seizoen vijf bijvoorbeeld), wat een regisseur _O_

Vond The Fly al een van de interessantere afleveringen, en nu deze. Kan nu helemaal niet wachten op Looper, film van die regisseur.
Sowieso een interessant filmconcept. Ik ben ook benieuwd en dit soort afleveringen spreken mij ook echt enorm aan. Ja, dan komen er hier weer bergen jankzakken langs dat er niets gebeurde ofzo, maarja, die snappen dit soort series misschien niet zo.
Carpe Libertatem
pi_115211067
Ben vooral benieuwd naar hetgeen Walt gaat doen waarom we hem allemaal zullen haten en dood wensen, wat volgens de regisseur gaat gebeuren dit seizoen
pi_115211080
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Stiggie het volgende:

[..]

De situatie is one big mess die niemand sowieso meer kan handelen. Het laatste wat logisch is is dat het meer "evil&nasty" wordt. Die domme Sky die van mij al tien jaar terug dood mocht krijgt nu nog een prominentere rol... ze heeft al zijn geld verneukt dus gaat ie weer koken. Zo simpel is het script. Vanaf afgelopen seizoen vind ik het maar terug gaan.

Maar blijft leuk om te kijken en het is mijn favo serie (zelfs boven dexter). :)

Goede verhalen gehoord over "Damages". Die ook maar eens gaan kijken...
Nee, zo simpel maak jij het. Zo simpel zit het namelijk niet in elkaar. I can't be assed to explain you though....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:28:36 #214
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_115211439
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:50:11 #215
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115213008
quote:
Scherp gezien ^O^
pi_115213230
Wat mis ik op die screen? :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_115213235
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Scherp gezien ^O^
wat?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:53:46 #218
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115213275
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ben vooral benieuwd naar hetgeen Walt gaat doen waarom we hem allemaal zullen haten en dood wensen, wat volgens de regisseur gaat gebeuren dit seizoen
Het in levensgevaar brengen van een onschuldig kind, het terroriseren van zijn vrouw, het manipuleren van Jesse zodat die zijn geluk opoffert, het plaatsen van een bom in een bejaardenhuis vind je nog niet genoeg?
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:54:42 #219
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115213357
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

wat?
Het steeds minder aantal personen bij elke verjaardag. De vereenzaming van Walt door zijn machtlust.
pi_115213406
:o Holy shit ja.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_115213521
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Scherp gezien ^O^
*Scherp gekopieerd ^O^

Stond zes uur terug op reddit in hogere resolutie.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:59:31 #222
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115213762
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Het in levensgevaar brengen van een onschuldig kind, het terroriseren van zijn vrouw, het manipuleren van Jesse zodat die zijn geluk opoffert, het plaatsen van een bom in een bejaardenhuis vind je nog niet genoeg?
Het terroriseren van zijn vrouw? Lijkt met toch duidelijk dat zij hem terroriseert. Vanaf het begin af aan zit ze te zeiken over geld. Ze gaat vreemd ze maakt tonnen op. Ze gedraagt zich als een idioot.
Ze neemt zijn huis min of meer in beslag.

Come aan hetzelfde mens dat helemaal wild werd toen hij zogenaamd wiet kocht wast nu tonnen geld wit en zit dan over hem te zeuren. Zegt in aflevering 1 zelfs dat het ergste wat hij kan doen niet tegen haar praten is. Nou volgens mij vertelt hij vrij veel.
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:04:51 #224
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115214154
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het terroriseren van zijn vrouw? Lijkt met toch duidelijk dat zij hem terroriseert. Vanaf het begin af aan zit ze te zeiken over geld. Ze gaat vreemd ze maakt tonnen op. Ze gedraagt zich als een idioot.
Ze neemt zijn huis min of meer in beslag.

Come aan hetzelfde mens dat helemaal wild werd toen hij zogenaamd wiet kocht wast nu tonnen geld wit en zit dan over hem te zeuren. Zegt in aflevering 1 zelfs dat het ergste wat hij kan doen niet tegen haar praten is. Nou volgens mij vertelt hij vrij veel.
Ja, hij terroriseert haar. Het constant verbaal neerhalen van je vrouw, die totaal gedeprimeerd in een paniek je eigen kinderen uit je huis probeert te krijgen om dat ze bang voor je is, is niets minder dan pure mentale mishandeling.
pi_115214411
Walt lijkt me eigenlijk niet eens zo een bad guy gevonden... hij kan family en business wel goed scheiden... maar of het ook echt mogelijk is is een andere vraag...
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:11:15 #226
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115214682
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef kossikvassik2 het volgende:
Walt lijkt me eigenlijk niet eens zo een bad guy gevonden... hij kan family en business wel goed scheiden... maar of het ook echt mogelijk is is een andere vraag...
Het hele gebeuren begon om zijn vrouw en zoon te helpen met geld nadat hij dood ging. Sinds hij niet meer dood gaat is hij nogal egoïstisch geworden.
En daarbij we zien alleen de productiekant van de meth he, je weet hoe die rotzooi levens verneukt :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_115214708
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ja, hij terroriseert haar. Het constant verbaal neerhalen van je vrouw, die totaal gedeprimeerd in een paniek je eigen kinderen uit je huis probeert te krijgen om dat ze bang voor je is, is niets minder dan pure mentale mishandeling.
Ik weet niet of het hele bewuste mishandeling is... Walt wil verder gaan alsof er niks aan de hand is en heeft niet eens in de gaten dat zijn vrouw hem niet accepteert... hij is zo zeker van zichzelf..
pi_115214789
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Baszh het volgende:

[..]

Het hele gebeuren begon om zijn vrouw en zoon te helpen met geld nadat hij dood ging. Sinds hij niet meer dood gaat is hij nogal egoïstisch geworden.
En daarbij we zien alleen de productiekant van de meth he, je weet hoe die rotzooi levens verneukt :P
Jep, dat hebben de makers meerdere keren goed in beeld gebracht ;)
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:13:12 #229
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115214842
Maar hoe kan je hem dan geen bad guy vinden ? Helemaal met Brock en Gale toen was het nog persoonlijk en direct ook.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_115214943
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ja, hij terroriseert haar. Het constant verbaal neerhalen van je vrouw, die totaal gedeprimeerd in een paniek je eigen kinderen uit je huis probeert te krijgen om dat ze bang voor je is, is niets minder dan pure mentale mishandeling.
Nee ze delen elkaar de hele tijd plaagstootjes uit in de vorm van psychologische oorlogvoering.
Dat is wat zij leuk vinden blijkbaar. Nu is Walt even een tijdje aan de winnende hand dat maakt het niet gelijk mishandeling.
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:17:05 #231
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115215144
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef kossikvassik2 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het hele bewuste mishandeling is... Walt wil verder gaan alsof er niks aan de hand is en heeft niet eens in de gaten dat zijn vrouw hem niet accepteert... hij is zo zeker van zichzelf..
Voor een deel zou het inderdaad vast zelfoverschatting zijn, maar voor een deel is het ook bewust. De manier bijvoorbeeld ook waarop hij Hank en Marie manipuleert zodat hij wordt gezien als het slachtoffer van Skylar's ontrouw. Hoe hij de informatie trekt uit Marie over wiens idee het was om de kinderen weg te krijgen. Dat zijn vrouw hem niet accepteert is voor hem wel duidelijk, dat was het nadat ze zich versprak over de de omgeving niet veilig is meer thuis.
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:18:34 #232
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115215278
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee ze delen elkaar de hele tijd plaagstootjes uit in de vorm van psychologische oorlogvoering.
Dat is wat zij leuk vinden blijkbaar. Nu is Walt even een tijdje aan de winnende hand dat maakt het niet gelijk mishandeling.
Dit zijn geen plaagstootjes meer. Skylar is duidelijk echt doodsbang/verafschuwd van Walt. Die vind dit echt niet meer een leuk heet pesterijtje, waarna lekker goedmaak sex komt.
Dit is puur machtspel van Walt om te laten zien wie er de baas is en ze geen kant op kan. Zoals misbruikers vaak doen met hun slachtoffers.
pi_115215553
Wat een geweldige ep weer. Die sfeer. Puntje van je stoel werk.
Dat ongemakkelijke op die verjaardag. Die angst en walging van Skyler.

Knap staaltje acteren van meerdere personen.

Wat een serie....
pi_115216370
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dit zijn geen plaagstootjes meer. Skylar is duidelijk echt doodsbang/verafschuwd van Walt. Die vind dit echt niet meer een leuk heet pesterijtje, waarna lekker goedmaak sex komt.
Dit is puur machtspel van Walt om te laten zien wie er de baas is en ze geen kant op kan. Zoals misbruikers vaak doen met hun slachtoffers.
Walt ging duidelijk ook echt kapot toen hij het huis uit gestuurd werd. Ik denk dat ze nu ongeveer even zijn. Alleen jammer voor walt jr. dat hij er altijd tussen komt te zitten. Toch niet normaal dat hij nog in die pontiac heeft moeten rijden terwijl het niet nodig was. En dat nu zelfs zijn spek van hem word afgepakt omdat zijn moeder het even niet aankan.
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:42:06 #235
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_115217199
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Walt ging duidelijk ook echt kapot toen hij het huis uit gestuurd werd. Ik denk dat ze nu ongeveer even zijn. Alleen jammer voor walt jr. dat hij er altijd tussen komt te zitten. Toch niet normaal dat hij nog in die pontiac heeft moeten rijden terwijl het niet nodig was. En dat nu zelfs zijn spek van hem word afgepakt omdat zijn moeder het even niet aankan.
Wat :? :D


quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:42 schreef Rahl het volgende:
Holy shit wat acteert Skyler goed.
Dit dus! Die kop mag je misschien niet aanstaan, maar dit was echt briljant _O_ Die ingehouden woede en radeloosheid, erg sterk.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_115218169
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk trouwens dat ik maar ergens een Heisenberghoedje ga scoren.
Als je hem gevonden hebt dan wil ik graag een linkje. :P
If not now, then when.
pi_115218293
Wat een aflevering trouwens. _O_ Het wordt steeds beter en beter. Op het laatste met dat aftikken van dat horloge dacht ik dat er een bom in zat ofzo. :D

Daarnaast, mensen die zeggen dat Skyler dood moet snappen gewoon geen fuck van de serie en ik vraag mij dan af of je de serie wel bewust volgt of dat je alleen actie wilt zien, actie is wel leuk maar Skyler is onmisbaar in het verhaal.

Als ik het goed begrepen had stopte BB volgend seizoen omdat er geen geld was toch?
If not now, then when.
pi_115218421
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een aflevering trouwens. _O_ Het wordt steeds beter en beter. Op het laatste met dat aftikken van dat horloge dacht ik dat er een bom in zat ofzo. :D

Daarnaast, mensen die zeggen dat Skyler dood moet snappen gewoon geen fuck van de serie en ik vraag mij dan af of je de serie wel bewust volgt of dat je alleen actie wilt zien, actie is wel leuk maar Skyler is onmisbaar in het verhaal.

Als ik het goed begrepen had stopte BB volgend seizoen omdat er geen geld was toch?
Wat bedoel je precies hiermee?
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:00:14 #239
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115218427
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als je hem gevonden hebt dan wil ik graag een linkje. :P
Doe ik.
Carpe Libertatem
pi_115218648
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies hiermee?
Nou, na dit seizoen komt er nog een seizoen en dan stoppen ze toch. De reden was volgens mij omdat het teveel geld kostte?
If not now, then when.
pi_115218785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nou, na dit seizoen komt er nog een seizoen en dan stoppen ze toch. De reden was volgens mij omdat het teveel geld kostte?
Denk meer dat de maker de serie niet wilde rekken zoals met alle andere goede series tegenwoordig is.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:06:17 #242
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115218840
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nou, na dit seizoen komt er nog een seizoen en dan stoppen ze toch. De reden was volgens mij omdat het teveel geld kostte?
Er komt gewoon een eind aan. Volgens mij niet vanwege geldproblemen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:06:24 #243
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115218850
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nou, na dit seizoen komt er nog een seizoen en dan stoppen ze toch. De reden was volgens mij omdat het teveel geld kostte?
Nee, het geld was bijna op en dit seizoen zou er bijna niet komen, maar het plan was om niet om het uit te rekken. Dit is het laatste seizoen omdat het verhaal dan klaar is.
Carpe Libertatem
pi_115218921
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nee, het geld was bijna op en dit seizoen zou er bijna niet komen, maar het plan was om niet om het uit te rekken. Dit is het laatste seizoen omdat het verhaal dan klaar is.
Dit is helemaal niet het laatste seizoen. :')
If not now, then when.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:07:55 #245
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115218949
AMC ziet meer in Mad Men, dus daarom zou er bijna geen geld zijn voor Breaking Bad. Uiteindelijk is die visie bijgesteld, maar wel uitgesmeerd over 2x een half seizoen.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:08:18 #246
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115218976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dit is helemaal niet het laatste seizoen. :')
Jawel ... het zijn twee halve seizoenen. :)
Carpe Libertatem
pi_115219048
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Jawel ... het zijn twee halve seizoenen. :)
Ah, ja ik bekeek het meer als in 2 seizoenen omdat het niet achter elkaar aan wordt uitgezonden.

Maar ik zou best nog wel een seizoen willen, jij niet?
If not now, then when.
pi_115219054
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef Boze_Appel het volgende:
AMC ziet meer in Mad Men, dus daarom zou er bijna geen geld zijn voor Breaking Bad. Uiteindelijk is die visie bijgesteld, maar wel uitgesmeerd over 2x een half seizoen.
Mad Men :') kut show
pi_115219085
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
En van mij mag Anna Gunn wel een emmy krijgen voor deze aflevering. _O_
Ik dacht iets vergelijkbaars tijdens het kijken, fantastisch geacteerd.
anonieme razernist
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:10:29 #250
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115219117
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ah, ja ik bekeek het meer als in 2 seizoenen omdat het niet achter elkaar aan wordt uitgezonden.

Maar ik zou best nog wel een seizoen willen, jij niet?
Nee. Ik wil een degelijk verteld verhaal, geen uitgemolken ellende. Een verhaal is klaar wanneer het klaar is, anders krijg je Dexter, LOST of Prison Break.
Carpe Libertatem
pi_115219161
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nee. Ik wil een degelijk verteld verhaal, geen uitgemolken ellende. Een verhaal is klaar wanneer het klaar is, anders krijg je Dexter, LOST of Prison Break.
Hopelijk wordt het dan goed afgesloten en niet half half.
If not now, then when.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:12:19 #252
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115219240
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mad Men :') kut show
Tsja, het levert geld op en alhoewel Breaking Bad nu (eindelijk) goed populair wordt niet evenveel. Het zal in blu/dvd-boxes wel opleveren, maar dat harken ze toch wel binnen.
Carpe Libertatem
pi_115219260
Voor de mensen die denken dat walt skyler gek maakt
Hier kan je duidelijk zien wat het breekpunt voor walt was. Gaat allemaal downhill daarna hiervoor deed hij alleen slechte dingen als ze absoluut noodzakelijk waren.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:12:56 #254
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115219282
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hopelijk wordt het dan goed afgesloten en niet half half.
Ze hebben mij op bijna geen enkel vlak tot nog toe teleurgesteld, dus ik heb ik goede hoop. :)
Carpe Libertatem
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 01:02:12 #255
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_115222070
Ik geloof dat de titel inmiddels wel veranderd kan worden van Breaking Bad naar Broke Bad.
Ik zie wel een thema... in Breaking Bad draait het verhaal om de bad guys, in Boss ook, Dexter idem... en allemaal worden ze steeds slechter/fouter en blijf je als kijker toch pogen om ze aardig te vinden. Apart/grappig/interessant dat je dat ineens in zoveel series tegelijk terugziet. Soort residu van de Sopranos? :)

Benieuwd hoe het allemaal afloopt. :)

Breaking Bad is wel tamelijk briljant zeg... Skyler in die laatste aflevering... zo geweldig geacteerd en WAANZINNIG goed in beeld gebracht overigens! Top regie!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_115222390
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
En we weten dat hij 52 gaat worden. Hij heeft dus nog in ieder geval een jaar.
Nog 5 seizoenen dus!
anonieme razernist
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 03:32:05 #257
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115225480
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mad Men :') kut show
TwyLight :') kut user
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115226535
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Nog 5 seizoenen dus!
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115227006
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

TwyLight :') kut user
:o :')
pi_115227359
Zo, dat was de beste aflevering van het seizoen, wat een spanning, en oh wat was het weer mooi gefilmd ook. _O_

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Stiggie het volgende:
Vind het eigenlijk langzaam bergafwaarts gaan (afgelopen twee seizoenen). Eerste en laatste aflevering worden enkel altijd nog volledig gedaan door Vince Gilligan...Wel nog een goude serie maar deze laatste twee seizoenen kunnen nog niet tippen aan de seizoen (1,2 en 3) van daarvoor. Vermoed dat de serie eindigt met "open vragen/open einde"

Het nieuwe seizoen van Dexter verheug ik me eigenlijk iets meer op. Vond dit ook een niet geweldige aflevering overigens.
WTF. :D

Meningen dit dat, maar zo oneens met een post in dit topic ben ik het in tijden niet geweest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:42:50 #261
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_115227977
Seizoen 5 is het laatste seizoen.
pi_115229713
Ik zie hier allemaal posts over hoe geweldig er wel niet geacteerd wordt, hoe de regisseur weer fantastisch werk verricht, hoe de characters zich ontwikkelen, over alle geweldige symbolische dingen in de serie. Ben ik de enige die het gewoon een fantastische serie vindt vanwege het verhaal en de verslavings-factor? Ik wil niet zeggen dat ik al die dingen niet zie of doorheb, maar ik hecht er veel minder waarde aan dan jullie blijkbaar.
pi_115230611
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:53 schreef Onufriev het volgende:
Ik zie hier allemaal posts over hoe geweldig er wel niet geacteerd wordt, hoe de regisseur weer fantastisch werk verricht, hoe de characters zich ontwikkelen, over alle geweldige symbolische dingen in de serie. Ben ik de enige die het gewoon een fantastische serie vindt vanwege het verhaal en de verslavings-factor? Ik wil niet zeggen dat ik al die dingen niet zie of doorheb, maar ik hecht er veel minder waarde aan dan jullie blijkbaar.
Fantastische serie met een goed, meeslepend verhaal en goede acteurs. Sommige karakters vind ik echter wel irritant... zoals Walt Jr. en Skyler, hoewel die laatste wel erg goed acteert.

Ik zit nu ergens in seizoen 4 en heb als laatste gezien dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond seizoen 4 maar ff afkijken :P
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:41:23 #264
79966 dekilo
Stam is ok
pi_115231353
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_115231452
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Fantastische serie met een goed, meeslepend verhaal en goede acteurs. Sommige karakters vind ik echter wel irritant... zoals Walt Jr. en Skyler, hoewel die laatste wel erg goed acteert.

Ik zit nu ergens in seizoen 4 en heb als laatste gezien dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond seizoen 4 maar ff afkijken :P
dat hoef je echt niet te spoileren hoor :')
pi_115231579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:44 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dat hoef je echt niet te spoileren hoor :')
Mja... het staat hier al vol met spoilers idd. Zelf vind ik het eigenlijk vrij irritant. Je leest hier snel dingen die je niet wilt weten.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:52:46 #267
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115231806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja... het staat hier al vol met spoilers idd. Zelf vind ik het eigenlijk vrij irritant. Je leest hier snel dingen die je niet wilt weten.
Moet je ook niet in een topic komen als je niet bij bent, natuurlijk.
pi_115231881
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Moet je ook niet in een topic komen als je niet bij bent, natuurlijk.
Spoiler tags zijn er niet voor niets natuurlijk, maar ja... dat blijkt hier in dit topic niet gebruikelijk te zijn.
pi_115231891
wat een aflevering weer. Stilte voor de storm, maar wel een fantastische stilte. Wat een acteerprestaties van eigen iedereen. En dat het geweldig gefilmd is, is niets nieuws _O_
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:56:13 #270
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115231923
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Spoiler tags zijn er niet voor niets natuurlijk, maar ja... dat blijkt hier in dit topic niet gebruikelijk te zijn.
Die discussie is al zo vaak gevoerd. :{ Als iets is uitgezonden hoeft het niet meer in spoilertags. Mensen zijn hier om de laatste aflevering te bespreken. En dan krijg je hele discussies in spoilertags.
pi_115231950
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Die discussie is al zo vaak gevoerd. :{ Als iets is uitgezonden hoeft het niet meer in spoilertags. Mensen zijn hier om de laatste aflevering te bespreken. En dan krijg je hele discussies in spoilertags.
:{

Ik haak hier net in, dus dat wist ik niet :{
pi_115232052
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Die discussie is al zo vaak gevoerd. :{ Als iets is uitgezonden hoeft het niet meer in spoilertags. Mensen zijn hier om de laatste aflevering te bespreken. En dan krijg je hele discussies in spoilertags.
Het hoeft niet nee, maar als hij het wel zo netjes vind is het niet erg toch? Als je bij bent, zoals jij en ik, kan je toch overal op klikken zonder problemen?
pi_115232108
ohgod, spoilerdiscussies _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115232131
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:59 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Het hoeft niet nee, maar als hij het wel zo netjes vind is het niet erg toch? Als je bij bent, zoals jij en ik, kan je toch overal op klikken zonder problemen?
Ik snap het gezeik eerlijk gezegd ook niet nee, maar het zal wel aan mij liggen.
pi_115232135
zou misschien als 1e regel in de op moeten staan ofzo, dat er in de reacties vanuit wordt gegaan dat de laatste aflevering gezien is
ben je daar ook weer klaar mee :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:03:31 #276
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115232175
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:59 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Het hoeft niet nee, maar als hij het wel zo netjes vind is het niet erg toch? Als je bij bent, zoals jij en ik, kan je toch overal op klikken zonder problemen?
Als ik bij ben heb ik geen zin om steeds op spoilers te klikken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115232176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:02 schreef poker4lifee het volgende:
zou misschien als 1e regel in de op moeten staan ofzo, dat er in de reacties vanuit wordt gegaan dat de laatste aflevering gezien is
ben je daar ook weer klaar mee :)
Ja, of er zou iets van "Let op: Spoilers" in de TT moeten staan.
pi_115232216
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:03 schreef seto het volgende:

[..]

Als ik bij ben heb ik geen zin om steeds op spoilers te klikken.
Maar als je niet bij bent? Vind je het dan leuk om per ongeluk te lezen wie er een seizoen later de pijp uit gaat, bijvoorbeeld?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:05:00 #279
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115232232
Dan zou ik niet in dit topic kijken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115232282
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef seto het volgende:
Dan zou ik niet in dit topic kijken.
Ach ja, whatever. Ik weet nu dat hier geen waarde wordt gehecht aan spoilers en ben dus weer weg. :W

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2012 12:06:23 ]
pi_115232296
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar als je niet bij bent? Vind je het dan leuk om per ongeluk te lezen wie er een seizoen later de pijp uit gaat, bijvoorbeeld?
Dit is het USA-topic, dus logisch dat dan de laatste aflevering wordt besproken toch ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115232306
Wat verwacht je dan in dit topic als de aflevering is geweest. _O- Wil je prentjes kijken van seizoen 1?
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:07:51 #283
230491 Zith
pls tip
pi_115232346
Hallon allemaal, ik ben ook net begonnen met Breaking Bad.

Heb nu S01E01 gezien en ga morgen S01E02 kijken, willen jullie alles wat in S01E02 of erna gebeurd pls in spoilers plaatsen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115232361
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef Markeerstift het volgende:

Weer zo'n parel van een tribute. Dit keer Walt over time.
Geniaal _O_ dat vond ik geweldig aan die eerste seizoenen. Zoveel twist & turns en de relatie tussen Jesse en Walt in de hoofdrol. Beste serie ever.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_115232365
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Zith het volgende:
Hallon allemaal, ik ben ook net begonnen met Breaking Bad.

Heb nu S01E01 gezien en ga morgen S01E02 kijken, willen jullie alles hierna pls in spoilers plaatsen.
Matige troll.

2/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115232508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, of er zou iets van "Let op: Spoilers" in de TT moeten staan.
Dat staat er ook, er staat [USA] voor :)

Verder top aflevering, ik was blij dat Sky van zich liet horen, want dat passieve gedoe was ik ook wel klaar mee!
Hank als DEA baas zorgt voor of wat druk van de ketel voor Walt, omdat Hank dan niet meer volledig met die zaak bezig is, of voor wat meer omdat er mogelijk iemand anders objectief naardie zaak gaat kijken!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:12:14 #287
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115232522
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Matige troll.

2/10
Zet dat even in spoilers dan, ik wist het nog niet.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115232658
Bij grote en/of belangrijke ontwikkelingen is het wel zo netjes toch? Wat is dan erg aan om even op een spoiler te klikken om te voorkomen dat als onwetenden hier komen, ze ineens lezen dat bepaalde personen dood zijn ofzo. En ja, ik weet wel dat het er [USA] voorstaat en het je eigen schuld is als je hier komt als je niet bij bent.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:16:28 #289
356891 Abed
hooggeleid
pi_115232695
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:08 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Geniaal _O_ dat vond ik geweldig aan die eerste seizoenen. Zoveel twist & turns en de relatie tussen Jesse en Walt in de hoofdrol. Beste serie ever.
:') __!
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_115232721
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat staat er ook, er staat [USA] voor :)

Verder top aflevering, ik was blij dat Sky van zich liet horen, want dat passieve gedoe was ik ook wel klaar mee!
Hank als DEA baas zorgt voor of wat druk van de ketel voor Walt, omdat Hank dan niet meer volledig met die zaak bezig is, of voor wat meer omdat er mogelijk iemand anders objectief naardie zaak gaat kijken!
Ah.. dus [USA] is een synoniem voor spoilers? Altijd gedacht dat het United States of America betekende. ;)
pi_115233108
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. dus [USA] is een synoniem voor spoilers? Altijd gedacht dat het United States of America betekende. ;)
Nee, het is Uniform Spoiler Alert natuurlijk. :o
pi_115233198
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef Legatus het volgende:

[..]

Nee, het is Uniform Spoiler Alert natuurlijk. :o
:D serieus?

_O-
pi_115233318
en weer 35 posts over iets waar helemaal geen discussie over is :')
pi_115233405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef planethugo het volgende:
en weer 35 posts over iets waar helemaal geen discussie over is :')
Reageer maar op:
[USA] Breaking Bad #16: Don't fly too close to the sun!
pi_115236157
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. dus [USA] is een synoniem voor spoilers? Altijd gedacht dat het United States of America betekende. ;)
Doe nou maar niet zo dom gozer. :')
pi_115236442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Doe nou maar niet zo dom gozer. :')
Ik wist het echt niet. Kom niet vaak in TV. ;)
pi_115236464
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik wist het echt niet. Kom niet vaak in TV. ;)
Dan kon je het nog wel bedenken.
pi_115236477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:42 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dan kon je het nog wel bedenken.
Nee
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:58:44 #299
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_115237204
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:53 schreef Onufriev het volgende:
Ik zie hier allemaal posts over hoe geweldig er wel niet geacteerd wordt, hoe de regisseur weer fantastisch werk verricht, hoe de characters zich ontwikkelen, over alle geweldige symbolische dingen in de serie. Ben ik de enige die het gewoon een fantastische serie vindt vanwege het verhaal en de verslavings-factor? Ik wil niet zeggen dat ik al die dingen niet zie of doorheb, maar ik hecht er veel minder waarde aan dan jullie blijkbaar.
Ik denk dat je je nog niet realiseert dat juist de combinatie van al die factoren (belichting, camerawerk, acteerwerk, regie, verhaallijn, etc) er voor zorgt dát het zo verslavend is. Als het alleen maar een goed verhaal zou zijn, zou dat nog steeds vreselijk verpest kunnen worden als al die andere factoren niet in orde waren. Juist de combi maakt Breaking Bad zo speciaal. Die laatste aflevering had dat heel sterk. Neem die scène waar Skyler het water in loopt. De traagheid daarvan, dat Walt daar doorheen praat, dat de camera langzaam steeds verder schuift, dat maakt het dat je er zo in mee wordt gezogen... en dat is knap gedaan. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_115237251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef darktower het volgende:
Neem die scène waar Skyler het water in loopt. De traagheid daarvan, dat Walt daar doorheen praat, dat de camera langzaam steeds verder schuift, dat maakt het dat je er zo in mee wordt gezogen... en dat is knap gedaan. :)
:Y

Maar je zal altijd mensen hebben die dan commentaren plaatsen als : ''vond er geen reet aan, leek wel een soap deze aflevering''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:00:14 #301
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115237272
Voor iedereen die van de zorg aan zulke shots houdt raad ik de film The Fall aan. Die is echt prachtig. :)
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')