Maar wel realistischer dan dat hij een of andere druglord wordt ofzo.quote:
Waarom denk je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:47 schreef Kenju het volgende:
Ik ben begonnen te kijken toen het weer begon, dus een jaar nadat het vorige seizoen geëindigd is. Ik ben helemaal vergeten waarom Walts vrouw nu zo vreemd doet.
Ze zit in de overgang ldo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:47 schreef Kenju het volgende:
Ik ben begonnen te kijken toen het weer begon, dus een jaar nadat het vorige seizoen geëindigd is. Ik ben helemaal vergeten waarom Walts vrouw nu zo vreemd doet.
Thanks voor de LOTR-spoiler.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef Knuck-les het volgende:
Ik denk, en hoop, dat Jesse de uitendelijke held van de serie wordt. À la Sam in Lord of the Rings.
Hij was mogelijk gezien door iemand toen hij naar Gale racete om Jesse te stoppen (en getuigen bleken hem ook gezien te hebben)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een serie blijft het ook.Ik kreeg echt een lach op mijn gezicht toen ze begonnen met koken, zo pro gedaan, alles wordt voor je klaargezet, wat een bazen.
Ik vind het echt jammer dat de serie over een half jaartje al aan z'n einde komt. Waarom was Victor ook alweer vermoord? Omdat hij zelf liet zien dat hij een batch kon maken maar waarom had Gus hem dan vermoord?
Nee hier wordt het al duidelijker:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij was mogelijk gezien door iemand toen hij naar Gale racete om Jesse te stoppen (en getuigen bleken hem ook gezien te hebben)
http://www.tv.com/news/breaking-bad-business-time-29224/quote:But at the end Walter saw his stack of bills whittle down as Mike took out expense after expense, leaving Walter with a fraction of what he started with. And that's when Walter dropped a bomb on Jesse with his thoughts about why Gus really killed Victor. Walter reasoned that Gus killed Victor because Victor cooked meth on his own in Walter's absence. The way Walter saw it, Victor knew too much of the business and the chemistry and that made him a potential threat to Gus. He got "too close to the sun."
The Oatmeal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Franktastic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zal wel moetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:45 schreef JohnB52 het volgende:
Wie zegt er dat Mike dat geld ook echt aan die mannen geeft? ;-)
Goed punt, zou best kunnen dat Walter er zo over denkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:45 schreef JohnB52 het volgende:
Wie zegt er dat Mike dat geld ook echt aan die mannen geeft? ;-)
Dit denk ik ook. Alleen wil Walt niet met die 'legacy' zitten, omdat hij het helemaal opnieuw wil, als zijn eigen operatie. Ik denk dat hij met de TT bedoelde dat waar Victor aan Gus wilde laten zien dat Gus hun niet nodig had en vervolgens Gus hem liet weten dat het niet aan hem is om te vertellen wat hij nodig heeft. Beleid voorstellen, zegmaar. Mike doet dat nu ook. Waar ze hem aannamen om de businesskant te doen, gaat hij nu opeens de boel verbinden aan Gus oude operatie en al die kosten. Dit terwijl Walt vind dat hij de boel moet uitmaken en Mike gewoon zijn taak moet doen, maar geen beleid moet maken. Dus wel degelijk dreigend naar Mike bedoeld, volgens mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk wel dat Mike die mannen gewoon betaald omdat zijn vrijheid daar ook afhankelijk van is (althans zo word het ons verteld/getoond). Hij blijft ook steeds zeggen 'my guys' dus hij vertrouwt ze en heeft denk ik het beste met ze voor.. Ook om ze in de toekomst te kunnen blijven gebruiken voor klusjes.
Is dat van de officiele site? Ik vind die verklaring dat Victor het zou overnemen zó slecht. Victor was gewoon een faler, en daarom is hij afgemaakt. Hij kon helemaal niet cooken, dat dacht hij zelf maar hij kon het helemaal niet. Verder liet hij zich op de crime scene zien, was natuurlijk uberdom. Ook de manier, volledig ongecontroleerd, dat hij zich gedroeg ook toen Gus al binnen was was een reden hem te doden. Puur zo. Dus ook totaal geen parallel zoals dat artikel dat suggereert (en sommigen hier) te maken met de opmerking van Walt wat mij betreft (alleen als je je bedenkt dat Victor close to the sun wilde maar dat helemaal niet kon en daardoor juist het hele bedrijf in gevaar zou brengen). Walt wilt gewoon iemand vermoorden om weer controle te krijgen over het hele zaakje en om Mike te intimideren....of misschien toch gewoon Mike zelfquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee hier wordt het al duidelijker:
[..]
http://www.tv.com/news/breaking-bad-business-time-29224/
Tevens ben ik wel benieuwd hoeveel drugs producenten de genialiteit van BB hebben overgenomen.
Ik denk niet dat Mike erg onder de indruk zal zijn als Walt iemand vermoord.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Walt wilt gewoon iemand vermoorden om weer controle te krijgen over het hele zaakje en om Mike te intimideren....of misschien toch gewoon Mike zelf
Wel als het zijn crew isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mike erg onder de indruk zal zijn als Walt iemand vermoord.
Met die ricin gaat sowieso wat gebeurenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:02 schreef Piles het volgende:
Misschien bakt Walt wel een lekkere taart voor in de gevangenis, hij heeft dat vergif nog toch
Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat Mike met al zijn badass ervaring Wilt iig niet onder controle heeft weten te krijgen, als een liability ziet, maar toch niets kan aandoen omdat hij belangrijk is. Verder is hij op een bepaalde manier ook op Jesse gesteld, die ook altijd voor Walt zal kiezen, en zijn volledige medewerking stopzet op het moment dat er iets met Walt gebeurt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mike erg onder de indruk zal zijn als Walt iemand vermoord.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zit ook wel wat in inderdaad!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat van de officiele site? Ik vind die verklaring dat Victor het zou overnemen zó slecht. Victor was gewoon een faler, en daarom is hij afgemaakt. Hij kon helemaal niet cooken, dat dacht hij zelf maar hij kon het helemaal niet. Verder liet hij zich op de crime scene zien, was natuurlijk uberdom. Ook de manier, volledig ongecontroleerd, dat hij zich gedroeg ook toen Gus al binnen was was een reden hem te doden. Puur zo. Dus ook totaal geen parallel zoals dat artikel dat suggereert (en sommigen hier) te maken met de opmerking van Walt wat mij betreft (alleen als je je bedenkt dat Victor close to the sun wilde maar dat helemaal niet kon en daardoor juist het hele bedrijf in gevaar zou brengen). Walt wilt gewoon iemand vermoorden om weer controle te krijgen over het hele zaakje en om Mike te intimideren....of misschien toch gewoon Mike zelf
Maar wat gebeurd er als Jesse erachter komt dat Walt degene was die Brock heeft vergiftigd, kan nog leuk wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat Mike met al zijn badass ervaring Wilt iig niet onder controle heeft weten te krijgen, als een liability ziet, maar toch niets kan aandoen omdat hij belangrijk is. Verder is hij op een bepaalde manier ook op Jesse gesteld, die ook altijd voor Walt zal kiezen, en zijn volledige medewerking stopzet op het moment dat er iets met Walt gebeurt.
Als Jesse even aan het chillen is met die neger en het per ongeluk genoemd wordtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Maar wat gebeurd er als Jesse erachter komt dat Walt degene was die Brock heeft vergiftigd, kan nog leuk worden
Dat is iig de suggestie he. We zagen die planten bij hem, maar dat wil niet zeggen dat hij het ook gedaan heeft. Daar kunnen ze ook nog verschillende kanten mee op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Maar wat gebeurd er als Jesse erachter komt dat Walt degene was die Brock heeft vergiftigd, kan nog leuk worden
Heb je de eerste episode van het nieuwe seizoen wel gezien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat is iig de suggestie he. We zagen die planten bij hem, maar dat wil niet zeggen dat hij het ook gedaan heeft. Daar kunnen ze ook nog verschillende kanten mee op.
Is Walt zo ver heen dat hij een kind zou vergiftigen? En zo ja, wist hij dan iig dat hij het er levend vanaf zou brengen?
Is al zeker, scene waarin Saul het er met hem over heeft, die sigaretswap door zijn grote neger bodyguardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat is iig de suggestie he. We zagen die planten bij hem, maar dat wil niet zeggen dat hij het ook gedaan heeft. Daar kunnen ze ook nog verschillende kanten mee op.
Is Walt zo ver heen dat hij een kind zou vergiftigen? En zo ja, wist hij dan iig dat hij het er levend vanaf zou brengen?
Ja, maar ben eens wat specifieker? Of is Daszh dat al? Dan moet ik hem even opnieuw kijken....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Heb je de eerste episode van het nieuwe seizoen wel gezien?
Wat Baszh zegt. Begin van de nieuwe episode zie je ook Walts hele keuken volliggen en ruimt hij snel de plant op. En later heeft hij het erover met Saul.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, maar ben eens wat specifieker? Of is Daszh dat al? Dan moet ik hem even opnieuw kijken....
Saul heeft een gesprek met Walt er over. Walt verstopt bovendien dat vergif achter een stopcontact en doet zout in de sigaret die hij later in de Roomba van Jesse stopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, maar ben eens wat specifieker? Of is Daszh dat al? Dan moet ik hem even opnieuw kijken....
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef FredVleespet het volgende:
Het mongoloïde broertje van Gus?
Waar denk je waar die blik van Walt naar Brock op sloeg afgelopen aflevering?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
2 was erg goed, wellicht beter dan 3!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef havanagila het volgende:
Hij was weer goed! Gelukkig maar, ik vond aflevering 2 een beetje een inkakker.
Ik keek net nog Battlestar Galactica inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij kijken jullie allemaal verschillende series.
Neehoor, ik vond ze oplopend geweldig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Grimmson het volgende:
Ben ik dan de enige die geen van de 3 vond tegenvallen..?
Ja toch, goed acteerwerk, geen in-je-face actie en geweldige verhaalopbouw belovend naar een zinderende climax.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neehoor, ik vond ze oplopend geweldig.
Helemaal hoe eng Walt is geworden. Zelfs creepy als hij gewoon zijn eigen kind vasthoudt. Brrr...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:58 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Ja toch, goed acteerwerk, geen in-je-face actie en geweldige verhaalopbouw belovend naar een zinderende climax.
Ik zei dus niet dat ik er eentje vond tegenvallen. Het zou pas knap zijn als ze alledrie precies even goed waren geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Grimmson het volgende:
Klopt inderdaad, als je beelden terugziet van seizoen 1 hoe ierg hij wel niet is veranderd en het eigenlijk niet meer voor zijn gezin doet maar puur voor zichzelf bezig is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Helemaal hoe eng Walt is geworden. Zelfs creepy als hij gewoon zijn eigen kind vasthoudt. Brrr...
Dan is het goed!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zei dus niet dat ik er eentje vond tegenvallen. Het zou pas knap zijn als ze alledrie precies even goed waren geweest
Nope!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Grimmson het volgende:
Walt was gewoon bezig met het opruimen van al het bewijsmateriaal voor zijn actie in de vorige seizoensfinale en dacht toen: "Als ik nu toch bezig ben met opruimen kan ik net zo goed even die lelijke Lily of the Valley plant weggooien."quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:44 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wat Baszh zegt. Begin van de nieuwe episode zie je ook Walts hele keuken volliggen en ruimt hij snel de plant op. En later heeft hij het erover met Saul.
.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef Mirel het volgende:
Ik vond ze tegenvallen, zaten niet genoeg referenties naar Fresh Prince of Bel Air in.
[ afbeelding ]
Godver de godver die flash forwards ja,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgende aflevering is Walt jarig, dus ik verwacht eigenlijk wel een tweede preview naar zijn 52ste, net als in de eerste aflevering van dit seizoen.
Nee, dat is een jaar in de toekomst. Over een jaar is hij misschine ondergekomen aangezien hij met een New Hampshire ID aan komt zetten, wat echt diagonaal aan de andere kant van de VS. is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:20 schreef havanagila het volgende:
[..]
Godver de godver die flash forwards ja,
Ik dacht dat dat stukje juist liet zien hoe hij een tijdje heeft ondergedoken (ruw baardje, vals id, andere staat, etc) en weer terugkeert naar huis? Tussen het omleggen van Gustavo en begin van seizoen 5 dus.
Ik had juist weer in aflevering 2 & 3 een flashforward verwacht, net zoals bv. in seizoen twee met de vliegtuigcrash, was overigens nog steeds voor mij een hoogtepuntje is ... als Walt de microfoon krijgt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:26 schreef havanagila het volgende:
Ja, dat "live free or die" was duidelijk te zien, maar ik was dus in de onderstelling dat het een inleiding op het nieuwe seizoen was, waar hij weer terugkeert NA ondergedoken te zijn, ipv een flash forward.
Al is het natuurlijk dat laatste.....duh.
Moet hij eerst wel het geld bijelkaarsprokkelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:27 schreef Grimmson het volgende:
Met de nodige hulp van Rashids Quick Vanish..
Dat stuk was echt briljant! Had me echt rot gelachen, totaal niet troostend..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had juist weer in aflevering 2 & 3 een flashforward verwacht, net zoals bv. in seizoen twee met de vliegtuigcrash, was overigens nog steeds voor mij een hoogtepuntje is ... als Walt de microfoon krijgt.
Dat komt wel goed denk ik met de geldlust die hij nu heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet hij eerst wel het geld bijelkaarsprokkelen.
Ik denk overigens nog steeds dat de ricin van Walt gebruikt gaat worden voor Ted.
In Walt z'n geval gewoon pure wraak, omdat hij het kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:34 schreef Grimmson het volgende:
Inderdaad een goeie, zal zo kunnen gebeuren ja, het opruimen van losse eindes.
Als bewaker van die submarine was het toch? Ik zag hem een tijdje geleden ook voorbij komen inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef tralalala het volgende:
Hank speelde blijkbaar ook een rolletje in Lost, zag hem net voorbij komen.
Nee aflevering na aflevering lijkt het (voorlopig) alleen maar beter te worden. Op naar de grand finalequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Grimmson het volgende:
Als Skylar op haar kop gaat krijgen gaat de nu al helemaal gebroken Skylar nog verder breken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Die blik van Walt toen Mary hem een knuf gaf en hij dus wist dat ze in zijn verhaal trapte maakte voor mij de hele aflevering. Stiekeme nare rotzak
Hoe hij het allemaal ter plekke uit zijn mouw schudt, en dat iedereen het nog geloofd ook nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat was echt zo goed gedaan ja, die Walt kan zo goed liegen en manipuleren
Waarom zegt bijna iedereen Skylar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als Skylar op haar kop gaat krijgen gaat de nu al helemaal gebroken Skylar nog verder breken.
Sorry, Skyler.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zegt bijna iedereen Skylar?
Denk dat het een uitspraakdingetje is. Sowieso een vage een naam.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, maar ik zie het heel veel mensen doen in dit topic.
Ik vind het een rotvent, maar wel een passende karakterontwikkeling. Hij wordt steeds (of nog) arroganter en denkt alles wel even te kunnen. Ik hoop dat Jesse op tijd inziet hoe Walt werkelijk in elkaar steekt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef mcrumpie het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan Walt? Vooral aan z'n hebzucht en zijn disrespect tegenover Mike, die gewoon begrijpt dat je aan het begin van het opzetten van een nieuwe drugsempire je wat geld in moet leveren.
En dat opstoken van Jesse tegenover Mike, terwijl Mike veel eerlijker is en meer respect toon tegenover Jesse.
Nee, dat was een heel andere episode. Die kwaaie Aziaat die met doden kon praten had hem geconned en deed alsof hij met zijn gecremeerde zoon kon praten (terwijl hij een fysiek lijk nodig heeft) zodat de karakter van 'Hank' tegen zijn zoon kon zeggen dat hij van hem hield. Hier kreeg de kwaaie Aziaat uitendelijk spijt van en ging terug om 'Hank' zijn geld terug te geven en te zeggen dat als 'Hank' het zo belangrijk vond, hij dit tegen zijn zoon had moeten zeggen toen hij nog leefde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:08 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Als bewaker van die submarine was het toch? Ik zag hem een tijdje geleden ook voorbij komen inderdaad.
En dan pleegt ze zelfmoord en is de serie nog beter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als Skylar op haar kop gaat krijgen gaat de nu al helemaal gebroken Skylar nog verder breken.
Thanks voor de spoiler!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee, dat was een heel andere episode. Die kwaaie Aziaat die met doden kon praten had hem geconned en deed alsof hij met zijn gecremeerde zoon kon praten (terwijl hij een fysiek lijk nodig heeft) zodat de karakter van 'Hank' tegen zijn zoon kon zeggen dat hij van hem hield. Hier kreeg de kwaaie Aziaat uitendelijk spijt van en ging terug om 'Hank' zijn geld terug te geven en te zeggen dat als 'Hank' het zo belangrijk vond, hij dit tegen zijn zoon had moeten zeggen toen hij nog leefde.
Het is totaal geen spoilerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat? Ik heb Lost nog niet gevolgd. Over Lost praten doe je maar in het lost-topic of via pm.
Dan kun je straks drie afleveringen achter elkaar kijken. Wij moeten het zien te redden met kruimels. Kruimels!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik kan alleen de volgende nog zien, daarna 3 weken niets vanwege verkansie. Man, man, dat wordt afzien.
Ik had laatst The Walking Dead-topics bijgelezen, daar ben ik ook maar doorheen gaan skimmenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef Platina het volgende:
Pff. Was op vakantie dus heb proberen de afgelopen twee topics terug te lezen. Niet ver gekomen want er staat echt veel onzin in
niemand die je serieus neemt natuurlijk met die avatarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat? Ik heb Lost nog niet gevolgd. Over Lost praten doe je maar in het lost-topic of via pm.
Ik ben hier nieuw, maar inderdaad nog maar weinig zinnigs gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef Platina het volgende:
Pff. Was op vakantie dus heb proberen de afgelopen twee topics terug te lezen. Niet ver gekomen want er staat echt veel onzin in
Leuke 2de en 3de aflevering. Al vliegen ze er nu wel een beetje doorheen, maarja dat moet ook wel haast met maar 8 afleveringen.
jaloers!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef Quotidien het volgende:
Heb seizoen 1 binnen getrokken, vanavond maar eens kijken.
Veel alcohol drinken, na een tijdje heb je genoeg hersencellen beschadigd zodat je waarschijnlijk alles opnieuw kan kijken zonder dat je je het herinnertquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:45 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Dit. Ik wou dat ik alles nogmaals kunnen zien zonder voorkennis
Dit dus, super en super slecht. Ik hoef haar echt rest van het seizoen niet meer te zien.quote:
Die amerikanenquote:
De zaal is inderdaad opgevuld met "Oprah Winfrey publiek"quote:
'Filler ep' houd alsjeblieft op zeg. De kinderen die het huis uit zijn, Skyler die zegt dat ze Walter het liefst dood zou zien, Hank die enigszins van de Fring-zaak afgaat, en jullie noemen het een filler ep?quote:
Filler ep is wat overdrijvenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
'Filler ep' houd alsjeblieft op zeg. De kinderen die het huis uit zijn, Skyler die zegt dat ze Walter het liefst dood zou zien, Hank die enigszins van de Fring-zaak afgaat, en jullie noemen het een filler ep?
pls
En niet te vergeten: een resultaat van de half measures die Mike had genomen..quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
'Filler ep' houd alsjeblieft op zeg. De kinderen die het huis uit zijn, Skyler die zegt dat ze Walter het liefst dood zou zien, Hank die enigszins van de Fring-zaak afgaat, en jullie noemen het een filler ep?
pls
lol je zag haar toch gewoon deze ep voorbij komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
En niet te vergeten: een resultaat van de half measures die Mike had genomen..
Weet alleen niet zeker maar heb ik het goed begrepen dat ze nu niet vermoord is?
Ik bedoelde eigenlijk of Walter er nu mee in had gestemd om haar alsnog te vermoorden of niet ivm die GPStracker die zij had geplaatst (waardoor ze dus labiel is en onbetrouwbaar)quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol je zag haar toch gewoon deze ep voorbij komen
nog springlevend dus ja
Walt heeft er niet mee ingestemd haar dood te maken. Ze is namelijk nog te zien in de volgende episode.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of Walter er nu mee in had gestemd om haar alsnog te vermoorden of niet ivm die GPStracker die zij had geplaatst (waardoor ze dus labiel is en onbetrouwbaar)
Walt stemt niet in, tenzij er een nieuwe supplier komt dan zal hij er weinig op tegen hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of Walter er nu mee in had gestemd om haar alsnog te vermoorden of niet ivm die GPStracker die zij had geplaatst (waardoor ze dus labiel is en onbetrouwbaar)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Walt heeft er niet mee ingestemd haar dood te maken. Ze is namelijk nog te zien in de volgende episode.
Ah dan had ik het toch goed begrepenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Walt stemt niet in, tenzij er een nieuwe supplier komt dan zal hij er weinig op tegen hebben
Er zit inmiddels een draadje los. Daarnaast tikt de klok ook voort(horloge).quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Walt moet trouwens wel uit kijken met dat hoedje die hij nu weer draagt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |